Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






ІV. Практичне завдання.






Урок № 13

Тема. Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.

Мета:

навчальна: перевірити вміння учнів записувати алгоритм у вигляді команд для виконавця;

виховна: виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки, толерантного ставлення до товаришів, зацікавленості у вивченні предмета

розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.

Обладнання та наочність: ПК із встановленими ОС і середовищем Scratch, проектор з інтерактивною дошкою.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Перевірка виконання домашнього завдання.

 

ІІ. Оголошення теми, мети уроку.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація знань.

Дати відповіді на запитання

1. Які типи алгоритмів ви знаєте?

2. В яких випадках застосовують алгоритми з розгалуженням?

3. Які оператори називають умовними?

4. Подайте приклади використання умовного оператора у скороченій формі?

5. Подайте приклади використання умовного оператора у повній формі?

Скласти проект, який допоможе дівчинці за віком визначити чи є ти учнем 7 класу. (Учитель створює проект з демонстрацією і коментарями до нього.)

ІV. Практичне завдання.

Практична робота складається із двох частин. Першу частину учні виконують у зошитах, другу у середовищі Scratch.

Перша частина

Завдання №1 Скласти алгоритм переходу вулиці на пішохідному переході.
Завдання №2 Заповни таблицю виконання алгоритму
Задумане число Результат
   
   
   

 

Фізкультхвилинка Додаток А1

Друга частина. Інструктаж з техніки безпеки.

Завдання №3 Створити проект, персонаж якого після введення користувачем з клавіатури номера якогось з місяців року, повідомлятиме про відповідну пору року (зима, весна, літо чи осінь). Для учнів, що мають оцінки високого рівня разом із повідомленням має змінюватись і тло (фон).
Учні займають місця біля комп’ютерів і виконують другу частину практичної роботи.

 

На малюнках нижче подано результати виконання такої програми для різних величин n.

 



Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.007 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал