Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Художньо – естетичний аналіз






ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………………………………...……….4

РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ АНАЛОГІВ ТА ПРОТОТИПІВ …………………..7

РОЗДІЛ 2 ВИМОГИ ДО ПРОЕКТНОГО РІШЕННЯ........................24

РОЗДІЛ 3 АНАЛІЗ ТА ОБГРУНТУВАННЯ АВТОРСЬКОГО РІШЕННЯ.............................................................................................................33

ВИСОВОК………………………………………………………….………43

ВИКОРАСТАНІ ДЖЕРАЛА……………………………………………...44

ДОДАТОК………………………………………………………………….57

 

ВСТУП

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ
Розроб.
Швабовська ннННнннннни
Перевір.
Куроп’ятник
Реценз.
 
Н. Контр.
 
Затверд.
 
" Проект інтер’єру дитячої кімнати"
Літ.
Акрушів
 
КІРУЕ
Проектування інтер'єрів як вид діяльності зумовлює відповідну спеціальну підготовку, знання функцій, конструкцій, тонкого розум­іння ролі форми, пластики, значення світла, кольору, текстури та фактури в інтер'єрі тощо. У художньому розумінні образ інтер'єра сприймається людиною як єдине ціле. Разом з тим для професійно­го оволодіння механізмом естетичного формування художнього об­разу інтер'єра потрібно знати процес утворення цілого з окремих елементів і організуючих його засобів, специфіку художнього деко­ру, принципи його органічного поєднання з формою архітектури та обладнання, а також з композиційною організацією в цілому.

У професійній підготовці спеціаліста з “Дизайну” значну роль відіграє дипломна робота.

Дипломна робота це кваліфікаційне навчально-наукове дослідження студента, яке виконується на завершальному етапі навчання у вищому навчальному закладі.

Дипломна робота має комплексний характер і пов’язана з використанням набутих студентом знань, умінь та навичок зі спеціальних дисциплін. У більшості випадків дипломна робота є поглибленою розробкою теми курсової роботи студента. Нею передбачено систематизацію, закріплення, розширення теоретичних і практичних знань зі спеціальності та застосування їх при вирішенні конкретних наукових, виробничих та інших знань.

До дипломних робіт висуваються такі основні вимоги:

 

 

• актуальність теми, відповідність її сучасному стану певної галузі науки та перспективам розвитку, практичним завданням відповідної сфери;

• вивчення та критичний аналіз монографічних і періодичних видань з теми;

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  
вивчення та характеристика історії досліджуваної проблеми та її сучасного стану, а також передового досвіду роботи у відповідній галузі;

• чітка характеристика предмета, мети і методів дослідження, опис та аналіз проведених автором експериментів;

• узагальнення результатів, обґрунтування їх, висновки та практичні рекомендації.

Задачі організації внутрішнього простору і формування інтер'єру як

закінченої архітектурної композиції не можуть бути відірвані від тих вимог, заради яких виникає цей простір. Витрата величезних коштів і людської праці на будівництво завжди починаються з визначення цілей.

Характерно, що внутрішній простір, здатний забезпечити проведення життєвих, побутових та виробничих процесів і створити визначений комфортні умови знаходиться у прямій залежності від економічного і матеріально - технічного рівня розвитку суспільства. Так, наприклад, ступінь ергономічних, естетичних та дизайнерських рішень простору, норма корисної площі, принципово змінюють характер інтер’єру приміщення для громадського харчування та відпочинку. В даному дизайн-проекті пропонується створити інтер’єр дискоклубу, який би вражав своєю нестандартністю, а саме образністю та розкішшю.

При проектуванні інтер’єру були використані аналоги по даній темі, література та нормативні документи які містять дані про загальні відомості по приміщенням громадського харчування.

 

Гарний дизайнер - це обов'язково й гарний психолог, що, насамперед, прагне реалізувати не свої творчі амбіції й стереотипи, а розпізнати й оформити в матеріалі очікування й переваги замовника. Дизайнер-професіонал, який розбирається в різних стилях і напрямках, вільно орієнтується в різноманітті сучасних матеріалів і технологій.

 

 

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  

 


РОЗДІЛ І Аналіз аналогів та прототипів

1.1

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  
Конструкторсько-технологічний аналіз

Кімната-трансформер (мал.1.1) з російською назвою «Матрьошка» була представлена студентами-дизайнерами Сарою Ремнерт, Ганною Торс, Ганною Фоссан і Магнусом Густавссон з університету Mittuniversitetet (Mid Sweden University) ще кілька років тому. Всього на 4 кв. метрах розташовується компактний набір меблів: бібліотека, двоспальне ліжко, диван, обідній стіл (який можна перетворити на журнальний столик), барна стійка, 4 пуфа, робочий стіл, а також маса зручних відсіків для зберігання речей. Конструктори запевняють, що одночасно тут можуть розміститися 12 осіб. Подіум має дві сходинки, в яких знаходяться потаємні ящички. Пустотіла конструкція ліжка дозволяє приховати в собі прямокутний столик та чотири пуфи (мал.1.1), які необхідні для гостинної. Зручна конструкція ліжка дозволяє утворювати різні форми для сидіння гостей, а для сну його можна повністю витягнути з під подіуму. Прямокутні форми прості та функціональні надають приміщенню стильової легкості та ненагромадженості. Використані матеріали для конструкцій переважно пластик та ЛДСП. Пуфи та ліжко мають м’яку оббивку. Загалом інтер’єр зручний та функціональний зосереджений на людей, що живуть в тісних квартирах (особливо студенти, жителі великих міст або приїзжі на заробітки). «Матрьошку» можна використовувати і у великих квартирах, вона ідеально підійде для гостьової кімнати, дитячої або кабінету.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  

Мал.1.1 Інтер’єр кімнати трансформер

Мал.1.1 Інтер’єр кімнати трансформер

Інтер’єр (мал. 1. 2), декоративність закладена в створеному інтер’єрі, починаючи від стелі і закінчуючи занавісками та шторами.Неймовірна кількість світильників придає приміщенню теплоти та затишку, це по-перше, по-друге, це система-трансформер, яка практично знаходить своє місце біля правої сторони. І це рішення дизайнера висвітлює суть задуму, бо саме прості форми доповнюються кольором, блиском. Тому ″ кричуща″ фактура або рель’єфна штукатурка лише ″ забила″ б її.

 

Для того щоб отримати бездоганний результат за матеріал було взято ДСП та скло, і це не даремно, оскільки є найбільш практичними у використані (так як це дитяча кімната). Конструкція стінки-ртансформера є багатофункціональною вона вміщує і робочу зону, і полиці для речей, і навіть ліжко. Продемонстрований дизайн як кімнати так і елементу враховує конструкторсько-технологічй чинники, тому має право на існування. ДСП і у цьому варіанті доцільний, томущо є простим в обробці і розроблений спеціально для приміщень які потребують врахування багатьох особливостей, куди увійшли і відтінок, і екологічність, паропроникнйсть, паропоглинання, вологостійкість, гігроскопічність і так далі.

Мал.1.2

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  
Також, на трансформері зосереджена вся увага, бо помістити в одному елементі і шафу для речей, полиці для книжок, робоче місце і ліжко досить складно. Для яскравості дизайнер обрав збадьорюючу, але ненапружену кольорову гаму що найліпше буде підходити малечі. Вище описана конструкція розміщується периметру стін, як і у попередьому випадку не відбирає простір. По стилю були вдало та цікаво запропоновані поєднання округлих та прямокутних форм. Підлога не прогнозує конструкцій, тому як звичай обирається паркет. Тут він покладений звичайним порядком, який підкреслює меблі.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  
Наступна кімната трансформер (мал.1.3) відрізняється за своєю конструкцією. Вона несе дві функції спальні та робочого місця. В інтер’єрі використано двох ярусне ліжко Lollipop IN. Воно має досить просту конструкцію, легким рухом руки, сходи повертається, телескопічно складається, узголів'я також займає горизонтальне положення, потім поштовх рукою - і перед вами верхня дверцята шафи. У конструкції нижнього ліжка, крім узголів’я, складаються ще й ніжки. В складеному вигляді (мал.1.3) ліжко являє собою плоску стінку, таким чином не загромаджуючи простір робочої зони. Також в кімнаті знаходиться шафа-купе для речей.

Для більшого ефекту трансформування слід було використати більш складні конструкції столу та поличок, щоб максимально змінити призначення кімнати, як у попередніх аналогах.

 

Мал.1.3 Інтер’єр кімнати трансформер

 

Мал.1.3 Інтер’єр кімнати трансформер

 

Наступна дитяча кімната (мал.1.4) також розрахована на дві дитини, але шкільного віку. Подіум має висоту близько 50 см, для підйому на який розраховано дві сходинки. Ліжка як і в попередньому аналогу методом “матрьошки” висовуються з-під подіуму з двох сторін. Подіум виготовлено з ДСП. На ньому розміщується шафа і два столика з поличками для шкільного устаткування. Столики легкої конструкції мають ніжки у вигляді трубок. Полички відкриті та кріпляться до задньої стіни. Загалом інтер’єр зручний та продуманий.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  


Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  
Мал.1.4 Ліжко трансформер

Дитяча кімната (мал.1. 5) розрахована на двох дівчаток шкільного віку, вона виконана в рожевих тонах. З під дивана витягується ще одне ліжко, це є плюсом тому що після сну його легко можна сховати під диван і звільнити тим самим місце.

Мінусом є те що кімната має одне робоче місце, бо дітям прийдеться робити домашнє завдання по черзі і це займатиме їх час. Стіл де знаходиться компютор, книги та інші речі не великого розміру. Також в кімнаті є шафа для шкільного приладдя. Полички в шафі відкриті. Загалом даний інтер’єр можна вважати зручним та продуманим.

 

Мал. 1. 5 Дитяча кімната

Наступна кімната (мал. 1. 6) теж розрахована на дві дитини але підліткового віку.

Вона розроблене на тематику космосу, космічного корабля.

В ній знаходяться два ліжка які стоять одне проти одного і також біля кожного з ліжок стоять м’які крісла.

На стіні напроти ліжок висить плазмовий телевізор. Двері до кімнати нагадують двері в трюмі підводного човна. В стелі над кожним ліжком зроблено квадратні заокруглені вікна, а на стіні біля дверей зроблено невелике кругле вікно. Кімната простора і не навантажена меблями. Мінусом кімнати є те, що вона не має робочого місця.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  

Мал. 1. 6 Дитяча кімната

Кімната (мал. 1.7) також зроблена для двох хлопчиків шкільного віку, вона має два ліжка одне з яких виїдає з під подіуму, висота якого приблизно 60 см. Інше ліжко знаходиться на висоті приблизно 1. 50 см. На нього можна піднятися за допомогою спеціальних пересувних сходинок.

Плюсом є те, що в кімнаті є два робочих місця і два компютори.

На стіні прибиті полички для книг і іншого шкільного приладдя. Кімната поділена на три зони: робочу, ігрову та зону сну. Також кімната освітлюється не лише штучним, а й природнім освітленням. Кімната розроблена дуже вдало, інтер’єр зручний і просторий.

Мал. 1. 7 Дитяча кімната

Кімната розроблена (мал. 1. 8) для однієї дівчинки шкільного віку. В кімнаті є одне високе ліжко, в якому є полички для зберігання одягу. Кімната дуже простора і велика, крім ліжка в кімнаті є шафа для зберігання одягу, відкрита шафа для зберігання книг та шкільного устаткування. Стіл де дитина буде робити домашнє завдання, а також ще дві невеличкі шафки де можна зберігати свої речі. Кімната має два вікна які добре освітлюють кімнату в день, цим економлячи електроенергію. Кімната дуже простора і не напружена меблями.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  


Мал. 1. 8 Дитяча кімната

 

Наступна кімната (мал. 1. 9) розроблена для одного хлопчика шкільного віку. В кімнаті є просте за конструкцією ліжко, дві шафи одна з яких є шафою – перегородкою, а інша стоїть біля стінки.

Кімната має ігрову зону в якій є спеціальна драбина де дитина може займатися фізкультурою, на підлозі лежать матраци на випадок, якщо дитина впаде.

Кімната дуже підходить для рухомого хлопчика, вона освітлюється, як природнім так і штучним світлом. Конструкція стелі проста вона нагадує нічне небо, бо в неї вмонтовані маленькі точкові світильники, які нагадують зірки.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  


Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  

Мал. 1. 9 Дитяча кімната

Головною родзинкою спальні (мал.1.10) є настінний розпис з зображенням дерева сакури та журавлів. Використання перспективного зображення розширює площу маленької кімнати та надає легкості. Існує величезна кількість прийомів і технологій нанесення розпису. У будь-якому випадку, перш за все, потрібно підготувати поверхню: подбати про те, щоб вона була абсолютно чистою і гладкою. В якості основи для живопису служить гладка або фактурна штукатурка. Настінний розпис виконується темперою або акриловими фарбами. Темперні фарби на основі ПВА або казеїново-масляної емульсії відносяться до водорозчинних. Вони володіють відмінною адгезією, тобто «зчепленням» з поверхнею основи, будь то штукатурка, дерево, гіпсокартон. Після висихання вже не схильні до розчинення водою. Що стосується художніх властивостей, то темпера прозора, глибока за тоном і дозволяє використовувати такий прийом, як лесировка, коли один напівпрозорий барвистий шар накладається на інший, створюючи гру відтінків. Акрилові фарби виготовляють на основі водної суспензії акрилових смол з додаванням натуральних або синтетичних пігментів. Вони не розчиняються водою після висихання, добре лягають на практично будь-яку поверхню, стійкі до перепадів температури і впливу світла.

Сучасна фарба не вигорає, не стирається. Тому сучасну розпис можна спокійно мити. Крім того, останнім часом у техніці розпису активно використовується так званий «французький віск», який додає малюнку зовсім особливу, неповторну глибину.

 

Мал.1.10 Інтер’єр спальні

1.2 Функціонально – ергономічний аналіз

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  
Аналог кімнати трансформер має назву “Матрьошка”(мал.1.1) що обумовлено її конструкторськими та функціональними особливостями. Мінімальний розмір цієї «матрьошки» - всього 4 кв. м, але в ній дивним чином поміщаються: книжкова шафа, двоспальне ліжко, диван, обідній стіл, чотири табурета, письмовий стіл, шафа і ящики для зберігання. Кімната може нести функції спальні, робочого кабінету і навіть гостинної. Подіум який має висоту 55 см розміщує на собі робочу зону з комп’ютерним столиком та полицями, які підіймаються з каркасу задньої стінки дивану.

Цільова група покупців - люди, що живуть в тісних квартирах (особливо студенти, жителі великих міст або приїхали на заробітки). «Матрьошку» можна використовувати і у великих квартирах, вона ідеально підійде для гостьової кімнати, дитячої або кабінету.

Неймовірна кількість світильників (мал.1.2) придає приміщенню теплоти та затишку, це по-перше, по-друге, це система-трансформер, яка практично знаходить своє місце біля правої сторони. І це рішення дизайнера висвітлює суть задуму, бо саме прості форми доповнюються кольором, блиском. Тому ″ кричуща″ фактура або рель’єфна штукатурка лише ″ забила″ б її. Для того щоб отримати бездоганний результат за матеріал було взято ДСП та скло, і це не даремно, оскільки є найбільш практичними у використані (так як це дитяча кімната). Конструкція стінки-ртансформера є багатофункціональною вона вміщує і робочу зону, і полиці для речей, і навіть ліжко.

В кімнаті для підлітків (мал.1.3) використано двухярусне підйомне горизонтальне ліжко. Це пояснюється тим, що розміри кімнати не дозволяють відкидати ліжко вертикально, тоді розкладне ліжко має відкидатися горизонтально. Так буває коли кімната довга і вузька.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  
Верхнє ліжко оснащене складними сходами і вбудованим бар'єром безпеки. Ця модель глибиною в 31 см, може бути об'єднана з іншими системами з меблевої програми CLEI LIVING. Так само ця модель доступна в комплектації зі складним повноцінним столом. Над верхнім ліжком є вбудована полка для складання речей. Довжина ліжка сягає близько 205 см, а ширина 105 см. Таке ліжко досить зручне та економить місце.

Наступна конструкція ліжка (мал.1.4) дещо відрізняється від попереднього своїм механізмом. Ліжко виїзджає з під подіуму. У цьому випадку спальне місце виїжджає на роликах з подіуму - спеціальної дерев'яної конструкції, яка піднімає рівень підлоги. Зазвичай подіум має висоту від 20 до 50 см, що цілком достатньо для ліжка. Такий пристрій економить місце.

 

На подіумі розміщуються дві робочі зони зі столиками та шафою у кутку. З однієї сторони подіуму прикріплено металеві перила, щоб з необачності не травмувати дитину. Також передбачено дві сходинки для підняття нагору.

Дана кімната (мал. 1.5) поділена на зони: робочу, і зону відпочинку. Робочий столик знаходиться біля вікна, це є плюсом тому що в день можна сидіти при денному світлі, а в ночі вікно закривається довгою шторою.

Диван стоїть біля стіни напроти вікна. Стіна прокрашена різними картинками і фото. На підлозі лежить невеликий килим, який добре пасує до інтер’єру. Але це є мінусом тому що він є збирачем пилюки.

Кімната (мал. 1.6) має лише зону відпочинку, мінусом є те, що в ній не має робочого місця. Освітлення в кімнаті дуже слабке і тускле. Плюсом є те, що вона освітлюється природним світлом. На стіні є невеликий плазмовий телевізор, для перегляду фільмів. Загалом можна сказати, що кімната простора. але вона призначена лише для відпочинку тобто сну, так як вона не має робочого місця.

Кімната(мал 1.7) має три зони: зону відпочинку, робочу зону, і ігрову.

Освітлення в кімнаті не лише штучне, а й природнє. Кімната виконує багато функцій.

Штучне освітлення в кімнаті дуже не звичайне, воно кріпиться до стелі тонкими трубками, а лампи звисають на дротах, ніби купол догори низом.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  
Дана кімната(мал. 1.8) як і попередня, має три зони: зону відпочинку, робочу зону, і ігрову. Робоча зона знаходиться за столом де дитина робить домашні завдання. Зона відпочинку це ліжко яке знаходиться біля вікна, а ігрова зона розміщена по центру кімнати, де дитина може на невеличких круглих ковбиках і гратися іграшками.

Мінусом є те, що в кімнаті не має спеціального приладдя з допомогою якого дитина могла б займатися фізкультурою наприклад: спеціальної драбини та ін..

Кімната (мал. 1.9) дуже функціональна вона має три зони, як і інші кімнати, робочу, ігрову і зону відпочинку. По центру кімнати стоїть столик і стільчики де хлопчик може робити домашнє завдання. Зона відпочинку має спеціальну драбину де дитина може займатися фізкультурою, матраци які лежать на підлозі, легко буде пересунути навіть дитині, бо вони не великого розміру. Ця кімната цілком підходить для хлопчика шкільного віку, вона простора і має багато місця.

Наступним прототипом є настінний розпис (мал.1.10). Це непоганий спосіб приховати недоліки будь-якої квартири. За допомогою настінного живопису можна візуально збільшити або зменшити площу кімнати, коридору. За допомогою розпису можна приховати навіть помилки, допущені при будівництві вашого будинку. Технологія сучасного розпису, хоча й зберегла стародавньої назву " альфрейна", заснована на нових матеріалах. Художники сьогодні працюють майже винятково темперними й акриловими фарбами. Причому водно дисперсні й акрилові фарби дозволяють майстрові шляхом підбору кольору й багаторазового накладення шарів домогтися найтонших і неповторних колірних відтінків, урахувати фактор зміни штучного й природного висвітлення, створити " гру" зі світлом.

 

 

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  

 


Художньо – естетичний аналіз

Інтер’єр кімнати трансформер (мал.1.1) виконано в стилі функціоналізм. Головна ідея функціоналізму - переважання функції над формою. Форма повинна підкорятися функції. Функціоналізму властиві прості, мобільні, багатофункціональні форми: крісло-ліжко, диван-ліжко, куточок, столик на роликах і т.д. Прямокутні форми пуфів та дивану згладжуються м’якою оббивкою. Для столиків та сходинок використано ДДСП кольору “Вишня”. Підлога ламінована темного відтінку “Горіх”. Яскраві акценти створюють жовті та червоні подушки та декоративні елементи.

Кольрове рішення даного інтер’єра(мал. 1.2) підібрано дуже вдало. Жовті і салатові кольори роблять кімнату світлішою і візуально збільшують її. А плавні лінії ніби видовжують. Блакитні стіни не дають інтер’єру злитися в одне. Кімната не перевантажена меблями. Великим плюсом є те, що кімната освітлюється не лише штучним, а й природнім освітленням.

Дитяча кімната для хлопчиків (мал.1.3) має в кольоровій гамі синій та оранжевий. Ліжко трансформер у піднятому вигляді являє собою гладку поверхню викрашену у біло-оранжеві смужки. Закрита шафка над ліжками облицьована ЛДСП темно-синього кольору. Двері шафи-купе скляні матові синього відтінку. Стіл та тумбочка мають яскраво оранжевий колір. Підлога – світлий ламінату.

Наступна дитяча кімната (мал.1.4) має світлі пастельні кольори з жовтими акцентами. Подіум виготовлено з ДСП кольору “Яблуня”. Підлога білого кольору з бордовим кавроліном. Полички та шафа виготовлені з ЛДСП жовтого кольору. Фактури - гладкі напівглянцеві. Жовтий колір інтер'єру активізує роботу мозку, піднімає настрій, створює відчуття тепла.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  
Кольорове рішення в даній кімнаті (мал. 1.5) підібрано чудово, тому що рожеві тони найкраще підходять для дівчаток. Кімната не дуже яскрава, рожеві тони дуже ніжні і вдало підібрані одне до одного.

Також в кімнаті крім рожевих є світло бірюзові та кремові кольори. В такому кольорі підібрано меблі для кімнати та штори.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  
З стелі звисають декоративні шари, вони ніби додають повітря кімнаті. Сама кімната ніби наповнена повітрям, вона дуже простора і світла.

Кольорове рішення кімнати(мал. 1.6) зроблено в кремових, блакитних та зелених кольорах. Загалом кімната призначена для хлопців тому, кольорове рішення підібрано вдало. В даній кімнаті немає гострих кутів, навіть двері заокруглені на вуглах вони нагадують двері в підводному човні. Цю форму повторюють і ліжка.

Кольорове рішення кімнати(мал. 1.7) дуже цікаве: підлога, меблі, стіни, більше ніж до половини зроблено під текстуру дерева, а верхня частина, менша частина стінки і стелі в блакитно – білих кольорах, ніби на стелі небо. Кольорова гамма дуже гармонує між собою, блакитні кольори як ми знаємо найбільше підходять для кімнати хлопчика. В цілому кімната дуже простора, має багато вільного місця через те, що вона є кімнатою трансформером, деякі меблі ховаються, тим самим звільнюючи більше місця.

Кольорове рішення даної кімнати(мал.1.8) вдале, тому що рожевий колір найбільше пасує маленьким дівчаткам. Меблі в кімнаті світло – кремового кольору, цей колір дуже пасує до відтінків рожевого. Над ліжком кріпиться світло – рожева тюль, вона дуже довга довжиною до самого низу ліжка. Вона прикріплена так, що в ночі її можна закривати, вона буде схожа на купол над ліжком.

Кімната дуже висока, простора, яскрава, кольорове рішення і меблі до кімнати підібрані дуже вдало.

Кімната (мал.1.9) цікава тим, що на одній із стін є малюнок в усю її величину, на малюнку зображений замок. Кольорове рішення поєднане дуже добре. Оранжевий колір з жовтим та блакитним добре поєднуються. Підлога в кімнаті не застелена килимом, це є плюсом, тому що можна протирати підлогу від пилу і бруду кожен день. В кімнаті багато місця для того, щоб дитина гралася, відпочивала і займалася спортом.

Цікаве художнє рішення використано в інтер’єрі спальні (мал.1.10), а саме – розпис з зображенням дерева сакури та скель. В розписі використано метод перспективи для візуального збільшення кімнати. Використання теплих пастельних кольорів у розписі, на фризі та стелі робить приміщення візуально вищим. Надзвичайно важливою деталлю є дотримання стилістичної єдності всього приміщення і нанесеного малюнка. Використання в оздобленні стінки зображенням сакури передбачає підтримання японського стилю, адже сакура - національний символ Японії. Квіти її, прекрасні, ніжні, вважаються уособленням людського життя, втіленням краси японських жінок, символ чистоти, благополуччя і стійкості.

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  

 

 

Змн.
Арк.
№ докум.
Підпис
Дата
Арк.
 
ПІДК.06.04.00. ПЗ  
Розділ 2.


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.024 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал