Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Ход выполнения работы. Перетворення векторних об’єктів в програмі Corel Draw.






Лабораторна робота №8

Тема:

Перетворення векторних об’єктів в програмі Corel Draw.

(зміна розташування та форми, поворот, нахил, розтягнення, масштабування, заливка).

 

Вправа 1. Створення складного малюнка на прикладі побудови бантика.

 

Ход выполнения работы

 

ДІЯ РЕЗУЛЬТАТ
  1. Малюємо прямокутник довільного розміру за допомогою інструмента Restangle/Прямокутник (F6).    
  2. Натисніть ПКМ на прямокутнику, оберіть в контекстному меню Перетворити в криву.  
  3. За допомогою інструмента Shape/(Форма) виділяємодва крайніх правих вузла.  
  4. Зверху, в панелі параметрів інструмента Форма натискаємо кнопку Scale and Stretch/Масштаб та розтягненнята, натиснувши клавішу Shift, тягнемо за середній верхній вказівник вниз.  
  5. Зніміть виділення, для чого клацніть мишкою на вільному просторі. Інструментом Shape/Форма , виділіть всі вузли кривої та и перетворіть в криві, натиснувши зверху кнопку Convert To Curve/Перетворити в криву  
  6. Натискаємо мишкою лівому верхньому вузлі, обираємо в панелі атрибутів кнопку Made Node Symmetrical/Зробити вузол симетричним та отримаємо заокруглений кут.  
  7. Так само опрацьовуємо другий кут.  
  8. Використовуючи направляючі кожного з заокруглених вузлів викривлюємо форму об’єкта в різні боки та напрямки таким чином, щоб надати йому форму бантика.  
  9. Обираємо інструмент Pen Tool/ Перо та від руки малюємо криву складок на бантику.
10. За допомогою інструмента Shape/Форма, надаємо промінчикам невеличкого викривлення. Для цього: - переводимо прямі лінії в криві, використовуючи кнопку на панелі атрибутів; - натискаємо кнопку Make Node A Cusp/ Створити вузол з гострим кутом; - використовуючи направляючі вузлів рухаємо лінії таким чином, щоб вони набули невеличкого викривлення.  
  11. Малюємо ще один прямокутник, перетворюємо його в криву (Див п.2).   За допомогою інструмента Shape/Формавидаляємо верхній правий вузол (подвійним кліком), отримаємо трикутик-криву.  
  12. Виділяємо всі вузли нової фігури інструментом Shape/ Форма, переводимо в криві за допомогою кнопки . Виділяємо зліва два вузли, натискаємо кнопку Made Node Symmetrical/ Зробити кут симетричним. Отримаємо такую фигуру.  
  13. Використовуючи направляючі вузлів рухаємо лінії таким чином, щоб отримати фігуру, як на малюнку. Якщо потрібно, симетричні вузли можна перетворити у вузли з перегином або згладжені вузли за допомогою кнопок на панелі атрибутів.  
  14. Обираємо інструмент Ellipse Tool/Эліпс, в ньому обираємо побудова еліпса по 3 точкам . Будуємо еліпс так, щоб його центральна лінія була паралельною до бокової грані банта. (таке розташування позбавить необхідності обертати об’єкт).  
  15. Побудували еліпс, продублювали його, трохи змістили копію як на зображенні.   При необхідності можна масштабувати розміри інструментом Вибору .  
  16. Виділяємо обидва еліпси разом (утримуючи Shift) за допомогою інструменту Pick/Інструмент Вибору. На панелі атрибутів натискаємо кнопку Back minus Front/Задній мінус передній. Отримуємо таку фігуру – майбутній блік.    
  17. За допомогою інструментів Pick/ Інструмент Виборута Shape/ Форма редагуємо наш блік так, як на зображенні.    
  18. Виділяємо внутрішню частину банта та блік, робимо копію та дзеркально відображуємо її.   Можна зробити покроково із використанням кнопок на панелі атрибутів або утримуючи Ctrl, тягнемо лівою кнопкою за верхній середній вказівник, не відпускаючи ЛКМ, натискаємо праву, отримуємо вертикально відображену копію об’єкта.  
  19. Переміщуємо отриману копію в нижній край об’єкта, редагуємо та масштабуємо відповідно до розмірів банта як на зображенні.    
  20. Знизу банта створюємо ще один блік так само, як створювали попередній (Див п 14-17). Редагуємо та розміщуємо так, як на зображенні.   Каркас бантика готовий.   Виділіть всі об’єкти разом та зробіть резервну копію. Перемістіть її так, щоб не заважала подальшій роботі.    
  21. Виділяємо основну фігуру банта, виконуємо лінійне заливання.   Кольори – на ваш вибір. Враховуйте, що на початку банта колір світліше, а в кінці – темніше (для того, щоб створити об’ємний ефект).   Для створення заливки прикладу обрано кольори з червоної палітри, подані на зображенні в моделі RGB.   Прибираємо контур (ПКМ на палітрі ).    
  22. Виконуємо заливання складки темною однорідною заливкою з обраної вами палітри кольору. Прибираємо контур (ПКМ на палітрі ).    
  23. Виділяємо внутрішні частини банта, заливаємо лінійним градієнтом. Градієнт повинен бути темнішим, ніж градієнт самого банта.   Кольори, які були використані для створення прикладу вказані на зображенні в моделі RGB.   Прибираємо контур (ПКМ на палітрі ).    
  24. Заливаємо бліки білим кольором, прибираємо контур.    
  25. Виділяємо всі об’єкти (подвійне клацання по інструменту Pick/ Вибір.   Групуємо фігуру – натискаємо на панелі атрибутів кнопку (Групувати)   Робимо копію, відображуємо її по вертикалі. (утримуючи Ctrl, тягнемо лівою кнопкою за верхній середній вказівник, не відпускаючи ЛКМ, натискаємо праву, отримуємо вертикально відображену копію бантика)  
  26. Зменшуємо масштаб нижньої частини бантика, повертаємо та підсовуємо її до верхньої.    
  27. Впорядковуємо об’єкти відносно один одного.   Для цього обираємо нижній об’єкт та виконуємо команду: Меню → Впорядкувати → Порядок → На задній план.   Результат показано на зображенні.   Групуємо обидві фігури разом.    
  28. Малюємо стрічку до банта. Це можна зробити вручну або із використанням інструменту Basic Form/ Основні фігури.  
  29. Наразі побудуємо стрічку із використанням інструменту Основні фігури → Стрілки. В панелі атрибутів обираємо потрібну форму стрілки.    
  30. Малюємо стрілку довільного розміру.   Переводимо в криву (Див попередні пункти).   Редагуємо стрілку так, щоб отримати стрічку з певними викривленнями (Див попередні пункти).   Отримали приблизно такий результат.    
  31. Виконуємо заливання лінійним градієнтом відповідно до кольору вашого бантика.   Переміщуємо стрічку під бантик, групуємо всі об’єкти.   Робимо копію та її відображення по горизонталі.   Знову групуємо весь бантик разом.   Додаємо тінь. Для цього: - Робимо копію бантика. - Заливаємо однорідним сірим кольором. - Зміщуємо сіру копію трошки в сторону. - Переміщуємо копію на задній план.
  32. Зробимо вузлик до нашого банта. Для цього: - Малюємо прямокутник, переводимо в криві (контекстне меню). - За допомогою інструмента виділяємо два верхніх вузла прямокутника. - На панелі атрибутів натискаємо кнопку Scale and Stretch/ Масштабування та розтягнення. - Утримуючи кнопку Shift, тягнемо трошеки вказівники всередину.
  33. На панелі атрибутів натискаємо кнопку Convert To Curve/ Перетворити в криву.   Потрошку тягнемо кожну із сторін назовні так, щоб вони стали випуклими.      
  34. Заливаємо градієнтом відповідно до кольору вашого банта.   Прибираємо контур.   Робимо блік (Див попередні пункти).   Отримаємо приблизно такий результат.

 


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.008 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал