Главная страница
Случайная страница
КАТЕГОРИИ:
АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника
|
Тестовий контроль знань з дисципліни “Історія архітектури і містобудування
⇐ ПредыдущаяСтр 117 из 117
Варіант 18. Вик. ст. гр. АР-____прізвище_________________________________
№ з/п
| Виберіть варіант правильної відповіді на поставлене запитання, виконайте рисунки до питань: 2, 3, 4 (5 балів)
| Рисунки
|
| Час розвитку архітектури бароко в Італії:
а) остання третина ХІІІ – початок ХVІ ст.;
б) початок ХІV–90-ті рр. ХV ст.;
в) 90-ті рр.ХV– початок ХVІ ст.;
г) ХVІІ ст.
| |
| Вікно, яке складається із середнього аркового і двох бічних прямокутних прорізів, розділених колонами або пілястрами, які начебто підтримують архівольт, називається:
а) біфорій;
б) брамантове;
в) палладіанське;
г) трифорій.
|
| АНФІЛАДА:
а)приміщення або споруда для зберігання творів скульптури;
б) добре захищена і репрезентативна споруда для правлячої особи;
в) призначена для освітлення інтер’єру;
г) система взаємозв’язку просторових елементів, за якої всередині споруди на одній осі розташовані дверні прорізи, що з’єднують приміщення, виникає наскрізна перспектива кімнат.
|
| Правильне визначення поняття “КОМПАРТИМЕНТ”:
а)архітектурно виділена частина споруди під одним перекриттям або з’єднаних наскрізними проходами, яка вирізняється зовні ризалітом, крилом та іншими засобами;
б) добре захищена і репрезентативна споруда правлячої особи;
в) орнаментальна прикраса круглої форми в плані, має вигляд стилізованого зображення квітки, яка розпустилась;
г) житловий район, що прилягає до центрального ядра міста.
|
| На рис. 1 зображено план:
а) ідеального міста Томаса Мора – Амауротум, 1512;
б) ідеального міста Віченцо Скамоцці, 1615;
в) ідеального міста Джордже Вазарі, 1598;
г) “міста Сонця” Томмазо Кампанелла, 1602.
|
|
| На рис. 2 зображено:
а) палац Во-ле-Віконт, 1651–1661, арх. Л. Лево;
б) Колеж чотирьох Націй у Парижі, 1662–1672, арх. Л. Лево;
в) Куїнс-хауз у Гринвічі, 1624, арх. Ініго Джонс;
г) Королівську капелу у Версалі, 1689–1710 рр., арх. Ж. Ардуен-Мансар.
|
|
| На рис. 3 зображено розріз:
а) собору св. Петра, Рим, арх. Мікеланджело;
б) капели Паццімонастиря Санта-Кроче, Флоренція,
арх. Ф. Брунеллескі, 1429;
в) собору св. Павла в Лондоні, арх. К. Рен;
г) собору Санта-Марія дель Фіоре, Флоренція, Ф. Брунеллескі, 1420–1436.
|
|
|