Главная страница
Случайная страница
КАТЕГОРИИ:
АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Алгоритм виконання завдання
- Вилучити з проекту Спрайт1 (натиснути праву кнопку миші на Рудому коті, обрати вказівку Вилучити.
- Додати у проект новий Спрайт. Для цього натиснути кнопку Новий об'єкт.
- Вибрати теку Animals, підтвердити вибір кнопкою Гаразд.
- Вибрати спрайт Starfish1 (кнопка Імпортувати).
- Зробити обраний Спрайт активним, перейти на закладку Образи для додавання нових образів (кнопки Редагувати та Імпортувати).
- Перейти на закладку Скрипти і скласти програму,
щоб отримати таку сцену:
5. Підбиття підсумків уроку Аналіз результатів роботи учнів на уроці та виставлення оцінок.
6. Домашнє завдання Повторити матеріал, вивчений на уроці. Створити проект «Зустріч Морської Зірки та Акули», наприклад: герої рухаються назустріч один одному, змінюють свій колір і вітаються.
|