![]() Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
A lesson plan ⇐ ПредыдущаяСтр 3 из 3
Date: 29/02/2016 Grade: 7 “a” Theme: Food: fuel or pleasure? Aim: To present language and speech material on the theme “Food” and revise present simple and present continuous tenses
Objectives: 1) Students will be able to … 2) Students will be able to … 3)
Learning outcomes: ability to participate in free communication on the topic “Food” using present simple and present continuous tenses
Aids: File 1A - New English File. Intermediate. SB by Clive Oxenden and Christina Latham-Koenig, flash card, etc
EXTRA-CURRICULAR WORK Teachers: Akhmatova Dinara, Kim Anna (Group 403) Date: 27.02.2016 Time: 12.50 – 13.50 Class: 8B The method and form of the lesson: What? Where? When? The aim of the lesson: to develop communicative competence and sklls in speech The objectives: 1. To widen pupils’ outlook 2. To develop thinking 3. To develop memory 4. To check grammar and vocabulary The aids: posters, cards, blanks Literature:
I) Org. moment II) Main part III) Conclusion
The Analysis of the lesson Date: Group: Teacher: Observer: Level: Theme: The aim:
Objectives:
Aids: Literature:
МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН
КАЗАХСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ МЕЖДУНАРОДНЫХ ОТНОШЕНИЙ И МИРОВЫХ ЯЗЫКОВ имени АБЫЛАЙ ХАНА
ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ФАКУЛЬТЕТ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ
ДНЕВНИК ПЕДАГОГИЧЕКОЙ ПРАКТИКИ Ф.И.О. _______________________________________________________ Курс 3, группа _______________________________________________ Период практики: с ______________ по ____________________________ Методист по ИЯ: _______________________________________________ База практики: __________________________________________________
г. Алматы, 2015-2016 уч. г. РАСПИСАНИЕ ЗВОНКОВ первой смены
РАСПИСАНИЕ ЗВОНКОВ второй смены
РАСПИСАНИЕ ЗАНЯТИЙ
Процесс прохождения практики
Процесс прохождения практики
Процесс прохождения практики
Процесс прохождения практики
Процесс прохождения практики
Процесс прохождения практики
Процесс прохождения практики
Процесс прохождения практики
|