Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Заңгердің кәсіби этиткасы» пәні






< guestion> Грек тілінің лә ззат іздеу, қ ызық қ ұ марлық деген мағ ынадағ ы сө з.

< variant> Гедонизм

< variant> Эвдемонизм

< variant> Стоицизм

< variant> Каллогатия

< variant> Агатос

 

< guestion> Кө не грек этикасының басты сипаттамасы.

< variant> Эвдемонизм

< variant> Гедонизм

< variant> Стоицизм

< variant> Каллогатия

< variant> Агатос

 

< guestion> Грек этикасының бұ л бағ ытына ө мірден тек ляззат алу

мү мкін емеc, ө йткені қ уаныш соң ын іле — шала жү ретін қ айғ ы- қ асірет кө п, сондық тан да ө мірде ең бастысы – мойынғ а тү скен ауырпашылық қ а

мойымай, қ асқ ая қ арсы ала білу деген тү сінік тә н.

< variant> Стоицизм

< variant> Гедонизм

< variant> Эвдемонизм

< variant> Каллогатия

< variant> Агатос

 

< guestion> Жалпы антикалық этикағ а тиесілі негізгі деген неше мұ ратты қ арастырылғ ан?

< variant> 3

< variant> 4

< variant> 5

< variant> 2

< variant> 6

 

< guestion> Кө не гректер адамгершілік қ асиеттерді, мейірімділікті сұ лулық пен тікелей байланыстырғ ысы келді. Соның нә тижесінде кө не Грекия мә дениетінде қ андай идеалы дү ниеге келген болатын.

< variant> каллокагатия

< variant> малшашпақ

< variant> алтын орда

< variant> Эвдемонизм

< variant> Гедонизм

 

< guestion> “Каллогатия” кө не грек тілінің қ андай екі сө зінің қ осындысынан тұ рады.

< variant> ә сем, сұ лу, ә демі жә не мейірімді, жақ сы

< variant> жалпы жә не арнайы

< variant> жекелген жә не қ осыла

< variant> қ атыгез жә не мейірімсіз

< variant> акысыз жә не ақ ылы

 

< guestion> “Агатос” сө зі грек тілінен аударғ анда нені білдіреді?

< variant> мейірімді, жақ сы

< variant> қ атыгез

< variant> ә сем, сұ лу

< variant> малшашпақ

< variant> ә демі

 

< guestion> “Каллос” сө зі грек тілінен аударғ анда нені білдіреді?

< variant> ә сем, сұ лу, ә демі

< variant> менмендік

< variant> малшашпақ

< variant> мейірімді, жақ сы

< variant> ө зімшілік

 

< guestion> “ Қ ұ дай қ аласы туралы”, “Сырласу” сынды шығ армаларының авторы кім?

< variant> Августин Ә улие.

< variant> Аристотель

< variant> Сократ

< variant> Данте

< variant> Пико де Ла Мирандола

 

< guestion> “Адамның қ адір-қ асиеті жайында” атты туындысының авторы кім?

< variant> Пико де Ла Мирандола

< variant> Аристотель

< variant> Сократ

< variant> Данте

< variant> Августин Ә улие.

 

< guestion> “Қ ұ дайы комедиясының ” авторы кім?

< variant> Данте Альгери

< variant> Аристотель

< variant> Сократ

< variant> Августин Ә улие.

< variant> Пико де Ла Мирандола

 

< guestion> ”Речь о достоинстве человека” атты туындысының авторы кім?

< variant> Пико де Ла Мирандола

< variant> Аристотель

< variant> Сократ

< variant> Данте

< variant> Августин Ә улие.

 

< guestion> «Этика» терминiн ғ ылыми айналымғ а енгiзген ойшыл.

< variant> Аристотель

< variant> И. Кант

< variant> Г.В. Гегель

< variant> Сократ

< variant> К. Маркс

 

< guestion> Этикалық рационализмнiң негiзiн қ алаушы

< variant> Сократ

< variant> Софокл

< variant> Диоген Лаэртский

< variant> Л. Фейербах

< variant> Ж. Ж. Руссо

 

< guestion> Қ азіргі кездегі рә сімдерді зерттей келе, олардың жан-жақ тылығ ын кө рсеткен Американдық ә леуметтанушы:

< variant> Э.Гофман;

< variant> Аристотель;

< variant> Сократ;

< variant> Данте;

< variant> Августин.

 

< guestion> Ә дет ғ ұ рыптарғ а кү ш береді.

< variant> рә сімдер;

< variant> мифтер;

< variant> қ ұ қ ық тар;

< variant> заң дар;

< variant> ойлар.

 

< guestion> Кант философиясының ең жоғ арғ ы нү ктесі;

< variant> сана мен еркіндікті тең естіру;

< variant> ерік-жігердің қ алыптасуы;

< variant> мифологиялық бейнелер;

< variant> моральдық бейнені қ алыптастыру;

< variant> мінез-қ ұ лық тың туындауы.

 

< guestion> Ә дет-ғ ұ рыпты, салт-дә стү рді ұ стану кө рініс табудың ө зіндік нысандарын талап етеді. Мұ ндай нысандар болып табылады.

< variant> рә сімдер мен символдар немесе символдық бейнелер;

< variant> сана мен еркіндікті тең естіру;

< variant> ерік-жігердің қ алыптасуы;

< variant> моральдық бейнені қ алыптастыру;

< variant> мифологиялық бейнелерді ұ штастыру.

 

< guestion> Латын тілінің «ethos» сө зі нені білдіреді.

< variant> этика

< variant> қ ұ қ ық

< variant> заң

< variant> қ ылмыс

< variant> ғ ылым

 

< guestion> Аристотельдің ізгіліктер туралы ілімінің негізі қ ағ идалары қ андай негіздерден тұ рады.

< variant> этикалық жә не дианоэтикалық;

< variant> қ ұ қ ық тық жә не заң намалық;

< variant> моральдық жә не адамгершілік;

< variant> ғ ылыми жә не доктриналық;

< variant> ә деп-ғ ұ рып жә не салт-дә стү р.

 

< guestion> Егер ізгіліктер адамның мінез-қ ұ лқ ына темпераментіне жататын болса, онда:

< variant> этикалық;

< variant> дианоэтикалық;

< variant> ғ ылыми;

< variant> доктирналық;

< variant> адамгершілік

 

< guestion> Егер ізгіліктер адамдардың ақ ыл-парасатына тиесілі дү ниелер болса, онда

< variant> дианоэтикалық;

< variant> ғ ылыми;

< variant> этикалық;

< variant> адамгершілік

< variant> доктриналық;

 

< guestion> Аристотель этикалық ізгіліктер қ ұ рамына жатқ ызды:

< variant> аталғ андардың барлығ ы.

< variant> жомарттық

< variant> батылдық

< variant> шындылық ты

< variant> парасатты

 

< guestion> Аристотель дианоэтикалық ізгіліктерге жатқ ызды.

< variant> аталғ андардың барлығ ы

< variant> ақ ыл

< variant> парасатты

< variant> инабаттылық ты.

< variant> жомарттық

 

< guestion> Этика да, қ ұ қ ық та адамтанушы пә ндер ретінде қ алыптасып, бұ л екеуін біріктіретін басты ө зек

< variant> адам

< variant> заң

< variant> ә деп

< variant> дә стү р.

< variant> ғ ылым

 

< guestion> Қ ұ қ ық ты тү сіндірудегі негізгі екі бағ ыт

< variant> субъектоцентристік жә не объектоцентристік

< variant> ә леуметтік жә не философялық

< variant> қ ұ қ ық тық жә не экономикалық

< variant> инабаттылық жә не парасаттылық.

< variant> позитивтік қ ұ қ ық

 

< guestion> Кең мағ анада қ ұ қ ық нені қ амтиды.

< variant> аталғ андардың барлығ ы.

< variant> ә дет ғ ұ рып

< variant> дінді

< variant> табиғ и қ ұ қ ық ты

< variant> позитивтік қ ұ қ ық

 

< guestion> Адамзат қ оғ амының жә не жеке адам дамуының белгілі бір кезең інде, яғ ни филогенезде жә не онтогенезде пайда болды.

< variant> мораль

< variant> қ ұ қ ық

< variant> заң

< variant> норма

< variant> мемлекет.

 

< guestion> Адамгершілік тә рбиесінің негізгі міндеттеріне жатпайды:

< variant> жамандақ ниет тудыру;

< variant> ізгілік сана қ алыптастыру;

< variant> инабаттылық сезімдер тә рбиелеу жә не дамыту;

< variant> адамгершілік ә дет-қ ылық тың ептіліктері мен дағ дыларын қ ылыптастыру.

< variant> аталғ андардың барлығ ы.

 

< guestion> Адам жә не қ оғ ам байланысын қ алыптастыру, ө з қ ылығ ының қ оғ аммен сә йкес болуы қ ажеттігін сезіндіру.

< variant> адамгершілік тә рбиесінің қ ұ рамы;

< variant> арам ниет қ ұ рамы;

< variant> жамандық ойлау;

< variant> адамгершілікті сезінбеу;

< variant> жамандақ ниет тудыру;

 

< guestion> Адамгершілік тә рбиенің негізгі міндеттеріне жатпайды

< variant> қ атігездік таныту

< variant> ізгілік сана қ алыптастыру

< variant> инабаттылық сезімдер тә рбиелу жә не дамыту

< variant> адамгершілік ә дет қ ылық тың ептіліктерімен дағ дыларын қ алыптастыру

< variant> аталғ андардың барлығ ы.

 

< guestion> Мемлекеттің маң ызды конституциялық міндеттерінің бірі

< variant> қ оғ амдық тә ртіпті сақ тау

< variant> психикалық ойды дамыту

< variant> адамгершілік пиғ ылды теріс қ олдану

< variant> мемлекетпен бірге болып, оғ ан бағ ыт беру

< variant> аталғ андардың барлығ ы.

 

< guestion> Қ ұ қ ық қ орғ ау органдары ө з қ ызметін жү зеге асыруда мынадай негізгі ә дістерді қ олданды.

< variant> реттеушілік бағ ыт қ алыптастыру

< variant> қ ұ қ ық бұ зушылық тың алдын алу.

< variant> мә жбү рлеу шараларын ұ йымдастыру

< variant> жаза тү рлерін тағ айындау

< variant> аталғ андардың барлығ ы.

 

< guestion> Мемлекеттің маң ызды конституциялық міндеттерінің бірі

< variant> меншікті қ орғ ау

< variant> мә жбү рлеу шараларын ұ йымдастыру

< variant> реттеушілік бағ ыт қ алыптастыру

< variant> жаза тү рлерін тағ айындау

< variant> аталғ андардың барлығ ы.

 

< guestion> Қ ұ қ ық қ орғ ау органдары ө з қ ызметін жү зеге асыруда мынадай негізгі ә дістерді қ олданады,

< variant> азаматтармен тә рбие жұ мыстарын жү ргізу

< variant> психикалық дамыту

< variant> адамгершілікпен бірге болып, оғ ан бағ ыт беру

< variant> аталғ андардың барлығ ы

< variant> мә жбү рлеу шараларын ұ йымдастыру

 

< guestion> Егер азаматтар заң ды ә ділетсіз, адамгершілік пен адалдық қ а қ арсы деп таныса, онда оны орындау қ арама-қ айшы яғ ни қ андай нә тижесін ашып келеді.

< variant> қ оғ амдық тұ рақ сыздық тарын

< variant> қ оғ амды жетілдіретін

< variant> қ оғ амды адамгершілікке апару

< variant> даму жолына

< variant> аталғ андардың барлығ ы

 

< guestion> «Моральдық тұ рғ ыдан мә жбү рлеу ә рқ ашан кері бағ аланғ ан, тіпті, ол саясатты жү зеге асырудың жалғ ыз қ ұ ралы болғ ан кү нннің ө зінде де» деп тұ жырымдағ ан кім?

< variant> Макс Вебер

< variant> Сократ

< variant> Аристотель

< variant> Р.Давид

< variant> дұ рыс жауап жоқ

 

< guestion> Қ ызметкерде қ андай қ асиеттердің болуы оның кә сібилігінің міндетті ө лшемі болып табылады.

< variant> аталғ андардың барлығ ы

< variant> адалдық

< variant> адамдарғ а деген махаббат

< variant> ә ділеттілік

< variant> батылдық

 

< guestion> Моральдық нормалардың барлық жиынтығ ын, адамдардың іс жү зіндегі ә рекетімен байланыстыратын ө зен:

< variant> борыш

< variant> ар-намыс

< variant> ә ділдік

< variant> қ ұ қ ық

< variant> сезім

 

< guestion> Қ ұ қ ық қ орғ ау органдары қ ызметкерлерінің адамгершілік борышының жақ тары:

< variant> обьективтік жә не субьективтік;

< variant> обьект жә не субьект;

< variant> қ оғ амдық жә не ә леуметтік;

< variant> қ ылмыстық жә не азаматтық;

< variant> мемлекеттік жә не ұ йымдық;

 

< guestion> Қ ұ қ ық органдары қ ызметкерлерінің кә сіптік қ ызметінің категориялары.

< variant> аталғ андардың барлығ ы;

< variant> кә сіби борыш;

< variant> кә сіби ә ділдік;

< variant> кә сіби ар-намыс;

< variant> кә сіби бедел;

 

< guestion> «Борышың ды ұ мытпа, бұ л ә лемдегі жалғ ыз ә уен. Борышсыз ө мір де, қ ұ марлық та жоқ» деген кім?

< variant> А. Блок;

< variant> И. Кант;

< variant> Р. Дарвид;

< variant> Сократ;

< variant> Аристотель;

 

< guestion> «Борыш – адамды ө зінен-ө зін жоғ ары қ оятын ұ лылық» сө здерінің авторы:

< variant> И. Кант;

< variant> А. Болк;

< variant> Р. Дарвид;

< variant> Сократ;

< variant> Аристотель;

 

< guestion> Бұ л міндет – тұ лғ аның қ ұ қ ық тары мен бостандық тарын ө зі қ орғ ау, мемлекетінің қ ауіпсіздігін қ амтамасыз ету, қ ұ қ ық тық тә ртіпті нығ айту:

< variant> борыш;

< variant> қ ұ қ ық;

< variant> норма;

< variant> заң;

< variant> ә ділдік;

 

< guestion> Қ ұ қ ық қ орғ ау органдары қ ызметінің борышы:

< variant> тұ лғ аны, қ оғ амды жә не мемлекетті қ оғ амдық объективтік қ ажеттіліктерінен туындайтын, мемлекеттік қ ұ қ ық тық талаптармен жә не адамгершілік ішкі сезімдермен танық тырылатын ерекше міндет;

< variant> қ ұ қ ық қ орғ ау органдары қ ызметкерлерінің істерімен ә ркеттерінің қ уатты қ озғ ағ ыш кү ші;

< variant> адамдар арасында ізгіліктер мен зұ лымдық тар бө лінісін сипаттайды жә не бағ алайды;

< variant> қ айырымдылық ты ізгілікті білідреді, тек сол ғ ана адам бойында оның болмысы мә німен байланысты ең жақ сы;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> «Ә ділеттік адам ө мір сү руінің тә сілдері мен шарттарының бағ асы ретінде адамдар ө мірі мә німен тығ ыз байланысты ә дептілік» — деп жазғ ан:

< variant> Д. Раулс;

< variant> Р. Дарвид;

< variant> И. Кант;

< variant> А. Блок;

< variant> Аристотель;

 

< guestion> Қ айрымдылық тық нақ тыланғ ан формасының бірі:

< variant> ә ділдік;

< variant> зұ лымдық;

< variant> қ атыгездік;

< variant> жамандық;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Қ ұ қ ық қ орғ ау органдары қ ызметкерлерінің істері мен ә рекеттерінің қ уатты қ озғ ағ ыш кү ші:

< variant> абырой сезімі;

< variant> қ атыгездік;

< variant> жамандық;

< variant> зұ лымдық;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Маң ызды фемицитарлық шығ армалар қ атарына тө мендегі жатады:

< variant> «Никомах этикасы» Аристотель;

< variant> «Пизондарғ а жолдау» К. Г. Флакк;

< variant> «Пайымдау қ абілетіне сын» И. Канн;

< variant> «Сизиор туралы аң ыз» А. Калью;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ.

 

< guestion> Маң ызды фемицитарлық шығ армалар қ атарына жатпайды:

< variant> «Бақ ытты ө мір» Августин;

< variant> «Бизондарғ а жолдау» К. Г. Фланк;

< variant> «Никомах этикасы» Аристотель;

< variant> «Бақ ыт туралы практикаты» Ф. Аквинский;

< variant> «Адамның бақ ыты» В. Татаркевич.

 

< guestion> Маң ызды фемицитарлық шығ армалар қ атарына жатады:

< variant> аталғ андарының барлығ ы;

< variant> «Никомах этикасы» Аристотель;

< variant> «Бақ ыт туралы практикаты» Ф. Аквинский;

< variant> «Адамның бақ ыты» В. Татаркевич.

< variant> «Бизондарғ а жолдау» К. Г. Фланк;

 

< guestion> «Бақ ыт жастық та ма? Бірақ, кә рілік – бақ ыттырақ» деп есептеген:

< variant> Цицерон:

< variant> Аристотель;

< variant> Сократ;

< variant> Аквинский;

< variant> Августин;

 

< guestion> Адам бақ ыты туралы ілімдерге ү ш бақ ытты айқ ындауғ а болады. Олар:

< variant> бақ ыт психологиясы, аксиомасы, социологиясы;

< variant> бақ ыт болашағ ы, жалғ асы, келер шағ ы;

< variant> бақ ытқ а жету, ұ мтылу, қ иялдау;

< variant> бақ ыттың елесі. Жалғ асы, кө рінісі;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> «Человек для себя» шығ армасының авторы:

< variant> Э. Фромм;

< variant> Р. Дарвид;

< variant> Сократ;

< variant> А. Блок;

< variant> И. Кант;

 

< guestion> Аксиологиялық тұ рғ ыдан алғ анда бақ ыт бұ л:

< variant> қ ұ ндылық, адам ө міріндегі қ айырлық ө лшемі;

< variant> қ абілеттер мен функциялар ә лсіреуі ық палы;

< variant> лә ззат алу немесе қ асірет;

< variant> позитивті кө ң іл кү й, ө мірден лә заттану;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Психикалық тұ рғ ыда бақ ыт бұ л:

< variant> позитивті кө ң іл кү й, ө мірден лә ззат алу, қ уаныш пен шаттық жә не рахаттану;

< variant> қ ұ ндылық, адам ө міріндегі қ айырлық ө лшемі;

< variant> лә ззат алу немесе қ асірет;

< variant> қ абілеттер мен функциялар ә лсіреу ық палы;

< variant> аталғ андардың барлығ ы;

 

< guestion> Бақ ыт социологиялық тұ рғ ыдан алғ анда бұ л:

< variant> адамдар ұ мтылатын қ ұ рмет, байлық, ұ рпақ ө сіру, дә улетті кә рілік;

< variant> қ ұ ндылық, адам ө міріндегі қ айырлық ө лшемі;

< variant> лә ззат алу немесе қ асірет;

< variant> қ абілеттер мен функциялар ә лсіреу ық палы;

< variant> аталғ андардың барлығ ы;

 

< guestion> Бақ ыт қ анша қ ұ рылымдық элементтерден тұ рады:

< variant> 5;

< variant> 4;

< variant> 3;

< variant> 8;

< variant> 6;

 

< guestion> Адамның ө зінің қ оршағ ан ортасында қ алыптасқ ан ортақ нормаларғ а жә не қ ауымның ө зінен ү міттенген биіктеріне сай келмегендігін сезінуден туындайтын қ олайсыздық кү йі:

< variant> ұ ят;

< variant> бақ ыт;

< variant> мораль;

< variant> міндет;

< variant> борыш;

 

< guestion> Адамгершіліктің бір жемісі, сонымен қ атар ар-намыстың қ осшысы:

< variant> ұ ят;

< variant> бақ ыт;

< variant> мораль;

< variant> міндет;

< variant> борыш;

 

< guestion> Ұ ят адамгершіліктің бір жемісі, сонымен қ атар ненің қ осшысы:

< variant> ар-намыс;

< variant> бақ ыт;

< variant> мораль;

< variant> міндет;

< variant> борыш;

 

< guestion> Адамдардың барлық элементтері бір тізбектің бойындағ ы неше бағ ытқ а бағ ытталғ ан;

< variant> 2;

< variant> 4;

< variant> 6;

< variant> 8;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Адамдардың барлық ә рекеттері бір тізбектің бойындағ ы қ ай бағ ытқ а бағ ытталғ ан:

< variant> абсолюттік адамгершілік сипаттағ ы ә рекеттер;

< variant> жү ріс-тұ рыс кө рінісінен;

< variant> қ ызметтің жорғ ары дә режеленуі;

< variant> ерекше маң ызды қ ұ былыс ретінде;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Моральдық талаптарына жауап бергенімен, адамгершілік пен имансыздық тың шегінен орын алғ ан жү ріс-тұ рыс:

< variant> адамгершіліктің шегі;

< variant> адамгершілік рұ қ сат еткенімен;

< variant> адамның нақ ты ә рекет етуі;

< variant> аталғ андардың барлығ ы;

< variant> абсолюттік адамгершілік емес сипаттағ ы ә рекеттер;

 

< guestion> Адамдардың барлық ә рекеттері бір тізбектің бойындағ ы қ ай бағ ытқ а бағ ытталғ ан:

< variant> абсолюттік адамгершілік емес сипаттағ ы ә рекеттер;

< variant> жү ріс-тұ рыс кө рсеткіші;

< variant> қ ызметтің жорғ ары дә режеленуі;

< variant> ерекше маң ызды қ ұ былыс ретінде;

< variant> аталғ андардың барлығ ы;

 

< guestion> Этикалық зерттеу пә ні:

< variant> мораль;

< variant> қ ұ қ ық;

< variant> заң;

< variant> қ ұ былыс;

< variant> аталғ андардың барлығ ы;

 

< guestion> Белгілі бір қ оғ амдағ ы ө мір сү ріп жатқ ан адамдар арасында қ алыптасқ ан адамгершілік қ ылық нормалары мен принциптерінің жиынтығ ы:

< variant> мораль;

< variant> қ ұ қ ық;

< variant> заң;

< variant> ізгілік;

< variant> аталғ андардың барлығ ы;

 

< guestion> Жеке адамның қ оғ амда ө мір сү ру алу, басқ алар мен ү йлесімді қ арым-қ атынаста болу қ абілетін танытады:

< variant> мораль;

< variant> қ ұ қ ық;

< variant> заң;

< variant> ізгілік;

< variant> аталғ андардың барлығ ы;

 

< guestion> Ізгілік, адамгершілік ережелерінің жиынтығ ы бұ л:

< variant> мораль;

< variant> қ ұ қ ық;

< variant> заң;

< variant> принцип;

< variant> этика;

 

< guestion> Жақ ын туыстар, қ андастар арасындағ ы жыныстық қ арым-қ атынас бұ л:

< variant> инцест;

< variant> каннибализм;

< variant> талион;

< variant> этика;

< variant> эстетика;

 

< guestion> Адам етін азық ету дегенді білдіреді:

< variant> каннибализм;

< variant> этика;

< variant> эстетика;

< variant> талион;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> «Қ анды кек алу» деп тү сінеміз:

< variant> талион;

< variant> инцист;

< variant> этика;

< variant> каннибализм;

< variant> аталғ андардың барлығ ы

 

< guestion> Табиғ и қ ұ қ ық пен еркіндік жә не тең дік сияқ ты қ ұ ндылық тарды байланыстырғ ан ағ артушылар:

< variant> Вальтер мен Руссо;

< variant> Давид пен Кант;

< variant> Сократ пен Аристотель;

< variant> И. Кант пен А. Блок;

< variant> аталғ андардың барлығ ы;

 

< guestion> Ішкі трансформациялық ү рдіспен сипатталатын, тұ рақ ты тү рде ө згеріп дамып отыратын, бірақ осы ө згеруінен белгілі бір тұ рақ тылық байқ алатын жү йе:

< variant> этнос;

< variant> психика;

< variant> этика;

< variant> қ ұ қ ық;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Жасандылық пен табиғ илық тың байланыс сипатының дұ рыс тү сінілуі этикадағ ы, саясаттағ ы, кө зқ арастардағ ы ә ділдіктің талабы деп жариялағ ан ойшыл:

< variant> Демокрит;

< variant> Аристотель;

< variant> Блок;

< variant> Сократ;

< variant> Кант;

 

< guestion> Аристотель қ ұ қ ық ты неше нысанғ а бө ліп қ арастырғ ан кө зқ арасы ерекше мә нге ие болғ ан:

< variant> 2;

< variant> 3;

< variant> 4;

< variant> 5;

< variant> 6;

 

< guestion> Жолдағ ы табынатын негізгі қ ұ ндылық тардың қ атарына қ айсыларын жатқ ызуғ а болады:

< variant> ізденіс пен ө з мақ сатына жету;

< variant> бақ ыт пен махаббатқ а қ ол жеткізу;

< variant> инабаттылық пен парасаттылық қ а қ ол жеткізу;

< variant> адамгершілік пен имандылық қ а қ ол жеткізу;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Егер де шектен шық саң ең жағ ымды нә рсе ең жағ ымсызғ а айналады» деп айтқ ан ойшыл.

< variant> Демокрит

< variant> Платон

< variant> Ф. Достаевский

< variant> Абай

< variant> Сократ

 

< guestion> Ақ ыл-ой мен сезiмнiң ө зара ү йлесiмдi ә рекетi тұ лғ ада ненi қ алыптастырады.

< variant> Моральдық кө зқ арасты

< variant> Дү ниетанымды

< variant> Моралдық қ ұ ндылық тарды

< variant> Бiлiмдi

< variant> Танымды

 

< guestion> Моральдық сананың қ ұ рылымы.

< variant> Жеке жә не қ оғ амдық

< variant> Кү нделiктi жә не теориялық

< variant> ғ ылыми жә не ғ ылыми емес.

< variant> Теориялық жә не Эмпириялық

< variant> Дiни жә не атеистiк

 

< guestion> Индивидтiң моралдық ұ станымы мен қ оғ амдық пiкiрдiң беделiне сү йенетiн моральдың функциясы.

< variant> бағ алау функция

< variant> танымдық функция

< variant> дү ниеге кө зқ арас функциясы

< variant> тә рбиелiк функция

< variant> реттеушiлiк функция

 

< guestion> «Рим қ ұ қ ығ ы ө зін ойлап тапқ ан халық ты артқ а тастап, біздің кү німізге жетті, жер ә лемді екі рет жаулап алды» деп жазғ ан ойшыл:

< variant> И. А. Покровский

< variant> Кант;

< variant> Блок;

< variant> Давид;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Римдегі мемлекеттік билік элементтері болып табылды:

< variant> халық жиналысы, сенат пен магистратура;

< variant> заң жобалары, кестерлер;

< variant> саяси жазбалар, кө тірілістер;

< variant> жұ мыс кү ші, ең бек тә ртіптері;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Азаматтық заң нама нормаларының жү йесі:

< variant> цивилдік қ ұ қ ық;

< variant> адам қ ұ қ ық тары;

< variant> қ ұ қ ық ты нормалар;

< variant> халық аралық қ ұ қ ық;

< variant> сауда қ ұ қ ығ ы;

 

< guestion> Бұ л нормалар тү рлі мемлекет жә не ұ лт ө кілдері қ атынасқ ан халық аралық сауда айналымының жалпы ә детінен алынады:

< variant> адам қ ұ қ ық тары;

< variant> цивилдік қ ұ қ ық;

< variant> кеден қ ұ қ ығ ы;

< variant> қ аржы қ ұ қ ығ ы;

< variant> кө рсетілгендердің барлығ ы;

 

< guestion> «Заң дарғ а зор мә н берудiң жә не де оларғ а мағ ына берудiң қ ажетi жоқ» деп жариялағ ан кө не грек софистi

< variant> Гиппий

< variant> Протагор

< variant> Продик

< variant> Евтидем

< variant> Аркесилай

 

< guestion> Жазаны анық тау кімнің міндеті:

< variant> сот органдарының;

< variant> полиция қ ызметкерлерінің;

< variant> адвокатырулық;

< variant> нотариустық;

< variant> жоғ арыда аталғ андардың барлығ ы;

 

< guestion> Полиция қ ызметкері ө з бастығ ының бұ йрық тарын орындауғ а міндетті, егер ол бұ йрық тың заң сыз сипатын білсе не тү сінсе оны орындауы міндетті ме?

< variant> жоқ;

< variant> ия;

< variant> міндетті;

< variant> дұ рыс жауабы В жә не Б;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ.

 

< guestion> Мемлекеттік қ ызмет туралы Қ Р Заң ы қ абылданды:

< variant> 1999 ж 23 шілде;

< variant> 2000 ж 13 қ ыркү йек;

< variant> 1998 ж 2 шілде;

< variant> 1997 ж 19 тамыз;

< variant> 2001 ж 22 қ азан;

 

< guestion> «Сыбайлас жемқ орлық қ а қ арсы кү рес туралы Қ Р Заң ы» қ абылданды:

< variant> 1998 ж 2 шілде;

< variant> 2000 ж 13 қ ыркү йек;

< variant> 2001 ж 19 тамыз;

< variant> 1997 ж 22 қ азан;

< variant> 1999ж 23 шілде;

 

< guestion> Мемлекеттік қ ызметкерлердің ар-намыс кодексті сақ тауы, олардың қ андай кө рінісі болып табылады:

< variant> қ ызметтік борышы;

< variant> бастығ ының алдындағ ы ұ яты;

< variant> қ ызметтік жалақ ысы;

< variant> халық алдындағ ы намысы;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Адамзатқ а, қ оғ амғ а, мемлекетке пайда табу мақ сатынсыз қ ызмет ету, кө мекті қ ажет ететін ә рбір адамғ а қ айырымдылық пен кө мек кө рсетуге дайын болуы.

< variant> Альтуризм

< variant> Гедонизм

< variant> Эвдемонизм

< variant> Стоицизм

< variant> Каллогатия

 

< guestion> Заң ғ а қ айшы бұ йрық пен Полиция деклорацияның жақ ты мә ні айқ ын кө рінсе, бұ л бұ йрық ты орындағ ан полиция қ ызметкеркері ө з ә рекеттері ү шін жазағ а тартылуы тиіс. Бұ л қ ай баптан туындайды:

< variant> 4 бап;

< variant> 5 бап;

< variant> 6 бап;

< variant> 7 бап;

< variant> 8 бап;

 

< guestion> Деклорация қ ұ қ ық бұ зушылық тардың неше тү рін атап кө рсетеді:

< variant> 2;

< variant> 3;

< variant> 4;

< variant> 6;

< variant> 8;

 

< guestion> Мемлекеттік қ ызметтілер мемлекеттік саясат жә не қ ызметтік ісінің мә селелері жө ніндегі ө з пікірін білдіруге тиіс, егер ол:

< variant> мемлекеттік саясатының негізгі бағ ыттарына сә йкес келмесе;

< variant> азаматтардың мемлекеттік институттарына сенім нығ айтуғ а ық пал етуге;

< variant> қ ызметтік ақ паратты пайдакү немдік жә не ө зге де жеке мақ саттарғ а пайдалануғ а жол бермеуге:

< variant> сыбайлас жемқ орлық кө ріністеріне қ арсы тұ руғ а;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Азаматтар мен жә не заң ды тұ лғ алармен қ арым қ атынастарда мемлекеттік қ ызметшілер тиіс:

< variant> сыпайы жә не ә депті болуғ а;

< variant> азаматтардың мемлекеттік институттарына сенімін нығ айтуғ а ық пал етуге;

< variant> қ ызметтік ақ паратты пайдакү немдік жә не ө зге де жеке мақ саттарғ а пайдалануғ а жол бермеуге;

< variant> сыбайлас жемқ орлық кү рестеріне қ арсы тұ руғ а;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Нарық экономикасына ә бден бейім, яғ ни сату-сатып алу, алу-алмасу ә рекеттеріне жатық, ө з ісін жетік білетін қ ағ ылез жан деп:

< variant> іскер;

< variant> маскү нем;

< variant> имам;

< variant> молда;

< variant> барлығ ы дұ рыс;

 

< guestion> Іскерліктің маң ызды принципіне жатады:

< variant> сенім;

< variant> ү міт;

< variant> бақ ыт;

< variant> ар-ұ ят;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Ә деп неден басталады:

< variant> амандасудан;

< variant> қ оштасудан;

< variant> сө йлесуден;

< variant> ұ рысудан;

< variant> аталғ андардың барлығ ы;

 

< guestion> Адамдардың бір-біріне деген қ ұ рметін, жылы ық ыласын, мейірімін кө рсету ү лгісі:

< variant> амандасу;

< variant> сө йлесу;

< variant> ұ рысу;

< variant> тілдесу;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Адамдар арасындағ ы байланыстың ең ізгі, ең қ алаулы, ең келісті тү рі.

< variant> достық;

< variant> махаббат;

< variant> бақ ыт;

< variant> сезім;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Жеке адамдардың бір-бірін жақ сы кө руіне жә не ұ натуғ а мақ сат бірлігіне ұ зақ уақ ыт жә не жан-жақ ты тату-тә тті араласуына негізделген аса тығ ыз қ арым-қ атынас, ү лкен сезім:

< variant> махаббат;

< variant> достық;

< variant> бақ ыт;

< variant> ырыс;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Достық тың, тату-тә ттіліктің қ ұ рмет-ізеттің асқ ар шың ы:

< variant> махаббат;

< variant> бақ ыт;

< variant> сезім;

< variant> ү міт;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Басқ ағ а жақ сылық жасап, кө мек кө рсетуге пейілдік:

< variant> жомарттылық;

< variant> мейірімділік;

< variant> бақ ыт;

< variant> махаббат;

< variant> достық;

 

< guestion> Мә дениет тарихында бақ ыт мә селесімен айналысатын пә н:

< variant> фелицитология;

< variant> философия;

< variant> мифология;

< variant> социология;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ;

 

< guestion> Бұ қ ара санасында бақ ытқ а қ анша тү сінік берілген:

< variant> 4;

< variant> 6;

< variant> 8;

< variant> 7;

< variant> 10;

 

< guestion> Жеке тұ лғ аны қ алыптастыратын адами қ ұ былыс ә рі оның болмысының негізгі қ асиеті:

< variant> жү здесу;

< variant> бақ ыт;

< variant> ө мір;

< variant> сезім;

< variant> махаббат;

 

< guestion> Адам мейiрiмдiлiктi тек қ ұ дайдың айқ ындап берген шегiнде ғ ана iстей алады деп тұ жырымдағ ан християн ойшылы.

< variant> Ф. Аквинский

< variant> А. Аврелий

< variant> И. Скотт

< variant> П. Абельяр

< variant> Тертуллиан

 

< guestion> Аврелий Августин бойынша қ андай себеп адамның моральдық қ ұ ндылық тардан алшақ кетуiнiң салдарынан мейiрiмдiлiктiң азаюына алып келедi.

< variant> Адамның еркiн таң дауы

< variant> Саналы эгойзм

< variant> Этикалық релятивизм

< variant> Этикалық рационализм

< variant> Бiлiм қ ұ марлық

 

< guestion> Мейiрiмдiлiктi «ә лемнiң абсолюттi мақ саты жә не субъект ү шiн парыз» деп

есептеген философ.

< variant> Г. Гегель.

< variant> И. Кант

< variant> А. Шопенгауэр

< variant> И. Фихте

< variant> Л. Фейербах

 

< guestion> Адамның болмысты толық сезiнiп, ө з ө мiрiне толық дә режеде қ анағ аттануын не деп атаймыз.

< variant> Бақ ыт

< variant> ә дiлдiк

< variant> Ар-намыс

< variant> Махаббат

< variant> ө мiр мә ні

 

< guestion> Жағ ымды мінез-қ ұ лық нормаларын қ алыптастырумен тікелей байланысты қ асиеттер:

< variant> адамгершілік;

< variant> этика;

< variant> эстетика;

< variant> ар-намыс;

< variant> махаббат;

 

< guestion> «Тә рбие халық тың ілтипатқ а ие болғ ан жағ дайда ғ ана ө з мақ сатына жетеді» деген ойшыл:

< variant> К. Д. Ушинский;

< variant> Н. А. Добролюбов;

< variant> И. Кант;

< variant> Г. Ригель;

< variant> Р. Давид;

 

< guestion> Адамгершілік тә рбиесінің ұ йымдастыру формалары мен амал-тә сілдеріне жатады:

< variant> ә ң гімелесу;

< variant> жан-жалдасу;

< variant> тамақ тану;

< variant> ойнау;

< variant> аталғ андардың барлығ ы;

 

< guestion> Оқ у ә рекеті қ ай кезде пайда болады:

< variant> оқ ыту процесінде;

< variant> кү лу процесінде;

< variant> сө йлесу кезінде;

< variant> қ оштасу кезінде;

< variant> амандасу кезінде;

 

< guestion> Қ азақ тар бақ ыты...

< variant> Тә ң iрiнiң сыйы деп есептедi.

< variant> Адамның еркi мен тiлегiне тә уелдi деп есептедi.

< variant> Малдың кө птiгi деп есептедi.

< variant> Барғ а қ анағ аттану деп есептедi.

< variant> Жалғ ан дү ниенiң қ ызығ ы деп есептедi.

 

< guestion> Қ азақ ақ ын-жырауларының этикалық мұ раларында маң ызды орын алатын бақ ыт ұ ғ ымының мә нiн аша отырып, қ азақ ойшылдары бақ ытты немен

байланыстырады.

< variant> Жұ байлық ө мiрмен

< variant> Бiлiммен

< variant> Байлық пен

< variant> Аскеттiк ө мiрмен

< variant> Ойын-сауық пен

 

< guestion> Ұ лтжандылық, отаршылдық қ а қ арсы кү рестiң қ ажеттiгi, борыш, ар-ұ ждан, ә дiлдiк ұ ғ ымдары қ ай заман ақ ын-жырауларының ең ө зектi мә селесiне айналды

< variant> Зар заман ақ ындарының

< variant> Кең ес заманындағ ы ақ ындардың

< variant> Хандық дә уiрдегi жыраулардың

< variant> Жоң ғ ар шапқ ыншылығ ымен кү рес заманындағ ы жыраулардың

< variant> Қ азақ станның тә уелсiздiк алғ ан жылдарындағ ы ақ ындардың

 

< guestion> Қ азақ ағ артушыларының этикалық кө зқ арастарында, адамда нағ ыз ө негелiк

қ асиеттердi дамытатын, еркiндiкпен қ атар қ ойылатын ұ ғ ымдар.

< variant> бiлiмдiлiк, ар-ождан

< variant> жомарттық

< variant> жауапкершiлiк

< variant> ө нер

< variant> Махаббат

 

< guestion> Адамның ө зін-ө зі ұ стауының маң ызды қ ұ рамдас бө лігі:

< variant> этикет;

< variant> бақ ыт;

< variant> сезім;

< variant> ақ ыл;

< variant> эстетика;

 

< guestion> «Этикет» қ ай тілдің аудармасында «ә деп» яғ ни белгілі бір рә сімді ө ткізу тә ртібін білдіреді:

< variant> француз;

< variant> грек;

< variant> латын;

< variant> неміс;

< variant> ағ ылшын;

 

< guestion> Этикет тек монарх ауласында қ абылданғ ан жү ріс-тұ рыс тә ртібінің жиыны ретінде қ ай ғ асырда тү сінілді:

< variant> XVIII ғ;

< variant> XVII ғ;

< variant> XIX ғ;

< variant> XX ғ;

< variant> XXI ғ;

 

< guestion> Этикеттің қ арапайым тә ртіптерін сақ тау бұ л ненің кө рсеткіші:

< variant> сыйластық тың, тә рбиеліктің;

< variant> жамандық тың, жауыздық тың;

< variant> кө ре алмаушылық тың;

< variant> малтапқ ыштық тың;

< variant> аталғ андардың барлығ ы;

 

< guestion> «Жақ сы мә нер ұ сақ қ ұ рбандылық тардан тұ рады» деп тұ жырымдағ ан ғ алым:

< variant> Г. Эмерсон;

< variant> К. Маркс;

< variant> Г. Г егель;

< variant> Аристотель;

< variant> И. Кант;

 

< guestion> Мiнез-қ ұ лық пен жоғ ары игiлiктiң негiзгi ұ станымы лә ззатқ а ұ мтылу деп

санайтын этникалық iлiм.

< variant> Гедонизм;

< variant> Эвдемонизм;

< variant> Аскетизм;

< variant> Альтруизм;

< variant> Гилозоизм

 

< guestion> Жоғ арғ ы игiлiк пен ө мiрдiң мақ сатын бақ ытқ а ұ мтылудың ө зiнен тапқ ан этикалық iлiм.

< variant> Эвдемонизм;

< variant> Гедонизм;

< variant> Аскетизм;

< variant> Альтруизм;

< variant> Гилозоизм

 

< guestion> Адамның белгiлi бiр қ ұ лық тылық сезiмдермен жә не ұ ғ ымдармен бiрге жаратылуын этика iлiмдерiнiң тарихында не деп атайды.

< variant> Табиғ и қ ұ лық тылық заң ы;

< variant> Саналы эгоизм теориясы;

< variant> Адамның еркiн таң дауы;

< variant> Этикалық релятивизм;

< variant> Этикалық рационализм

 

< guestion> «Адам қ ұ дай жолымен ө мiр сү рмей, ө зi таң дағ ан жолмен ө мiр сү рер болса,

ол iбiлiспен тең болады» деп айтқ ан орта ғ асырлық христиан ойшылы.

< variant> А. Августин;

< variant> Пелагий;

< variant> Тертуллиан;

< variant> Ф. Аквинский;

< variant> П. Абельяр

 

< guestion> Капиталистiк ө ндiрiстiң қ алыптасуындағ ы протестанттық этиканың ролiн

жоғ ары бағ алағ ан ойшыл.

< variant> М.Вебер;

< variant> В.Парето;

< variant> Э.Дюркгейм;

< variant> Э. Бетти;

< variant> Дж. Ваттимо

 

< guestion> Бiрiне-бiрi қ арама-қ арсы автономды жә не гетереномды мораль туралы

iлiмдi қ алыптастырғ ан ойшыл.

< variant> И. Кант;

< variant> Г. Гегель;

< variant> Л. Фейербах;

< variant> А. Шопенгауэр;

< variant> Ф. Ницше

 

< guestion> Кө рнектi орыс философы В. Соловьев этиканың негiзiн қ алаушы деп қ ай

ойшылды айтқ ан.

< variant> И. Кантты;

< variant> Аристотельдi;

< variant> Платонды;

< variant> Г. Гегельдi;

< variant> Сократты

 

< guestion> Аристотель бойынша этикалық iлiмнiң мақ саты.

< variant> iс-ә рекет;

< variant> Таным;

< variant> бағ алау;

< variant> Ең бек;

< variant> рахаттану.

 

< guestion> Платон тө рт негiзгi iзгiлiктi ерекше атап кө рсеткен, тө мендегiлердiң

iшiнен соларды кө рсетiң iз.

< variant> Данышпандық, батылдық, ә дiлдiк, ұ стамдылық;

< variant> Жомарттық, ү немшiлдiк, ең бекқ орлық, кiшiпейiлдiлiк;

< variant> Терең ой, Дұ рыс ойлау, ө жеттiлiк, жайбарақ аттық;

< variant> Сенiм, Таным, Рахаттану, Мейiрiмдiлiк;

< variant> ү немшiлдiк, ұ стамдылық, ең бекқ орлық, кiшiпейiлдiлiк.

 

< guestion> «Этика мен эстетика ғ ылым емес» деп тұ жырымдағ ан.

< variant> А. Швейцер;

< variant> А. Камю;

< variant> Ж.П. Сартр;

< variant> О. Шпенглер;

< variant> М. Хайдеггер

 

< guestion> Тұ лғ аның ө зiнiң ойларын, сезiмдерiн, iс-ә рекеттерiн аса жоғ ары ө негелiлiк қ ұ ндылық тар тұ рғ ысынан бағ алауы.

< variant> ар-ұ ят;

< variant> ә дiлдiк;

< variant> бақ ыт;

< variant> махаббат;

< variant> ө зiмшiлдiк

 

< guestion> Дү ниенi сұ лулық заң ы бойынша тану формасы.

< variant> ө нер;

< variant> ғ ылым;

< variant> дiн;

< variant> философия;

< variant> миф

 

< guestion> Эстетиканың қ ай категориясы шынайы ө мiрдiң ә леуметтiк-маң ызды қ арама-қ айшылық тарын эстетикалық идеял тұ рғ ысындағ ы

сыни кө зқ араспен бейнелейдi?

< variant> комедия;

< variant> трагедия;

< variant> асқ ақ тық;

< variant> ұ ждансыздық;

< variant> сұ лулық

 

< guestion> Қ ұ былыстарды ең жоғ ары қ ұ ндылық тарғ а ие асқ ақ тық кө зқ арас тұ рғ ысынан сипаттайтын эстетика категориясы.

< variant> сұ лулық;

< variant> комедия;

< variant> трагедия;

< variant> ұ сқ ынсыздық;

< variant> ұ ждансыздық

 

< guestion> Еуропалық романтизмнiң негiзiн салушы

< variant> Ж. Ж. Руссо;

< variant> Д. Дидро;

< variant> Ф. Вольтер;

< variant> П. Гольбах;

< variant> Ш. Монтескье

 

< guestion> Антикалық ойшыл «Поэтика» атты шығ арманың авторы

< variant> Аристотель;

< variant> Платон;

< variant> Сократ;

< variant> Зенон;

< variant> Пифагор

 

< guestion> Гуманистiк кө ркем тұ жырымдаманы қ алыптастырғ ан қ айта ө рлеу дә уiрiндегi кө ркем бағ ыт

< variant> Реннесанстық гуманизм;

< variant> Карнавалдық натурализм;

< variant> Қ асиеттi аллегоризм;

< variant> Маньеризм;

< variant> Рыцарлық романтизм

 

< guestion> Тұ рақ сыз дү ниедегi бастамашыл, тә уекелшiл адамды тұ жырымдағ ан кө ркем бағ ыт.

< variant> ағ артушылық реализм;

< variant> маньеризм;

< variant> ағ артушылық абсолютизм;

< variant> романтизм;

< variant> рыцарлық романтизм

 

< guestion> Егер міндеттерді орындау немесе ә ділеттілік талаптары қ ажет етпесе, қ ұ қ ық тық тә ртіпті сақ таушы лауазымды тұ лғ алардың алғ ан қ ұ пия сипаттағ ы мә ліметтері қ ұ пия кү йінде сақ таулы тиіс пе?

< variant> тиіс;

< variant> тиіс емес;

< variant> жоқ;

< variant> мү мкін;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ

 

< guestion> Қ ұ қ ық тық тә ртіпті сақ таушы лауазымды тұ лғ алардың барлығ ына қ инау мен, қ атыгездікпен, қ адірқ асиетті тө мендету мен байланысты ә рекеттерді жү зеге асыруғ а, оғ ан себепкер болуғ а немесе мұ ндай

ә рекеттерге немқ ұ райлылық пен қ арауғ а:

< variant> тыйым салынады;

< variant> рұ қ сат беріледі;

< variant> міндетті;

< variant> болады;

< variant> жоғ арыда аталғ андардың барлығ ы

 

< guestion> Қ ұ қ ық тық тә ртіпті сақ таушы лауазымды тұ лғ алар қ андай да болмасын сыбайлас жемқ орлық ә рекеттерді:

< variant> жү зеге асырмайды;

< variant> жү зеге асырады;

< variant> жасауғ а тиіс;

< variant> рұ қ сат беріледі;

< variant> жоғ арыда аталғ андардың барлығ ы

 

< guestion> Қ ұ қ ық тық тә ртіпті сақ таушы лауазымды тұ лғ алар заң мен Кодекстерді:

< variant> сыйлайды;

< variant> бағ ынбайды;

< variant> қ арсы шығ ады;

< variant> тиым салады;

< variant> жоғ арыда аталғ андардың барлығ ы

 

< guestion> Ө з міндеттерін орындау барысында қ ұ қ ық тық сақ таушы тә ртіпті лауазымды тұ лғ алар адамдық қ адір қ асиетті:

< variant> сыйлайды жә не қ орғ айды;

< variant> қ орлайды жә не бұ зады;

< variant> билік етеді;

< variant> дұ рыс жауабы 2 жә не 3 жауаптар;

< variant> дұ рыс жауабы жоқ

 

< guestion> Қ ұ қ ық тық тә ртіпті сақ таушы лауазымды тұ лғ алар тек аса қ ажеттілік жағ дайында жә не олардың міндеттерін орындауын қ ажет ететін шамада ғ ана кү ш:

< variant> қ олдана алады;

< variant> қ олданылмайды;

< variant> заң мен тиым салынғ ан;

< variant> мү мкін емес;

< variant> жоғ арыда аталғ андардың барлығ ы

 

< guestion> Нормалардың мазмұ нымен мә ні оқ ыту, дайындық тар жә не бақ ылау жү ргізу арқ ылы ә рбір қ ұ қ


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.238 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал