Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Створення кнопки за допомогою Майстра






Відкрити форму в режимі „ Конструктора ” і скористатися інструментом „ Кнопка на „ Панелі елементів ”. Після указівки місця розміщення кнопки на формі, запускається „ Мастер создания кнопок ”. Робота з ним складається з декількох кроків.

Для переходу до наступного кроку натискається кнопка „ Далее ”, а для завершення роботи з „ Майстром ” - кнопка „ Готово ”.

На 1 кроці в полі „ Категория ” потрібно вибрати параметр „ Разное ”, а в полі „ Действия ” - „ Запуск макроса ”.

На 2 кроці потрібно вибрати потрібний макрос зі списку, наявних в базі даних.

На 3 кроці - задати рисунок або текст, який повинний бути на кнопці.

На 4 кроці - задати ім'я кнопки для подальших посилань на неї.

 

5.6.2. Створення кнопки без допомоги „Майстра

Œ Відкрити форму в режимі „ Конструктор ”.

 Відключити „ Майстра створення кнопок ” натисненням кнопки „ Майстра ” на панелі елементів (якщо вона була активна).

Вибрати елемент „ Кнопка ” на панелі елементів і вказати у формі місце розташування і розмір кнопки.

Ž Відкрити вікно властивостей, натиснувши кнопку „ Свойства на панелі інструментів „ База данных ”.

 У властивості „ Нажатие кнопки ” на вкладці „ События ” вказати ім'я макросу, який повинний виконуватися при натисканні створюваної кнопки. Щоб помістити на кнопку підпис, потрібно увести його текст у властивості „ Подпись ” на вкладці „ Макет ”. Замість підпису на кнопку можна помістити рисунок, вибравши властивість „ Рисунок ”.

5.6.3. Створення кнопки за допомогою миші

Кнопку, яка запускає макрос, можна також створити, перетягнувши за допомогою миші назву макросу з вікна бази даних у вікно „ Конструктора форми ” в область заголовку проекту форми.

5.6.4. Зміна вигляду кнопки

При необхідності можна змінити розмір кнопки за допомогою маркированої рамки. Перемістити кнопку можна за допомогою маніпулятора, розташованого в лівому верхньому куті маркированої рамки.

Ім'я макросу автоматично з'являється усередині кнопки. Якщо воно занадто довге, розмір кнопки потрібно збільшити. Щоб на кнопці був видний увесь напис, можна зменшити розмір шрифту або створити напис, що відрізняється від імені макрокоманди. Редагування напису здійснюється після клацання лівою кнопкою миші по кнопці. Для виходу з режиму редагування достатньо клацнути лівою кнопкою миші поза кнопкою.


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.011 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал