Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь. Конда́к предпра́зднства, глас 3, подо́бен: Де́ва днесь:






Конда́ к предпра́ зднства, глас 3, подо́ бен: " Де́ ва днесь":

Д е́ ва днесь Преве́ чное Сло́ во/ в верте́ пе гряде́ т роди́ ти неизрече́ нно: / лику́ й, вселе́ нная, услы́ шавши, / просла́ ви со А́ нгелы и па́ стырьми// хотя́ щаго яви́ тися Отроча́ Мла́ до, Преве́ чнаго Бо́ га.


Проки́ мен, глaс 4, песнь отце́ в:

Б лагослове́ н еси́, Го́ споди Бо́ же оте́ ц на́ ших, / и хва́ льно и просла́ влено И́ мя Твое́ во ве́ ки.

Стих: Я́ ко пра́ веден еси́ о всех, я́ же сотвори́ л еси́ нам.

Проки́ мен свт. Петра́ Моско́ вского, глас 1:

У ста́ моя́ возглаго́ лют прему́ дрость, и поуче́ ние се́ рдца моего́ ра́ зум.

 

Апо́ стольское чте́ ние неде́ ли пе́ ред Рождество́ м Христо́ вым:

Евр., зач. 328 (гл. 11, стт. 9-10; 17-23; 32-40)

Б ра́ тие, ве́ рою прии́ де Авраа́ м на зе́ млю обетова́ ния, я́ коже на чу́ жду, в кро́ вы всели́ ся со Исаа́ ком и Иа́ ковом, снасле́ дникома обетова́ ния того́ жде. Жда́ ше бо основа́ ния иму́ щаго гра́ да, ему́ же худо́ жник и соде́ тель Бог. Ве́ рою приведе́ Авраа́ м Исаа́ ка искуша́ емь, и единоро́ днаго приноша́ ше, обетова́ ния прие́ мый. К нему́ же глаго́ лано бысть: я́ ко о Исаа́ це нарече́ т ти ся се́ мя. Помы́ слив, я́ ко и из ме́ ртвых воскреси́ ти си́ лен есть Бог, те́ мже того́ и в при́ тчи прия́ т. Ве́ рою о гряду́ щих благослови́ Исаа́ к Иа́ кова и Иса́ ва. Ве́ рою, Иа́ ков умира́ я, коего́ ждо сы́ на Ио́ сифова благослови́, и поклони́ ся на верх жезла́ его́. Ве́ рою, Ио́ сиф умира́ я, о исхожде́ нии сыно́ в Изра́ илевых па́ мятствова, и о косте́ х свои́ х запове́ да. Ве́ рою Моисе́ й роди́ вся сокрове́ н бысть три ме́ сяцы от оте́ ц свои́ х, зане́ ви́ деша красно́ отроча́, и не убоя́ шася повеле́ ния царе́ ва. И что еще́ глаго́ лю? Не доста́ нет бо ми повеству́ ющу ле́ та о Гедео́ не, Вара́ це же и Сампсо́ не, и Иеффа́ и, о Дави́ де же и Самуи́ ле, и о други́ х проро́ цех, и́ же ве́ рою победи́ ша ца́ рствия, соде́ яша пра́ вду, получи́ ша обетова́ ния, загради́ ша уста́ львов, угаси́ ша си́ лу о́ гненную, избего́ ша о́ стрея меча́, возмого́ ша от не́ мощи, бы́ ша кре́ пцы во бране́ х, обрати́ ша в бе́ гство полки́ чужи́ х. Прия́ ша жены́ от воскресе́ ния ме́ ртвыя своя́, ини́ и же избие́ ни бы́ ша, не прие́ мше избавле́ ния, да лу́ чшее воскресе́ ние улуча́ т. Друзи́ и же руга́ нием и ра́ нами искуше́ ние прия́ ша, еще́ же и уз, и темни́ ц. Ка́ мением побие́ ни бы́ ша, претре́ ни бы́ ша, искуше́ ни бы́ ша, уби́ йством меча́ умро́ ша, проидо́ ша в ми́ лотех и в ко́ зиях ко́ жах, лише́ ни, скорбя́ ще, озло́ блени. И́ хже не бе досто́ ин весь мир, в пусты́ нях скита́ ющеся, и в гора́ х, и в верте́ пах, и в про́ пастех земны́ х. И си́ и вси послу́ шествани бы́ вше ве́ рою, не прия́ ша обетова́ ния, Бо́ гу лу́ чшее что о нас предзре́ вшу, да не без нас соверше́ нство прии́ мут.

