Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
В. Сухомлинський. до курсової роботи з методики навчання інформатики
З методикою навчання
ДОДАТОК № 2 до курсової роботи з методики навчання інформатики «Інтерактивні завдання та ігри для розвитку логічного мислення молодших школярів на уроках інформатики»
студентки IV курсу, групи П3-10 напряму підготовки 0101 Педагогічна освіта спеціальності 5.01010201 Початкова освіта Піковец В. С. Керівник: Стратулат Т.В., викладач інформатики, кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії»
м. Нікополь – 2014 рік.
Гра – це іскорка, що запалює вогник допитливості й любові до знань. В. Сухомлинський. Гра займає особливе місце в процесі навчання молодших школярів. Через гру діти пізнають світ, знайомляться з важливими поняттями, які їм знадобляться в майбутньому. А. Макаренко говорив: «Гра має велике значення в житті дитини. Має те саме значення, яке у дорослого має діяльність, робота, служба. Яка дитина у грі, така у багатьох випадках вона буде в роботі, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все у грі». Розвивальні ігри мають зв’язок із життям, вони сприяють формуванню особистості. Гра – це самостійна діяльність, у якій діти вперше вступають у спілкування з ровесниками, їх об’єднує єдина мета і досягнення, спільні інтереси та переживання. Гру називають восьмим чудом світу, джерелом радості, королевою дитинства. Гра в початкових класах, а також сучасні ігрові технології є одним з найефективніших шляхів удосконалення уроку. Дидактичні ігри спрямовані на поглиблення та удосконалення знань, умінь і навичок учнів. Це дає можливість використовувати їх під час пояснення нового матеріалу, для його закріплення й повторення, перевірки засвоєного. У процесі ігор, особливо дидактичних, у дітей розвиваються: - самостійність у мисленні; - творчі задатки; - наполегливість і цілеспрямованість. Отже, гра для дитини – супутник життя. «Дитина, граючи, живе, і живучи, грає» (Лубенець Т.) Ігрові завдання для реалізації розвивального напрямку. 1. «Загублені команди» Відновіть загублені команди алгоритму, якщо в результаті його виконання отримали слово РАНОК. 1. Запишіть слово КРОНА. 2. Куди слід переставити першу літеру слова? ____________________. 3. Які дві літери необхідно поміняти місцями?
2. «Впіймай мене» У кожному рядку знайти фігуру, якої не вистачає, та домалювати її
3. «Японський кросворд» Накресліть малюнок, закодований за допомогою стрілок.
4. «Шифрувальник» Прочитайте закодоване стрілками слово, яке починається з літери М. â ä á ã â ä æ ä å @_ МАТЕМАТИКА
5. «Мухомор» Закодуйте слово МУХОМОР. Для цього впишіть його літери у клітинки та складіть алгоритм зі стрілок-команд, виконавши який, можна прочитати слово.
6. «Хто де? Хто як?» Крокодил Гена, Чебурашка і Шапокляк купили яблука, апельсини та моркву. Хто з них що купив, якщо моркву купив не Чебурашка, а крокодил Гена купив не моркву й не апельсини?
7. «Пари» На столі стоять 6 склянок: три порожні й три із соком. Як зробити так, щоб порожні склянки чергувалися з наповненими? При цьому дозволяється брати тільки одну порожню склянку і одну наповнену.
8. «Заповни пропуски» Запишіть число 100, використовуючи п’ять трійок та знаки арифметичних дій. 9. «Задзеркалля» На малюнку зображено три однакові кубики. Скільки точок на нижній грані кубика, зображеного справа? 10. Сигнал «SOS» Допоможи пішоходу перейти дорогу (сформулюй умову, вкажи можливі дії). 11. З’єдай всі силуети з предметами. 12. Гра «Відокрем слов 13. Знайди прив’язаний човен.
|