Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Алтыншы. ХХІ ғасырдағы Қазақстандағы дін⇐ ПредыдущаяСтр 16 из 16
Бү гінде біздің халқ ымыз ү шін дә стү рлі емес діни жә не жалғ ан діни ағ ымдар мә селесі ө ткір тұ р. Жастарымыздың бір бө лігі ө мірге осы жат жалғ ан діни кө зқ арасты кө зсіз қ абылдайды, ө йткені, біздің қ оғ амның бір бө лігінде шеттен келген жалғ ан діни ә серлерге иммунитеті ә лсіз. Біздің Конституция сенім бостандығ ына кепілдік береді, бұ л - факт. Бірақ, ө здерің із білетіндей, шексіз еркіндік деген болмайды. Ол дегеніміз - хаос. Барлығ ы да Конституция мен заң дар аясында болуғ а тиіс. Ә ркімнің таң дау қ ұ қ ығ ы бар. Діни таң дауғ а ө те ү лкен жауапкершілікпен қ арау керек, ө йткені, адамның ө мірлік салты, тұ рмысы, кө п жағ дайда бү кіл ө мірі соғ ан байланысты. Бү гінде, интернет пен жоғ ары технологиялар ғ асырында, ақ параттар тасқ ындағ ан заманда, «сү згі» адамның ішінде болу керек. Ішкі «сү згі» сұ рақ тар қ ойып отыруғ а тиіс: аналарымыз, ә пке-қ арындастарымыз, қ ыздарымыз орамалғ а оранып алып, басқ а халық тардың киімін кигені бізге керек пе? Бізбен бір дастарқ анда отырып тамақ ішпеуге тиіс пе? Кө лік жү ргізбеуі керек пе? Мұ ның бә рі - басқ а елдердің орнық қ ан дә стү рлері, біздің даламызда ондай дә стү рлер ешқ ашан болғ ан емес. Классиканы оқ ың ыздар, фильмдерді кө рің іздер. Біздің ә йелдерде ұ лттық тә каппарлық, қ алыптасқ ан киіну стилі бар, оны олар ибалылық пен ұ стана біледі жә не біз, ерлер, ә йелдердің осы қ асиетін жиі теріс пайдаланамыз. Біз мұ сылманбыз, оның ішінде Ә бу Ханифа мазһ абын ұ станатын сү нниттерміз. Бабаларымыз ұ станғ ан бұ л жол ұ лттық салт-дә стү рді, ата-ананы сыйлауғ а негізделген. Ендеше, бү гінгі ұ рпақ та ә лемдегі ең ізгі дін - ислам дінін қ адірлей отырып, ата дә стү рін ардақ тағ аны абзал. Қ азір кейбір сыртқ ы кү штер жастарымызды ислам дінінің хақ жолынан адастырып, теріс бағ ытқ а тартуғ а тырысуда. Мұ ндай ұ лттық табиғ атымызғ а жат келең сіздіктерден бойымызды аулақ салуымыз керек. Біз мұ сылман ү мбетінің бір бө лігі екенімізді мақ тан тұ тамыз. Ол - біздің дә стү ріміз. Бірақ бізде зайырлы қ оғ амның дә стү рлері де бар екенін, Қ азақ стан зайырлы мемлекет екенін ұ мытпауымыз керек. Біз елдің дә стү рлері мен мә дени нормаларына сә йкес келетін діни сана қ алыптастыруымыз керек. Біз ө зін ө зі ұ стаудың ерекше ү лгілерін алуғ а тиіспіз. Мен жария етіп отырғ ан стратегия біздің халқ ымызды орта ғ асырларда емес, ХХІ ғ асырда ө мір сү руге дайындайды. *** Мемлекет пен азаматтар радикализмнің, экстремизмнің жә не терроризмнің барлық тү рлері мен бой кө рсетулеріне қ арсы біртұ тас шеп қ ұ руғ а тиіс. Діни экстремизм қ аупі ерекше алаң даушылық тудырып отыр. Дінбасылар да ортақ алаң даушылық білдіруде. Біз Жаратушығ а деген кіршіксіз сенімнің агрессиялы жә не қ ырып-жойғ ыш фанатизммен алмасуына жол бермеуіміз керек. Соқ ыр фанатизм біздің бейбітсү йгіш халқ ымыздың психологиясы мен діліне мү лде жат. Ол Қ азақ станның мұ сылмандары ұ станатын ханафи мазһ абына қ арама-қ айшы. Қ азақ стандағ ы экстремизм мен терроризмде идеялық емес, қ ылмыстық негіз бар. Жалғ ан діни кө пірмеліктің артында қ оғ амның негізін кү л-талқ ан еткісі келетін қ ылмыстық іс-ә рекет жасырынып жатыр. Бұ л - біздің еліміздегі бейбітшілік пен тұ рақ тылық қ а шабуыл. Бұ л - біздің мемлекеттігіміз бен азаматтық кемелдігіміздің мық тылығ ының сынғ а тү суі.
Біздің мемлекетіміздің зайырлы келбеті - Қ азақ станның табысты дамуының маң ызды шарты. Мұ ны Қ азақ станның қ азіргі жә не болашақ саясаткерлері, барлық қ азақ стандық тар айқ ын тү сінуге тиіс. Ү кіметке менің Ә кімшілігіммен бірлесіп, Діни экстремизммен жә не терроризммен кү рес жө ніндегі мемлекеттік бағ дарлама дайындауды тапсырамын. Сө йте тұ рып, мен ұ лтты да сақ тандырғ ым келеді. Экстремизммен кү рес ә йтеуір жазық тыны іздеп табуғ а айналып кетпеуге жә не дінмен кү реске жалғ асып кетпеуге тиіс. Дін мә селелерінде ойластырылғ ан қ адам жә не ө те мұ қ ияттылық қ ажет. Мемлекет діни бірлестіктердің ішкі ісіне араласпауғ а тиіс. Біз ұ ят, толеранттылық жә не тө зімділік еркіндігі принциптерін қ астер тұ туымыз керек.
|