Апо́ стольское чте́ ние святи́ теля Петра́:

Евр., зач. 318 (гл. 7, ст. 26 - гл. 8, ст. 2)

Б ра́ тие, тако́ в нам подоба́ ше Архиере́ й, преподо́ бен, незло́ бив, безскве́ рнен, отлуче́ н от гре́ шник и вы́ шше Небе́ с быв. И́ же не и́ мать по вся дни ну́ жды, я́ коже первосвяще́ нницы, пре́ жде о свои́ х гресе́ х же́ ртвы приноси́ ти, пото́ м же о людски́ х: сие́ бо сотвори́ еди́ ною, Себе́ прине́ с. Зако́ н бо челове́ ки поставля́ ет первосвяще́ нники, иму́ щыя не́ мощь, сло́ во же кля́ твенное, е́ же по зако́ не, Сы́ на во ве́ ки соверше́ нна. Глава́ же о глаго́ лемых, такова́ и́ мамы Первосвяще́ нника, и́ же се́ де одесну́ ю Престо́ ла Вели́ чествия на Небесе́ х, святы́ м служи́ тель и ски́ нии и́ стинней, ю́ же водрузи́ Госпо́ дь, а не челове́ к.

 

Аллилуа́ рий отцо́ в, глас 4:

Б о́ же, уши́ ма на́ шима услы́ шахом, и отцы́ на́ ши возвести́ ша нам.

Аллилуа́ рий свт. Петра́, глас 2:

Стих: У ста́ пра́ веднаго поуча́ тся прему́ дрости, и язы́ к его́ возглаго́ лет суд.

 

 

Ева́ нгельское чте́ ние неде́ ли пе́ ред Рождество́ м Христо́ вым:

Мф., зач. 1 (гл.1, стт.1-25)

К ни́ га родства́ Иису́ са Христа́, Сы́ на Дави́ дова, Сы́ на Авраа́ мля. Авраа́ м роди́ Исаа́ ка. Исаа́ к же роди́ Иа́ кова. Иа́ ков же роди́ Иу́ ду и бра́ тию его́. Иу́ да же роди́ Фаре́ са и За́ ра от Фама́ ры. Фаре́ с же роди́ Есро́ ма. Есро́ м же роди́ Ара́ ма. Ара́ м же роди́ Аминада́ ва. Аминада́ в же роди́ Наассо́ на. Наассо́ н же роди́ Салмо́ на. Салмо́ н же роди́ Воо́ за от Раха́ вы. Воо́ з же роди́ Ови́ да от Ру́ фы. Ови́ д же роди́ Иессе́ я. Иессе́ й же роди́ Дави́ да царя́. Дави́ д же царь роди́ Соломо́ на от Ури́ ины. Соломо́ н же роди́ Ровоа́ ма. Ровоа́ м же роди́ Ави́ я. Ави́ я же роди́ А́ са. А́ са же роди́ Иосафа́ та. Иосафа́ т же роди́ Иора́ ма. Иора́ м же роди́ Ози́ ю. Ози́ я же роди́ Иоафа́ ма. Иоафа́ м же роди́ Аха́ за. Аха́ з же роди́ Езеки́ ю. Езеки́ я же роди́ Манасси́ ю. Манасси́ я же роди́ Амо́ на. Амо́ н же роди́ Иоси́ ю. Иоси́ я же роди́ Иехо́ нию и бра́ тию его́, в преселе́ ние Вавило́ нское. По преселе́ нии же Вавило́ нстем, Иехо́ ния роди́ Салафи́ иля. Салафи́ иль же роди́ Зорова́ веля. Зорова́ вель же роди́ Авиу́ да. Авиу́ д же роди́ Елиаки́ ма. Елиаки́ м же роди́ Азо́ ра. Азо́ р же роди́ Садо́ ка. Садо́ к же роди́ Ахи́ ма. Ахи́ м же роди́ Елиу́ да. Елиу́ д же роди́ Елеаза́ ра. Елеаза́ р же роди́ Матфа́ на. Матфа́ н же роди́ Иа́ кова. Иа́ ков же роди́ Ио́ сифа, му́ жа Мари́ ина, из Нея́ же роди́ ся Иису́ с, глаго́ лемый Христо́ с. Всех же родо́ в от Авраа́ ма до Дави́ да, ро́ дове четырена́ десяте, и от Дави́ да до преселе́ ния Вавило́ нскаго, ро́ дове четырена́ десяте, и от преселе́ ния Вавило́ нскаго до Христа́, ро́ дове четырена́ десяте. Иису́ с Христо́ во Рождество́ си́ це бе: обруче́ нней у́ бо бы́ вши Ма́ тери Его́ Мари́ и Ио́ сифови, пре́ жде да́ же не сни́ тися и́ ма, обре́ теся иму́ щи во чре́ ве от Ду́ ха Свя́ та. Ио́ сиф же, муж Ея́, пра́ веден сый и не хотя́ Ея́ обличи́ ти, восхоте́ тай пусти́ ти Ю́. Сия́ же ему́ помы́ слившу, се А́ нгел Госпо́ день во сне яви́ ся ему́, глаго́ ля: Ио́ сифе, сы́ не Дави́ дов, не убо́ йся прия́ ти Мариа́ м, жены́ твоея́, ро́ ждшее бо ся в Ней от Ду́ ха есть Свя́ та. Роди́ т же Сы́ на, и нарече́ ши и́ мя Ему́ Иису́ с. Той бо спасе́ т лю́ ди Своя́ от грех их. Сие́ же все бысть, да сбу́ дется рече́ нное от Го́ спода проро́ ком, глаго́ лющим: се Де́ ва во чре́ ве прии́ мет и роди́ т Сы́ на, и нареку́ т и́ мя Ему́ Емману́ ил, е́ же есть сказа́ емо, с на́ ми Бог. Воста́ в же Ио́ сиф от сна, сотвори́, я́ коже повеле́ ему́ А́ нгел Госпо́ день, и прия́ т Жену́ свою́. И не зна́ яше Ея́, до́ ндеже роди́ Сы́ на Своего́ пе́ рвенца, и нарече́ и́ мя Ему́ Иису́ с.

 

Ева́ нгельское чте́ ние святи́ теля Петра́:

Лк., зач. 24 (гл.6, стт.17-23)

В о вре́ мя о́ но, ста Иису́ с на ме́ сте ра́ вне, и наро́ д учени́ к Его́, и мно́ жество мно́ го люде́ й от всея́ Иуде́ и и Иерусали́ ма, и помо́ рия Ти́ рска и Сидо́ нска, и́ же приидо́ ша послу́ шати Его́ и исцели́ тися от неду́ г свои́ х, и стра́ ждущии от дух нечи́ стых, и исцеля́ хуся. И весь наро́ д иска́ ше прикаса́ тися Ему́, я́ ко си́ ла от Него́ исхожда́ ше, и исцеля́ ше вся. И той возве́ д о́ чи свои́ на ученики́ своя́, глаго́ лаше: блаже́ ни ни́ щии ду́ хом, я́ ко ва́ ше есть Ца́ рствие Бо́ жие. Блаже́ ни, а́ лчущии ны́ не, я́ ко насы́ титеся. Блаже́ ни, пла́ чущии ны́ не, я́ ко возсмее́ теся. Блаже́ ни бу́ дете, егда́ возненави́ дят вас челове́ цы, и егда́ разлуча́ т вы и поно́ сят, и пронесу́ т и́ мя ва́ ше я́ ко зло, Сы́ на Челове́ ческаго ра́ ди. Возра́ дуйтеся в той день и взыгра́ йте, се бо мзда ва́ ша мно́ га на небеси́.

 

Прича́ стны:

Воскре́ сный:

Х вали́ те Го́ спода с небе́ с, хвали́ те Его в вы́ шних.

Отцо́ в:

Р а́ дуйтеся, пра́ веднии, о Го́ споде, пра́ вым подоба́ ет похвала́. А ллилу́ ия. (Трижды)

 


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.008 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал