![]() Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь. Кондáк Рождества Богородицы (это кондак храма), глaс 4: ⇐ ПредыдущаяСтр 10 из 10
Кондá к Рождества Богородицы (это кондак храма), глaс 4: И оаки́ м и А́ нна поноше́ ния безча́ дства/ и Ада́ м и É ва от тли сме́ ртныя свободи́ стася, Пречи́ стая, / во святе́ м рождестве́ Твое́ м./ То пра́ зднуют и лю́ дие Твои́, / вины́ прегреше́ ний изба́ вльшеся, / внегда́ зва́ ти Ти: // непло́ ды ражда́ ет Богоро́ дицу и Пита́ тельницу Жи́ зни на́ шея. Проки́ мены: Проки́ мен воскре́ сный, глaс 4: Я́ ко возвели́ чишася дела́ Твоя́, Го́ споди, / вся прему́ дростию сотвори́ л еси́.
Преподо́ бного Иоа́ нна, глас 7: В осхва́ лятся преподо́ бнии во сла́ ве, / и возра́ дуются на ло́ жах свои́ х.
Апо́ стольское чте́ ние неде́ ли четве́ ртой Вели́ кого поста́: Евр., зач. 314 (гл. 6, стт. 13-20) Б ра́ тие, Авраа́ му обетова́ я Бог, поне́ же ни eди́ нем имя́ ше бо́ льшим кля́ тися, кля́ тся Собо́ ю, глаго́ ля: вои́ стинну благосло́ вствуя благословлю́ тя, и мно́ жя умно́ жу тя. И та́ ко долготерпе́ в, получи́ обетова́ ние. Челове́ цы у́ бо бо́ льшим клену́ тся, и вся́ кому их прекосло́ вию кончи́ на во извеще́ ние, кля́ тва eсть. В не́ мже ли́ шше хотя́ Бог показа́ ти насле́ дником обетова́ ния непрело́ жное сове́ та Своего́, хода́ тайствова кля́ твою. Я́ ко да двема́ ве́ щма непрело́ жныма, в не́ юже не возмо́ жно солга́ ти Бо́ гу, кре́ пкое утеше́ ние и́ мамы прибе́ гшии, я́ тися за предлежа́ щее упова́ ние. É же а́ ки ко́ тву и́ мамы души́, тве́ рду же и изве́ стну, и входя́ щую во вну́ треннее заве́ сы. Иде́ же предте́ ча о нас вни́ де Иису́ с, по чи́ ну Мелхиседе́ кову, Первосвяще́ нник быв во ве́ ки.
Апо́ стольское чте́ ние прп. Иоа́ нна: Еф., зач. 229 (гл. 5, стт. 8-19) Б ра́ тие, я́ ко ча́ да све́ та ходи́ те: [Плод бо Духо́ вный eсть во вся́ кой благосты́ ни и пра́ вде и и́ стине: ] Искуша́ юще, что eсть благоуго́ дно Бо́ гови. И не приoбща́ йтеся к дело́ м непло́ дным тмы, па́ че же и облича́ йте. Быва́ eмая бо отай от них, сра́ мно eсть и глаго́ лати. Вся же облича́ eмая, от све́ та явля́ ются: все бо явля́ емое свет eсть. Сего́ ра́ ди глаго́ лет: воста́ ни, спяй, и воскресни́ от ме́ ртвых, и освети́ т тя Христо́ с. Блюди́ те у́ бо, ка́ ко опа́ сно хо́ дите, не я́ коже нему́ дри, но я́ коже прему́ дри, искупу́ юще вре́ мя, я́ ко дни́ е лука́ ви суть. Сего́ ра́ ди не быва́ йте несмы́ сленни, но разумева́ юще, что eсть во́ ля Бо́ жия. И не упива́ йтеся вино́ м, в не́ мже eсть блуд, но па́ че исполня́ йтеся Ду́ хом, глаго́ люще себе́ во псалме́ х и пе́ ниих, и пе́ снех духо́ вных, воспева́ юще и пою́ ще в сердца́ х ва́ ших Го́ сподеви.
Аллилуа́ рий воскре́ сный, глас 4: Стих: Н аляцы́, и успева́ й, и ца́ рствуй и́ стины ра́ ди, и кро́ тости, и пра́ вды. Аллилуа́ рий преподо́ бного Иоа́ нна: Стих: Н асажде́ ни в дому́ Госпо́ дни, во дво́ рех дому Бо́ га на́ шего процвету́ т.
П рича́ стны: Воскре́ сный: Х вали́ те Го́ спода с небе́ с, хвали́ те Его в вы́ шних. Преподо́ бного Иоа́ нна: В па́ мять ве́ чную бу́ дет пра́ ведник, от слу́ ха зла не убои́ тся. А ллилу́ ия. (Три́ жды)
|