Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Алгоритм. Пакет Office 2003, спадкоємець Microsoft Office XP, є ключовим






Microsoft Office 2003

Пакет Office 2003, спадкоємець Microsoft Office XP, є ключовим

компонентом системи Microsoft Office System. Цей пакет дозволяє

забезпечити взаємозв'язок людей, даних і бізнес-процесів, спрощуючи

прийняття найбільш ефективних заходів і одержання високих результатів. У

пакеті Office 2003 містяться структурні модулі, необхідні для створення

рішень з використанням бізнес-даних, а також засоби, що допомагають

співробітникам компанії передбачати зміни, керувати ними, реагувати на

них. Завдяки використанню пакету Office 2003 забезпечується більш швидка

й ефективна спільна робота груп і розширюються можливості участі

співробітників у створенні бізнес-середовищ, що вимагають великих витрат

ресурсів.

А саме:

Microsoft Office Word 2003

Додаток Word 2003 становить собою текстовий процесор системи Microsoft

Office. У відповідь на побажання користувачів у додаток Word 2003 були

включені нові функції, що спрощують створення, читання і спільне

використання документів. Були поліпшені функції резензування і розмітки,

що включають тепер різноманітні способи, що застосовуються користувачами

для відстеження виправлень і керування примітками. У додатку Word 2003

реалізована також підтримка формату XML як власного формату файлів. Word

2003 служить повнофункціональним редактором XML. Крім того, можна

використовувати Word 2003 для збереження і відкриття файлів XML для

інтеграції з основними корпоративними даними.

Microsoft Office PowerPoint 2003

PowerPoint 2003 — додаток для підготовки презентацій, включений у

систему Microsoft Office System — дозволяє створювати матеріали

професійної якості, що можуть застосовуватися для особистих цілей або

розміщатися в інтернеті. Завдяки вдосконаленням користувальницького

інтерфейсу і підтримці смарт-тегів у PowerPoint 2003 спрощене створення

і перегляд презентацій. Була також поліпшена підтримка мультимедіа,

надана в програмі PowerPoint 2003. Файли PowerPoint 2003 можна легко

зберігати на компакт-диску, а завдяки інтеграції з програвачем Microsoft

Windows Media при показі слайдів можна відтворювати потокове аудіо та

відео.

Paint

Paint являє собою засобом для малювання, за допомогою якого можливо створити прості або складні малюнки. Ці малюнки можна робити чорно-білими або кольоровими та також зберігати їх у вигляді файлів. Створені малюнки можна виводити на друк, використовувати замість фону робочого столу вставляти в інші документи Paint можна використовувати навіть для перегляду та редагування знятих за допомогою сканера фотографій.

Графічний редактор використовує для роботи з «точечными» малюнками формати JPG, GIF або BMP, та також редактор дозволяє зберігати в цих форматах.

 

Алгоритм

Характеристика алгоритму:

1) Алгоритм розроблений для відображення роботи програми, яка розроблена для людей, які завжди хочуть бути у курсі своїх можливих майбутніх витрат, що стосуються палива для їх автотранспорту, їй знайдуть застосування усі, хто любить виїжджати за місто у далеку, чи не дуже, подорож на своєму авто і на свої гроші.

2) Завдяки програмі, для якої був розроблений цей алгоритм, можна вирахувати суму грошей, яку потрібно затратити на шлях, як приклад, до дачі і назад, з урахуванням теперішньої цінової політики паливних корпорацій, літражу двигуна, довжини шляху і т.д.

3) Алгоритм відображає процес підрахунку вартості палива, по заданій формулі та з заданими початковими величинами.

4) Рішення поставлених задач проходить через потрібний для них час і чітко відповідає введеним даним та очікуванням користувача.

5) Загальна умова для вхідних даних – вони повинні бути в форматі чисел.

 

Блок-схема:

 

Опис алгоритму:

 

Після запуску програми на екрані з`являється заставка (Form3), після якої відкривається поле авторизації (Form1), де в поле вводу тексту потрібно ввести код, і нажати «Підтверджую» (btn1). При вводі коду можна зробити 3 помилки, після яких програма закриється, якщо помилок немає, то форма авторизації закривається, і відкривається основна форма (Form2). На ній є головне меню з пунктами: «Файл» -> «Закрити» (Програма зачиняється), «Довідка» (виводиться повідомлення з коротким описом дій, які потрібно проробити), «Інформація від автора» (виводиться повідомлення з описом призначення цієї програми та ім`я автора). На формі є: 3 поля для вводу тексту, 2 радіо-групи 1 поле для виведення тексту. В І поле потрібно ввести довжину шляху, в ІІ поле – споживання палива на 100км, в ІІІ – літраж двигуна, в І радіо-групі потрібно обрати марку пального, в ІІ радіо-групі – степінь шляхового навантаження, в поле для виведення тексту виводиться кінцева вартість палива. Все що вводилося чи обиралося у цих об`эктах стає початковими умовами, для подальшої роботи програми, також в поля вводу тексту дозволений тільки ввід числових значень. На формі присутні 4 кнопки: І (Визначити (btn2)) – проводить розрахунок вартості палива по розробленій формулі, з використанням отриманих вище значень, і виводить її як результат в поле для виводу тексту (якщо якесь із потрібних для розрахунку значень не було отримано, то виводиться повідомлення про це), ІІ (Очистити(btn3)) – очищає всі поля для тексту, а ItemIndex-ам радіо-груп присвоює значення «-1», ІІІ (Взнати думку(btn1)) – вона виводить форму «Незалежного експерту» (Form4), який коментує характеристики двигуна авто, спираючись на літраж, якщо літраж не був отриманий, то виводиться повідомлення про це, ІV (Утриматись(btn4)) – виводить форму того ж «Незалежного експерту» (Form5), але він ображений на те, що його послугами не скористалися.

Код програми:

program Project1;

 

uses

Forms,

Windows,

Unit1 in 'Unit1.pas' {Form1},

Unit2 in 'Unit2.pas' {Form2},

Unit3 in 'Unit3.pas' {Form3},

Unit4 in 'Unit4.pas' {Form4},

Unit5 in 'Unit5.pas' {Form5};

 

{$R *.res}

 

begin

Application.Title: ='CostMaster';

Application.CreateForm(TForm2, Form2);

Form2.Free;

Application.CreateForm(TForm3, Form3);

Form3.Show;

Form3.Repaint;

Sleep(3000);

Form3.Hide;

Form3.Free;

Application.Initialize;

Application.CreateForm(TForm1, Form1);

Form1.Show;

Application.CreateForm(TForm2, Form2);

Application.CreateForm(TForm4, Form4);

Application.CreateForm(TForm5, Form5);

Application.Run;

end.

 

unit Unit1;

 

interface

 

uses

Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,

Dialogs, StdCtrls, jpeg, ExtCtrls;

 

type

TForm1 = class(TForm)

img1: TImage;

lbl1: TLabel;

edt1: TEdit;

btn1: TButton;

procedure btn1Click(Sender: TObject);

private

{ Private declarations }

public

{ Public declarations }

end;

 

var

x: integer;

Form1: TForm1;

 

implementation

 

uses Unit2;

 

{$R *.dfm}

 

procedure TForm1.btn1Click(Sender: TObject);

begin

if edt1.text='gnom' then

begin

Form2.Show;

Form1.Hide;

Form1.Free;

end;

if edt1.text< > 'gnom' then

begin

x: =x-1;

lbl1.Caption: ='Ê ë þ ÷ õ è á í è é, ç à ë è ø è ë î ñ ÿ '+IntToStr(x)+' ñ ï ð î á ';

end;

if x=0 then Form1.Close;

end;

begin

x: =3;

end.

unit Unit2;

 

interface

 

uses

Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,

Dialogs, StdCtrls, ExtCtrls, Menus, jpeg;

 

type

TForm2 = class(TForm)

edt1: TEdit;

edt2: TEdit;

rg1: TRadioGroup;

lbl1: TLabel;

lbl2: TLabel;

rg2: TRadioGroup;

btn1: TButton;

lbl3: TLabel;

mm1: TMainMenu;

edt3: TEdit;

lbl4: TLabel;

edt4: TEdit;

lbl5: TLabel;

btn2: TButton;

btn3: TButton;

btn4: TButton;

N1: TMenuItem;

N2: TMenuItem;

N3: TMenuItem;

N4: TMenuItem;

img1: TImage;

procedure rg1Click(Sender: TObject);

procedure rg2Click(Sender: TObject);

procedure btn2Click(Sender: TObject);

procedure btn1Click(Sender: TObject);

procedure btn4Click(Sender: TObject);

procedure btn3Click(Sender: TObject);

procedure N2Click(Sender: TObject);

procedure N4Click(Sender: TObject);

procedure N3Click(Sender: TObject);

procedure FormClose(Sender: TObject; var Action: TCloseAction);

procedure edt1KeyPress(Sender: TObject; var Key: Char);

procedure edt3KeyPress(Sender: TObject; var Key: Char);

procedure edt2KeyPress(Sender: TObject; var Key: Char);

 

private

{ Private declarations }

public

{ Public declarations }

end;

 

var

y, t: real;

Form2: TForm2;

 

implementation

 

uses Unit4, Unit5, Unit1;

 

{$R *.dfm}

 

procedure TForm2.rg1Click(Sender: TObject);

begin

case rg1.ItemIndex of

0: begin

y: =11.55;

end;

1: begin

y: =11.30;

end;

2: begin

y: =11.16;

end;

3: begin

y: =10.78;

end;

4: begin

y: =10.27;

end;

end;

end;

 

 

procedure TForm2.rg2Click(Sender: TObject);

begin

case rg2.ItemIndex of

0: begin

t: =1.0;

end;

1: begin

t: =1.4;

end;

2: begin

t: =1.2;

end;

end;

end;

 

procedure TForm2.btn2Click(Sender: TObject);

begin

if edt1.text='' then

begin

ShowMessage('Â â å ä ³ ò ü ø ë ÿ õ ');

edt1.text: ='0';

end;

if edt3.text='' then

begin

ShowMessage('Â â å ä ³ ò ü ä à í í ³ ç ò å õ.ï à ñ ï î ð ò ó ');

edt3.Text: ='0';

end;

if rg1.ItemIndex=-1 then

ShowMessage('Â è á å ð ³ ò ü ì à ð ê ó ï à ë ü í î ã î ');

if rg2.ItemIndex=-1 then

ShowMessage('Ñ ò å ï ³ í ü ø ë ÿ õ î â î ã î í à â à í ò à æ å í í ÿ ');

edt4.Text: =FloatToStr(StrToFloat(edt1.text)*StrToFloat(edt3.text)/100.0*y*t);

end;

 

procedure TForm2.btn1Click(Sender: TObject);

begin

if edt2.text='' then ShowMessage('Â â å ä ³ ò ü ë ³ ò ð à æ ');

if edt2.text< > '' then Form4.ShowModal;

end;

 

procedure TForm2.btn4Click(Sender: TObject);

begin

Form5.ShowModal;

end;

 

procedure TForm2.btn3Click(Sender: TObject);

begin

edt1.Text: ='';

edt2.Text: ='';

edt3.Text: ='';

edt4.Text: ='';

rg1.ItemIndex: =-1;

rg2.ItemIndex: =-1;

edt1.SetFocus;

end;

 

procedure TForm2.N2Click(Sender: TObject);

begin

ShowMessage('Ï ð î ñ ò î â â å ä ³ ò ü ç à ï è ò ó â à í í ³ õ à ð à ê ò å ð è ñ ò è ê è â à ø î ã î à â ò î, î á å ð ³ ò ü ì à ð ê ó á å í ç è í ó, î á å ð ³ ò ü ñ ò å ï ³ í ü í à â à í ò à æ å í í ÿ ä î ð î ã è ³ â â å ä ³ ò ü ä î â æ è í ó ø ë ÿ õ ó ');

end;

 

procedure TForm2.N4Click(Sender: TObject);

begin

Halt;

end;

 

procedure TForm2.N3Click(Sender: TObject);

begin

ShowMessage('Ï ð î ã ð à ì à ð î ç ð î á ë ÿ ë à ñ ÿ ä ë ÿ ë þ ä å é, ÿ ê ³ ç à â æ ä è õ î ÷ ó ò ü á ó ò è ó ê ó ð ñ ³ ñ â î ¿ õ ì î æ ë è â è õ â è ò ð à ò í à ï à ë ü í å. À â ò î ð: Ê î ð à á ë ü î â Â ³ ê ò î ð ');

end;

 

procedure TForm2.FormClose(Sender: TObject; var Action: TCloseAction);

begin

Halt;

end;

 

procedure TForm2.edt1KeyPress(Sender: TObject; var Key: Char);

begin

if not (key in ['0'..'9', ', ', #8]) then key: =#0;

end;

 

procedure TForm2.edt3KeyPress(Sender: TObject; var Key: Char);

begin

if not (key in ['0'..'9', ', ', #8]) then key: =#0;

end;

 

procedure TForm2.edt2KeyPress(Sender: TObject; var Key: Char);

begin

if not (key in ['0'..'9', ', ', #8]) then key: =#0;

end;

 

end.

 

unit Unit3;

 

interface

 

uses

Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,

Dialogs, jpeg, ExtCtrls;

 

type

TForm3 = class(TForm)

img1: TImage;

 

private

{ Private declarations }

public

{ Public declarations }

end;

 

var

Form3: TForm3;

 

implementation

 

{$R *.dfm}

 

end.

 

unit Unit4;

 

interface

 

uses

Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,

Dialogs, jpeg, ExtCtrls;

 

type

TForm4 = class(TForm)

img1: TImage;

private

{ Private declarations }

public

{ Public declarations }

end;

 

var

Form4: TForm4;

 

implementation

 

{$R *.dfm}

 

end.

 

unit Unit5;

 

interface

 

uses

Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,

Dialogs, jpeg, ExtCtrls;

 

type

TForm5 = class(TForm)

img1: TImage;

private

{ Private declarations }

public

{ Public declarations }

end;

 

var

Form5: TForm5;

 

implementation

 

{$R *.dfm}

 

end.

 

Висновок:

В результаті моїх дій, була створена програма «Дач-Петрол-Кост-Мастер-9000», яка спроможна розраховувати вартість пального, потрібного на подолання заданої відстані. Для цього потрібно: вказати марку пального, степінь можливого шляхового навантаження, довжину шляху, споживання палива на 100км (можна знайти в тех. паспорті авто). Якщо програма не отримає ці дані, вона видасть специфічні повідомлення й присвоїть полям вводу даних нульові значення, а радіо групам – «-1». Також поля вводу тексту піддержують тільки ввід чисел, а поле кінцевої видачі результату – блоковане. Також в програмі є поле вводу літражу двигуна, який може оцінити вбудований в програму «незалежний експерт». Програма відповідає всім передумовам, що були вказані в завданні.

 

Використана література:

1) https://naukoved.ru/content/view/1594/49/

2) https://www.delphisources.ru/pages/articles/2007_year/art_13_03_07/art_13_03_07.html

3) https://www.rsdn.ru/article/Delphi/Delphi_7_00.xml

4) https://ru.wikipedia.org/wiki/Delphi_(язык_программирования)

5) https://ru.wikipedia.org/wiki/Delphi_(среда_разработки)

6) https://www.ukrreferat.com/index.php? referat=32246

 

 


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.041 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал