Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
з навчальної дисципліни ⇐ ПредыдущаяСтр 10 из 10
Домашня контрольна робота «РИСУНОК» ІІ семестр
Загальні методичні рекомендації:
Мета і завдання: Навчання рисуванню з натури включає два види навчальної роботи: довгостроковий аналіз натури (довгостроковий рисунок) і короткочасні зарисовки (начерки). Вони повинні обов’язково поєднуватись. В довгостроковому рисунку серйозно і глибоко вивчають правила й закони побудови, зосереджують увагу на окремих етапах зображення, вникають в суть реалістичного рисунку. В процесі виконання начерків і коротких зарисовок студенти привчаються швидко, легко й вільно володіти своїми знаннями й навиками. Виконується компоновка зображення на листі паперу. Встановлюються основні розміри, масштаб зображення, рух моделі. В процесі роботи користуються методом візування, схематизації та координат. Для побудови конструкції фігури за основу беруть характерні кісткові і м’язові виступи та поглиблення на поверхні тіла, які являються опорними точками. Це дає можливість слідкувати за пропорціями, а також відчути зв'язок форм і відповідність їх основному рухові натурної моделі. Намічаючи загальну масу фігури, потрібно навчитись цільному баченню форми по відношенню до натурної моделі і до рисунку в цілому. Таке бачення сприяє цільному сприйняттю форми моделі, не загостює уваги на деталях. 1. Студенти виконують контрольну роботу, яка складається з теоретичних запитань та практичних завдань. 2. Відповіді на теоретичні запитання викладаються у друкованому вигляді, підшиваються у папку. 3. Контрольна робота виконується на цупкому папері форматом А3. 4. Матеріали для виконання робіт – графічний олівець. 5. Положення постановки, з якого виконана контрольна робота обирається за бажанням студента. 6. Виконану та оформлену контрольну роботу необхідно подати на заочне відділення не пізніше дати, що вказана у графіку навчального процесу.
Варіант 1 Теоретичні запитання: 1. Яку роль в будові форми грає його конструкція? 2. Які ви знаєте тональні градації?
Практичне завдання: 1. Виконати схеми деталей голови людини (око, губи, ніс, вухо). 2. Виконати замальвки ока в різних ракурсах.
Варіант 2 Теоретичні запитання: 1. У чому особливості розподілу світла на предметах гранованої форми? 2. Як розподіляється світло на предметах, що мають круглі форми?
Практичне завдання: 1. Виконати замальвки голови людини в різних ракурсах. 2. Виконати рисунок кінцівок людини (рука, стопа).
Варіант 3 Теоретичні запитання: 1. Як знайти вірне композиційне розміщення зображуваного предмета на пощиші? 2. Від чого залежить форма складок на драпіровці?
Практичне завдання: 1. Виконати замальовки голови людини в головному уборі. 2. Виконати рисунок голови натурщика або натурщиці.
Варіант 4 Теоретичні запитання: 1. Які типи носа, рота і очей вам відомі? 2. У якій послідовності виконується малюнок черепа людини?
Практичне завдання: 1. Виконати замальовки фігури людини. 2. Виконати замальовки голови людини в головному уборі.
Варіант 5 Теоретичні запитання: 1. З яких послідовних етапів складається робота над рисунком голови? 2. Що спільного в послідовності малювання з гіпсової моделі і з живої голови. У чому відмінність?
Практичне завдання: 1. Виконати рисунок сучасної одягненої жіночої фігури. 2. Виконати замальовки голови людини в головному уборі.
Варіант 6 Теоретичні запитання: 1. Що ви знаєте про пропорції, анатомії, конструкції фігури? 2. У чому відмінність короткочасних малюнків від тривалих навчальних малюнків з натури?
Практичне завдання: 1.Виконатирисунок фігури в сучасному одязі: тональне вирішення, декоративне вирішення. 2. Виконати замальвки ока і губ у різних ракурсах.
Варіант 7 Теоретичні запитання: 1. Які графічні матеріали вживаються для начерків і замальовок? 2. Які типи носа, рота і очей вам відомі?
Практичне завдання: 1. Виконати рисунок голови людини з плечовим поясом. 2. Виконати начерки фігури людини.
Варіант 8 Теоретичні запитання: 1. У якій залежності перебуває пластика складок одягу від форми тіла людини? 2. Від чого залежить характер складок на драпіруваннях, що утворюються на одягненою фігурі людини?
Практичне завдання: 1. Виконати рисунок фігури натурщиці в театральному вбранні. 2. Виконати рисунок кінцівок людини (рука, стопа).
Варіант 9 Теоретичні запитання: 1. Яке значення має одяг як додатковий засіб художнього вираження? 2. Що ви знаєте про пропорції, анатомії, конструкції фігури? Практичне завдання: 1. Виконати рисунок фігури натурщиці в національному вбранні. 2. Виконати замальвки ока і губ у різних ракурсах.
Варіант 10 Теоретичні запитання: 1. Що ви знаєте про пропорції, анатомії, конструкції фігури? 2. Які графічні матеріали вживаються для начерків і замальовок? 3.
Практичне завдання: 1. Виконати рисунок фігури натурщиці в національному вбранні. 2. Виконати рисунок фігури натурщиці в національному вбранні у графічному варіанті.
|