Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Розвиток сентименталізму в Англії кінця XVIIІ століття і суспільно-філософська основа його художнього методуСтр 1 из 9Следующая ⇒
Іспанська барокова проза План 1. Синтез Відродження і Високого середньовіччя в художній культурі бароко. 2. Течії і «рівні» літературного бароко (високе, середнє й низове). 3. Характерні риси поетики літературного бароко (динамізм, тяжіння до контрастів і антиномій, пишного декору, метафоризм і емблематичність). 4. Бальтасар Грасіан як засновник іспанської барокової естетики. 5. Теорія творчої інтуїції та концепція «швидкого розуму» у творчості Б. Грасіана. 6. Втілення теоретичних настанов у романі Грасіана «Критикон». Риси барокового стилю у прозі Франціско ді Кеведо.
Самостійна робота №2 Німецька барокова проза План 1. «Сімпліціус Сімпліціссімус» Гріммельсгаузена як найвизначніший твір німецької прози XVII століття. 2. Жанрова специфіка роману Гріммельсгаузена «Сімпліціус Сімпліціссімус» і традиції крутійського роману. 3. Особливості художнього стилю Гріммельсгаузена.
Самостійна робота №3 Особливості англійського літературного процесу XVII століття План 1. Джон Мільтон – найвидатніший поет і публіцист англійської революції. 2. Періодизація творчості Дж. Мільтона. 3. Публіцистика Дж. Мільтона 40–50-х рр. XVII століття та її значення для розвитку англійської художньої прози (синтез жанрів, використання античної та біблійної оповідної традиції, ораторські художні засоби). 4. Особливості стилю поеми Дж. Мільтона «Втрачений рай»: динамізм композиції, тяжіння до глобальних узагальнень, контрастність образів, алегоризм та метафоричність. 5. Барокові та класицистичні риси у творчості Дж. Мільтона. Англійська комедія періоду Реставрації. Особливості створення комедійних типів і характерів у творчості В. Вічерлі та В. Конгріва.
Самостійна робота № 4 Тенденції розвитку французької літератури XVII століття План 1. Мольєр – великий французький комедіограф. 2. Матеріалістичні, атеїстичні та демократичні риси світогляду Мольєра. 3. Періодизація творчості Мольєра. 4. Естетична програма Мольєра і класицистична традиція. 5. Мольєр і традиції античної комедії. 6. «Тартюф» як зразок сатиричної комедії Мольєра. 7. Викривальні тенденції в комедії Мольєра «Дон Жуан». 8. Проблема позитивного героя у театрі Мольєра. 9. Ідейно-творча еволюція Лафонтена – найвидатнішого поета Франції XVII століття. 10. Соціальна сатира в байках Лафонтена, їх художня структура та національна своєрідність.
Самостійна робота №5 Англійське просвітництво План 1. Естетика Просвітництва та її основні принципи. 2. Основні напрями літератури Просвітництва: просвітницький класицизм, просвітницький реалізм, сентименталізм та преромантизм. 3. Суперечності у світогляді і творчому методі Семюеля Річардсона, засновника побутово-психологічного роману. 4. Художня своєрідність епістолярного роману С. Річардсона «Клариса». 5. Обґрунтування принципів просвітницького реалістичного роману у творчості Генрі Філдінга. 6. «Історія Тома Джонса-знайди» Г. Філдінга як зразок актуального соціально-побутового роману.
Самостійна робота №6 Розвиток сентименталізму в Англії кінця XVIIІ століття і суспільно-філософська основа його художнього методу План 1. Усвідомлення суперечностей і обмеженості просвітницьких поглядів у романах Стерна («Трістрам Шенді», «Сентиментальна подорож»). 2. Особливості стилю і композиції романів Стерна. Проблема Героя. 3. Демократичні риси творчості Голдсміта. Особливості сентименталізму в його творчості (роман «Векфільдський священник»). Роберт Бернс – великий шотландський народний поет.
Самостійна робота №7
|