Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Створення другого ока






Виділіть всі три об'єкти. Перейдіть на вкладку Modify командної панелі і виберіть модифікатор Mirror (Дзеркало) із списку Modifier List (Список модифікаторів). Цей модифікатор дозволить створити дзеркальну копію виділених елементів — з його допомогою одержимо два однакові очі. Надалі при зміні значення параметра Amount (Величина) модифікатора Taper (Стиснення) обидва очі моргатимуть одночасно.

В настройках модифікатора Mirror (Дзеркало) необхідно встановити перемикач Mirror Axis (Вісь віддзеркалення) в положення XY, а також прапорець (Копіювати), щоб при створенні копії об'єкту оригінал не був видалений.

Розверніть модифікатор Mirror (Дзеркало) в стеку модифікаторів, клацнувши на плюсі поряд з назвою модифікатора, і виділите рядок Mirror Center (Центр віддзеркалення) (мал. 3.66). Таким чином ви перейдете в режим редагування підоб'єктів.

Мал. 3.66. Виділення рядка Mirror Center (Центр віддзеркалення)

Клацніть правою кнопкою миші у вікні проекції, виберіть в контекстному меню об'єкту, що з'явилося, команду Move (Переміщення) і пересуньте об'єкт вздовж осі У на потрібну відстань. В результаті ви отримаєте зображення, показане на рис.3.67

Мал. 3.67. Створення другого ока



Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.009 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал