Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Висновки.






Короткі загальні тези, які витікають з основної частини.

4.Список використаної літератури.

Теми з Історії світової літератури Середньовіччя та доби Відродження

1.Порівняльний аналіз образів Кухуліна (кельтський епос) та Сігурда (скандинавський епос).

2.Порівняльна характеристика Роланда (Пісня про Роланда») та князя Ігоря («Слово о полку Игореве»).

3.Проблема боргу та кохання у лицарському романі («Роман про Трістана та Ізольду».

4.Кретьєн де Труа – творець лицарських романів.

5.Жанрова різноманітність лицарської поезії.

6.Структура поеми Данте «Божественна комедія».

7.Колор, звук, запах як художні засоби Данте - художника (на матеріалі «Пекла» в «Божественної комедії»).

8.Нові ідеї та нова мораль у «Декамероні» Бокаччо.

9.Значення лірики Петрарки («Книга пісень») для світової поезії.

10.Образ коханої у «Книгі пісень» Петрарки, сонетах Шекспіра, Ронсара (порівняльний аналіз)

11.Тєлємське абатство як відбиття гуманістичної утопії в романі Рабле «Гаргантюа та Пантагрюєль».

12.Сонети П.Ронсара до Марії та Касандри.

13.Образ Лоуренсії у героїчній драмі Лопе де Вега «Фуете Овехуна».

14.Образ Ричарда 111 в однойменної хронічці Шекспіра.

15.Природа та кохання в комедіях Шекспіра («Багато галасу з нічого»).

16.Жіночі образи в трагедії Шекспіра «Гамлет».

17. Трагедія Шекспіра «Гамлет» у кінематографі (російському та західному) (3 - 4 кіноверсії)

17.Образ Фальстафа в хронічці Шекспіра «Генріх 1У».

18.Еволюція образів Дон Кіхота та Санчо Панси в романі Сервантеса «Дон Кіхот». Зміст імен героїв роману.

19. «Дон Кіхот» Сервантеса – «роман – іконостас» (В.Шкловський).

20. «Домострой» як книга родинного життя на Русі.

 

Теми з Історії світової літературі ХУ11 та ХУ111ст.

1.Поетика героїчного в трагедії Корнеля «Сид».

2.Барочні мотиви в драмі Кальдерона «Життя є сон».

3.Інтерпретація біблійних образів Бога, Сатани, Адама та Єви у поемі Мільтона «Загублений рай»

4.Поезія Дж.Донна. (елегії, сонети)

5. Демократизм комедій Мольєра. Образи слуг («Тартюф», «Дон Жуан»).

6. Прийоми сатири в романі Свіфта «Подорож Гулівера».

7. Порівняльний аналіз образів Робінзона Крузо (Дефо) та Гулівера (Свіфт).

8. Кантата Р.Бернса «Веселі жебраки», її образи та художній зміст.

9. Антична тематика трагедій Расіна («Андромаха», «Федра»).

10. Полеміка Вольтера з теорією оптимізму Лейбніца у повісті «Кандид».

11. Влив французьких письменників – просвітників (Вольтер, Дідро, Руссо) на російську літературу ХУ111ст.

12. Балади В.Жуковського та Ф.Шіллера. (за своїм вибором)

13. Англійські романісти доби Просвітительства (Фільдінг, Річардсон, Смоллет, Стерн), їх основні твори та вплив на світову літературу.

14. Сентиментальні твори М.Карамзіна та Ж-Ж.Руссо.

15. Балади Шиллера та Гете (аналіз двох балад кожного з поетів за тематикою, художніми ознаками)

16. Порівняльна характеристика Фауста та Вагнера в трагедії Гете «Фауст».

17. Образ Мефістофеля в трагедії Гете «Фауст».

18. Композиція трагедії Гете «Фауст». (1, 11 частини).Сатиричний пафос, афористичність мови в трагедії Гете «Фауст»

19. Значення діяльності Ломоносова як поета.

20. Байки І.Крилова, нове читання традиційних сюжетів.

21. Стиль та мова Фонвізіна в комедії «Недоросль».

22. Жанр оди в творчості російських поетів ХУ111ст.(Ломоносов, Державін).

 

 


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.007 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал