Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Вопрос24

Вопросы 2 модуля по культурологии.

Уч.год

Сұ рақ /Вопрос1

Мә дениетті ө здігінен ұ йымдасатын жү йе ретінде қ арастыратын ғ ылым:

Наука, рассматривающая культуру в виде самоорганизующей системы:

эристика/эвристика

семиотика/семиотика

синергетика/синергетика

семантика/семантика

семиология/семиология

Сұ рақ /Вопрос2

Алғ ашқ ы қ ауым мә дениетінің маң ызды қ ұ рамдас бө лігі ретінде нені тү сіну жә не пайдалану болды:

Существенным компонентом первобытной культуры явилось умение понимать и использовать:

белгі-индекстерді /знаки-индексы

белгі-сигналдарды/знаки-сигналы

белгі-символдарды/ знаки-символы

функционалды белгілерді/ знаки-символы

табиғ и белгілерді/естественные знаки

Сұ рақ /Вопрос3

РЕСПУБЛИКА – Ежелгі Римде пайда болғ ан мемлекеттік басқ ару формасы, аудармасы қ андай:

РЕСПУБЛИКА - форма государственного управления появилась в Древнем Риме и переводится как

кө пшілік қ ұ қ ық /публичное право

қ оғ амдық дә улет/общественное достояние

ортақ іс/общее дело

қ оғ амдық басқ ару/ общественное управление

қ оғ амдық институт/ общественный институт

Сұ рақ /Вопрос4

Рококо стилі қ андай идеяның бейнесі:

Стиль рококо является отражением идей:

рационализм/ рационализма

интуитивизм/интуитивизма

сенсуализм/ сенсуализма

прагматизм/прагматизма

панлогизм/панлогизма

Сұ рақ /Вопрос5

XYIIIғ.батыс европа ө нерінде «галантты сценалар», «галантты мейрамдар» (фр. galant- сә нді, мә нерлі) деген атпенен РОКОКО кө ркем стиліндегі бейне, аудармасында не тү ріндегі декоративті элемент дегенді білдіреді:

В западноевропейском искусстве XYIII века жанр «галантных сцен», «галантных празднеств» (фр. galant- изящный, изысканный) получил отражение в художественном стиле РОКОКО, название которого переводится как декоративный элемент в виде:

ұ лу /улитки

тең iз қ абыршақ / морской раковины

ү ш жапырақ /трилистника

жү рек/ сердца

шиыршық /спирали

 

 

Сұ рақ /Вопрос6

Қ азақ мә дениетінің архетиптеріне не жатпайды:

К архетипам казахской культуры НЕ относится:

кө шпелілер мә дениеті/ культура кочевников

зороастризм/ зороастризм

ислам/ ислам

тә ң іршілдік/ тенгрианство

ауызша халық шығ армашылығ ы/ устное народное творчество

Сұ рақ /Вопрос7

Сұ лулық пен ың ғ айлылық қ ұ ндылық тары, техникалық жә не эстетикалық бастаулар тоғ ысқ ан ө нер тү рі:

Вид искусства, в котором ценности красоты и пользы, технического и эстетического начал находятся в неразрывном единстве:

кескіндеме/ живопись

мү сін ө нері/скульптура

музыка/ музыка

графика/ графика

сә улет ө нері/ архитектура

Сұ рақ /Вопрос8

19ғ.соң ғ ы ү шінші ширегінде – 20ғ.басында пайда болғ ан ө нер бағ ыты, негізгі мә селесі жарық пен тү стің ө зара қ атынасы болатын:

Направление в искусстве последней трети 19 - начале 20 вв., центральной проблемой которого была проблема взаимоотношения света и цвета:

дадаизм /дадаизм

футуризм/футуризм

импрессионизм/импрессионизм

сюрреализм/сюрреализм

неоклассицизм/ неоклассицизм

Сұ рақ /Вопрос9

XIXғ.соң ында Европа ө нерінде «ИМПРЕССИОНИЗМ» кө ркем бағ ытының пайда болуы осы суретшінің суретімен байланысты:

Название художественного направления «ИМПРЕССИОНИЗМ» в искусстве Европы конца XIX века связано с именем художника и его картиной:

Г.Курбе «Нормандиядағ ы тең із жағ алауы» /Г.Курбе «Морской берег в Нормандии»

Э.Дега «Жұ лдыз»/ Э.Дега «Звезда»

К.Моне «Ә серлену.Кү ннің шығ уы»/ К.Моне «Впечатление. Восход солнца»

У.Тёрнера «Тең із пейзажы»/У.Тёрнера «Морской пейзаж»

П.О.Ренуара «Қ айық»/ П.О.Ренуара «Лодка»

Сұ рақ /Вопрос10

Қ азақ мә дениетінде “Зар Заман” уақ ыты нені бейнелемеді:

В казахской культуре “Эпоха плача и скорби” (“Зар Заман”) НЕ отразила:

патриархалды қ атынастар жү йесінің кү йреуі/ разрушение системы патриархальных отношений

патша ү кіметінің отарлау саясаты/политику колонизации

отырық шы халық тар мә дениетінің артық шылығ ы/ превосходство культуры оседлых народов

 

капиталистік қ атынастардың енуі/вторжение капиталистических отношений

ұ лттық сана-сезімнің оянуы/всплеск национального самосознания

Сұ рақ /Вопрос11

Ж.Деррида европа мә дениетіне қ атысты не жасауды ұ сынды:

Ж.Деррида предлагал по отношению к европейской культуре осуществить:

реформация/реформацию

деконструкция/деконструкцию

реконструкция/реконструкцию

ренессанс/ ренессанс

трансформация/трансформацию

Сұ рақ /Вопрос12

Мешіттегі Меккеге бағ ытталғ ан дұ ғ а жасайтын қ уыс орын қ алай аталады:

Молитвенная ниша в мечети, обращенная к Мекке, называется:

минбар/минбар

минарет/минарет

айван/айван

масджид/масджид

михраб /михраб

Сұ рақ /Вопрос13

Византиядан Ежелгі Русь ИКОНАлар суретін салу ө нерін қ абылдады, грек тілінен аударғ анда ол нені білдіреді:

Из Византии Древняя Русь восприняла искусство написания ИКОН (Иконопись), что в переводе с греческого значит:

бейне /образ

кө шірме/копия

тү р/вид

белгі/знак

рә міз/символ

Сұ рақ /Вопрос14

СЮРРЕАЛИЗМ – ХХғ.ө неріндегі кө ркем бағ ыттың кө рнекті ө кілі:

Ярким представителем СЮРРЕАЛИЗМА (сверхреализма) – художественного направления в искусстве ХХ века был:

П.Пикассо/П.Пикассо

В.Кандинский/ В.Кандинский

С.Дали/С.Дали

А.Модильяни/А.Модильяни

 

П.Клее/П.Клее

Сұ рақ /Вопрос15

Протестантизм христиандық ғ ибадаттардың қ айсысын мойындайды:

Укажите, какое из христианских Таинств признает протестантизм:

неке қ ию/венчание

ішкі сырымен бө лісу/исповедь

шоқ ыну/крещение

дү ниені жоқ қ а шығ ару/миропомазание

меншіктеу/соборование

Сұ рақ /Вопрос16

«Ready-made»(реди-мейд) кө ркем бағ ытының бағ дарламасында ө нердің қ андай идеясы бар:

В творческой программе художественного направления «ready-made» (реди-мейд) заключена идея, что искусство:

шындық тан бө лек/автономно от действительности

шындық пен қ арым қ атынасқ а тү седі/взаимодействует с реальностью

ө з ерекшелігі жоқ /не имеет своей специфики

табиғ атты бейнелейді/отражает природу

шындық идеяларын білдіреді/выражает идеи реальности

Сұ рақ /Вопрос17

Ө зінің мә ні бойынша элиталық ө нер дегеніміз – ол:

По своему смыслу элитарное искусство – это искусство:

жасампаз суретшінің ө зін интуитивті білдіруі/интуитивного самовыражения художника-творца

тек таң даулылар ү шін/для избранных

кө рерменнің сә йкес даму дең гейін қ ажет ететін биік рухани ә леуеті бар тү сінік/обладающее высоким духовным потенциалом, понимание которого предполагает соответствующий уровень развития зрителя

классикалық / классическое

жаң а буынғ а арналғ ан/для нового поколения

Сұ рақ /Вопрос18

Семиотика тұ рғ ысынан кө ркем бейне қ андай белгі:

С точки зрения семиотики художественный образ является знаком:

табиғ и/естественным

функционалды /функциональным

рә міздік /символическим

индекстік/ индексом

бейнелік/образом

Сұ рақ /Вопрос19

Протестантизмдағ ы негізгі идея қ андай болды:

В протестантизме центральной идеей была идея:

1.христиандық тан бө лек жаң а сенім қ ұ ру/создания новой веры, отличной от христианства

2.монахтық, аскеттік практика арқ ылы кү нә дан тазару /освобождения от греха путем монашеской аскетической практики

3.жер бетінде жұ мақ орнату/построения земного рая при жизни

4.Қ ұ даймен жеке байланыс орнатып, қ ұ тқ арылу идеясы /возможности индивидуального контакта с богом и личного спасения

5.Қ ұ дай мен адам арасындағ ы қ арым-қ атынасты ө згерту /изменения взаимоотношений между человеком и Богом.

 

Сұ рақ /Вопрос20

Жаң ашылдық қ а бағ ытталғ ан жә не дә стү рді қ атты жақ тырмаумен сипатталатын мә дениеттің қ ұ рамдас бө лігі:

Укажите как называется компонента культуры, которая ориентирована на новаторство и характеризующаяся резким неприятием традиции:

контрмә дениет/ контркультура

субмә дениет/субкультура

экспрессионизм /экспрессионизм

импрессионизм /импрессионизм

авангардизм/авангардизм

Сұ рақ /Вопрос21

Классицизмнің эстетикалық теориясына сә йкес ө нер туындыларында трагикалық кейіпкер ө зін қ ұ рбан ету арқ ылы неге шақ ырады:

Согласно эстетической теории классицизма в произведениях искусства трагический герой, жертвуя своим личным благополучием, следует, прежде всего:

сенімге /вере

мейірімділікке /милосердию

парызғ а/долгу

қ айырымдылық қ а/состраданию

ұ жданғ а/совести

Сұ рақ /Вопрос22

Классицизм ө нерінің теоретигі Н.Буало ө зінің «Поэтикалық ө нер» ең бегінде қ андай эстетикалық ұ станымдарды негіздеді:

Теоретик искусства классицизма Н.Буало в своем произведении «Поэтическое искусство» обосновывал эстетические принципы:

тұ рмыстық жанр/бытового жанра

табиғ атқ а еліктеу/подражания природе

ирониялық /иронии

жоғ ары жә не тө менгі жанр/высокого и низкого жанра

стильдік ә ртү рлілік/стилевого многообразия

Сұ рақ /Вопрос23

Барокко стилінің ең мә нді сипаты:

Одна из сущностных черт стиля барокко:

ү йлесімділік/гармоничность

қ анағ атшылдық /умеренность

аскетизм/аскетизм

динамизм/динамизм

симметрия/симметрия

Вопрос24

А.Гауди, АРТ-НУВОстилінде салынғ ан Барселонадағ ы «Sagrada Familia» ғ ибадатханасының сә улетшісі, табиғ атта тура сызық тар жоқ деп айтуды жақ сы кө реді, сондағ ы айтқ ысы келген Арт-Нуво стилінің негізі не:

А.Гауди, архитектор храма «Sagrada Familia» или «Святое семейство» в Барселоне, созданным в стиле АРТ-НУВО, любил объяснять, что в природе нет прямых линий, утверждая таким образом, что основой стиля Арт-Нуво являются:

классицизм ө нерінің дә стү рлері/достижения искусства классицизма

антикалық дә тү рлер /традиции античности

табиғ ат формалары /формы природы

техникалық жаң алық тар /технические изобретения

ренессанстың шығ армашылық идеялары/ художественные идеи Ренессанса

Сұ рақ /Вопрос25

Намаз оқ итын мұ сылманның Қ ағ бағ а қ арай бағ ытталғ ан нү кте-фокусын қ алай атайды:

Точка-фокус, сориентированная в сторону Каабы, которую должен придерживаться молящийся мусульманин, называется:

кисва/кисва

михраб/михраб

минбар/минбар

кибла/кибла

мусалла/мусалла

Сұ рақ /Вопрос26

Кино ө нерінде шындық ты бейнелеудің негізгі қ ұ ралы:

Основным средством отображения реальности в киноискусстве является:

ракурс/ ракурс

пландардың ауысу ережелері/правила следования планов

камера қ озғ алысы есебінен пайда болатын бейнелердің ағ ыны/наплывы изображения, образованные за счет движения камеры

монтаж/ монтаж

кадрлық элементтердің ішіндегі композиция/композиция внутри кадровых элементов

Сұ рақ /Вопрос27

«Хай-тек» - «жоғ ары техника» стилі қ айда дамы:

«Хай-тек»- стиль «высокой техники» получил развитие в: постмодернизмде/постмодернизмефутуризмде/футуризмеэкспрессионизмде/экспрессионизме

сюрреализмде/сюрреализме

модернизмде/модернизме

Сұ рақ /Вопрос28

Фотографияны алғ аш ойлап тапқ ан:

Первым изобретателем фотографии был:

Т.Эдисон /Т.Эдисон

Г.Маркони/Г.Маркони

И.Рейс/И.Рейс

Л.Люмьер /Л.Люмьер

Л.Дагер/Л.Дагер

 

Сұ рақ /Вопрос29

Кинематографты ойлап табушы:

Создатель кинематографа:

Р.Дизель/Р.Дизель

Т.Эдисон/Т.Эдисон

Л.Дагер/Л.Дагер

Г.Маркони /Г.Маркони

Л.Ж.Люмьер/ Л.Ж.Люмьер

Сұ рақ /Вопрос30

АБСТРАКЦИОНИЗМның кө ркемдік мақ сатын бейнелейтін «Ө нердегі руханилық туралы» ең бегін жазғ ан суретші:

Художник, написавший программное произведение «О духовном в искусстве», отражающее художественное кредо АБСТРАКЦИОНИЗМА(беспредметное искусство):

К.Малевич /К.Малевич

А.Лентулов /А.Лентулов

В.Татлин/В.Татлин

Эль Лисицкий /Эль Лисицкий

В. Кандинский/В. Кандинский

Сұ рақ /Вопрос31

«Қ ара шаршы» деп аталатын белгілі абстракционистік туындының авторы:

Укажите имя автора известного произведения абстракционизма «Черный квадрат»:

В.Кандинский/В.Кандинский

М.Ларионова/М.Ларионова

Л.Попова/Л.Попова

М.Ротко/М.Ротко

К.Малевич/К.Малевич

Сұ рақ /Вопрос32

Латын тілінен ерте орта ғ асырлық стильді сипаттайтын «романдық» сө зінің аудармасы:

С латинского языка слово «романский», характеризующее ранний средневековый стиль, переводится как:

европалық /европейский

орта ғ асырлық /средневековый

римдік/римский

антикалық /античный

итальяндық /итальянский

Сұ рақ /Вопрос 33

Орта ғ асырлық тұ рғ ын қ амалдың сә улет стилін кө рсетің із:

Укажите стиль архитектуры средневекового замка:

готикалық /готический

антикалық /античный

итальяндық /итальянский

романдық /романский

мавритандық /мавританский

 

Сұ рақ /Вопрос34

ЭСТЕТИКА, оның негізін қ алаушы 18ғ.неміс философы А.Баумгартенның пікірінше:

ЭСТЕТИКА, по определению ее основателя, немецкого философа 18 века А.Баумгартена, это:

1.ә демілік туралы ғ ылым/наука о прекрасном

2.ө нер философиясы/философия искусства

3.эстетикалық нысандар жайлы пайымдау қ абілеті туралы ілім/учение о способности судить об эстетических объектах

4.адам ойлауының тарихи дамуы туралы ғ ылым/

наука об историческом развитии человеческого мышления

5.дү ниені сезімдік таным туралы ілім/учение о чувственном познании мира

Сұ рақ /Вопрос35

Э.Мунктың «Айқ ай» туындысы ЭКСПРЕССИОНИЗМ деп аталатын кө ркем модернизмнің дамуындағ ы ағ ым –неге бағ ытталғ ан:

«Крик»Э.Мунка представляет ЭКСПРЕССИОНИЗМ – направление в развитии художественного модернизма, программно ориентированного на:

кескін/изображение

қ ұ растыру/конструирование

жү йелеу/систематизацию

бейнелеу/отражение

білдіру/выражение

Сұ рақ /Вопрос36

Тұ ң ғ ыш европа университеті:

По традиции первым европейским университетом является:

Париж/Парижский

Прага/Пражский

Оксфорд/Оксфордский

Болон /Болонский

Кембридж/Кембриджский

Сұ рақ /Вопрос37

Триумфалды арка жә не триумфалды колонна –Ежелгі Римде салынғ ан сә улет тү рлері, ненің қ ұ рметіне салынды:

Триумфальная арка и триумфальная колонна –новые типы архитектуры в Древнем Риме сооружались в честь:

соғ ыстағ ы жең іс/победы в войне

Рим императоры/императора Рима

гладиатор ұ рыстары/гладиаторских боев

мейрамдар/праздников

қ ұ дайлар/богов

 

 

Сұ рақ /Вопрос38

Исламда Рамазан айы ораза ұ стайды, себебі осы айда Мухаммед пайғ амбар(ғ а):

В исламе месяц Рамазан связан с постом, потому что в этот месяц Мухаммед(у):

туылды/родился

ү йленді/женился

Қ ұ ран тү сіріле бастады/был ниспослан Коран

Мекке кү рейіштерін жең ді/одержал победу над курайшитами Мекки

Меккеден Мә динағ а қ оныс аударды/ушел из Мекки в Медину

Сұ рақ /Вопрос39

Ренессанса дә уірі деп аталады, себебі ол кезде:

Эпоха Ренессанса называется так потому, что происходит:

1.алғ ашқ ы қ ауым мә дениетінің элементтеріне оралу / возврат элементов первобытной культуры

2.шығ ыстың эстетикалық канондарына қ айта оралу/реабилитация эстетических канонов Востока

3.антикалық мә дениеттің қ айта жаң ғ ыруы/в возвращение к ценностям античной культуры

4.жаратылыстық ғ ылыми білімдерге қ ызығ ушылық тың артуы/возрождение интереса к естественнонаучным знаниям

5.діни дү ниетанымғ а қ айта оралу/возврат к религиозному мировоззрению

Сұ рақ /Вопрос40

«Колизей» - ғ имарат, аудармасы нені білдіреді:

В переводе слово «Колизей» - это: сооружение:

сопақ /овальное

кө псатылы/многоярусное

ү лкен/большое

алпауыт/громадное

храмдық /храмовое

Сұ рақ /Вопрос41

Славян ә ліппесін кімдер жасады:

Славянская азбука была создана:

Максим Грек/Максимом Греком

Иоанном Златоуст/Иоанном Златоустом

князь Владимир/князем Владимиром

Кирилл жә не Мефодий/Кириллом и Мефодием

Василий Великий/Василием Великим

Сұ рақ /Вопрос42

17ғ. пайда болғ ан кө ркем стиль, оның негізгі ерекшелігі –антикалық мә дениет ү лгілеріне идеалды эстетикалық эталон ретінде қ арады:

Художественный стиль, зародившийся в 17в., одной из важных черт которого являлось обращение к образам античной культуре как идеальному эстетическому эталону:

романтизм/романтизм

символизм/символизм

классицизм/классицизм

реализм/реализм

сентиментализм/сентиментализм

 

 

Сұ рақ /Вопрос43

РЕАЛИЗМ ө кілі – XYII ғ.кө ркем стилі, інжілдік сюжетке негізделген ә кенің ұ лына кешірімін бейнелейтін атақ ты «Адасқ ан ұ лдың қ айтып келуі» суретінің авторы:

Представитель РЕАЛИЗМА – художественного стиля в искусстве XYII века, написавшем знаменитую картину «Возвращение блудного сына» на библейский сюжет о всепрощающей любви отца к сыну:

П.Рубенс/П.Рубенс

Ф.Хальс/Ф.Хальс

Я.Иорданс/Я.Иорданс

Рембрандт/Рембрандт

Караваджо/Караваджо

Сұ рақ /Вопрос44

Романтизм ө нерінің негізгі ерекшелігі-нені бейнелеуге қ ызығ ушылық:

К основным чертам искусства РОМАНТИЗМА относится интерес к изображению:

1.елеулі қ оғ амдық оқ иғ аларды/общественно-значимых событий

2.тұ рмыстық сюжеттер/бытовых сюжетов

3.тұ лғ аның кү шті сезімдерін, жан дү ниесінің қ ұ пияларын/сильных чувств личности, тайных движений души

4.соғ ыс кө ріністері/батальных сцен

5.романдық стиль дә стү рлері/традиций романского стиля

Сұ рақ /Вопрос45

Ағ артушылық заманының идеяларын тарату ү шін «Энциклопедияны» жазып шығ аруды қ олғ а алғ ан ғ алым-ағ артушы:

Ученый-просветитель, возглавивший работу по созданию «Энциклопедии», призванной распространять идеи эпохи Просвещения:

Ж.Ж.Руссо/Ж.Ж.Руссо

Ф.Вольтер/Ф.Вольтер

Ш.Монтескье/Ш.Монтескье

К.Кондильяк/К.Кондильяк

Д.Дидро/Д.Дидро

Сұ рақ /Вопрос46

Христиандық пайда болды:

Христианство возникло в:

1.б.д.1 ғ., Рим империясының шығ ыс провинциясында/1 в. н.э. в восточной провинции Римской империи

2.б.д.д.1 ғ. Рим империясында/1 в. до н.э. в Римской империи

3.б.д.10 ғ. Қ асиетті Рим империясында/10 в.н.э. в Священной Римской империи

4.б.д. 5 ғ. Римде/5 в. н.э. в Риме

5.б.д.д.4 ғ. Рим республикасында/4 в до н.э. в Римской республике

Сұ рақ /Вопрос47

17-18ғ. ғ ылымының негізгі ерекшелігі- неге сү йенді:

Характерной чертой науки 17-18 вв. были опора на:

 

ғ ылымдағ ы беделді тұ лғ аларғ а/авторитеты

Киелі жазбаларғ а/Священное писание

тә жірибе мен экспериментке/опыт и эксперимент

схоластикағ а/схоластику

философияғ а / философию

Сұ рақ /Вопрос48

Тө мендегі Мә дениет динамикасы моделдерінің ішінде қ айсысы тарихи алғ ашқ ысы:

Из перечисленных моделей ДИНАМИКИ КУЛЬТУРЫ исторически первой является:

циклдік толқ ындық /циклическая волновая

бір сызық ты эволюциялық /однолинейная эволюционная модель

кө п сызық ты эволюциялық /многолинейная эволюционная модель

синергетикалық модель/синергетическая модель культурной динамики

циклдік шең берлік/циклическая круговая

Сұ рақ /Вопрос49

Белгілер жү йесі ретінде Мә дениет Тілін қ андай ғ ылым зерттейді:

Язык культуры как знаковую систему рассматривает наука:

семантика/семантика

лингвистика/лингвистика

синергетик/синергетика

семиотика/семиотика

эвристика/эвристика

Сұ рақ /Вопрос50

Ерте христиандық ү шін орталық мә селе ретінде қ андай сенім тә н болды:

Центральной для раннего христианства была вера в:

уә де етілген жерұ йық /землю обетованную

ө лімнен кейін қ айта тірілу/воскрешение после смерти

жұ мақ пен тозақ тың бар болуы/существование рая и ада

пайғ амбар-мә сіхтің келуі/приход пророка-миссии

Қ ұ дайдың махаббатына ие болу мү мкіндігі/

возможности заслужить любовь Бога

Сұ рақ /Вопрос51

ХХ ғ. поп-арт кө ркем стилінің ө кілі Энди Уорхолдың жасағ ан «Сampbells» консервіленген сорпаның бейнесі қ ай мә дениетке жатады:

Изображение банки консервного супа «Сampbells» Энди Уорхолом, представителем художественного стиля ХХ века поп-арта относится к культуре:

хай-тека/хай-тека

конструктивизм/конструктивизма

китч/китча

функционализм/функционализма

минимализм/минимализма

Сұ рақ /Вопрос52

«Ө ркениеттер қ ақ тығ ысы» концепциясы кімге тиесілі:

Концепция «столкновения цивилизаций» принадлежит:

А.Тойнби/А.Тойнби

 

К.Ясперс/К.Ясперсу

Л.Морган /Л.Моргану

С.Хантингтон /С.Хантингтону

О.Шпенглер/О.Шпенглеру

Сұ рақ / Вопрос53

Дә стү рлі тү сінік бойынша ө нердегі дү ниені бейнелеудің ерекше формасы:

В традиционном понимании специфической формой отражения мира в искусстве является:

ұ ғ ым/понятие

қ ұ рылым/структура

бейне/образ

белгі/знак

рә міз / символ

Сұ рақ /Вопрос54

Ө нерге қ атысты Катарсис ұ ғ ымы нені білдіреді:

Понятие КАТАРСИСА по отношению к искусству означает:

1. мораль мен ө нердің синтезі/синтез морали и искусства

2.еліктеу/подражание

3.мазмұ н мен форманың бірлігі/единство содержания и формы

4.ө нердегі қ айғ ымен бө лісу арқ ылы рухани тазару/духовное очищение через сопереживание искусства

5.кө ркем бейне мен шындық арасындағ ы контраст/контраст художественного образа и реальности.

Сұ рақ /Вопрос55

«ЭСТЕТИКА» ұ ғ ымы грек тілінен аударғ анда нені сипаттайды:

Понятие «ЭСТЕТИКА» в переводе с греческого языка означает то, что:

ақ ылдың сипаты/характеризует разум

риясыздық ұ ғ ымы/является бескорыстным

ү йлесімділікті тамашалау/связано с созерцанием гармонии

сезімдерге қ атысты / относится к чувствам

сұ лулық идеясын жариялайды/выражает идею красоты

Сұ рақ /Вопрос56 Ежелгі римнің Уақ ыт Қ ұ дайы екі: шал мен бозбала бейнесінде суреттелген, оның есімімен европа тілдерінде жылдың бас айы – январь аталады:

Древнеримский БОГ ВРЕМЕНИ изображался с двумя лицами: юноши и старца, его именем в европейских языках назван первый месяц года – январь:

екі басты қ ыран/двуглавый орел

екіжү зді янус/двуликий янус

екіжү зді адам/двуличная персона

бинарнлы уақ ыт/бинарное время

бифронтальды қ ұ дайсымақ /бифронтальное божество

Сұ рақ /Вопрос57 Ежелгі Римде Пантеон – кімдерге арналғ ан ғ ибадатхана

В Древнем Риме Пантеон – это храм для:

жаң а қ ұ дайларғ а/новых богов

орман қ ұ дайсымағ ы – панғ а/лесного божества – пана

таң даулы қ ұ дайларғ а/избранных богов

барлық қ ұ дайларғ а/всех богов

ескі қ ұ дайларғ а/старых богов

Сұ рақ /Вопрос58

Библияның ең бірінші кітап тү рінде баспадан шық қ ан нұ сқ асы басылғ ан Баспа станогын ойлап тапқ ан:

Печатный станок, на котором было напечатано первое печатное издание Библии в Европе, изобрел:

Альбрехт Дюрер/Альбрехт Дюрер

Томас Мюнцер/Томас Мюнцер

Иоганн Гуттенберг/Иоганн Гуттенберг

Нитхардт (Грюневальд) Матис/Нитхардт (Грюневальд) Матис

Ганс Гольбейн/Ганс Гольбейн

Сұ рақ /Вопрос59

«Герника» суретінің авторы, фашистік диктатура кезінде ойран болғ ан испан қ аласының атын тарихта қ алдырғ ан, ХХғ. батыс европа ө нерінде КУБИЗМ бағ ытының ө кілі:

Представитель КУБИЗМА в западноевропейском искусстве ХХ века, автор картины «Герника», испанского города, подвергшегося разрушению во время фашистской диктатуры в Испании:

Ф.Леже/Ф.Леже

Ж.Брак/Ж.Брак

Х.Грис/Х.Грис

П.Пикассо/П.Пикассо

Р.Фальк/Р.Фальк

Сұ рақ /Вопрос60

Қ айта Ө рлеу дә уірінің портреттерінде алдың ғ ы пландағ ы адам фигурасы мен оның артындағ ы кө зге кішірейтілген пейзаждық фон арасында ВИЗУАЛДЫ КОНТРАСТ бар, себебі:

В портретах эпохи Возрождения существует ВИЗУАЛЬНЫЙ КОНТРАСТ между масштабно увеличенным изображением фигуры человека на переднем плане и зрительно уменьшенным пейзажным фоном, потому что:

1.фонның ешқ андай мә ні жоқ /фон не имеет значение

2.бұ л сызық тық перспективаны игерудің мысалы/это является примером освоения линейной перспективы

3.бейнедегі адамның ә леуметтік статусы осылайша берілген/так демонстрируется социальный статус изображаемого человека

4.заманның кө ркем заң дары сондай болғ ан/таков художественный канон эпохи

5.антропоцентризмге негізделген сол заманның дү ниетанымына сә йкес болғ ан / так отражается мировоззрение эпохи, определяемое как антропоцентризм

Сұ рақ /Вопрос61

Батыста біздің кезімізге дейін сақ талғ ан ежелгі жү ргінші жә не кө лік жолы қ ай императордың есімімен аталады:

Древняя пешеходная и транспортная дорога на Западе, сохранившаяся до наших дней, названа именем императора:

Каракалл/Каракаллы

Константин/Константина

Аппий/Аппия

Нерон/Нерона

Траян/Траяна

Сұ рақ /Вопрос62

Ахмет Яссауи–тү ркі сопылығ ы жетекшісінің пікірінше, адамның Қ ұ даймен қ атынасы жолындағ ы рухани тә жірибесі неге сү йене отырып, мү мкін:

Ахмет Яссауи–признанный глава тюркского суфизма считал, что духовный опыт человека на пути общения с Богом возможен только, опираясь на практику:

гедонизм/гедонизма

эвдемонизм/эвдемонизма

аскетизм/аскетизма

прагматизм/прагматизма

скептицизм/скептицизма

Сұ рақ /Вопрос63

Дж. Р.Киплингтің: «Батыс дегеніміз Батыс. Шығ ыс дегеніміз Шығ ыс.Олар ешқ ашан кездеспек емес» деген сө здерінде қ андай мә дениеттанулық идея бар:

Слова Дж. Р.Киплинга: «Запад есть Запад. Восток есть Восток. И им никогда не встретиться»- выражают культурологическую идею:

универсализм/универсализма

космополитизм/космополитизма

партикуляризм/партикуляризма

теоцентризм/теоцентризма

космоцентризм / космоцентризма

Сұ рақ /Вопрос64

Неміс тілінде Kaiser сө зінің, славян тілдерінде Царь сө зінің жә не мұ сылмандардың Qaysar сө зі —бұ л ежелгі Рим мемлекет қ айраткері болғ ан, болашақ Рим империясының негізін қ алағ ан жә не 365 кү ннен тұ ратын кү нтізбе енгізген адам есімінен туындағ ан бір тү бірлес сө здер:

Значение Kaiser на немецком языке, Царь на славянских языках, и Qaysar на языках исламского мира — это однокоренные слова от имени древнеримского государственного деятеля, заложившего основы будущей римской империи и введшего календарь из 365 дней:

Константин Великий/Константин Великий

Аппий Клавдий Красс/Аппий Клавдий Красс

 

Марк Аврелий/Марк Аврелий

Октавиан Август/Октавиан Август

Гай Юлий Цезарь/Гай Юлий Цезарь

Сұ рақ /Вопрос65

Ежелгі Римде Христиандық қ ай император тұ сында мемлекеттік дін болды:

В Древнем Риме Христианство стало государственной религией при императоре:

Траян/Траяне

Константин/Константине

Нерон/Нероне

Калигула/Калигулы

Каракалл/Каракаллы

Сұ рақ /Вопрос66

Л.Гумилевтің этногенез теориясында этнос мә дениеті пайда болғ ан кезде қ андай заң ә сер етеді:

В теории этногенеза А.Гумилева при возникновении культуры этноса действует:

эволюциялық даму заң ы/закон эволюционного развития

шығ армашылық импульс/творческий импульс

аккультурация/аккультурация

пассионарлық импульс/импульс пассионарности

ассимиляция/ассимиляция

Сұ рақ /Вопрос67

Кинесика – бұ л ненің кө мегімен жү зеге асатын мә дени коммуникация:

Кинесика – это культурная коммуникация с помощью:

кө з тастау/взглядов

паравербальді қ ұ ралдар/паравербальных средств

вербальді қ ұ ралдар/вербальных средств

дене қ имылдары мен дене қ алыптары/поз и телодвижений

сезімдік қ абылдау/чувственных восприятий

Сұ рақ /Вопрос68

А. Тойнбидің пікірінше, МӘ ДЕНИЕТ ДИНАМИКАСЫ қ андай заң мен анық талады:

Согласно А. Тойнби ДИНАМИКА КУЛЬТУРЫ определяется законом:

«қ арсы талап»/«ответного вызова»

«тарихи талап»/«исторического вызова»

«ғ аламдық талап»/«глобального вызова

«талап жә не жауап» «вызова и ответа»

«уақ ыт талаптарына жауап»/«ответа на вызов времени»

Сұ рақ /Вопрос69

Қ оғ амның рухани саласының оның материалдық дамуынан табиғ и артта қ алу ү дерісінен туындағ ан мә дени қ айшылық:

Культурный конфликт, порожденный естественным процессом отставания духовной сферы от материального развития общества:

мә дени протекционизм/культурный протекционизм

аккультурация/аккультурация

мә дениет диверсификациясы/диверсификация культуры

инкультурация/инкультурация

мә дени лаг/культурный лаг

Сұ рақ /Вопрос70

Мә дениет мазмұ нын адамның терең игеру ү дерісі қ алай аталады:

Процесс глубокого освоения человеком содержания культуры называется:

диверсификация/диверсификация

 

аккумуляция/аккумуляция

инкультурация/инкультурация

аккультурация/аккультурация

ассимиляция/ассимиляция

Сұ рақ /Вопрос71

Готикалық сә улет ө нерінде кескіндеменің кең таралғ ан техникалық тү рі:

Техническая разновидность живописи, получившая распространение в готической архитектуре:

фреска/фреска

мозаика/мозаика

темпера/темпера

витраж/витраж

энкаустика/энкаустика

Сұ рақ /Вопрос72

Орта ғ асырлық ғ ибадатхана сә улетінің суреттегі стилінің атаң ыз:

Назовите по изображению стиль средневековой храмовой архитектуры:

романдық /романский

римдік/римский

антикалық /античный

мавритандық /мавританский

готикалық /готический

Сұ рақ /Вопрос73

Геометриялық жә не ө сімдік тектес ө рнектердің кү рделі қ абаттасуынан тұ ратын мұ сылман ө нерінің бедері:

Орнамент мусульманского искусства, состоящий из сложного переплетения геометрических и растительных узоров:

эпиграфика/эпиграфика

каллиграфия/каллиграфия

зооморфный/зооморфный

арабеска/арабеска

флористика/флористика

Сұ рақ /Вопрос74

Афроцентризм концепциясының негізін қ алағ ан:

Концепцию афроцентризма обосновал:

А.Тойнби/А.Тойнби

О.Шпенглер/О.Шпенглер

И.Хейзинга/И.Хейзинга

 

К.Ясперс/К.Ясперс

Л.Сенгор/Л.Сенгор

Сұ рақ /Вопрос75

Мә дениет аралық коммуникация бойынша танымал теоретик М.Маклюэн қ азіргі заман мә дениетін қ алай анық тады:

Известный теоретик по межкультурной коммуникации М.Маклюэн определил современную культуру как:

вербалды/вербальную

вербалды емес/невербальную

аудиалды/аудиальную

паравербалды/паравербальную

визуалды/визуальную

Сұ рақ /Вопрос76

Мә дениетті адамның Рә міздік белсенділігі деп қ арастырғ ан:

Культуру как СИМВОЛИЧЕСКУЮ активность человека рассматривал:

О.Шпенглер/О.Шпенглер

А.Тойнби/А.Тойнби

К.Ясперс/К.Ясперс

Э.Кассирер/Э.Кассирер

Й.Хейзинга/Й.Хейзинга

Сұ рақ /Вопрос77

Леонардо да Винчидің «Моны Лизасының»(Джоконда) сырлы кү лкісі суретшінің кескіндемелік тә сілі арқ ылы салынды, ол тә сілдің аты итальян тілінен аударғ анда «тү тін сияқ ты жоғ алушы» дегенді білдіреді:

Знаменитая улыбка «Моны Лизы»(Джоконды) Леонардо да Винчи была создана с помощью разработанного им живописного приема в переводе с итальянского означает «исчезающий как дым»:

«алла прима»(alla prima)/«алла прима»(alia prima)

«сфумато»(sfumato)/«сфумато»(sfumato)

«ар брют»(art brut)/«ар брют»(art brut)

«фроттаж»(frottage)/«фроттаж»(frottage)

«пленэр»(plein air)/«пленэр»(plein air)

Сұ рақ /Вопрос78

Н.Коперниктің ғ ылыми жаң алығ ына негізделген Қ айта Ө рлеу дә уірінің идеясы:

Идея эпохи Возрождения, основанная на научном открытии Н.Коперника:

геоцентризм/ геоцентризм

антропоцентризм / антропоцентризм

космоцентризм/космоцентризм

гелиоцентризм/гелиоцентризм

социоцентризм/социоцентризм

Сұ рақ /Вопрос79

«Кескіндеме туралы трактат» атты ең бегінде Леонардо да Винчи дү ниені тану мә селесінде нені алғ а тартты:

В своей работе «Трактат о живописи» Леонардо да Винчи обосновывает познание мира:

рационалды/рациональное

сезімдік/чувственное

 

тә жірибелі/опытное

интуитивті/интуитивное

теоретикалық /теоретическое

Сұ рақ /Вопрос80

МӘ ДЕНИ ДИВЕРСИФИКАЦИЯ ү дерісіне қ арсы ү деріс - мә дени:

Противоположным процессу ДИВЕРСИФИКАЦИИ КУЛЬТУРЫ является культурная:

ассимиляция/ассимиляция

интеграция / интеграция

трансмиссия/трансмиссия

диффузия/диффузия

аккумуляция/аккумуляция

 

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
 | Вопрос9
Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.135 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал