Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Області застосування тривимірної графіки ⇐ ПредыдущаяСтр 5 из 5
Комп'ютерне проектування: Шшвидке вирішення задач проектування інтер'єрів; Вбудовування вигаданої сцени у зображення реального світу. Тривимірна графіка звільнює від необхідності створення макета і забезпечує гнучкі можливості синтезу зображення сцени для любої погоди і під любим кутом зору; Вбудовування зображення реального об'єкта у тривимірну сцену як складової (віртуальна галерея); 10 Цей тривимірний інтер'єр допоможе втілити в життя ідею дизайнерів
Автоматизоване проектування: Синтез зовнішнього вигляду складних деталей, що виготовляються методами штампування токарних та фрезерних операцій, візуальний вигляд автомобілів, літаків, пароплавів. утворення тривимірних образів деталей та конструкцій, хоча й є складною задачею, але простішою, ніж створення масштабних або повно розмірних макетів. Комп'ютерні ігри: Ннайпопулярніша ділянка використання тривимірної графіки. По мірі удосконалення програмних засобів моделювання, зросту продуктивності та збільшення 11 Комбіновані зйомки: Тривимірну графіку застосовують там, де зробити реальні фотографії просто неможливо, або потребує великих витрат (внутрішність працюючого двигуна, науково-фантастичні сюжети, нереальні світи, відео монтаж, реклама тощо). Практично застосовується у книжковій та журнальній графіці і є популяризацією науки, реклами, художньої творчості. 12 Спрощує роботу розробників у сотні та тисячі разів. Уривок з мультфільму " Шрек" компанії DreamWorks Недоліки тривимірної графіки: Підвищені вимоги до апаратної частини комп'ютера (об'єм оперативної пам'яті, наявність вільного місця на твердому диску, швидкодія комп'ютера); Велика підготовча робота по створенню моделей всіх об'єктів сцени та призначенню їм матеріалів; Обмежена свобода у формуванні зображення (потрібно враховувати об'єм об'єктів); Жорсткий контроль за взаємним розташуванням відносно базису (об'єкт може втілюватись у інший об'єкт); необхідність додаткових зусиль для надання синтезованому зображенню реалістичності. 13
14 1. https://www.victoria.lviv.ua/html/oit/html/lesson12_III.htm 2. https://school16.com.ua/N19_23.html 3.https://uk.wikipedia.org/wiki/Текстура_(тривимiрна _графiка)
|