Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Этнопедагогика пәнінен тест сұрақтары

1. Ұ лттық тә рбие деген не?

а) Жеке тұ лғ аның Ана тілін, Ата тарихын, Тө л мә дениетін жә не Ұ лттық

салт-дә стү рлерін мең геріп, Ұ лттық санасы мен намысының дамып,

қ алыптасуы

в) Этнопедагогикалық білім, соның негізінде этнопедаогикалық іскерліктер

мен дағ дылары қ алыптастыру

с) Ұ лттық сананы қ алыптастыру

д) Ұ лттық сана мен намысты қ алыптастыру

е) Ұ лттық санасы мен намысының дамып, қ алыптасуы

 

2. Ұ лттық тә рбие туралы қ азақ халқ ының ұ лы тә лімгері М. Жұ мабаев не

деген?

A) Ә рбір ұ лттың бала тә рбие қ ылу туралы ескіден келе жатқ ан жолы бар

B) Ұ лттық тә рбие – басты мә селе

C) Ұ лттық – қ азақ ы тә рбие

D) Ұ лттық тә рбие арқ ылы ұ лттық санасы мен намысын дамытуғ а болады

E) Ұ лттық санасы мен намысының дамып, қ алыптастыру

 

3. “ Ә ліппе ” атты ұ лттық оқ у қ ұ ралының авторы кім?

A) А. Байтұ рсынов.

B) М. Дулатов.

C) М. Жұ мабаев.

D) Ж. Аймауытов.

E) М. Ә уезов

 

4. “ Педагогика ” атты ұ лттық оқ у қ ұ ралының авторы кім?

A) М. Жұ мабаев.

B) М. Дулатов.

C) А. Байтұ рсынов.

D) Ж. Аймауытов.

E) М. Ә уезов

 

5. “ Ә рбір тә рбиеші, сө з жоқ, ұ лттық тә рбиемен таныс болу тиіс ” деген ұ сынысты айтқ ан кім?

A) М. Жұ мабаев.

B) А. Байтұ рсынов.

C) М. Ә уезов

D) Ш. Қ ұ дайбердиев

E) Ж. Аймауытов.

 

6. Қ азақ ұ лттық мектебінде “ Оқ у, жазу, дін, ұ лт тілі, ұ лт тарихы, есеп, шаруа, кә сіп, қ олө нері, жаграфия, жаратылыс оқ ытылуы тиіс” деген ұ сыныстың авторы кім?

A) А.Байтұ рсынов

B) Ж. Аймауытов

C) М. Дулатов

D) М. Жұ мабаев

E) М. Ә уезов

 

7. Ұ лттық мектеп қ андай болу керек?

A)Ұ лттық мектеп ұ лттық Ана тілі, Ата тарихы, Тө л мә дениеті жә не ұ лттық салт- дә стү рлер жү йелі тү рде оқ ылатын мектеп.

B) Ұ лттық мектепте ұ лттың рухы кө рініп тұ руы тиіс.

C) Ұ лттық мектеп ұ лттық сипатты кө рсететін мектеп.

D) Ұ лттық мектеп ұ лттық тә рбие беретін мектеп.

E) Тө л мә дениеті жә не ұ лттық салт – дә стү рлер жү йелі оқ ылатын мектеп.

 

8. Қ азақ ұ лттық мектебінің нобайын алғ аш жасаушылар кімдер?

A) М. Жұ мабаев, А.Байтұ рсынов, М. Дулатов, Ж. Аймауытов.

B) А.Байтұ рсынов.

C) М. Дулатов

D) М. Жұ мабаев, Ж. Аймауытов.

E) М. Ә уезов

 

9. Қ азір қ азақ мектептерінде қ ай пә ннен тө лтума оқ улық тар пайдаланылуда?

A) Қ азақ стан тарихы жә не қ азақ тілімен ә дебиеті.

B) Биалогиядан.

C) Химиядан.

D) Физикадан.

E) Алгебрадан.

 

10. Кең ес дә уірінде қ азақ тың ұ лттық мектебі болды ма?

A) Болғ ан жоқ, ө йткені тә рбие беруде ұ лттық ерекшеліктер ескерілмеді.

B) Болды.

E) Оқ ушыларғ а тә рбие беруде ұ лттық ерекшеліктер ескерілмеді.

D) Қ азақ мектептерінің аты ғ ана болды.

E) жоқ

 

11. Ұ лттық тә рбие коммунистік тә рбиенің қ ұ рамдас бө лігі болды ма?

A) Болғ ан жоқ.

B) Болды, ө йткені тә рбие беруде ұ лттық ерекшеліктер ескерілмеді.

C) Коммунистік тә рбие қ арсы болды.

D) Ұ лттық тә рбие туралы мә селе кө терілмеді.

E) жоқ

 

12. Қ азақ халқ ының ұ лы тә лімгері М. Жұ мабаев ұ лттық тә рбие туралы қ андай ең бегінде айтқ ан?

A) Педагогика.

B) Ересектер ү шін ә ліппе.

C) Сауаттық қ а оқ ыту.

D) Бастауыш кластағ ы ана тілі.

E) Ана тілі.

 

13. Шығ ыстың ұ лы ойшылы ә л - Фараби тә рбиеге қ андай анық тама берген?

A) Тә рбие дегеніміз халық тар бойына білімге негізделген ізгіліктер мен ө нерді дамыту деген сө з.

B) Тә рбие адамды ізгілікке баулу.

C) Тә рбие білім арқ ылы беріледі.

D) Тә рбие ө нер арқ ылы беріледі.

E) Тә рбие арқ ылы беріледі

.

14. Қ азақ халық педагогикасының асыл – арналарына нелер жатады?

A) Ана тілі, ауыз ә дебиетінің шығ армалары, этнографиялық материалдар, ұ лттық мә дениет салалары, ұ лттық ойындар, ұ лттық салт - дә стү рлер.

B) Тө л мә дениетіміз.

C) Ауыз ә дебиетінің мақ ал - мә телдері

D) Қ азақ халқ ының тілі мен тарихы.

E) Ана тілі.

 

15. Қ азақ халық педагогикасының басты кө зі халқ ымыздың ауыз ә дебиеті. Неге?

A) Ол халық тық дү ниетанымы мен этикалық – эстетикалық танымның жемісі.

B) Ол халық тә жірбиесі.

C) Ол халық даналығ ы.

D) Ол халық қ азынасы.

E) Ол халық тық дү ниетанымы мен этикалық.

 

16. “ Халық тық педагогика” терминін педагогика ғ ылымына тұ ң ғ ыш ендірген кім?

A) К. Д. Ушинский.

B) Н. К. Крупская.

C) А. С. Макаренко.

D) Я. А. Каменский.

E) А. С. Пушкин.

 

17. “ Халық тық педагогика” терминін орыс педагогы К. Д. Ушинский қ андай ең бегінде айтқ ан?

A) Қ оғ амдық тә рбиенің халық тық негіздері туралы.

B) Швецияғ а педагогикалық саяхат.

C) Балалар ә лемі.

D) Ана тілі.

E) М. Дулатов.

 

18. Тә рбиенің таптық сипаты туралы орыстың ұ лы педагогы К. Д. Ушинский не деген?

A) Тә рбие халық тың сипатқ а ие болғ ан жағ дайда ғ ана ө з мақ сатына жетеді.

B) Тә рбие тиімділігімен ө з мақ сатына жетеді.

C) Тә рбие дә рменді болса ғ ана ө з мақ сатына жетеді.

D) Тә рбие ұ лттық болса ғ ана ө з мақ сатына жетеді.

E) Ө з мақ сатына жетеді.

 

19. Тә рбиенің дә рменсіз болмауы ү шін қ андай болу керек туралы К. Д. Ушинский не деген?

A) Тә рбие дә рменсіз болмауы ү шін халық тық болуы тиіс.

B) Тә рбие дә рменсіз болмауы ү шін ұ лттық болуы тиіс.

C) Тә рбие дә рменсіз болмауы ү шін тиімді болуы тиіс.

D) Тә рбие дә рменсіз болмауы ү шін кешенді болуы тиіс.

E) Ө з мақ сатына жетеді.

 

 

20. “ Халық тық педагогика” ұ ғ ымына Я. И. Ханбиков қ андай анық тама берген?

A) Халық тық педагогика – халық тық эмпирикалық білімдер саласы, оларда тә рбиенің мақ саттары мен міндеттері, ең бекшілердің кең бұ қ арасық олданатын тә рбие мен оқ ытудың халық тық қ ұ ралдарының, іскерліктерінің жә не дағ дыларының жиынтығ ы кө рініс тапқ ан.

В) Халық педагогикасы – халық тың тә рбиелік дә стү рі.

С) Халық педагогикасы бұ қ ара халық тың таптық педагогикалық сапасы.

Д) Халық педагогикасы – халық тә жірбиесі.

E) Халық тық педагогика – халық тық эмперикалық білімдер саласы.

 

21. “ Халық тық педагогика” ұ ғ ымына Г. Н. Волков қ андай анық тама берген?

А) Халық тық педагогика – халық тың ауыз ә дебиетіндегі, салттарындағ ы, ырымдарындағ ы, балалар ойындары мен ойыншық тарындағ ы сақ талғ ан педагогикалық мағ лұ маттар мен тә рбиелеу тә жірбиесінің жиынтығ ы.

В) Халық педагогика – білімділер мен дағ дылардың жиынтығ ы.

С) Халық педагогика – тә рбие жө ніндегі халық тық тә жірбиесі мен білімі.

Д) Халық педагогика – халық тық ә дет - ғ ұ рыптары мен салт дә стү рлері.

Е) Халық тық педагогика – халық тық эмперикалық білімдер саласы.

 

22. “ Халық тық педагогика” ұ ғ ымына профессор Қ. Жарық баев қ андай анық тама берген?

А) Халық тық педагогика – халық тың тә рбиелеу жә не оқ ыту туралы педагогикалық білімдерінің жиынтық жү йесі.

В) Халық педагогика – тә рбие жө ніндегі халық тық білімі мен тә жірбиесі.

С) Халық педагогика – халық тың ауыз ә дебиетінде.

Д) Халық педагогика – халық тың мә дениетінде.

Е) Халық тық педагогика – халық тық эмперикалық білімдер саласы.

 

23. “ Этнопедагогика ” ұ ғ ымының қ азақ ша мағ ынаны нені білдіреді?

А) Халық жә не тә рбие туралы ғ ылым

В) Халық жә не тә рбие.

С) Халық тә рбиесі.

Д) Халық педагогикасы.

Е) Халық тық педагогика – халық тық эмперикалық білімдер саласы.

 

24. “ Этнопедагогика ” ғ ылымына академик Г. Н. Волков қ андай анық тама берген?

А) Этнопедагогика – халық тың жасө спірімді тә рбиелеу тә жірбиесі, олардың педагогикалық кө зқ арастары, тұ рмыс, отбасы, ру, тайпа, ұ лт халық педагогикасы туралы ғ ылым.

В) Этнопедагогика тә рбие туралы ғ ылым.

С) Этнопедагогика оқ ыту туралы ғ ылым.

Д) Этнопедагогика – халық тық педагогиканы зерттейтін ғ ылым.

Е) Этнопедагогика.

 

25. “ Этнопедагогика ” ұ ғ ымының алғ аш ғ ылымғ а ендірген кім?

А) Г. Н. Волков.

В) К. Д. Ушинский.

С) Я. И. Ханбиков.

Д) Қ. Жарық баев.

Е) А. С. Пушкин.

 

26. “ Этнопедагогика ” ғ ылымына профессор Қ. Жарық баев қ андай анық тама берген?

А) Этнопедагогика – ә рбір этностың оқ ыту жә не тә рбиелеу туралы ғ ылымы.

В) Халық тық педагогиканы зерттейтін ғ ылым.

С) Ұ лттық педагогиканы зерттейтін ғ ылым.

Д) Халық тә жірбиесі мен білімін зерттейтін ғ ылым.

Е) Этнопедагогика.

 

27. Этнопедагогиканың пә ні неде?

А) Этнопедагогика пә ні – Ұ лттық тә рбие ү рдісі.

В) Этнопедагогика пә ні – тә рбие ү рдісі.

С) Этнопедагогика пә ні – тә рбие мен оқ ыту ү рдісі.

Д) Этнопедагогика пә ні – оқ ыту ү рдісі.

Е) Этнопедагогика.

 

28. Этнопедагогика ғ ылымының міндетін атаң ыз?

А) Жалпы халық қ а ұ лттық тә рбие беру.

В) Адамды тә рбиелеу.

С) Адамды тә рбиелеу жә не оқ ыту.

Д) Жеке адамды “ Сегіз қ ырлы, бә р сырлы ” етіп тә рбиелеу.

Е) Жеке адам.

 

29. Халық тық педагогика немесе педагогика ғ ылымының қ айсысы бұ рын пайда болғ ан?

А) Халық тық педагогика.

В) Педагогика ғ ылымы.

С) Бірдей пайда болғ ан.

Д) Халық тық педагогика – педагогика ғ ылымының негізі.

Е) Халық тық педагогика.

 

30. Қ азақ халық педагогикасы туралы жарық кө рген ең бектерін атаң ыз?

А) “ Қ азақ тә лім- тә рбиесі ”, “ Қ азақ тың тә лімдік ой – пікірантологиясы ”, “Тамыры терең тә рбие ”, “ Халық педагогикасының ауыз ә дебиетіндегі кө рінісі ”.

В) “ Қ азақ тә лім- тә рбиесі ”, “ Тамыры терең тә рбие ”.

С) “ Халық тағ ылымы ”, “ Қ азақ тә лім- тә рбиесі ”, “ Тамыры терең тә рбие ”.

Д) “ Қ азақ халқ ының салт- дә стү рлері ”, “ Тамыры терең тә рбие ”.

Е) Халық педагогикасының ауыз ә дебиетіндегі кө рінісі.

 

31. Қ азақ халық педагогикасынан жарық кө рген ең бектердің авторларын атаң ыз?

А) Қ.Жарық баев, С. Қ алиев, С. Ұ зақ баев, М. Балтабаев, Ж. Наурызбаев,

Е. Сағ ындық ов, Ы. Орышбеков, Қ. Бө леев.

В) С. Ұ зақ баева, К. Қ ожахметова

С) Курсабаев, Э. Тә жібаев.

Д) Қ. Бө леев, Н. Елікбаев.

Е) С. Қ алиев, Ж. Наурызбаев.

 

32. “ Қ азақ тә лім - тә рбиесі ” оқ у қ ұ ралын кімдер жазғ ан?

А) Қ.Жарық баев жә не С. Қ алиев.

В) С. Ұ зақ баева жә не З. Ә білова.

С) Ж. Наурызбаев.

Д) С. Қ алиев, Ж. Наурызбаев.

Е) Қ. Бө леев, Н. Елікбаев.

 

33. “ Ә дет ” дегеніміз не?

А) Ә дет – жеке адамның қ ажетіне айналып, қ алыптасып кеткен тұ рақ ты ә рекеті.

В) Ә дет – ө мір жемісі.

С) Ә дет – тә рбие нә тижесі.

Д) Ә дет – ө мір жемісі мен тә рбие нә тижесі.

Е) Ә дет – қ алыптасып кеткен тұ рақ ты ә рекеті.

 

34. Ғ ұ рып дегеніміз не?

А) Тұ рмыстағ ы ә рекет.

В) Тұ рмыс.

С) Кү нделікті тіршілік.

Д) Қ ажетті ә рекет.

Е) Ә дет

 

35. Ә деп – ғ ұ рып дегеніміз не?

А) Ә дет - адамның тұ рмыстық қ арым - қ атынастарғ а байланысты қ алыптасатын ә рекеті.

В) Адамның іс - ә рекеті.

С) Адамның қ арым - қ атынасы.

Д) Адамдардың тұ рмыс - тіршілігін кө рсететін қ ұ былыс.

Е) Ә дет – жеке адамның қ ажетіне айналып, қ алыптасып кеткен тұ рақ ты ә рекеті.

 

36. Ә дет адамдардың шұ ғ ылданып жү рген іс – ә рекетіне қ арай қ андай салаларғ а бө лінеді.

А) Тазалық сақ тау, ең бек, мә дени, адамгершілік ә деттері.

В) Тазалық сақ тау ә деттері.

С) Ең бек ә деттері.

Д) Мә дени ә деттер.

Е) Ә дет – жеке адамның қ ажетіне айналып, қ алыптасып кеткен тұ рақ ты ә рекеті.

 

37. Тазалық сақ тау ә деттеріне нелер жатады?

А) Адам ө з бойын, ө мір сү ретін ортасын, денсаулық гигиенасын ү немі сақ тау іс – ә рекеттерінің қ алыптасуы.

В) Ү немі таза жү ру.

С) Бойды таза ұ стау.

Д) Денені таза ұ стау.

Е) Адам – ә рекеттерінің қ алыптасуы.

 

38. Ең бек ә деттеріне нелер жатады?

А) Ең бексіз отыра алмау, ең бекетудегі тыянақ тылық.

В) Тұ рақ ты енбек ету.

С) Ең бексіз отыра алмау.

Д) Ең бек етудегі тыянақ тылық.

Е) Адам ә рекеттердің қ алыптасуы.

 

39. Мә дени ә деттерге нелер жатады?

А) Киім кию, сө йлеу, ү йді таза ұ стау, ұ қ ыптылық.

В) Киім кию мә дениеті.

С) Ү йді таза ұ стау мә дениеті.

Д) Сө йлеу мә дениеті

Е) Киім кию, сө йлеу.

 

40. Адамгершілік ә деттеріне нелер жатады?

А) Адал болу, ө тірік айтпау, қ ұ лық – сұ мдық қ а бармау.

В) Адал болу.

С) Ө тірік айтпау.

Д) Қ ұ лық – сұ мдық қ а бармау, адал болу.

Е) Қ ұ лық – сұ мдық қ а бармау.

 

41. Ә дет – ғ ұ рыптарғ а мысалдар келтірініз?

А) Тү рлі жоралғ ылар, салтанаттар, ритуалдар.

В) Бала тә рбиесіне байланысты ә дет – ғ ұ рыптар.

С) Тү рлі тойлар

Д) Халық тық мерекелер

Е) Қ ұ лық – сұ мдық қ а бармау.

 

42. Салт дегеніміз не?

А) Салт – адамдардың қ оғ амдағ ы қ арым – қ атынастарын реттейтін ережелер.

В) Адамдардың кү нделікті іс – ә рекеттері.

С) Адамдарды тә рбиелеу қ ұ ралы.

Д) Ұ лттық сана мен намыс қ ұ ралы.

Е) Қ ұ лық – сұ мдық қ а бармау.

 

43. “ Халқ ым қ андай десең - салтымнан сынап біл ” дейтін қ азақ даналығ ының мә ні неде?

А) Бір халық ты екінші халық тан ажырататын қ оғ амдық қ ұ былыс.

В) Салтына қ арап, халық ты ажырату.

С) Салтын сынау арқ ылы халық тың қ асиетін анық тау.

Д) Салты арқ ылы халық ты білу.

Е) Салтын сынау.

 

44. Салтқ а мысалдар келтірің із?

А) Асар жасау, ерулік білу, бастаң ғ ы беру, жарапазан айту, кө рімдік беру, діни мерекелер, азаматтық мерекелер.

В) Діни жә не азаматтық мерекелер.

С) Тұ сау кесу, атқ а мінгізу, той жасау.

Д) Бесікке салу, ерулік беру, тойғ а шақ ыру

Е) Салтын сынау.

 

45. Дә стү р дегеніміз не?

А) Ә дет – ғ ұ рыптар мен салт – дә стү рлердің барынша жиынтығ ы.

В) Дә стү р –ұ рпақ тан ұ рпақ қ а кө шетін, тарихи қ алыптасқ ан нормалар мен принциптер.

С) Дә стү р қ оғ амдық ө мірдің барлық салаларын қ амтитын қ ұ былыс.

Д) Дә стү р тарихи жағ дайлар туғ ызғ ан заң дылық.

Е) Салтын сынау.

 

46. Дә стү рге мысалдар келтірің із?

А) Ата – ананы қ ұ рметтеу, ү лкенді силау, адал болу, ә ділеттік сезімдер жә не т.б.

В) Бала тә рбиесіне байланысты ә дет – ғ ұ рыптар.

С) Бала тә рбиесіне байланысты салттар.

Д) Тұ рмыстық салттар

Е) Салтын сынау.

 

47. “ Дә стү р ” ұ ғ ымы туралы қ азақ тың ұ лы тә лімгері М. Жұ мабаев не деген?

А) Халқ ымыздың игі дә стү рі – біздің асыл қ азынамыз.

В) Халық тық тә рбие қ ұ ралы.

С) Оқ ыту мен тә рбие қ ұ ралы

Д) Даналық кө зі.

Е) Салтын сынау.

 

48. Дә стү р туралы халық батыры Б. Момышұ лы не деген?

А) Қ азақ халқ ының ө ткен тарихындағ ы барлық жақ сы дә стү рлері бү гінгі таң да қ айта салтанат қ ұ руы тиіс..

В) Білім мен тә жірбиені байытады..

С) Дә стү р – адамды тә рбиелеу қ ұ ралы.

Д) Асыл қ азынамыз

Е) Салтын сынау.

 

49. “ Дә стү рдің озығ ы бар, тозығ ы бар ” тү сінігінің мә ні неде?

А) Қ оғ ам дамуына сә йкес дә стү р ө зегеріп, жаң арып отырады..

В) Дә стү рдің нашары дойылып отырады..

С) Дә стү р жаң арып отырады.

Д) Дә стү рдің жаманы жә не жақ сы болады.

Е) Салтын сынау

 

50. “ Қ азақ халқ ының салт- дә стү рлері ” атты оқ у қ ұ ралының авторы кім?

А) С. Қ алиев, М. Оразаев, М. Смайылова.

В) Қ. Жарық баев, С. Қ алиев.

С) С. Қ алиев, А. Жү нісов.

Д) А. Жү нісов, Н. Ө серов.

Е) Н. Ө серов.

 

51. “ Жаң ғ ырғ ан салт – дә стү рлер ” атты кітапты қ ұ растырғ ан кім?

А) М. Қ азбеков.

В) Н. Ө серов.

С) С. Қ алиев.

Д) А. Жү нісов.

Е) А. Жү нісов, Н. Ө серов.

 

52. “ Бабалар дә стү рі ” атты кітаптың авторы кім?

А) А. Жү нісов.

В) Н. Ө серов.

С) С. Қ алиев.

Д) М. Оразаев.

Е) А. Жү нісов, Н. Ө серов.

 

53. “ Қ азақ халқ ының салт – дә стү рлері мен ә дет ғ ұ рыптары ” атты кітаптың авторы кім?

А) С. Кенжеахметұ лы.

В) С. Қ алиев.

С) Н. Сарсенбаев.

Д) М. Оразаев.

Е) А. Жү нісов, Н. Ө серов.

 

55. Қ азақ тың бала тә рбиесіне байланысты салт – дә стү рлерінің жү йелі тү рдегі берілгені қ айсы?

А) Қ ұ рсақ тойы, “ Жарыс қ азан ”, сү йінші, шілдехана, қ ырқ ынан шығ ару, бесікке салу, бала тілін шығ ару, тұ сау кесу, атқ а мінгізу, сү ндет тойы, тілашар.

В) “ Жарыс қ азан ”, тұ сау кесу, шілдехана, атқ а мінгізу, Қ ұ рсақ тойы, сү ндет тойы, тілашар. С) Бала тілін шығ ару, Қ ұ рсақ тойы, сү йінші, бесікке салу, атқ а мінгізу,

Д) Қ ұ рсақ тойы, атқ а мінгізу, сү ндет тойы, сү йінші, тілашар, қ ырқ ынан шығ ару, бала тілін шығ ару, тұ сау кесу.

Е) Қ ұ рсақ тойы, бала тілін шығ ару, тұ сау кесу.

 

56. Қ азақ халқ ының тұ рмыстық салт – дә стү рлерінің тү рлерін атаң ыз?

А) Қ азақ тың мал, егін шаруашылық тары, балық шылығ ы, аң шылығ ы, ұ лттық тағ амдары.

В) Мал жә не егін шаруашылығ ы.

С) Аң шылығ ы мен мал шаруашылығ ы.

Д) Қ онақ жайлылығ ы мен мал шаруашылығ ы.

Е) Қ ұ рсақ тойы, бала тілін шығ ару, тұ сау кесу.

 

57. Қ азақ халқ ының мә дени-ә леуметтік салт-дә стү рлерінің тү рлерін атаң ыз?

А) Қ азақ ауылы, ондағ ы қ арым – қ атынастар, туыстық қ атынастар, тіл ө нері, уйлену жә не уй болу, қ онақ кү ту, халық тық мерекелер, ө лген адамды жерлеуі, қ онақ кү туі.

В) Қ азақ ауылындағ ы қ арым - қ атынастар.

С) Қ азақ халқ ының тіл ө нері.

Д) Қ азақ халқ ының қ олө нері.

Е) Қ азақ ауылы, ондағ ы қ арым – қ атынастар.

 

58. Алғ аш педагогикалық энциклопедия жасағ ан орыс педагогі

А) Кайров

В) Крупская

С) Щацкий.

Д) Груздева.

Е) Луначарский

 

59. Педагогиканың алғ аш дамуына ү лкен қ осқ ан, «Ата – аналар ү шін» атты кітаптың авторы кім?

А) Макаренко

В) Крупская

С) Луначарский

Д) Пинкевич

Е) Щацкий.

 

60. Қ азақ халқ ының салт – дә стү рлерін Қ азан тө ң керісіне дейін кімдер зерттеп, жинастырғ ан?

А) А. Қ ұ нанбаев, Ы. Алтынсарин, Ш. Уә лиханов.

В) А. Байтұ рсынов, М. Жұ мабаев, М. Дулатов.

С) М. Тынышпаев, С. Кибеев.

Д) С. Асфандияров.

Е) М. Дулатов.

 

61. Қ азақ халқ ының салт – дә стү рлерін Кең ес дә уірінде кімдер жинастырып, зерттеді?

А) М. Тынышбаев, С. Асфандияров, С. Мұ қ анов, М. Ә уезов, Х. Арғ ынбаев, Ә. Марғ ұ лан,

С. Сарсенбаев.

В) С. Мұ қ анов, С. Сарсенбаев.

С) М. Ә уезов, С. Сейфуллин.

Д) Ә. Марғ ұ лан, Н. Сарсенбаев.

Е) С.Сейфуллин, М. Ә уезов.

 

62. Қ азақ халқ ының салт – дә стү рлерін егеменді ел болғ аннан бері кімдер зерттеуде?

А) С. Қ алиев, М. Оразаев, М. Смайлова, Н. Ө серов, А. Жү нісов, М. Қ азбеков, С. Кенжеахметұ лы.

В) С. Қ алиев, М. Оразаев.

С) С. Кенжеахметұ лы.

Д) А. Жү нісов мен М. Қ азбеков.

Е) С.Сейфуллин, М. Ә уезов.

 

63. “ Тә лім – тә рбие тұ жырымдамасында ” тә рбиенің негізі қ алай кө рсетілген?

А) Ұ лттық тә рбие беру.

В) Жан- жақ ты дамыту.

С) Жан – жақ ты жетілдіру.

Д) Халық тық тә рбие беру.

Е) Тә рбие беру.

 

64. “ Тә лім – тә рбие тұ жырымдамасында ” тә рбиенің мақ сатын қ алай кө рсеткен?

А) Дені сау, білімді, ұ лттық сана –сезім оянғ ан, рухани ойлау дә режесі биік, мә дениетті, парасатты, ең беқ қ ор, іскер, ө з халқ ының тарихы, салт – санасын, дә стү рлерін білетін, жақ сы қ асиеттерді бойына сің ірген тұ лғ аны тә рбиелеп шығ ару.

В) Ұ лттық санасы қ алыптасқ ан тұ лғ аны тә рбиелеу.

С) Ұ лттық намысы қ алыптасқ ан тұ лғ аны тә рбиелеу.

Д) Тарихы мен салт – дә стү рін білетін тұ лғ аны тә рбиелеу.

Е) Дені сау, білімді, ұ лттық сана – сезім оянғ ан, рухани ойлау дә режесі биік, мә дениетті, парасатты, ең бекқ ор.

 

65. Қ азақ халық педагогикасындағ ы тә рбие факторларын атаң ыз?

А) Ана тілі, дін, ө нер, ә дет- ғ ұ рып, салт – дә стү р, табиғ ат, ең бек, тұ рмыс.

В) Табиғ ат пен ең бек.

С) Тұ рмыс пен ә дет – ғ ұ рыптар.

Д) Салттар мен дә стү рлер.

Е) Ана тілі, дін, ө нер, ә дет – ғ ұ рып.

 

66. Қ азақ халық педагогикасындағ ы Тә рбие принциптері мыналарды қ амтиды:

А) Халық тық, табиғ илық, мә денилік, ө мірімен байланыстылық, ең бекпен тә рбиелеуді

В) Табиғ илық жә не халық тылық.

С) Ең бекпен тә рбиелеу

Д) Ө мірмен байланыстылық ғ ана

Е) Мә дени байланыстылық ғ ана.

 

67. Қ азақ халық педагогикасының негізгі ұ ғ ымдарын атаң ыз?

А) Халық тық білім, халық тық тә рбие, халық тық тә рбие беру, оқ ыту, ө зін- ө зі тә рбиелеу, адамды, дамыту жә не жетілдіру.

В) Білім, білім беру, оқ ыту, тә рбиелеу.

С) Тә рбие, тә рбиелеу, білім беру, оқ ыту.

Д) Тә рбиелеу мен оқ ыту.

Е) Ө мірімен байланыстылық қ ана.

 

68. Қ азақ халық педагогикасындағ ы тә рбие ә дістерін атаң ыз?

А) Сенім, ү лгі – ө неге, тү сіндіру, ү йрету, жаттығ у, ырым ету, бата беру, тілек айту, сұ рану, кең ес беру, ымдау, қ олдау, ұ рсу, жаратпау, тиым салу, қ орқ ыту, қ арғ ау, балағ аттау.

В) Ү лгі – ө неге, тү сіндіру, ү йрету.

С) Сұ рану, кең ес беру, тиым салу.

Д) Қ орқ ыту, қ арғ ау, балағ аттау, жазалау.

Е) Сенім, балағ аттау, жазалау, сабау, т.б.

 

69. Қ азақ педагогикасындағ ы тә рбие тү рлері бала бойына қ андай дә стү рлерді сің іріп, дә ріптеуге байланысты пайда болғ ан?

А) Денсаулық пен тазалық, ең бек пен ө нер, оқ у мен білім, инабаттылық пен парасаттылық, сұ лулық пен сымбаттылық, табиғ атты, елін – жерін қ орғ ау, жанұ ялық ө мірге дайындық дә стү рлері.

В) Елін – жерін қ орғ ау дә стү рлері.

С) Парасаттылық, имандылық дә стү рлері.

Д) Жауынгерлік іс – ә рекет дә стү рлері.

Е) Денсаулық пен тазалық, жанұ ялық ө мірге дайындық дә стү рлері.

 

70. Қ азақ этнопедагогикасындағ ы дене тә рбисінің ұ лттық сипаты неде?

А) Адамғ ы қ ажетті дә стү рлі ең бек пен ұ лттық ойындар, жауынгерлік – ерлік істерге баулу

В) Ең бек пен ойындар.

С) Ең бек ету мен ойнау.

Д) Ұ лттық салт - дә стү рлер.

Е) Ең бек пен ойындар.

 

71. Қ азақ этнопедагогикасындағ ы ең бек тә рбиесінің ұ лттық сипаты неде?

А) Ұ лттық мазмұ ндағ ы дә стү рлі ең бек тү рлерінің игерілуінде

В) Ең бек ету, ең бекқ орлық

С) Ең бек етпесе отыра алмау.

Д) Ұ лттық салт - дә стү рлер

Е) Ең бек пен ойындар.

 

72. Қ азақ этнопедагогикасындағ ы кә сіби тә рбиесінің ұ лттық сипаты неде?

А) Ең бек жә не кә сіби дә стү рлер.

В) ең бек дә стү рлері

С) Кә сіби дә стү рлер.

Д) Ұ лттық салт – дә стү рлер.

Е) Ең бек пен ойындар.

 

73. Қ азақ этнопедагогикасындағ ы имандылық тә рбиесінің рухани – ұ лттық сипаты неде?

А) Этикалық, эстетикалық мазмұ ндағ ы ұ лттық салт – дә стү рлерге негізделген адамгершілік, ізгілік, қ айырымдылық қ асиееттерінің қ алыптасуында.

В) Адамгершілік тә рбиесі.

С) Имандылық.

Д) Парасаттылық.

Е) Этикалық қ асиеттердің ұ алыптасуында.

 

74. Қ азақ этнопедагогикасындағ ы адамгершілік тә рбиесінің ұ лттық сипаты неде?

А) Халық тық этикалық, иамндылық қ а негізделген салт – дә стү рлерінің мазмұ нымен

В) Адамгершілік қ асиеттер

С) Адамгершілік

Д) Достық пен сыйластылық

Е) Парасаттылық

75. Қ азақ этнопедагогикасындағ ы имандылық -адамгершілік тә рбиесін берудің қ андай жолдарын білесіз?

А) Ұ лттық этикалық нормаларғ а негізделген салт-дә стү рлер мен ұ лттық ә дептерді пайдалану арқ ылы

В) Ұ лттық ә дептерге сү йену арқ ылы

С) Ұ лттық салт-дә стү рлер арқ ылы

Д) Ұ лттық фольклор арқ ылы

Е) Ұ лттық салт-дә стү рлер мен ұ лттық ә дептерді пайдалану арқ ылы

 

76. Қ азақ халқ ының ә дептері қ андай тү рлерге бө лінеді?

А) Мінез-қ ұ лық ә дептері, тұ рмыс ә дептері, қ арым-қ атынас ә дептері

В) Қ арым-қ атынас ә дептері, этикалық ә дептер

С) Ә семдік ә дептер

Д) Мә дени ә дептер

Е) Қ арым-қ атынас ә дептері

 

77. Қ азақ этнопедагогикасындағ ы ақ ыл-ой тә рбиесін қ амтамасыз ететін білім кө здері

А) Табиғ ат, адам, жан-жануарлар, ө сімдіктер, қ оғ ам туралы білімдер негізінде беріледі

В) Табиғ ат туралы білімдер

С) Қ оғ ам туралы білімдер

Д) Қ оршағ ан орта туралы білімдер

Е) Табиғ ат, қ оғ ам туралы білімдер негізінде беріледі

 

78. Қ азақ этнопедагогикасындағ ы эстетикалық тә рбиенің мә ні неде?

А) Баланы табиғ аттағ ы, адам бойындағ ы жә не ө мірдегі ә семдікті танып білуге, игеруге баулу

В)Баланы сұ лулық қ а тә рбиелеу

С) Баланы ә демілікке тә рбиелеу

Д) Баланы ө мірге тә рбиелеу

Е) Баланы табиғ аттағ ы

 

79. Табиғ ат ә семдіктеріне нелер жатады?

А) Тү рлі табиғ ат кө ріністері, адамның жастық шағ ы, мал – жануарлар тө лі, бағ алы аң терлері, қ ұ стар қ ауырсындары, ә сем ө сімдіктер, бағ алы пайдалы қ азбалар, асыл тастар

В) Табиғ аттың сұ лу кө ріністері

С) Ө мірдегі сұ лулық тар

Д) Табиғ ат сұ лулық тары

Е) Баланы табиғ аттағ ы

 

80. Адам бойындағ ы ә семдікке нелер жатады?

А) Мінез-қ ұ лық ә дептері, қ арым-қ атынас ә дептері, сө йлеу мә дениеті, этикалық мә дениеті, жағ ымды қ асиеттер

В) Адам бойындағ ы сұ лулық

С) Адамның адамгершілік қ асиеттерінің мол болуы

Д) Ізгілік пен жақ сы мінезділік

Е) Адамның мол болуы

 

81. Ө мірдегі ә демілікке нелер жатады?

А) Киім-кешекті, жү ріс-тұ рысты, тұ рмысты сыпайы, сә нді, таза, қ арапайым ұ стауғ а жаттығ у

В) Қ арым-қ атынас ә дептері

С)Жү ріс-тұ рыс ә дептері

Д) Мә дени ә деттер

Е) Жү ріс-тұ рыс

 

82. Қ азақ халық педагогикасындағ ы эстетикалық тә рбиенің кө здері мен асыл арналарына нелер жатады?

А) Ауыз ә дебиеті, ұ лттық қ олө нер, ұ лттық музыка

В) Ауыз ә дебиетіндегі эстетика

С) Ұ лттық қ олө нер эстетикасы

Д) Ұ лттық мә дениет

Е)Жү ріс-тұ рыс

 

83. Қ азақ этнопедагогикасындағ ы табиғ ат қ орғ ау тә рбиесінің негіздеріне нелер жатады

А)Қ азақ халқ ының табиғ ат қ орғ ау дә стү рлерін игерту

В)Табиғ ат ә семдігін қ орғ ау

С) Табиғ атты сү ю

Д) Табиғ атты аялау

Е) Жү ріс-тұ рыс

 

84. Қ азақ этнопедагогикасындағ ы ұ лтжандылық тә рбиенің негіздеріне нелер жатады?

А) Ұ лтын, халқ ын, жерін, елін, Отанын қ орғ ау дә сү рлері

В)Ұ лтын сү ю

С)Ұ лтын сыйлау

Д)Ұ лты ү шін жанын аямау

Е)Жү ріс-тұ рыс

 

85. Қ азақ этнопедагогикасындағ ы қ ұ қ ылық тә рбие негіздеріне нелер жатады?

А) Қ азақ тың салт-дә стү рлері мен дә стү рлі қ ұ қ ық заң дары

В) Қ ұ қ ық заң дары

С) Ұ лттық салт-дә стү рлер

Д)Діни ә дет-ғ ұ рыптар

Е)Жү ріс-тұ рыс

 

86. «Атаның баласы болма, адамның баласы бол» деген мақ алдың авторы кім?

А) Абай

В) Шоқ ан

С) Жұ мабаев

Д) Ыбырай

Е)Дулатов

 

87. «Қ ыз» ұ ғ ымы нені білдіреді?

А) Ә деміліктің, ә семділіктің, сұ лулық тың белгісін білдіреді

В)Ә демілікті білдіреді

С)Сұ лулық ты білдіреді

Д) Ә семділік пен ұ қ ыптылық ты білдіреді

Е) Танымалдық ты білдіреді

 

88. Қ азақ қ ыздарының сұ лулығ ына ұ лы Абай қ андай суреттеме берген?

А)Білектей арқ асында ө рген бұ рым,

Шолпысы сылдыр қ ағ ып жү рсе ақ ырын,

Кә мшат бө рік, ақ тамақ, қ ара қ асты,

Сұ лу қ ыздың кө ріп пе ең мұ ндай тү рін?

В) Қ ыз емес қ ыздың аты – қ ызыл алтын,

С) Қ арағ ым- шырағ ым, ауыл кө ркі – ақ лағ ым.

Д) Қ ыз – елдің кө ркі, гү л жердің кө ркі.

Е) Қ ызды ауыл, Кө рікті ауыл

 

89. Мұ ғ алім туралы алғ аш қ ұ нды пікір айтқ ан қ азақ ақ ыны

А)Байтұ рсынов

В)Шоқ ан

С)Ыбырай

Д)Жұ мабаев

Е)Аймауытов

 

90. «Келін» деген сө здің мә ні неде?

А)Жат жұ рттан келген, жанұ яның жаң а мү шесі

В)Жанұ яның қ уанышы

С)Жанұ яның жаң а мү шесі

Д)Ерінің серігі

Е) Қ ыз - елдің кө ркі, гү л- жердің кө ркі

 

91. «Баланы жастан, келінді бастан» деген мақ алдың мә ні неде?

А) Баланы жас кезінен қ алай тә рбиелесең, жас келінді де келген кү ннен бастап солай тә рбиеле деген сө з

В) Келінді келген кү ннен қ атты ұ стау

С) Келінді бастапқ ы кезден тә рбиелеу

Д) Келінді кө ң ілді ұ стау

Е) Қ ыз - елдің кө ркі, гү л- жердің кө ркі

 

92.Қ азақ ұ л бала дү ниеге келсе «Ұ л туғ анғ а, кү н туғ ан» деуінің мә ні неде?

А) Ө йткені қ азақ баланы «Ө мірдің жалғ асы, шаң ырақ тың, болашақ иесі» деген

В) Ұ л бала – ә кенің жалғ асы

С) Ұ л бала – жанұ яның кү ні

Д)Ұ лб ала – болашақ жанұ яны асыраушы жә не ұ рпақ ты жалғ астырушы

Е) Ұ л болашақ ә ке

 

93. Қ азақ халқ ының бала тә рбиесінде Ана басты рө л атқ арғ ан. Неге?

А) Ана балағ а ө мір сыйлаушы, қ амқ оршы, тә рбиеші, ақ ылшы, қ оғ аушы, бар білімі мен тә жірбиесін бала бойына сің іруші

В)Ана балағ а, қ амқ оршы, тә рбиеші

С)Ана балағ а ақ ылшы, тә рбиеші

Д) Ана баланың тірегі, қ орғ аушысы

Е) Ана балағ а ө мір сыйлаушы, бала бойына сің іруші

 

94. Қ азақ халқ ының бала тә рбиесінде Ә ке негізгі рө л атқ арғ ан. Неге?

А)Ә ке - жанұ яны асыраушы, оның мү шелерінің тірегі, қ амқ оршысы, тә лімгері

В)Ә ке- ү лгі-ө неге алатын, соғ ан қ арап ө сетін баланың нысанасы

С)Ә ке – ү йдегі басты тұ лғ а

Д)Ә ке ө з ө нері мен білімін балағ а ү йретуші

Е)Ә ке ө з ө нерін балағ а ү йретуші

 

95. Қ азақ отбасында Ә же мен Ата тә лімгерлер болғ ан. Неге?

А)Ә же мен Атаның ө мір тә жірибесінің молдығ ынан

В)Ә же мен Ата бала бойына адамгершілік қ асиеттерді тә рбиелейді

С)Олар баланы ең бекке жә не кә сіпке тә рбиелейді

Д)Олар баланы ізеттілікке жә не батылдық қ а тә рбиелейді

Е)Қ ыздың ә семдігін анық тау

 

96. «Қ ыз сыны» ұ ғ ымын қ алай тү сінесіз?

А)Қ ыздың сұ лулығ ын, ә демілігін, шеберлігін, нә зіктігін, ө нер- білімге бейімділігін анық тау

В)Қ ыздың адамгершілігі мен ә семділігін анық тау

С)Қ ыздың ә семділігін анық тау

Д)Қ ыздың нә зіктілігі мен сымбатын анық тау

Е)Білім беру жә не оқ ыту туралы ғ ылым

 

97. «Қ азақ этнодидактикасы» ұ ғ ымын қ алай тү сінесіз?

А)Халық тық білімдерді мең герту, оқ ыту жә не ү йретумен айналысатын этнопедагогиканың бө лімі

В)Білім беру туралы ғ ылым

С)Білім беру жә не оқ ыту туралы ғ ылым

Д) Халық тық білімді мең герту

Е) Ол адам жә не қ оғ ам туралы білім

 

98. «Халық ты білім мазмұ ны» ұ ғ ымын қ алай тү сінесіз?

А) Халық тың этномә дени білімдерінің жиынтығ ы

В)Халық тың заттар мен қ ұ былыстар туралы білімі

С)Халық тың табиғ ат туралы білімі

Д)Ол адам жә не қ оғ ам туралы білім

Е)Халық тық білімді мең герту

 

99. Қ азақ халқ ының тә лімгерлері кім болғ ан?

А) Ата мен Ә ке, Ә же мен Ата, туыстар, ауыл адамдары, билер, хандар, ұ стаздар, діни адамдар, ақ ындар, ғ ұ ламалар

В)Билер, молдалар, хандар, батырлар, саудагерлер, сә уегейлер

С) Хандар, серілер, салдар, жауынгерлер, саяхатшылар, елшілер

Д) Барлық жауап дұ рыс

Е) Халық тың заттар мен қ ұ былыстар туралы білімі

 

100. Халық тық педагогиканы оқ ушыларғ а ұ лттық тә рбие беруде пайдаланудың жолдарын атаң ыз?

А) Пә н сабақ тарында, сабақ тан тыс жұ мыстарда, ата – аналар арқ ылы

В)Кластан тыс жұ мыстарда

С) Пә н сабақ тарында

Д)Мектептен тыс жұ мыстарда

Е) Халық тың заттар мен қ ұ былыстар туралы білімі

 

101. Ұ лттық салт-дә стү рлер ұ лттық тә лім-тә рбие берудің негізі болуы неліктен?

А)Олар адамды бү кіл ө мір бойы ө з аясында тә рбиелейді в) Олар ұ лттық сипатта болады

С)Ө йткені олар ө мірдің барлық жақ тарын қ амтиды

Д) Олар адам ө мірінің барлық салаларын қ амтиды

Е)Халық тың заттар мен қ ұ былыстар туралы білімі

 

102.Ата –аналар арасында халық тық педагогиканы насихаттау жолдарын атаң ыздар

А) Хабар қ ұ ралдары жә не ата – аналар ү шін мектепте ұ йымдастырылғ ан жиналыстар, тә рбиелік шаралар арқ ылы

В)Кітаптар арқ ылы

С) Газеттер арқ ылы

Д)Сынып жиналыстарында

Е) Халық тың заттар мен қ ұ былыстар туралы білімі

 

103. «Атамекен» бағ дарламасында неше бө лім бар?

А)31

В)15

С)25

Д)29

Е) 30

 

104. «Атамекен» бағ дарламасының авторы кім?

А) М. Қ ұ рсақ баев

В)М. Смайолва

С) С. Қ алиев

Д) З. Ахметова

Е)Қ. Жарық баев

 

105. «Ұ лттық мектептің ұ лы мұ раты» атты кітаптың авторы кім?

А)Ж. Наурызбаев

В)К. Қ ожахметова

С)Қ. Жарық баев

Д) С. Ұ зақ баева

Е)М. Смайлова

 

106. «Мектептегі ұ лттық тә рбие жү йесі» кітабының авторы кім?

А) К. Қ ожахметова

В)Н. Наурызбаев

С)С. Ұ зақ баева

Д)С. Қ алиев

Е)М. Смайлова

 

107. Этнопедагогикалық білім дегеніміз не?

А) Этнопедагогоикалық білім – халық тың сан ғ асырлық жинақ тағ ан тә жірибесі, заттар мен қ ұ былыстарды, табиғ ат пен қ оғ ам заң дылық тарын тану нә тижесі

В) Халық тың табиғ ат пен қ оғ ам заң дарын тану нә тижесі

С) Халық тың қ оршағ ан заттар мен қ ұ былыстарды тануы

Д) Халық тың табиғ ат туралы жинақ тағ ан тә жірибесі

Е)Халық тың заттар мен қ ұ былыстар туралы білімі

 

108. Этнопедагогикалық іскерлік дегеніміз не?

А) Этнопедагогикалық білімдер негізінде жеке тұ лғ аның тә лім-тә рбиесі мен білім практикалқ ә рекетінің іске асырылуына мү мкіндік туғ ызатын дағ дылар жү йесі

В) Этнопедагогикалық білімдерді практикада қ олдану

С)Этнопедагогикалық білімнің іске асуы

Д)Этнопедагогикалық білім арқ ылы практикалық ә рекет жасау

Е)Халық тың заттар мен қ ұ былыстар туралы білімі

109. Этнопедагогикалық дағ ды дегеніміз не?

А)Этнопедагогикалық білім негізінде жү зеге асырылатын тә лә ім-тә рбиелік іс- ә рекеттерге машық тану

В)Практикалық іске машық тану

С)Қ айта-қ айта орындалатын практикалық ә рекетке жеке тұ лғ аны машық тандыру

Д)Этнопедагогикалық іс-шараларды ұ йымдастыруғ а машық тану

Е) Халық тың заттар мен қ ұ былыстар туралы білімі

 

110. «Мұ ғ алімнің этнопедагогикалық дайындығ ы» ұ ғ ымын қ алай тү сінесіз?

А)Мұ ғ алімдердің этнопедагогикалық білімдерді мең геруі, солардың негізінде қ алыптасқ ан этнопедагогикалық іскерліктері мен дағ дыларын жас ұ рпақ қ а ұ лттық тә рбие беруде тиімді пайдалану машығ ы

В)Этнопедагогкалық білімдерді мең геру

С) Этнопедагогикалық іскерліктің қ алыптасуы

Д)Этнопедагогикалық дағ дылар мен іскерліктің болуы

Е) Халық тың заттар мен қ ұ былыстар туралы білімі

 

111. «Елім-ай» ә н- кү й бағ дарламасының авторлар кімдер?

А) Балтабаев М., Ұ зақ баева С., Қ ышқ ашбаев А., Дү йсенбинова К.

В) Қ арамолдаева Г., Ибрагимов Н., Тілендиев Н.

С) Балтабаев М., Қ ышқ ашбаев А., Қ арамолдаева Г., Бейсеуов С.

Д) Балтабаев М., Ұ зақ баева С., Ибрагимов Н., Тілендиев Н.

Е) Халық тың заттар мен қ ұ былыстар туралы білімі

 

112. «Елім –ай» бағ дарламасының мақ саты неде?

А) Қ азақ тың дә стү рлері музыка ө нері арқ ылы оқ ушыларғ а ұ лттық музыкалық тә рбие беру

А)Тә рбие беру

С)Жан-жақ ты музыкалық қ абілеттілікті дамыту

Д)Музыкалық тә рбие беру

Е) Халық тың заттар мен қ ұ былыстар туралы білімі

 

113. Қ азақ стан Республикасы «Білім туралы» заң ының басты міндеті не?

А)Ұ лттық жә не жалпы адамзаттық қ азыналар, ғ ылым мен практиканың негізінде жеке адамды қ алыптастыру жә не дамыту ү шін қ ажетті жағ дайлар жасау

В)Ұ лттық қ азыналар негізінде жеке адамды тә рбиелеу

С)Жалпы адамзаттың қ азыналар негізінде жеке адамды қ алыптастыру

Д)Ғ ылым мен практика негізінде жеке адамды қ алыптастыру

Е) Халық тың заттар мен қ ұ былыстар туралы білімі

 

114. «Қ азақ этнопедагогикасы» дә рісі бағ дарламасының авторлары кімдер?

А) Қ. Жарық баев, С. Қ алиев, З. Ә білова

В)С. Қ алиев

С)Қ. Жарық баев, С. Қ алиев

Д) С. Қ алиев, М. Оразаев, М. Смайылова

Е)С. Қ алиев, М. Оразаев

 

115. Қ азақ тың ұ лттық педагогикасы мен ұ лттық психологиясынан жарық кө рген тұ ң ғ ыш оқ у қ ұ ралының авторлары кімдер?

А) Қ. Жарық баев, С. Қ алиев

В) С. Қ алиев, М. Оразаев, М. Смайылова

С) М. Балтабаев

Д) С. Ұ зақ баева, К. Қ ожахметова

Е) С. Қ алиев, М. Смайылова

 

116. «Халық – ғ ажап тә лімгер» атты оқ у қ ұ ралының авторы кім?

А) М. Ә лімбаев

В)Қ. Жарық баев

С) С. Қ алиев

Д) С. Ұ зақ баева

Е) М. Оразаев

 

117. «Тамыры тере тә рбие» атты оқ у қ ұ ралының авторы кім?

А) С. Ұ зақ баева

В) С. Қ алиев

С) Қ. Жарық баев

Д)Ж. Наурызбаев

Е) М. Оразаев

 

118. «Қ азақ этнопедагогикасының тарихы» атты оқ у қ ұ ралының авторы кім?

А) С. Қ алиев

В)Қ. Бө леев

С) Қ. Жарық баев

Д) С. Ұ зақ баева

Е) М. Оразаев

 

119. Қ азақ халқ ының шешендік ө нерінің тә рбиелік мә ні кімнің ең бектерінде ерекше ашылғ ан?

А) Б. Адамбаев

В) С. Қ алиев

С)Ы. Оршыбеков

Д)С. Негимов

Е)М. Смайылова

 

120.Қ азақ тың этномә дени білімдерінің қ ұ рамдас бө ліктеріне нелер жатады?

А)Табиғ ат, адам жә не қ оғ ам туралы қ азақ тың халық тық білімдердің жиынтығ ы

В)Табиғ ат қ ұ былыстары туралы білім

С)Адам туралы білім

Д)Адам жә не қ оғ ам туралы білімдер жиынтығ ы

Е)Ә ң гімелесу, тестілеу

 

121. Оқ ушылардың ұ лттық тә рбиелігін анық таудың қ андай ғ ылыми – педагоикалық ә дістерін білесіз?

А) Ә ң гімелесу, анкеталау, пед.эксперимент, бақ ылау, тестілеу

В)Ә ң гіме, лекция, конференция

С)Конференция, кө рнекілік

Д)Ә ң гімелесу, тестілеу

Е)Адам туралы білім

 

122. Сынып жетекшісінің ұ лттық тә рбиге дайындығ ын қ андай ә дістермен анық тауғ а болады?

А)Ә ң гімелесу, анкеталау, тестілеу, интервью алу, қ ұ жаттарын тексеру, бақ ылау

В)Ә ң гіме, лекция, конференция

С)Конференция, кө рнекілік

Д)Ә ң гімелесу, тестілеу

Е)Адам туралы білім

 

123. Қ андай ұ лы адамдар Ә же ме Атаның тә рбиесін алып, ұ лылық қ а жеткен?

А) Абай, Ыбырай, Шоқ ан

В)Сұ лтанмахмұ т, Мағ жан, Ахмет

С)Міржақ ып, Нә зипа

Д)Сә кен, Сә бит

Е)Қ али, Ораз, Смайл

 

124. Қ азақ ұ лы жазушысы М. Ә уезовтың атын халық қ а танытқ ан романның аты?

А)Абай жолы

В) Ботагө з

С)Абай ө мірі

Д)Тү з гү лі

Е)Найзатас

 

125. «Қ азақ тә лім-тә рбие тарихы» оқ у бағ дарламасының авторлары кімдер?

А) Қ алиев С., Жарық баев Қ.

В) Бө леев Қ., Бө леев Т

С)Сағ ындық ов Е., Ә білова З

Д)Балтабаев М., Ұ зақ баева С

Е)Қ алиев С., М. Оразаев

 

126. «Кә усар бұ лақ» бағ дарламасының авторы кім?

А) З. Ахметова

В)С. Қ алиев

С)М. Оразаева

Д)М. Смайылова

Е) С. Қ алиев, М. Оразаева, М. Смайылова

 

127. «Қ азақ халқ ының салт-дә стү рлері» оқ у бағ дарламасының авторлары кімдер?

А) С. Қ алиев, М. Оразаева, М. Смайылова

В) Қ. Жарық баев, К. Бө леев

С) Ж. Наурызбаев, К. Қ ожахметова

Д)З. Ә білова, А. Қ ұ диярова

Е)М. Оразаев, М. Смайылова

 

128. Қ азақ жанұ ясындағ ы ұ лттық тә рбие қ алай жү зеге асырылып отырғ ан?

А)Ана қ ұ рсағ ынан басталып, адамды ө мір бойы жә не ол дү ниеге шығ арып салумен аяқ талатын ә дет-ғ ұ рыптар мен салт-дә стү рлер негізінде ү здіксіз жү ргізіліп, іс-ә рекеттер мен қ арым-қ атынас арқ ылы жү зеге асырылғ ан

В)Ә дет-ғ ұ рыптар арқ ылы тә рбиеленген

С)Салт-дә стү рлер арқ ылы тә рбиеленген

Д)Ауыз ә дебиеті арқ ылы тә рбиеленген

Е) Ертегілер арқ ылы

 

129. «Педагоика» атты ұ лттық оқ у қ ұ ралының авторы

А)М. Жұ мабаев

В)М. Дулатов

С) А. Байтұ рсынов

Д)Ж. Аймауытов

Е)М. Оразаев, М. Смайылова

130. «Дидактикалық очерктер» ең бегінің авторы

А)Р. Лемберг

В)М. Дулатов

С)А. Байтұ рсынов

Д)Ж. Аймауытов

Е)М. Оразаев, М. Смайылова

 

131. «Педагоика тарихы» оқ улығ ын қ азақ тілінде тұ ң ғ ыш жазғ ан ғ алым

А)Қ. Бержанов

В)М. Дулатов

С)А. Байтұ рсынов

Д)Ж. Аймауытов

Е) М. Оразаев, М. Смайылова

 

132. Чуваш ғ алымы Г. Н. Волков «Халық тық педагогика» ұ ғ ымына қ андай анық тама берген?

А)Халық тық педагогика – халық тың ауыз ә дебиетіндегі, салттарындағ ы, ырымдарындағ ы, балалар ойындарында сақ талғ ан педагогикалық мағ лұ маттар мен тә рбиелеу тә жірибесінің жиынтығ ы

В)Халық тық педагогика – білімдер мен дағ дылардың жиынтығ ы

С)Халық тық педагогика – тә рбие жө ніндегі білімі

Д)Халық тық педагогика – халық тық ә дет-ғ ұ рыптары мн салт-дә стү рлері жиынтығ ы

Е)Тә рбие дә рменді болса ғ ана ө з мақ сатына жетеді

 

133. «Қ азақ тың ұ лттық ө нері» атты оқ у- ә дістемелік қ ұ ралдың авторы кім?

А)Ботабаева Ә.Е, Сә лімбаев О.

В)Арғ ынбаев Х

С)Қ алиев С.

Д)Оразаева М.

Е)Қ ышқ ашбаев А.

 

134. Этнопедагоика ғ ылымының негізгі міндетін атаң ыз?

А)Жалпы халық қ а ұ лттық тә рбие беру

В)Адамды тә рбиелеу

С)Адамды тә рбиелеу жә не оқ ыту

Д)Жеке адамды тә рбиелеу

Е)Ә дет-ө мір жемісі

 

135. «Ә дет» ұ ғ ымына қ андай анық тама беруге болады?

А) Ә дет - жеке адамның қ ажетіне айналып, қ алыптасып кеткен тұ рақ ты ә рекеті

В) Ә дет – ө мір жемісі

С)Ә дет- тә рбие жемісі

Д)Ә дет – тіршілік кө рінісі

Е)Халық тық мерекелер

 

136. Ә дет адамдардың шұ ғ ылданып жү рген іс-ә рекетіне қ арай қ андай салаларғ а бө лінеді?

А) Тазалық сақ тау, мә дени, адамгершілік ә деттері

В)Тазалық сақ тау ә деттері

С)Ең бек ә деттері

Д)Мә дени ә деттер

Е)Халық тық мерекелер

137. Мектепке дейінгі тә рбие мә селесін алғ аш кө терген қ азақ ә й

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Кодекс чести таможенника Российской Федерации | Lt;question>Л.Н.Гумилевтің пайымдауы бойынша этногенез дегеніміз
Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.219 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал