Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху и ныне и присно и во веки веков. Аминь.






Конда́ к Трио́ ди, глас 2 [4], самогла́ сен:

Н еопи́ санное Сло́ во О́ тчее, / из Тебе́, Богоро́ дице, описа́ ся воплоща́ емь, / и оскве́ рншийся о́ браз в дре́ внее вообрази́ в, / Боже́ ственною добро́ тою смеси́, / но испове́ дающе спасе́ ние, // де́ лом и сло́ вом, сие́ вообража́ ем.

 

 

Проки́ мен неде́ ли Торжества́ Правосла́ вия, глaс 4, песнь отце́ в:

Б лагослове́ н еси́ Го́ споди Бо́ же оте́ ц на́ ших, / и хва́ льно и просла́ влено и́ мя Твое́ во ве́ ки.

Стих: Я́ ко пра́ веден еси́ о всех, я́ же сотвори́ л еси́ нам.

 

Апо́ стольское чте́ ние неде́ ли Торжества́ Правосла́ вия:

Евр., зач. 329 (от полу́: гл. 11, ст. 24-26, 32, гл. 12, ст. 2)

Б ра́ тие, ве́ рою Моисе́ й, вели́ к быв, отве́ ржеся нарица́ тися сын дще́ ре фарао́ новы. Па́ че же изво́ ли страда́ ти с людьми́ Бо́ жиими, не́ жели име́ ти вре́ менную греха́ сла́ дость. Бо́ льшее бога́ тство вмени́ в еги́ петских сокро́ вищ поноше́ ние Христо́ во, взира́ ше бо на мздовоздая́ ние. И что eще́ глаго́ лю? Не доста́ нет бо ми повеству́ ющу ле́ та, о Гедео́ не, Вара́ це же и Сампсо́ не и Иеффа́ и, о Дави́ де же и Самуи́ ле, и о други́ х проро́ цех, и́ же ве́ рою победи́ ша ца́ рствия, соде́ яша пра́ вду, получи́ ша обетова́ ния, загради́ ша уста́ львов, угаси́ ша си́ лу ó гненную, избего́ ша ó стрея меча́, возмого́ ша от не́ мощи, бы́ ша кре́ пцы во бране́ х, обрати́ ша в бе́ гство полки́ чужи́ х. Прия́ ша жeны́ от воскресе́ ния ме́ ртвыя своя́; ини́ и же избие́ ни бы́ ша, не прие́ мше избавле́ ния, да лу́ чшее воскресе́ ние улуча́ т. Друзи́ и же руга́ нием и ра́ нами искуше́ ние прия́ ша, eще́ же и уз и темни́ ц. Ка́ мением побие́ ни бы́ ша, претре́ ни бы́ ша, искуше́ ни бы́ ша, уби́ йством меча́ умро́ ша, проидо́ ша в ми́ лотех, и в ко́ зиях ко́ жах, лише́ ни, скорбя́ ще, озло́ блени. И́ хже не бе досто́ ин весь мир, в пусты́ нях скита́ ющеся, и в гора́ х, и в верте́ пах, и в про́ пастех земны́ х. И си́ и вси послу́ шествовани бы́ вше ве́ рою, не прия́ ша обетова́ ния, Бо́ гу лу́ чшее что о нас предзре́ вшу, да не без нас соверше́ нство прии́ мут. Те́ мже у́ бо и мы, толи́ к иму́ ще облежа́ щь нас о́ блак свиде́ телей, го́ рдость вся́ ку отло́ жше, и удо́ бь обстоя́ тельный грех, терпе́ нием да тече́ м на предлежа́ щий нам по́ двиг, взира́ юще на нача́ льника ве́ ры и соверши́ теля Иису́ са.

 

Аллилуа́ рий неде́ ли Торжества́ Правосла́ вия, глaс 8:

Стих: М оисе́ й и Ааро́ н во иере́ ех Его́, и Саму́ ил в призыва́ ющих и́ мя Его́.

Стих: П ризыва́ ху Го́ спода, и Той послу́ шаше их.

 

Ева́ нгельское чте́ ние неде́ ли Торжества́ Правосла́ вия:

Ин., зач. 5 (гл. 1, стт. 43-51)

В о вре́ мя о́ но, восхоте́ Иису́ с изы́ ти в Галиле́ ю, и обре́ те Фили́ ппа и глаго́ ла eму́: гряди́ по Мне. Бе же Фили́ пп от Вифсаи́ ды, от гра́ да Андре́ ова и Петро́ ва. Обре́ те Фили́ пп Нафана́ ила, и глаго́ ла eму́: Eго́ же писа́ Моисе́ й в зако́ не и проро́ цы, обрето́ хом Иису́ са сы́ на Ио́ сифова, и́ же от Назаре́ та. И глаго́ ла eму́ Нафана́ ил: от Назаре́ та мо́ жет ли что добро́ бы́ ти? Глаго́ ла eму́ Фили́ пп: прииди́ и виждь. Ви́ де же Иису́ с Нафана́ ила гряду́ ща к Себе́, и глаго́ ла о нем: се, вои́ стинну Израильтя́ нин, в не́ мже льсти несть. Глаго́ ла Eму́ Нафана́ ил: ка́ ко мя зна́ еши? Отвеща́ Иису́ с, и рече́ eму́: пре́ жде да́ же не возгласи́ тебе́ Фили́ пп, су́ ща под смоко́ вницею ви́ дех тя. Отвеща́ Нафана́ ил и глаго́ ла Eму́: Равви́, Ты eси́ Сын Бо́ жий, Ты eси́ Царь Изра́ илев. Отвеща́ Иису́ с, и рече́ eму́: зане́ рех ти, я́ ко ви́ дех тя под смоко́ вницею, ве́ руеши: бо́ льша сих у́ зриши. И глаго́ ла eму́: ами́ нь, ами́ нь глаго́ лю вам, отсе́ ле у́ зрите не́ бо отве́ рсто и А́ нгелы Бо́ жия восходя́ щя, и нисходя́ щя над Сы́ на Челове́ ческаго.

 


Вме́ сто «Досто́ йно»:

О Тебе́ ра́ дуется, Благода́ тная вся́ кая тварь, / А́ нгельский собор и челове́ ческий род, / освяще́ нный хра́ ме и раю́ слове́ сный, / девственная похвало́, / из Нея́ же Бог воплоти́ ся, / и Младе́ нец бысть, пре́ жде век Сый Бог наш: / ложесна́ бо Твоя́ престо́ л сотвори́ / и чре́ во Твое́ простра́ ннее Небе́ с соде́ ла.// О Тебе́ ра́ дуется, Благода́ тная, вся́ кая тварь, сла́ ва Тебе́.

 

Прича́ стен воскре́ сный:

Хор: Х вали́ те Го́ спода с небе́ с, хвали́ те Его в вы́ шних.

Прича́ стен неде́ ли Торжества́ Правосла́ вия:

Р а́ дуйтеся, пра́ веднии, о Го́ споде, пра́ вым подоба́ ет похвала́.

А ллилу́ ия, аллилу́ ия, аллилу́ ия.

 


После́ дование Неде́ ли Торжества́ Правосла́ вия

После Литургии совершается Последование Недели Православия.

 

По Литургии весь собор духовенства из алтаря исходит на середину храма. Иконы Спасителя и Богоматери полагают на аналое посреди церкви.

 


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.012 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал