Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Дәріс №3. XIX-XX жүз жыл аралығындағы тарихи ойдың тоқырауы.






Дә ріс №2. ХІХ ғ асырдағ ы тарихи ойлардың тү рлері. Классикалық тарихилық.

Мақ саты: ХІХ ғ асырдағ ы тарихи ойлардың тү рлері бойынша жан-жақ ты тү сінік алу.

Классикалық тарихилық ХІХ ғ асырдағ ы тарихтағ ы ү стем парадигма ретінде. Бү кіл дү ниежү зілік –тарихи бірлік туралы тү сінік жә не тарихтағ ы «саналы қ адам». Ілгерлеу теориясының ө рістеуі. XIX ғ -дағ ы тарихи ғ ылымның антропоцентризмі. Адам табиғ атының ө згермейтіндігі туралы сенім. Саясат, экономика, мә дениет саласындағ ы кө рнекті тұ лғ аларына деген қ ызыгушылық. Ө ткенді тиімді танудағ ы мү мкіндіктерге қ атысты тарихшылардың оптимизмі. Деректердің дұ рыстығ ы туралы тү сініктердің басымдығ ы. Тарихты «нақ ты қ алай болғ анын» жазу талабы. Жаратылыстану жә не нақ ты, ғ ылымның пайда болуы (сциетизм) ү лгісіне тарихшылардың шағ ымы (апелляциясы).

Бекіту сұ рақ тары:

Ілгерлеу теориясының негізін қ алаушылар кімдер?

Классикалық тарихилық тың даму негіздері?

 

ХІХ ғ асырдағ ы тарихи ойлардың тү рлері. Классикалық тарихилық.

Классикалық тарихилық ХІХ ғ асырдағ ы тарихтағ ы ү стем парадигма ретінде. Бү кіл дү ниежү зілік –тарихи бірлік туралы тү сінік жә не тарихтағ ы «саналы қ адам». Ілгерлеу теориясының ө рістеуі. XIX ғ -дағ ы тарихи ғ ылымның антропоцентризмі. Адам табиғ атының ө згермейтіндігі туралы сенім. Саясат, экономика, мә дениет саласындағ ы кө рнекті тұ лғ аларына деген қ ызыгушылық. Ө ткенді тиімді танудағ ы мү мкіндіктерге қ атысты тарихшылардың оптимизмі. Деректердің дұ рыстығ ы туралы тү сініктердің басымдығ ы. Тарихты «нақ ты қ алай болғ анын» жазу талабы. Жаратылыстану жә не нақ ты, ғ ылымның пайда болуы (сциетизм) ү лгісіне тарихшылардың шағ ымы (апелляциясы).

Тә жірибелік сабақ:

Тақ ырып бойынша шолу жасау.

 

Дә ріс №3. XIX-XX жү з жыл аралығ ындағ ы тарихи ойдың тоқ ырауы.

Мақ саты: XIX-XX жү з жыл аралығ ындағ ы тарихи ойдың тоқ ырауын жан-жақ ты саралау.

ХХ ғ асырдағ ы Батыстық қ оғ амдық сана-сезімге апаттың ә сері. ХІХ ғ асырдағ ы тарихилық тың тү рі ретінде теориялық негіздердің тоқ ырауы.

Освальд Шпенглердің «Еуропаның кү йреуі» ең бегі дү ниені сезінудегі дағ дарыстың жарқ ын кө рінісі ретінде. Тарихтың мағ ынасыздық идеясы. Тарихи ү дерістің кө рінісі дара мә дениеттің ағ ымы ретінде. Тарихшылар арасында презентизм жә не релятивизм философиясының таралуы. Ө ткеннің қ азіргіге танымның тә уелділігі жә не жазылғ ан тарихтың бұ лың ғ ырлығ ы туралы тү сінік. Тарихты ә деби шығ армашылық тың тармағ ы ретінде қ арастыру.

Бекіту сұ рақ тары:

XIX-XX жү з жыл аралығ ындағ ы тарихи ойдың тоқ ырау себептері

Тарихтың мағ ынасыздық идеясының мә ні?

 

XIX-XX жү з жыл аралығ ындағ ы тарихи ойдың тоқ ырауы.

ХХ ғ асырдағ ы Батыстық қ оғ амдық сана-сезімге апаттың ә сері. ХІХ ғ асырдағ ы тарихилық тың тү рі ретінде теориялық негіздердің тоқ ырауы.

Освальд Шпенглердің «Еуропаның кү йреуі» ең бегі дү ниені сезінудегі дағ дарыстың жарқ ын кө рінісі ретінде. Тарихтың мағ ынасыздық идеясы. Тарихи ү дерістің кө рінісі дара мә дениеттің ағ ымы ретінде. Тарихшылар арасында презентизм жә не релятивизм философиясының таралуы. Ө ткеннің қ азіргіге танымның тә уелділігі жә не жазылғ ан тарихтың бұ лың ғ ырлығ ы туралы тү сінік. Тарихты ә деби шығ армашылық тың тармағ ы ретінде қ арастыру.

Тә жірибелік сабақ:

Тақ ырып бойынша шолу жасау.


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.007 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал