Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Лшемі n * m A матрицасында ең үлкен элементті нөлмен алмастырыңыз.






 

#include< iostream>

#include< ctime>

#include< stdlib.h>

using namespace std;

int main ()

{

int i, j, m, n;

int a[4][3], max=a[0][0];

for(i=1; i< =4; i++)

for(j=1; j< =3; j++)

a[i][j]=rand()%20-5;

for(i=1; i< =4; i++)

{for(j=1; j< =3; j++)

cout< < a[i][j]< < " ";

cout< < endl; }

for(i=1; i< =4; i++)

{for(j=1; j< =3; j++)

{if(a[i][j]> max)

{ max=a[i][j]; }} }

cout< < " max=" < < max< < " \t" < < " 0-men almastyramyz: " < < 0< < " \n";

system(" pause");

return 0; }

 

 

7. Берілген А= (а1, а2, …, а14) векторының: К – теріс элементтерінің санын жə не М – оң элементтерінің санын есептең із. А=(0; 1, 22; -3; 4; 0, 32; -6; 2; -1, 75; 9; 0; 0, 11; -4, 5; 13; -2).

 

#include< iostream>

#include< cmath>

using namespace std;

int main ()

{int i, s=0, k=0;

float a[14]={0, 1.22, -3, 4, 0.32, -6, 2, -1.75, 9, 0, 0.11, -4.5, 13, -2};

for (i=0; i< 14; i++)

cout< < a[i]< < " ";

cout< < " \n";

for (i=0; i< 14; i++)

{if(a[i]< 0){ s++; }

else if (a[i]> 0) {k++; }}

cout< < " Teris elementter sany: " < < s< < " \n";

cout< < " On elementter sany: " < < k< < " \n";

system(" pause");

return 0; }

 

 

9. Нақ ты сандардан тұ ратын В =(в 1, в 2, …, в 11) векторының барлық теріс компоненттерін олардың квадратымен алмастырың ыз, ал оң компоненттерін ө згеріссіз қ алдырың ыз. Бастапқ ы мə ндер: 3, 6; -2, 1; 7; 4, 5; -4, 6; -1; -0, 75; 8; 11; 5; 3.

 

#include < iostream>

using namespace std;

int main()

{int i;

float a[11]={ 3.6, -2.1, 7, 4.5, -4.6, -1, -0.75, 8, 11, 5, 3 };

for (i=0; i< 11; i++)

{cout< < a[i]< < " " < < " \t"; }

cout < < endl;

for (i = 0; i < 11; i++)

{if (a[i] < 0){

a[i] = a[i] * a[i]; }}

for (i = 0; i < 11; i++)

{cout < < a[i] < < " " < < " \t"; }cout< < " \n";

system(" pause");

return 0; }

 

 

 

10. Мө лшерлері m*n, A жə не B матрицаларының тең екендігін тексеретін программа жазың ыз. Егер матрицлар тең болса, онда экранғ а " A = B" мə тінін жə не матрицаның біреуін, кері жағ дайда " A тең емес B" мə тінін жə не екі матрицаны да шығ арың ыз

 

#include< iostream>

#include< ctime>

#include< stdlib.h>

using namespace std;

int main ()

{int i, j;

int m1, n1, m2, n2, a[m1][n1], b[m2][n2];

cin> > m1> > n1;

cout< < " A matricasinin olshemi: " < < m1< < " x" < < n1< < endl;

cin> > m2> > n2;

cout< < " B matricasinin olshemi: " < < m2< < " x" < < n2< < endl;

for(i=0; i< m1; i++)

for(j=0; j< n1; j++)

a[i][j]=rand()%14-5;

for(i=0; i< m2; i++)

for(j=0; j< n2; j++)

a[i][j]=rand()%10-3;

cout < < " A matricasy: " < < endl;

for(i=0; i< m1; i++){

for(j=0; j< n1; j++)

cout< < a[i][j]< < " " < < " \t";

cout< < " \n";

cout < < " \n"; }

cout < < " B matricasy: " < < endl;

for(i=0; i< m2; i++){

for(j=0; j< n2; j++)

cout< < a[i][j]< < " " < < " \t";

cout< < " \n"; }

if(m1==m2 & & n1==n2){cout< < " matricalar ten A=B" < < endl; }

else { cout< < " matricalar ten emes" < < endl; }

system (" pause");

return 0; }

11. в 1, в 2, …, в 12 массиві жə не а саны берілген. Массивтің берілген а =1, 43 санына тең элементтерінің санын анық тау керек. В=(1; 3, 485; -2, 4; 1, 43; 0, 32; -5; 8; 9; -4, 5; 12; -76, 2; 76, 1).

 

#include < iostream>

using namespace std;

int main()

{int i, n=0;

float a[12]={ 1, 3.485, -2.4, 1.43, 0.32, -5, 8, 9, -4.5, 12, -76.2, 76.1 };

float s=1.43;

for (i=0; i < 12; i++){

cout< < a[i]< < " " < < " \t"; }

cout< < endl;

for(i=0; i< 12; i++){

if (a[i]==s){n++; }}

cout < < " 1, 43-ke ten el.sany: " < < n < < endl;

system(" pause");

return 0; }

 

 

 


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.01 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал