Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Схеми алгоритму






Схеми алгоритмів обчислення суми ряду наведено в двох варіантах: з використанням оператора While (рис.4.3) і оператора Repeat (рис.4.4).

Схема алгоритму процедури для кнопки “Решение” наведено на рис. 4.5

Алгоритм табулювання функції наведено на рис. 4.6

 

 

           
   
   
 
 
 
Рисунок 4.3 – Схема алгоритму Рисунок 4.4 – Схема алгоритму з оператором While з оператором Repeat – Until

 


 
 

 


3.3 Розробка проекту для розвязання задачі у середовищі Delphi

Введення з клавіатури значення змінної х може бути передбачено з використанням функції InputBox(' Текст ', ' Текст ', ' '). Діалогове вікно наведено на рис. 4.7

Рисунок 4.7 – Вікно InputBox

При виконанні методу InputBox у діалоговому вікні висвічуються рядки тексту, котрий виводиться. Там же є вікно для величини рядкового типу. Дійсне число, котре вводиться, повинно бути з комою, а не з десятковою крапкою.

Закінчення введення здійснюється натисненням клавіші “Ok”. Таким са-мим способом можна ввести і значення константи Е.

Виведення здобутих результатів, а саме введеного значення змінної х, дістаного добутку ряду і фактичної кількості доданків може бути здійснено у вікні багаторядкового текстового редактора Memo.

Доповнення рядків у вікні редактора здійснюється за допомогою методу (процедури)

Memo1.Lines.Add(S);,

де S – рядок, котрий виводиться.

Переведення числових значень у рядкові й рядкових у числові здійснюється за допомогою стандартних процедур і функцій для роботи з рядковими даними.

Форму проекта (з результатами роботи) наведено на рис 4.8.

 

 

Рисунок 4.8 – Діалогове вікно проекту

 

У вікні форми розміщено компоненти:

- мітка Label1 з текстом “Оператор цикла While”;

- вікно багаторядкового редактора Memo1 для розташування початкових даних і результатів обчислень;

- три кнопки Button1, Button2 і Button3 для запуску процедур розв’язання задачі і виходу із задачі.


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.007 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал