Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Зарубіжна музична культура кінця ХІХ – початку ХХІ ст.




 

№ з/п Назви розділів і тем   Кількість годин
І семестр
  Повторення вивченого матеріалу  
Розділ ХІII. МУЗИЧНА КУЛЬТУРА РОСІЇ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТ.
  Особливості культурного життя Росії кінця ХІХ – початку ХХ ст. О. СКРЯБІН. Творчий портрет. Прелюдії для фортепіано. “Поема екстазу”*  
  С. РАХМАНІНОВ. Творчий портрет. Прелюдії для фортепіано  
  Концерт № 2 до мінор для фортепіано з оркестром  
Розділ ХIV. МУЗИЧНИЙ ІМПРЕСІОНІЗМ
  Загальна характеристика імпресіонізму як напрямку в мистецтві кінця ХІХ – початку ХХ ст. К. ДЕБЮССІ. Творчий портрет. Прелюдії для фортепіано  
  М. РАВЕЛЬ. Творчій портрет. “Болеро” для симфонічного оркестру  
Розділ ХV. НОВІ ТЕЧІЇ У МУЗИЦІ ХХ СТ.*
  Аванґард як сукупність найновіших напрямків у мистецтві ХХ ст.*  
  І. СТРАВІНСЬКИЙ. Творчий портрет. Балет “Петрушка”  
Розділ ХVI. МУЗИЧНА КУЛЬТУРА РОСІЇ ХХ СТ.
  C. ПРОКОФ’ЄВ. Біографія та короткий огляд творчості. Симфонія № 1 Ре мажор “Класична”. Фортепіанні твори. Музика до кінофільмів  
10-11 Балет “Ромео і Джульєтта”. Симфонія № 7 до дієз мінор, І частина  
  Д. ШОСТАКОВИЧ. Біографія та короткий огляд творчості  
  Симфонія № 7 До мажор “Ленінградська”, І частина  
  А. ХАЧАТУРЯН. Творчий портрет  
  Г. СВИРИДОВ. Огляд творчості Р. ЩЕДРІН. Огляд творчості А. ШНІТКЕ. Огляд творчості  
  Контрольний урок  
Всього за семестр  
ІІ семестр
Розділ ХVII. УКРАЇНСЬКА МУЗИЧНА КУЛЬТУРА СЕРЕДИНИ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТ.
  Б. ЛЯТОШИНСЬКИЙ. Біографія та короткий огляд творчості. Фортепіанні твори  
  Хорові твори. Симфонічна творчість. Симфонія № 3 сі мінор  
  Симфонічна поема “Гражина”  
  Розвиток пісенного жанру в музичній культурі України у другій половині ХХ ст.Пісні Г. Майбороди, І. Шамо, О. Білаша та інших композиторів  
  В. ГУБАРЕНКО. Творчий портрет. Моноопера “Листи кохання”  
  М. СКОРИК. Творчий портрет. “Гуцульський триптих” для симфонічного оркестру  
  Партита № 5 для фортепіано. Карпатський концерт для великого симфонічного оркестру*  
  Л. ДИЧКО. Творчий портрет. Кантата “Червона калина” або камерна кантата “Чотири пори року”  
  Є. СТАНКОВИЧ. Творчий портрет. Камерна симфонія № 3 для флейти і струнного оркестру  
  В. СИЛЬВЕСТРОВ. Творчий портрет. Фортепіанні цикли “Дитяча музика № 1” і “Дитяча музика № 2”  
27–28 Тенденції розвитку української естради  
Розділ ХVIII. МУЗИЧНІ ТРАДИЦІЇ РЕГІОНІВ
29–31 Явища, що сформовані під впливом конкретних історико-культурних подій та процесів. Твори композиторів регіону. Мистецьке життя краю  
32–35 Повторення вивченого матеріалу та підготовка до іспиту  
Всього за семестр  
Всього за рік  

 

 


Данная страница нарушает авторские права?


mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.007 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал