Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Запуск редактора представлення даних






Лабораторна робота №1

Тема: Редактор представлення даних TRACE MODE 5. Статичні елементи.

Мета: Вивчити структуру редактора представлення даних. Створити мнемосхеми із застосуванням статичних елементів.

Загальні відомості

Графічною базою в TRACE MODE називається сукупність всіх графічних екранів, створених для одного конкретного вузла.

Розробка графічних екранів здійснюється шляхом розміщення на них графічних елементів. Серед них можуть бути статичні і динамічні елементи.

Запуск редактора представлення даних

Розробка графічного інтерфейсу для операторських станцій здійснюється в редакторі представлення даних. У нього завантажується структура проекту, яка створена в редакторі бази каналів.

Вибравши необхідний вузол проекту, можна редагувати його графічну базу.

Робоче вікно редактора має головне меню, робочу область, рядок статусу навігатор проекту і три інструментальні панелі.

2. Завантаження проекту і створення графічної бази

Виконавши команду «Відкрити» з меню «Проект» можна завантажити проект до редактора представлення даних. При завантаженні файлу у бланку «Екрани» навігатора проекту вибрати із списка присутніх вузлів АРМ. Для АРМ створили групу екранів з назвою «Мнемосхеми». У групі екранів створили екрани «Дільниця 1»,»Дільниця 2».

3. Настройка атрибутів екранів

Оформлення екранів дозволяє управляти наявністю заголовка, змінювати колір фону або обирати необхідні шпалери. Для цього потрібно виділити вузол АРМ оператора у бланку «Екрани» навігатора проекту, та увійти у меню вузлів. Далі виконуємо команду «Атрибути». Для першого і другого екранів встановлені відповідні фони *147, *149 з бібліотеки Reswp.dll.

4. Розробка графічного інтерфейсу

Розробка графічного інтерфейсу операторських станцій полягає в розміщенні на екранах графічної бази статичних елементів малювання і динамічних форм відображення. Вибір цих елементів здійснюється з відповідних інструментальних панелей.

При виборі будь-якого графічного елементу на екран виводиться діалог настройки його атрибутів (колір фону, символу, настройки шрифту, прив´ язка до каналів та інше).


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.009 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал