![]() Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
гг. Астаны и Алматы
Облыстардың, Астана жә не Алматы қ алаларының Білім басқ армалары Қ азақ стан Республикасы Білім жә не ғ ылым министрлігі (бұ дан ә рі-Министірлік) қ азіргі уақ ытта интернет желісі жә не кітап дү кендері арқ ылы он жеті жастағ ы қ ыз Стейс Крамердің «Менің ө з-ө зіме қ ол жұ мсауыма дейінгі 50 кү н» атты кітабы таратылып жатқ анын хабарлайды. Кітап жасө спірімдер арасында танымал. Кітаптағ ы жазылғ ан деректерге сә йкес, оны 3, 5 миллион адам оқ ып, айына 500 000 адам интернетте бұ л кітапты іздеуде. Ол ресми тіркеуден ө тпеген ә дебиет сайттарына кіру саны бойынша бірінші орын алады. Сарапшылардың, психологтардың пікірі бойынша, осындай шығ армалардың мазмұ ны ата-аналар тарапынан балаларғ а тиісті бақ ылаудың жоқ тығ ынан кә мелетке толмағ андардың психикасына кері ә серін тигізеді. Министрлік республиканың білім беру органдары мен ұ йымдарының басшыларына балинтті топтар форматында педагог-психологтардың қ алалық жә не аудандық ә дістемелік бірлестіктердің отырыстарында осындай шығ армалар, оның ішінде аталғ ан кітап бойынша жасө спірімдер сұ рақ тар қ ойғ ан жағ дайда педагог-психологтар ө здерінің жеке жә не кә сіби реакцияларын талқ ылау қ ажет. Білім беру ұ йымдарының сайттарында балалардың жас жә не психологиялық ерекшеліктері туралы ата-аналарды ақ параттандыруғ а бағ ытталғ ан арнайы айдарлар ашу, онда кә мелетке толмағ андардың қ ызығ ушылық тары мен ә уестілігі жө нінде анонимді зерттеу деректерін орналастыру қ ажет. Сабақ тан тыс уақ ытта оқ ушылардың бос уақ ытын ө ткізуге жү йелі мониторинг жү ргізуді жоспарлау, балалардың спорттық ү йірмелерде, аула клубтарында, қ ызығ ушылығ ы бойынша ү йірмелерде жә не т.б. бос уақ ыттарын ө ткізуді қ амтамасыз ету ү шін қ осымша шаралар қ абылдау керек. Жасө спірімдердің психологиялық тұ рақ тылығ ын дамыту жә не оларғ а уақ ытылы психологиялық кө мек кө рсету мақ сатында арнайы тренингтер ө ткізуді жоспарлау, жоғ ары сынып оқ ушылар арасында кітаптар мен кинофильмдерді талқ ылауғ а мү мкіндігі бар киноклубтар мен пікірталастар ұ йымдастыру, сенім телефондарының жұ мысын жандандыру қ ажет. Білім беру органдары мен ұ йымдарының басшыларына жоғ арыда кө рсетілген ұ сыныстардың орындалуына бақ ылауды қ амтамасыз етуді сұ раймын. Вице - министр Е. Иманғ алиевОрынд. Г. Қ ошкарова 87172 741932 Управления образования областей, гг. Астаны и Алматы Министерство образования и науки Республики Казахстан (далее-Министерство) сообщает, что в настоящее время через интернет и книжные магазины распространяется книга «50 дней до моего самоубийства», автором которой является семнадцатилетняя девушка Стейс Крамер. Книга пользуется популярностью среди подростков. Согласно размещенным на обложке книги данным, ее прочитали 3, 5 миллиона человек, 500 тысяч людей в месяц ищут эту книгу в интернете. Она занимает первое место на самиздатовских сайтах по количеству посещений. По мнению экспертов, психологов содержание подобных произведений может негативно отразиться на психике несовершеннолетних при отсутствии должного внимания к ребенку со стороны родителей и педагогов.Министерство рекомендует руководителям органов и организаций образования республики обсудить на заседаниях городских и районных методических объединений педагогов-психологов в формате балинтовских групп их собственные личностные и профессиональные реакции в ситуациях, когда подростки будут задавать вопросы по аналогичным произведениям, в том числе по этой книге. На сайтах организаций образования необходимо создать специальные рубрики, нацеленные на информирование родителей о возрастных и психологических особенностях детей, размещать данные анонимных исследований интересов, увлечений. Необходимо запланировать проведение системного мониторинга занятости школьников во внеурочное время, принять дополнительные меры для обеспечения занятости детей в спортивных кружках, дворовых клубах, кружках по интересам и других объединениях. С целью развития психологической устойчивости подростков и оказания им своевременной психологической помощи необходимо планировать проведение специальных тренингов, организовать среди старшеклассников киноклубы, читательские дискуссии, где школьники смогут обсуждать книги, кинофильмы и активизировать работу телефонов доверия. Прошу руководителей органов и организаций образования обеспечить контроль по реализации вышеуказанных рекомендаций. Вице - министр Е. ИманагалиевИсп. Г. Кошкарова 87172 741932
|