Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Тести з ООП - 1 семестр, модуль 2.
* Термін, що сумісний до терміну " змінна" в ООП: )клас @)об'єкт )метод )змінна екземпляру
* Термін, що сумісний до терміну " тип" в ООП: @)клас )об'єкт )метод )змінна екземпляру
* Термін, що сумісний до терміну " функція" в ООП: )клас )об'єкт @)метод )змінна екземпляру
* Термін, що сумісний до терміну " поле" в ООП: )клас )об'єкт )метод @)змінна екземпляру
* Коректне оголошення класу: )class name () @)class name {} )class name [] )class name;
* При рівні доступу public )елементи класу доступні лише для методів даного класу )елементи класу доступні лише для методів даного класу та методів нащадків класу ) елементи класу недоступні @) елементи класу є загальнодоступними
* При рівні доступу private @)елементи класу доступні лише для методів даного класу )елементи класу доступні лише для методів даного класу та методів нащадків класу ) елементи класу недоступні ) елементи класу є загальнодоступними
* При рівні доступу protected )елементи класу доступні лише для методів даного класу @)елементи класу доступні лише для методів даного класу та методів нащадків класу ) елементи класу недоступні ) елементи класу є загальнодоступними
*Приклад конструктора ) ~ClassA(int){} @) ClassA(int, int){} @) ClassA(){} ) int constructor(const ClassA&){}
*Приклад деструктора @) ~ClassA(int){} ) ClassA(int, int){} ) ClassA(){} ) int constructor(const ClassA&){}
*Приклад базового конструктора ) ClassA(int){} ) ClassA(int, int){} @) ClassA(){} ) ClassA(const ClassA&){}
*Приклад конструктора перетворення @) ClassA(int){} ) ClassA(int, int){} ) ClassA(){} ) ClassA(const ClassA&){}
*Приклад конструктора копії ) ClassA(int){} ) ClassA(int, int){} ) ClassA(){} @) ClassA(const ClassA&){}
*Приклад спадкування )class B < < A{} @)class B: public A{} @)class B: public A, public C{} )class B:: public A{}
*Приклад простого спадкування )class B < < A{} @)class B: public A{} )class B: public A, public C{} )class B:: public A{}
*Приклад множинного спадкування )class B < < A{} )class B: public A{} @)class B: public A, public C{} )class B:: public A{}
*Приклад віртуальної функції )virt int f{} @)virtual int f{} @)virtual int f = 0; )int f()
*Приклад чистої функції )virt int f(){} )virtual int f(){} @)virtual int f() = 0; )int f()
*Необхідні умови для створення поліморфізму: )виклик методу @)виклик методу через покажчик на базовий клас )конструктор @)віртуальний метод
*Заголовний файл бібліотеки потоків )ostream.h )istream.h @)iostream.h @)fstream.h
*Заголовний файл бібліотеки потоків для роботи з файлами )ostream.h )istream.h )iostream.h @)fstream.h
*Приклад відкриття потоку для запису в файл ) ostream fout(" file"); ) istream fout(" file"); @) ofstream fout(" file"); ) ifstream fout(" file");
*Приклад відкриття потоку для читання з файлу ) ostream fout(" file"); ) istream fout(" file"); ) ofstream fout(" file"); @) ifstream fout(" file");
*Стандартний поток для виводу інформації @) cout ) cin ) cerr ) clog
*Стандартний поток для вводу інформації ) cout @) cin ) cerr ) clog
*Стандартний поток для виводу помилок ) cout ) cin @) cerr ) clog
*Стандартний поток для буферизованого виводу помилок ) cout ) cin ) cerr @) clog
*Приклад маніпулятора ) cout< < 100; @) cout< < hex< < 100; @) cout< < width(50)< < 100; ) cout:: manipulator
*Приклад простого маніпулятора ) cout< < 100; @) cout< < hex< < 100; ) cout< < width(50)< < 100; ) cout:: manipulator
*Приклад маніпулятора з параметрами ) cout< < 100; ) cout< < hex< < 100; @) cout< < width(50)< < 100; ) cout:: manipulator
*Приклади створення об'єкта при допомозі базового конструктора @) ClassA a; @) ClassA a(); ) ClassA a(100); ) Class a = b;
*Приклади створення об'єкта при допомозі конструктора перетворення ) ClassA a; ) ClassA a(); @) ClassA a(100); ) Class a = b;
*Приклади створення об'єкта при допомозі конструктора копії ) ClassA a; ) ClassA a(); ) ClassA a(100); @) Class a = b;
*Приклади включення тексту з іншого файлу ) #define file 100 ) #define file(a) (a)*(a) @) #include < file> @) #include " file"
*Приклади визначення макроса @) #define file 100 @) #define file(a) (a)*(a) ) #include < file> ) #include " file"
*Приклади визначення макроса з параметром ) #define file 100 @) #define file(a) (a)*(a) ) #include < file> ) #include " file"
*Приклади відміни макроса ) #nodefine file 100 ) #nodefine file ) #noinclude < file> @) #undefine file
*Приклади умовної компіляції @) #ifdef macro @) #if defined macro ) if(macro) ) #if < macro >
*Приклади створення одиночної змінної в динамічній пам'яті ) int x; @) int* x = new int(); ) int * x = new int[100]; ) int (* x) [100] = new int [10000];
*Приклади створення динамічного одновимірного масиву ) int x; ) int* x = new int(); @) int * x = new int[100]; ) int (* x) [100] = new int [10000];
*Приклади створення динамічного багатовимірного масиву ) int x; ) int* x = new int(); ) int * x = new int[100]; @) int (* x) [100] = new int [10000];
*Приклади створення масиву структур ) struct { int x; } M; @) struct { int x; } M[]; ) struct M[]{}; ) struct { int x; } [];
*Приклади створення об'єднання ) struct a{ int x; } @) union a{ int x; } ) enum a { x; }; ) typedef a int;
*Приклади створення структури @) struct a{ int x; } ) union a{ int x; } ) enum a { x; }; ) typedef a int;
*Приклади створення типу що перераховується ) struct a{ int x; } ) union a{ int x; } @) enum a { x; }; ) typedef a int;
*Приклади перейменування типу ) struct a{ int x; } ) union a{ int x; } ) enum a { x; }; @) typedef a int;
*Синтаксисчний оператор звертання до елементу класу через покажчик на нього ). ) > @) -> ) > >
*Синтаксисчний оператор звертання до елементу класу через його об'єкт @). ) > ) -> ) > >
*Синтаксисчний оператор звертання до елементу структури через покажчик на неї ). ) > @) -> ) > >
*Синтаксисчний оператор звертання до елементу структури через її змінну @). ) > ) -> ) > >
*Правильні приклади читання з потоку )cin< x; ) cin> x; @) cin> > x; ) cin< < x;
* Правильні приклади запису в поток )cout< x; ) cout> x; ) cout> > x; @) cout< < x;
*Правильні приклади читання з потоку )cin< x; @) cin> > x; @) cin> > x> > y; ) cin< < x;
* Правильні приклади запису в поток @)cout< < x; ) cout> x; ) cout> > x; @) cout< < x< < y;
* Які з цих операторів неможна перевантажити у класі? ) = ) + ) [] @).
* Які з цих операторів неможна перевантажити у класі? @) -> ) / )! ) ^
* Які з цих операторів неможна перевантажити у класі? @):: ) - ) || ) |
* Які з цих операторів можна перевантажити у класі? @) ++ ). ) -> )::
* Коректне визначення дружнього класу ) friend class anotherClass(int parameter); @) class friend anotherClass; ) friend class anotherClass; ) friend anotherClass();
* Коректне визначення дружньої функції іншого класу @) friend int anotherClass:: FuncName(int); ) friend void anotherClass:: FuncName(int a); ) friend void anotherClass-> FuncName(int); @) friend void anotherClass:: FuncName(int);
* Як правильно звернутись до елементів об’єкту за допомогою покажчика this? ) this.SayHello(); ) this> > SayHello(); ) class this-> SayHello(); @) this-> SayHello();
* Що називається поліморфізмом методів в ООП? ) Ситуація коли метод повертає пусте значення ) Коли в програмі є два однакових метода @) Коли клас нащадок перекриває деякі методи класу предка, таким чином результат виконання методів з однаковим іменем для різних класів буде різний ) усі відповіді невірні
* Що називається успадкуванням в ООП? ) Переприсвоєння адреси об’єкту @) Властивість класу як забезпечує використання класом нащадком полів і методів базового класу ) Передача методу фактичних параметрів ) усі відповіді вірні
|