Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Стандартты ⇐ ПредыдущаяСтр 4 из 4
аддитивті тең дікті тексеру
Тең дікті тексеру оператор типіне қ айсысы жатады? ==! = ===! == () [] & ||
Шартты оператор ?: // () & []
?: Оператордың қ ай типіне жатады? шартты оператор логикалық аддитивті ө спелі унарлы
Macromedia Flash-та логикалық ЖӘ НЕ (AND) операторының белгіленуі & & || | ?: ()
Macromedia Flash-та логикалық НЕМЕСЕ (OR) операторының белгіленуі || () ?: & & |
Macromedia Flash-та мультипликативті операторының белгіленуі * / % [] () & & ||
Аддитивті оператор типінің белгіленуі + - & & () [] * / %
Отладчик панелінің қ ұ ралдары... батырмадан тұ рады.
Откладка панелдер қ ұ ралындағ ы Continue бұ л роликтердің бастау/жалғ астыру ә рекеттерін орындайды роликтерді тоқ татады суреттерді жарнамалайды форматты ө згертеді тақ ырыпты ауыстырады
Free Transform қ ұ ралын таң дағ ан кезде... модификатор-батырма қ олжетімді болады.
Объектілердің кө лемін кішірейтіп, ү лкейту, айналдыру сынды операциялар қ андай қ ұ ралдың кө мегімен жү зеге асырылады? Free Transform Reset Modify Rotate Skew
Объектілерді туралау қ ай панельдің кө мегімен жү зеге асырылады? Align Reset Modify Rotate Skew
Тек видеодеректерді қ амтитын MPEG файл атының кең ейтпесі: MІV DIV XLS TXT DBX
Шығ армашылық туындыларды, сонымен қ атар ремонт жә не модификация ү шін қ ұ рал-саймандар жиынтығ ы: Tools панелі Windows батырмасы View батырмасы Action script File батырмасы
Бейнені анимациялауғ а мү мкіндік беретін қ ұ рал қ алай аталады? Уақ ыт шкаласы Қ арындаш қ ұ ралы Бү ріккіш қ ұ ралы Лассо қ ұ ралы Сиқ ырлы таяқ ша қ ұ ралы
Уақ ыт шкаласы тү йіні бұ л – Кадрлар Пиксельдар Векторлар Минуттар Символдар
Қ андай да қ ұ жатты қ амтитын символдардың комбинациясын қ алай айтайды? Мә тін Графика Программа Web-қ ұ жат Санау жү йесі
Белгілі ө лшем жә не стильдегі символдар жиынтығ ы бұ л: Қ аріп Маркер Тү стер панелі Кө лең ке тү сіру Колонтитул
Ү нсіз келісім бойынша қ ұ рылатын жә не тек ақ паратты беру ү шін қ олданылатын мә тін: Статикалық Динамикалық Графикалық Ақ параттық Дыбыстық
Бастапқ ы мә тінге ө згерістерді енгізу кезінде жаң аратын ө ріс: Динамикалық мә тін Статикалық мә тін Графикалық Ақ параттық Дыбыстық
JPEG форматындағ ы сурет салу жә не сызу қ ұ ралы кө мегімен қ ұ рылатын фотография қ алай аталады? Объект Сұ лба Тірек-сызба Анимация Қ аріп
Ө лшемді, орнын, тү сін немесе объект формасын ө згерту ү рдісі: Анимация Графика Мә тін Программалау Дыбыстандыру
Macromedia Flash –те орындауғ а болмайтын ә рекет: ү л ө лшшемді суреттерді салуғ а вектордық жә не расторлық графиканы импорттауғ а мә тіндік ақ паратты жинақ тауғ а анимацияның ә ртү рлі тү рін қ ұ руғ а сонымен қ атар объектінің жеке бө ліктерін анимациялауғ а ә ртү рлі уақ ытта жә не кең істікте объектілердің пішінін (формасын) тү сін жә не орнын ө згертуге
Macromedia Flash –те соң ғ ы ө німді қ андай форматта сақ тауғ а болмайды: PSD форматында расторлық графика тү рінде gif-анимация тү рінде Flash-фильм тү рінде EXE –файл тү рінде
Шаблон ретінде сақ тау (Save as Template) пунктін қ ай мә зірден таң даймыз? File View Export Window Help
Таң далынғ ан сайманның, символдың қ асиеттерін сипаттауғ а арналғ ан панель... Properties Tools Timeline Color mixer Library
Дайын палитрадан тү стерді таң дауғ а арналғ ан панель... Color Swatches Properties Tools Timeline Library
Клиптарды басқ аруды қ амтамасыз етеді: орындау, тоқ тату, айналдыру... Controller Edit Bar Main Common Libraries Buttons
Сахналарды басқ ару, символдарды редактрлеу жә не жұ мыс аймағ ын масштабтау мү мкіндігін беретін панель: Edit Bar Controller Main Common Libraries Buttons
Клиптағ ы қ ателіктерді іздестіруді жү ргізетін функцияны қ алай атайды? Debugger Movie Explorer Output Actions Project
Қ ай команда клиптің қ ұ рылымын кө ру мү мкіндігін береді? Movie Explorer Output Actions Project Debugger
Қ ай команда объектілер мен клип сахналарын бір-біріне қ атысты тү зету мү мкіндігін береді? Align Output Actions Project Debugger
Бағ ыттаманың координаталарын, ерекшеленген аймақ тың ө лшемін жә не координаталарын кө рсететін панель: Info Align Output Actions Project
Қ ай команда объектінің формасын ө згерту мү мкіндігін береді? Transform Info Align Output Actions
Қ ұ жатты қ ұ рудың барлық кезең дерін бақ ылап, керекті емес қ адамдарды алып тастау функциясы Тарих (Histrory) Компоненттер (Components) Жоба (Project) Тү зету (Align) Басқ а тақ талар (Other Panels)
Стандартты анимацияда 1 секунда неше кадр болады?
Lock/Unlock All Layers командасы нені білдіреді? Барлық қ абаттарды блокқ а салу/блоктан шығ ару Барлық қ абаттарды кө рсету/жасыру Барлық қ абатты контур тү рінде кө рсету Барлық қ абаттарғ а пароль орнату/ парольды алып тастау Барлық қ абаттарды жасыру /ашу
Қ абаттармен жұ мыс жасауғ а қ атысты емес функция: Movie Explorer Hide All Layers Show All Layer Unlock Layer Lock Layer
Тек видеодеректерді қ амтитын MPEG файл атының кең ейтпесі: MІV DIV XLS TXT DBX
JPEG форматындағ ы сурет салу жә не сызу қ ұ ралы кө мегімен қ ұ рылатын фотография қ алай аталады? Объект Сұ лба Тірек-сызба Анимация Қ аріп
Flash бағ дарламасында қ ұ рылғ ан қ ұ жаттың кең ейтілімі? .fla .fls bat .doc iso
Фильмді жариялау жолы? Shift+F12 Modify→ Publish Edit → Find Next → Publish File → Close All → Publish Insert → Publish
" Eye Dropper Tool" дегеніміз? Тамызғ ыш (Пипетка) Қ ыл қ алам Қ ауырсын Сия қ ұ быры Бояу шелегі
Ішкі ерекшелеу (Subselection) қ ұ ралы қ андай қ ұ ралмен салынғ ан тү зулерді трансформациялау мү мкіндігін береді? Қ ауырсын Сия қ ұ быры Бояу шелегі Қ ыл қ алам Пипетка
Ө шіргіштің (Erase Tool) неше ө шіру режимі бар?
«ModifyBreak Apart» командасының пернелік балама комбинациясы? «Ctrl+B» «Ctrl+F8» «F8» «F6» «Ctrl+Enter»
«Ctrl+Enter» пернелік комбинациясы арқ ылы қ андай команданы іске асырамыз? «ControlTest Movie» «ModifyBreak Apart» «Create Motion Tween» «Color Mixer» «Insert KeyFrame»
Символдарды қ атпарларғ а автоматты тү рде бө лу командасы? «Distribute to Layers» «Color Mixer» «ControlTest Movie» «Create Motion Tween» «Insert KeyFrame»
Батырмы (Button) қ андай кадрлардан тұ рады? Up, Down, Over, Hit Up, Down, Over, Insert Up, Down, Hit, Movie Up, Down, Insert, Movie Upp, Hit, Over, Down
Анимацияны символдар модификациясы негізінде қ ұ ру, бұ л Motion tweening Shape tweening ControlTest tweening Distribute tweening Tweened tweening
Анимацияны пішінді ө згерту негізінде қ ұ ру, бұ л: Shape tweening Motion tweening ControlTest tweening Distribute tweening Tweened tweening
Shape tweening-ті ө шіру қ ажет болғ ан жағ дайда: Frame панелінде Tweening: None мә нін таң дап алың ыз Publish панелінде Tweening: None мә нін таң дап алың ыз. Modify панелінде Tweening: None мә нін таң дап алың ыз. Frame панелінде Tweening: modify мә нін таң дап алың ыз. Frame панелінде Create: None мә нін таң дап алың ыз.
Бағ ыттаушы қ абаттағ ы (Guide Layers) бағ ыттаушы сызық? Orient to path Counter Clockwise Add Guide Auto Guide Easing
Қ абаттар типінің дұ рысын таң да? Guide, Guided, Mask, Masked, Folder, Normal Guide, Guided, Mask, Masked, Lock, Normal Guide, Guided, Mask, Lock, Locked, Normal Guide, Guided, Folder, Lock, Locked, Normal Guide, Guided, Folder, Masked, Normal, Normaled
Control> Test Movie командасының баламасын кө рсет? Control > Test Scene Control > Play Control > Play All Scenes Control > Enable Frame Actions Control > Enable Buttons
Қ арындаш қ ұ ралының кө мегімен салынғ ан тү зудің ө з стилін жасау ү шін қ андай батырманы басу керек? Custom Device Properties Smooth Milter
Қ асиеттер тақ тасындағ ы қ андай батырманың кө мегімен символды басқ а символғ а алмастыруғ а болады? Swap Blend Over Loop First
Ыстық батырмалар пунктін тап? Keyboard Shortcuts usehandcursor Could Hint Key press Switch
Қ ажетті кадрге ө ту жә не тоқ тату ә дісінің жазылу тү рі? Root.My Clip.GotoAndPlay(); Root.My Clip.Play(); Root.My Clip.NextFrame(); Root.My Clip.RemoveMovieClip(); Root.My Clip.GotoAndStop();
Flash бағ дарламасында қ ұ рылғ ан қ ұ жаттың кең ейтілмесі …жә не … типті болып келеді. *.fla, *.swf *.txt, *.bmр *.mdb, *.doc *.fla, *.xls *jрeg, *.swf
Web-анимацияларды қ ұ ру мақ сатында қ олданылатын бағ дарламаны кө рсетің із: Flash бағ дарламасы РowerРoint бағ дарламасы Word бағ дарламасы Excel бағ дарламасы Access бағ дарламасы
Flash 8 бағ дарламасының стандартты жү ктелу жолы: Пуск®Программы®Macromedia® Macromedia Flash 8 Пуск®Программы®Стандартные ®Macromedia® Macromedia Flash 8 Пуск®Программы®MS Office® Macromedia Flash 8 Пуск®Программы®Macromedia® MS Office® Macromedia Flash 8 Пуск®Служебные®Macromedia® Macromedia Flash 8
Интерактивті анимация қ ұ ру ү шін … программалау тілінде сценарийлер жазылады. ActionScript Turbo Рaskal Delрhi Visual Basic C++
батырмасының атқ аратын қ ызметі: Мә тінмен жұ мыс жасау Фигураның немесе қ андай да бір облыстың тү сін, қ алың дық дә режесін жә не шекара стилін анық тау Бір объектінің қ ұ ю жә не жиектеу ә серлерін екінші бір объектіге кө шіру Тү зу жә не қ исық сызық тар сызу Боялғ ан аймақ тү сін ө згерту режимі
Aнимацияны кө ру командасы: Control®Рlay Modify®Break Apart Insert®Convert to Symbol... Window® Design Panels ® Scene File®Create Projector
Flash қ ұ рал-саймандар тақ тасы... облысқ а бө лінген облысқ а бө лінбеген қ ұ ралдар мен сахнағ а
Flash-та қ ұ рал-саймандар тақ тасынына кірмейтін облысты табың ыз Insert Tools View Colors Options
Қ абаттармен жә не кадрлармен жұ мыс жасайтын негізгі панель – … Layer TimeLine Movie Cliр Button Graрhic
Copy and Apply transform батырмасын не ү шін қ олданамыз? Бұ л батырманы басқ анда жасалғ ан ө згертуді сол объектіні алдымен кө шіріп алып, содан кейін қ олданады Белгіленген объектіге жасалғ ан барлық ө згертулерді кері қ айтарып, бастапқ ы қ алыпқ а келтіреді обьектіні горизанталь жә не вертикаль бағ ытта қ исайтуғ а мү мкіндік беретін ауыстырып қ осқ ыш бұ л ауыстырып қ осқ ыш обьектін бұ руын сан мә ні арқ ылы қ абылдайды. бағ ыттауышта еншіленген символдардың данасы бар сахнағ а ө ту
Flash ортасын ә рбір қ олданушы қ осқ ан кезде жұ мыс облысының неше нұ сқ асын таң дауғ а мү мкіндік бар.
Modulation– бұ л? модуляция. Синусоидалық немесе басқ а сигналдарды ө згерту, мысалы, жиілік модуляция бір бейнені басқ ағ а баппен тү рлендіру (айналдыру), мұ нда бірінші бейненің нақ ты элементі екіншісінің элементіне алмасады датчиктерді екі немесе ү шө лшемді кең істіктерде қ олдану жә не қ озғ алысты осылайша жазу мультимедиамен дербес компьютер, мультимедиа стандарттары ұ станатын ДК Трафарет немесе блок ретінде қ олданылатын арнайы бейне
Символдардың қ анша тү рі бар?
Қ арандаш батырмасының атқ аратын қ ызметі? Тү зу жә не қ исық сызық тар сызу Фигураның немесе қ андай да бір облыстың тү сін, қ алың дық дә режесін жә не шекара стилін анық тау Бір объектінің қ ұ ю жә не жиектеу ә серлерін екінші бір объектіге кө шіру Мә тінмен жұ мыс жасау Боялғ ан аймақ тү сін ө згерту режимі
Қ ыл қ алам (Brush Tool) қ андай қ ызметті атқ арады? кездейсоқ бағ ыттағ ы тү зу салу мү мкіндігін береді. объектінің бояу қ асиетін алу мү мкіндігін береді объектілерді бір тү спен бояу мү мкіндігін береді безье тү зулерін салу мү мкіндігін береді Бұ л қ ұ рал садынғ ан объектіге контурды салу немесе бар контурын ө згерту мү мкіндігін береді
Клип ойнауын басқ ару ү шін қ ай батырманы басамыз? Control немесе Контроллер (Controller) Control > Loop Playback Control > Mute Sounds Control > Enable Frame Actions Control > Enable Buttons
Ә ріпті жеке объект ретінде қ арастыру командасы: Modify®Break Apart Insert®Convert to Symbol... Control®Test Movie Window® Design Panels ® Scene File®Create Projector
Cимволғ а айналдыру командасы: Insert®Convert to Symbol Modify®Break Apart Control®Test Movie Window® Design Panels ® Scene File®Create Projector
Flash-та символдар тү рін анық тайтын арнайы қ ұ рылғ ы батырмалар функциясы бар. Ол қ анша кадрдан тұ рады:
Tools облысы графикалық саймандарды таң дауғ а арналғ ан бұ л облыста қ арау қ ұ ралдары орналасқ ан жиектеу жә не бояу тү стерін таң дауғ а арналғ ан бұ л облыста саймандарды баптау қ ұ ралдары орналасқ ан суреттерді кірістіруге арналғ ан
Colors облысы жиектеу жә не бояу тү стерін таң дауғ а арналғ ан бұ л облыста қ арау қ ұ ралдары орналасқ ан графикалық саймандарды таң дауғ а арналғ ан бұ л облыста саймандарды баптау қ ұ ралдары орналасқ ан суреттерді кірістіруге арналғ ан
Options облысы бұ л облыста саймандарды баптау параметрлері орналасқ ан бұ л облыста қ арау қ ұ ралдары орналасқ ан жиектеу жә не бояу тү стерін таң дауғ а арналғ ан графикалық саймандарды таң дауғ а арналғ ан суреттерді кірістіруге арналғ ан
Қ абаттардың ретін ө згерту ү шін... уақ ыттық шкала терезесінде қ ажетті қ абатты шертіп тышқ ан манипуляторының сол жақ батырмасын жібермей ұ стап тұ рып, қ абатты қ ажетті дең гейге орналастыру. уақ ыттық шкала терезесінің тө менгі шекарасында орналасқ ан Insert Layer Folder жұ лдызшасын шерту керек уақ ыттық шкалада қ ажетті қ абатты ерекшелеп, уақ ыттық шкала терезесінің тө менгі шекарасында орналасқ ан Delete Layer жұ лдызшасын шерту керек уақ ыттық шкала терезесінің тө менгі сол жақ шетінде Insert Layer батырмасын шерту керек уақ ыттық шкала терезесінің жоғ арғ ы шекарасындағ ы Show/Hide All Layers жұ лдызшасын шерту керек
Қ абатты бұ ғ у ү шін... қ ажетті қ абатты таң дап, уақ ыттық шкала терезесінің жоғ арғ ы шекарасындағ ы Show/Hide All Layers жұ лдызшасы қ атарындағ ы кішкене дө ң гелекті шерту керек. уақ ыттық шкала терезесінің тө менгі шекарасында орналасқ ан Insert Layer Folder жұ лдызшасын шерту керек уақ ыттық шкалада қ ажетті қ абатты ерекшелеп, уақ ыттық шкала терезесінің тө менгі шекарасында орналасқ ан Delete Layer жұ лдызшасын шерту керек уақ ыттық шкала терезесінде қ ажетті қ абатты шертіп тышқ ан манипуляторының сол жақ батырмасын жібермей ұ стап тұ рып, қ абатты қ ажетті дең гейге орналастыру уақ ыттық шкала терезесінің тө менгі сол жақ шетінде Insert Layer батырмасын шерту керек
Файлды қ ұ ру ү шін: Файл (File) мә зірінде Жаң а (New) пунктін таң дау керек. Файл (File) мә зірінен Ашу (Open) пунктін таң дау керек Файл (File) мә зірінен Сақ тау (Save As) пунктін таң дау керек Файл (File) мә зірінен Сақ тау (Save) пунктін таң дау керек Файл (File) мә зірінен Шаблон ретінде сақ тау (Save as Template) пунктін таң дау керек
Web-анимацияларды қ ұ ру мақ сатында қ олданылатын бағ дарлама: Flash Turbo C++ Turbo Pascal Borland Delphi 7 HTML
Flash бағ дарламасында қ ұ рылғ ан қ ұ жаттың кең ейтілмесі … типті болып келеді *.fla жә не *.swf *.as жә не *.jsfl *.asc жә не *.jsfl *.as жә не *.asc *.fla жә не *.asc
Қ асиеттер (Properties) панелінде қ ұ жаттың қ андай қ асиеті сипатталады? ө лшемі, фонның тү сі, кадрлар жиілігі, жариялау параметрі мен қ ұ рал параметрлері жаң а тү с ү лгілерін жасауғ а, тү ссіздікті тағ айындауғ а жә не т.б. дайын палитрадан тү стерді таң дау мү мкіндігін береді интерфейс элементтер кітапханасының компоненттер параметрлерін бейнелейді алдын-ала дайындалғ ан объектінің символдары мен компоненттерін қ олдану мү мкіндігін береді
Жалпы кітапханадағ ы объектінің ү ш типі қ андай? Батырмалар (Buttons); Кластар (Classes); Ү йретуші слайдтар (Learning Interaction) Трансформация (Transform); Компоненттер (Components); Тарих (Histrory) Батырмалар (Buttons); Трансформация (Transform); Тарих (Histrory) Кластар (Classes); Компоненттер (Components); Тарих (Histrory) Трансформация (Transform); Батырмалар (Buttons); Кластар (Classes)
Уақ ыт шкаласы бұ л... горризонталь бағ ытпен солдан оң ғ а қ арай тізбектелген кадрлар, сонда 20 кадр 1 секунд болып есептеледі. вертикаль бағ ытта жоғ арыдан тө мен қ арай орналасқ ан кадрлер. горризонталь бағ ытпен оң нан солғ а қ арай тізбектелген кадрлар, сонда 10 кадр 1 секунд болып есептеледі. вертикаль бағ ытта жоғ арыдан тө мен қ арай орналасқ ан кадрлер. сонда 20 кадр 1 секунд болып есептеледі. вертикаль бағ ытта тө меннен жоғ арығ а қ арай орналасқ ан кадрлер.
Width – белгіленген объектінің қ андай ұ яшығ ы? белгіленген объектінің ені бойынша ө лшемін ө згерту ұ яшығ ы белгіленген объектінің биіктігіне ө згерту енгізу ұ яшығ ы белгіленген объектіні сол жақ жоғ арғ ы бұ рышына байланысты горизонталь бойынша орналасу нү ктесін беру белгіленген объектіні сол жақ жоғ арғ ы бұ рышына байланысты вертикаль бойынша орналасу нү ктесін беру тү зету торы таң далғ ан объектіні жиектеріндегі тағ айындалғ ан нү ктелері бойынша тү зету
Объектінің ө лшемін ө згерту мү мкіндігін беретін? Масштабтау (Scale) Ө зеріс (Distord) Модификациялау (Modify) Транформациялау (Transform) Бұ ру (Rotate)
Қ абаттың қ асиетін ө згерту ү шін: Басты мә зір - > Ө згерту -> Уақ ыт шкаласы-> Басты мә зір - > Уақ ыт шкаласы-> Ө згерту-> Modify-> Transform-> Remove All Hints Modify-> Transform-> Add shape hint Windows-> Panels-> Frame
Редактрленетін жә не динамикалық емес, кез-келген мә тін -... Статикалық мә тін (Static Text). Динамикалық мә тін (Dynamic Text) Толтырылатын мә тін (Input Text) Графикалық мә тін символдар
Ә рекеттер (Actions) бұ л... Action Script бағ дарламасын бейнелеу жә не қ ұ ру автоматты тү рде Action Script командаларын клип объектілеріне тағ айындайды клиптағ ы қ ателіктерді іздестіруді жү ргізеді клиптің қ ұ рылымын кө ру мү мкіндігін береді клипті қ арау кезіндегі Action Script сценариінің қ ателіктерін кө ру мү мкіндігін береді
Жө ндестіру (отладка) (Debugger) дегеніміз... клиптағ ы қ ателіктерді іздестіруді жү ргізеді. Action Script бағ дарламасын бейнелеу жә не қ ұ ру Flash жобаларымен жұ мыс істеу мү мкіндігін береді клиптің қ ұ рылымын кө ру мү мкіндігін береді клипті қ арау кезіндегі Action Script сценариінің қ ателіктерін кө ру мү мкіндігін береді
Уақ ыт шкаласы бұ л … бұ л Flash программасының негізгі омыртқ асы болып саналады. Негізгі фильмнің информациясы уақ ыт шкаласының кадрларына сақ талады. Уақ ыт шкаласы екі ө лшеммен есептеледі: уақ ытпен, қ абаттылығ ымен. Белгіленген объектіге жасалғ ан барлық ө згертулерді кері қ айтарып, бастапқ ы қ алыпқ а келтіреді. Екі немесе одан да кө п объектілердің ара- қ ашық тығ ын бірдей қ ылып орнату ү шін қ олданылады. редактрленетін жә не динамикалық емес, кез-келген мә тін. Статистикалық мә тін анимацияда ақ паратты кө рсету ү шін қ олданылады. ол терезешелер арқ ылы кө руге болатын заливка аймақ тарымен пайда болады, осы тө менгі қ абат Макамен жасырылушы (Masked) деп аталынады.
Тү зулер тақ тасын кө рсетің із? (Line Tool) (Brush Tool) (Pencil Tool) (Pen Tool) (Ink Bottle Tool)
Қ ыл қ алам қ ұ ралымен жұ мысқ а арналғ ан тақ та? (Brush Tool) (Line Tool) (Pencil Tool) (Pen Tool) (Ink Bottle Tool)
Қ арындаш қ ұ ралымен жұ мысқ а арналғ ан тақ та? (Pencil Tool) (Line Tool) (Brush Tool) (Pen Tool) (Ink Bottle Tool)
Біртекті (Solid) қ ұ ралын қ олдану нә тижесі? объекті бетін біртекті тү спен бояу сол жақ тан оң ғ а қ арай градиентті бояу объектінің ортасынан градиентті бояу растрлық бейнемен бояу тү с ү лгілерін алу мү мкіндігін береді
Сызық тық (Linear) бояу нә тижесі? сол жақ тан оң ғ а қ арай градиентті бояу объекті бетін біртекті тү спен бояу объектінің ортасынан градиентті бояу растрлық бейнемен бояу тү с ү лгілерін алу мү мкіндігін береді
Радиалды (Radial) бояудың нә тижесі қ андай болады? объектінің ортасынан градиентті бояу объекті бетін біртекті тү спен бояу сол жақ тан оң ғ а қ арай градиентті бояу растрлық бейнемен бояу тү с ү лгілерін алу мү мкіндігін береді
Бояу шелегі (Paint Bucket Tool) қ ұ ралының мү мкіндігі? объектілерді бір тү спен бояу мү мкіндігін береді растрлық бейнемен бояу сол жақ тан оң ғ а қ арай градиентті бояу объектінің ортасынан градиентті бояу тү с ү лгілерін алу мү мкіндігін береді
Еркін трансформация (Free Transform) – бұ л? Бұ л қ ұ рал объекті формасын кездейсоқ ө згерту мү мкіндігін береді Форманы дө ң гелек жә не тө ртбұ рышты маркерлер кө мегімен ө згертеді Тү зулердің сегменттерін бө летін маркерлерді қ озғ ай отырып объектінің формасын ө згертеді Объекті ө лшемін ө згерту мү мкіндігін береді Бұ л қ ұ рал салынғ ан объектіге контурды салу немесе бар контурын ө згерту мү мкіндігін береді
Батырма (button) қ анша кадрдан тұ рады?
Символдардың қ анша тү рі бар?
Flash-та анимация қ ұ рудың негізгі қ анша ә дісі бар?
PrevFrame дегеніміз? артқ а 1 кадр шегеру анимация жасау дыбыс қ осу кадр ұ яшығ ына қ ою кадр ө шіру
Preview In Context дегеніміз не? Контекстіде алдын ала қ арау Кез келген объектіні таң дау уақ ыттық шкаласына орналастыру Берілген пунктіні таң дау кадр ұ яшығ ына қ ою
Flash-та жаң а қ ұ жат қ ұ ру Ctrl+N Ctrl+O Ctrl+W Ctrl+C Ctrl+P
Flash-та қ ұ жатты ашу Ctrl+O Ctrl+N Ctrl+W Ctrl+C Ctrl+P
Flash-та қ ұ жатты сақ тау Ctrl+S Ctrl+N Ctrl+W Ctrl+C Ctrl+P
Flash-та қ ұ жатты жабу Ctrl+W Ctrl+N Ctrl+S Ctrl+C Ctrl+P
Flash-та қ ұ жатты баспағ а беру Ctrl+P Ctrl+N Ctrl+S Ctrl+C Ctrl+W
Flash-та объектіні ерекшелеу... пернетақ тасы арқ ылы орындалады V A Q F N
Flash-та объектіні контуры бойынша ерекшелеу... пернетақ тасы арқ ылы орындалады A V Q F N
Flash-та объектіні еркін тү рлендіру... пернетақ тасы арқ ылы орындалады Q F V A N
Мә тінге қ ою қ аріп орнату ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+Shift+B Ctrl+Shift+P Ctrl+Shift+I Ctrl+Shift+L Ctrl+Shift+C
Мә тінге курсив қ аріп орнату ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+Shift+I Ctrl+Shift+P Ctrl+Shift+B Ctrl+Shift+L Ctrl+Shift+C
Мә тінді сол жақ бойынша тү зету ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+Shift+L Ctrl+Shift+P Ctrl+Shift+B Ctrl+Shift+I Ctrl+Shift+C
Мә тінді оң жақ бойынша тү зету ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+Shift+R Ctrl+Shift+P Ctrl+Shift+B Ctrl+Shift+I Ctrl+Shift+C
Мә тінді орталық бойынша тү зету ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+Shift+C Ctrl+Shift+P Ctrl+Shift+B Ctrl+Shift+I Ctrl+Shift+R
Мә тінді ені бойынша тү зету ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+Shift+J Ctrl+Shift+P Ctrl+Shift+B Ctrl+Shift+I Ctrl+Shift+R
Объектіні топтастыру ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+G Ctrl+J Ctrl+B Ctrl+I Ctrl+R
Кө шірілген о бъектіні объектінің ү стіне қ ою ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+ Shift +V Ctrl+X Ctrl+C Ctrl+V Ctrl+D
Кө шірілген о бъектіні объектінің ү стіне қ ою ү шін қ андай команданы орындаймыз? Edit1à Paste in Place Edit1à Special Edit1à Duplicate Edit1à Special Edit1à Copy
Кө шірілген о бъектіні жұ мыс облысының ортасына қ ою ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+V Ctrl+X Ctrl+C Ctrl+ Shift +V Ctrl+D
Кө шірілген о бъектіні жұ мыс облысының ортасына қ ою ү шін қ андай команданы орындаймыз? Edit1à Paste in Center Edit1à Special Edit1à Duplicate Edit1à Special Edit1à Copy
О бъектіні қ иып алу ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+X Ctrl+V Ctrl+C Ctrl+ Shift +V Ctrl+D
О бъектіні қ иып алу ү шін қ андай команданы орындаймыз? Edit1à Cut Edit1à Special Edit1à Duplicate Edit1à Special Edit1à Copy
О бъекті кө шіру ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+C Ctrl+V Ctrl+X Ctrl+ Shift +V Ctrl+D
О бъекті кө шіру ү шін қ андай команданы орындаймыз? Edit1à Copy Edit1à Special Edit1à Duplicate Edit1à Special Edit1à Cut
О бъектінің дубликатын алу ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+D Ctrl+V Ctrl+X Ctrl+ Shift +V Ctrl+C
О бъектінің дубликатын алу ү шін қ андай команданы орындаймыз? Edit1à Duplicate Edit1à Special Edit1à Copy Edit1à Special Edit1à Cut
Бір мезгілде барлық объектілерді ерекшелеу ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+А Ctrl+V Ctrl+X Ctrl+ Shift +V Ctrl+C
Бір мезгілде барлық объектілерді ерекшелеу ү шін қ андай команданы орындаймыз? Edit1à Select All Edit1à Special Edit1à Copy Edit1à Special Edit1à Cut
Бір мезгілде барлық объектілерді ерекшелеуді кері қ айтару ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+ Shift+А Ctrl+V Ctrl+X Ctrl+ Shift +V Ctrl+C
Бір мезгілде барлық объектілерді ерекшелеуді кері қ айтару ү шін қ андай команданы орындаймыз? Edit1à Deselect All Edit1à Select Edit1à Copy Edit1à Special Edit1à Cut
Объектіні топтау... пернетақ талары арқ ылы орындалады Ctrl+ G Ctrl+V Ctrl+X Ctrl+ Shift +G Ctrl+C
Объектіні топтауды кері қ айтару... пернетақ талары арқ ылы орындалады Ctrl+ Shift +G Ctrl+V Ctrl+X Ctrl+ G Ctrl+C
Preview қ андай команда болып табылады? алдын ала қ арау тү стік индикация қ осу кадр ұ яшығ ын қ ою объектіні таң дау батырманы шерту
Қ абаттағ ы бейнелерді кө рсетіп немесе жасыратын ауыстырып қ осқ ыш? Show/Hide All Layers Lock/Unlock All Layers Actions Preview In Context HTML
Next Frame дегеніміз? алдығ а 1 кадр жылжу кадр ө шіру анимация жасау дыбыс қ осу кадр ұ яшығ ына қ ою
Белгіленген объектінің ені бойынша ө лшемін ө згерту ұ яшығ ы? Width Height Alignment Grid Constrain Rotate
Белгіленген объектінің биіктігіне ө згерту енгізу ұ яшығ ы? Height Alignment Grid Width Constrain Rotate
R, G, B, A параметрлер тобындағ ы А (Alpha) параметрі нені береді? мө лдірлік рең тү с қ аң ық тылық жарық тық
Объект ө лшемін басқ аруғ а, оны бұ руғ а жә не қ исайтуғ а рұ қ сат беретін терезе? мө лдірлік рең тү с қ аң ық тылық жарық тық
... – бұ л ауыстырып қ осқ ыш объектінің бұ руын сан мә ні арқ ылы қ абылдайды. Rotate (Айналдыру) Skew (Қ исайту) Copy and Apply transform (кө шіру жә не ө згертуді қ олдану) Reset (Тү сіру) Space (Интервал)
Space (Интервал) бұ л -...? Екі немесе одан да кө п объектілердің ара қ ашық тығ ын бірдей қ ылып орнату ү шін қ олданылады Ү ш немесе одан да кө п элементтерді қ атарынан орналастыру кезіндегі тү зетулер жасайды жұ мыс беті бойынша тү зетуді орнатады екі немесе одан да кө п ә ртү рлі ө лшемдегі объектілерді бір ө лшемге горизанталь, вертикаль жә не екі бағ ытта да келтіреді тү сті таң дау жә не баптау
Cол жақ тан оң жақ қ а қ арай градиентті бояудың тү рін кө рсетің із? Linear Radial Bitmap Solid Alpha
Объекті бетін біртекті тү спен бояудың тү рін кө рсетің із? Solid Radial Bitmap Linear Alpha
Объектінің ортасынан градиентті бояудың тү рін кө рсетің із? Radial Solid Bitmap Linear Alpha
Растрлық бейнемен бояудың тү рін кө рсетің із? Bitmap Solid Radial Linear Alpha
Пипетка (Eye Dropper Tool) –.... тү с ү лгілерін алу мү мкіндігін береді объектілерді тү спен бояу мү мкіндігін береді градиентті бояу тү рін ө згерту мү мкіндігін береді объектілерді бір тү спен бояу мү мкіндігін береді тү сті таң дау жә не баптауғ а мү мкіндік береді
... – объектілерді бір тү спен бояу мү мкіндігін береді. Paint Bucket Tool Eye Dropper Tool GredianTransform Tool Color Swatches Color mixer
... – тү с ү лгілерін алу мү мкіндігін береді. Eye Dropper Tool Paint Bucket Tool GredianTransform Tool Color Swatches Color mixer
Қ андай перне арқ ылы мә тінді енгізу ө рісін шақ ыруғ а болады. T P S Q W
Енгізілген мә тінді ерекшелеп алғ аннан соң ә рбір ә ріпті жеке объект ретінде қ арастыру ү шін қ андай пернелер комбинациясын орындаймыз. «Ctrl+B» «Ctrl+С» «Ctrl+L» «Ctrl+Q» «Ctrl+O»
Мә тін ә ріптерін символғ а айналдыру ү шін қ андай пернені қ олданамыз? F8 F7 F7 F2 F1
Енгізілген анимациялық ә серлерді кө ру ү шін қ андай пернелер комбинациясын басамыз? «Ctrl+Enter» «Shift+Enter» «Alt+Enter» «Alt+Shift» «Ctrl+F8»
Рacтpлық кecкiндep мың дaғ aн нeмece жү з мың дaғ aн нү ктeлepдeн тұ paды, ол нү ктелер... деп аталады. пиксель кескін тор батырма символ
Уақ ыт шкаласы (Timeline) –… анимациядағ ы кадрлар реттілігін қ ұ райды. клиптағ ы қ ателіктерді іздестіруді жү ргізеді. клиптің қ ұ рылымын кө ру мү мкіндігін береді. клиптарды басқ аруды қ амтамасыз етеді: орындау, тоқ тату, айналдыру. клиптарды басқ аруды қ амтамасыз етеді: орындау, тоқ тату, айналдыру.
Редактрлеу тақ тасы (Edit Bar) –… сахналарды басқ ару, символдарды редактрлеу жә не жұ мыс аймағ ын масштабтау мү мкіндігін береді. анимациядағ ы кадрлар реттілігін қ ұ райды. клиптағ ы қ ателіктерді іздестіруді жү ргізеді. клиптің қ ұ рылымын кө ру мү мкіндігін береді. клиптарды басқ аруды қ амтамасыз етеді: орындау, тоқ тату, айналдыру.
Тү с ү лгілері (Color Swatches) – дайын палитрадан тү стерді таң дау мү мкіндігін береді. жаң а тү с ү лгілерін жасауғ а, тү ссіздікті тағ айындауғ а жә не т.б. анимациядағ ы кадрлар реттілігін қ ұ райды. интерфейс элементтер кітапханасының компоненттер (components) параметрлерін бейнелейді. клиптарды басқ аруды қ амтамасыз етеді: орындау, тоқ тату, айналдыру. алдын-ала дайындалғ ан объектінің символдары мен компоненттерін қ олдану мү мкіндігін береді. Presentation дегеніміз не? Кө рсетілім Анимация Ө лшем Пішін Кадр
Бір мезгілде барлық объектілерді ерекшелеу ү шін қ андай команданы орындаймыз? Edit1à Select All Edit1à Special Edit1à Copy Edit1à Special Edit1à Cut
Бір мезгілде барлық объектілерді ерекшелеуді кері қ айтару ү шін қ андай пернелер комбинациясын басу қ ажет? Ctrl+ Shift+А Ctrl+V Ctrl+X Ctrl+ Shift +V Ctrl+C
Бір мезгілде барлық объектілерді ерекшелеуді кері қ айтару ү шін қ андай команданы орындаймыз? Edit1à Deselect All Edit1à Select Edit1à Copy Edit1à Special Edit1à Cut
Объектіні топтау... пернетақ талары арқ ылы орындалады Ctrl+ G Ctrl+V Ctrl+X Ctrl+ Shift +G Ctrl+C
Объектіні топтауды кері қ айтару... пернетақ талары арқ ылы орындалады Ctrl+ Shift +G Ctrl+V Ctrl+X Ctrl+ G Ctrl+C
Macromedia Flash бағ дарламасының негізгі тағ айындалуы, бұ л... анимацияларды қ ұ ру мә тінмен жұ мыс растрлы суреттерді қ ұ ру векторлы суреттерді қ ұ ру слайдпен жұ мыс
Суреттерді қ ұ руғ а арналғ ан қ ұ ралдар қ ай панелде орналасқ ан tools options
|