Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Завдання. Тема 1 Повість про санаторійну зону, «Сині етюди» М.Хвильового як зразки художнього відчуття часу ⇐ ПредыдущаяСтр 2 из 2
Тема 1 " Повість про санаторійну зону", «Сині етюди» М.Хвильового як зразки художнього відчуття часу План: 1. Герої " Синіх етюдів" як майбутні мешканці санаторійної зони. 2. Ідейно-тематична основа повісті та специфіка її втілення в образній системі. 3. Стильова палітра твору. Література Історія української літератури: У 2 т. - К., 1987- 1988. Історія української літератури XX століття: У 2кн. Кн.1: Перша половина XX ст. - К., 1998. - С 284-292. Гроно нездоланих співців: Навчальний посібник... - К., 1997. - С. 112 - 122. Агеєва В. «Зайві люди» у прозі М. Хвильового // Слово і час. - 1990. -№10. - СЗ - 9. Бойко Ю. Микола Хвильовий // Бойко Ю. Вибрані праці. - К., 1992. - С.244 - 267. Бойко Ю. З останніх творів М. Хвильового // Бойко Ю. Вибрані праці. - К., 1992. - С 268 - 276. Бойко Ю.Ще раз про М. Хвильового// Бойко Ю. Вибрані праці. - К., 1992. - С.277 - 285. Бондар І. Найкращий твір Миколи Хвильового // Березіль. - 1993. -№ 1. - С. 154 - 157. Брюховецький В. Романтик із непоступливою вдачею // Радянське літературознавство. - 1989. -№ 8.-С 25-29. Гаврильченко О. Коваленко А. Хвильовий, Холодний Яр та «громадянська війна» // Слово і час.-1992. -№8. -С. 52-59. Дзюба І. Микола Хвильовий: «азійський ренесанс» і «психологічна Европа». - К., 2005. Дніпровський І. Микола Хвильовий: Портрет м'ятежника // Сучасність. - 1992.-№3. - С. 125 — 132. Драч І. Дорога Миколи Хвильового // Хвильовий М. Сині етюди. - К., 1989. - С.5 - 12. Жулинський М. Із забуття - в безсмертя. - К., 1990. - С. 264 - 303. Жулинський М. Микола Хвильовий // суперечливий // Вітчизна. - 1987.-№12. - С.144 - 149. Жулинський М. Талант, що прагнув до зір // Хвильовий М. Твори: У 2т. - К., 1991. -Т.1. - С.5 -43. Ковалів Ю. Деміфізація світу як тексту у прозі Миколи Хвильового (Фрагменти) // Дивослово. -2006.-№6.-С.43-48. Ковалів Ю. Сталінський вирок Миколі Хвильовому // Дніпро. - 1989.-Хе 9. - С.81 - 93. Коломієць Л. Етичний феномен «громадської людини» Миколи Хвильового: образ Фауста як символ українського відродження // Молода нація: Альманах. - К., 1996. - С. 31 - 40. ЛавріненкоЮ. Розстріляне відродження. - К., 2002. - С.405 - 416. Лігостова О. Композиція і авторська оцінка зображуваного у новелах Миколи Хвильового // Молода нація: Альманах. - К., 1996. - С. 47 - 50. Наєнко М. Романтичний епос. Ефект романтизму і українська, література. - К., 2000. Руденко М. Наративна типологія художньої прози Миколи Хвильового. - Тернопіль, 2003. Руденко-Десняк А. Повторение легендьі? // Дружба народов. - 1990.-№7. - СІ50 - 154. Сеник Л. Микола Хвильовий і його роман «Вальдшнепи» // Сеник Л. Роман опору. Український роман 20-х років: проблема національної ідентичності. - Львів, 2002. - С.71 - 107. Тимків Н. Позиція автора в новелі «Я(Романтика)» та в повісті «Сентиментальна історія» М.Хвильового // Дивослово. - 2005.-№ 4. - СЮ - 14. Шерех Ю. Літ Ікара (Памфлети Миколи Хвильового) // Шерех Ю. Третя сторожа. Література. Мистецтво. Ідеології. - К., 1993. - С 266 -331. Шерех Ю. Хвильовий без політики: Нотатки про творчість письменника і І Березіль. - 1991.-Хе 9.-С. 166-174. Юрченко В. Бінаризм творчого мислення Миколи Хвильового (Лінія анарх - Карно у повісті «Санаторійна зона» // Дивослово. - 2006.-№ 1. - С 56 - 58. Завдання 1. Знайти ознаки памфлетності в повісті «Іван Іванович». 2. Простежити прояв рис неоромантизму в творах збірки «Сині етюди». 3. Зробити порівняльний аналіз образу революціонерок з новели «Кіт у чоботях» та етюду Христі Алчевської «Килина» (Алчевська Х. Твори. -К.: Дніпро, 1990). 4. 4. Зробити тези статті В.Шевчука " Драма Миколи Хвильового" //Слово і час. -№2. -1994.
|