Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Гуго ван дер Гус. Вівтар Портінарі. У відкритому вигляді. Між 1473 і 1475. Уффіци, Флоренція.






 

 

6. Культ людського тіла, тому що воно є вищим проявом божественного начала в природі: «Найбільш коштовний твір мистецтва – такий, що відтворює найвизначніше і найбільш досконале творіння, під яким мається на увазі людське тіло». Знов-таки для ренесансного ідеалу істотно не тіло саме по собі, а емоційне ставлення до нього художника як до божественного творіння – істинно платонічна любов до тіла. Вищим вираженням такої любові є знамениті ню кисті Джорджоне («Спляча Венера») і Тиціана («Венера з дзеркалом»).

Джорджоне. Спляча Венера. 1507-1508 (1508-1510). Дрезденська картинна галерея.

 

Тиціан. Венера Урбінська. ХУІ ст. Галерея Уффци, Флоренція.

 

2) Формальні нормативи ренесансного ідеалу.

Вони відповідають на запитання «Як виражати?»

Мова йде про вимоги, пропоновані до елементів художнього образа, до його структури (способу з'єднання елементів), також до єдності елементів і структури.

1. «Скульптурність» елементів:

а) чіткий малюнок і культ лінії, що виявляється в музикальності («співучості») лінії;


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.006 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал