Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Height висота елементів, задається для Comp height keeping/ keepout






Width Задає товщину ліній Obstacle елементів

 

Obstacle Layer дозволяє обрати шар, в якому буде розміщено Obstacle елемент. Шари можуть бути:

Global Layer Основний шар, що охоплює всі інші шари
TOP Верхній шар плати
BOTTOM Нижній шар плати
PLANE Шар розташування захисних зон заливки, зон заливки термовідведення. Також може бути використано для розташування ланцюгів живлення.
INNER Внутрішні шари, що розташовані всередині плати
SMTOP Шар розташування верхньої захисної лакової маски
SMBOT Шар розташування нижньої захисної лакової маски
SPTOP Верхній шар нанесення паяльної пасти
SPBOT Нижній шар нанесення паяльної пасти
SSTOP Верхній шар нанесення позначень фарбою на плату
SSBOT Нижній шар нанесення позначень фарбою на плату
ASYTOP Верхній шар складального кресельника
ASYBOT Нижній шар складального кресельника
DRLDWG Шар кресельника умовних позначень свердлення отворів
DRILL Шар свердлення отворів
COMMENT LAYER Шар коментарів
SPARE2 Додатковий шар
SPARE3 Додатковий шар

 

При створенні компонента слід нанести контур Place outline. Зазвичай це робиться у шарі Global Layer. Цей контур дозволяє відстежувати перекриття монтажних контурів елементів при виконанні розстановки компонентів на платі вручну або за допомогою автоматичної розстановки.

Для створення в подальшому складального креслення слід нанести Obstacle елементи в одному з шарів ASYTOP, ASYВOP або в обох. Зазвичай компоненти розташовуються на верхній стороні плати, тому здебільшого використовується шар ASYTOP.

У разі, якщо при виготовленні плати на неї фарбою будуть нанесені додаткові елементи їх слід виконувати в шарах SSTOP, SSBOT.

 

Copper Pour Rules задає правила нанесення зон заливки на платі.

Clearance відстань від заливки до доріжок, що її перетинають.
Z order Задає пріоритет зони заливки у разі якщо вона перетинається з іншою зоною. Зона з більшим номером має більший пріоритет.
Isolate all tracks Ізолювати всі доріжки від зони заливки, навіть ті, що належать до того самого електричного кола що і сама зона заливки
Seed only from designated object Розпочинати заливку лише від зазначених об’єктів

 

За допомогою Pin Attachment можливо прив’язати заливку до певних контактних площадок.

 

Наступним кроком за допомогою інструмента Text Tool слід розмістити написи та, якщо потрібно, відредагувати їх. Обравши існуючий елемент, або створивши новий відкриється вікно редагування властивостей тексту, рис. 13.

В цьому вікні можна задати тип тексту, Type of Text, та ввести текст Text String. Тип тексту може бути наступним:

Free Тип тексту, що дозволяє вводити довільний текст
Reference Designator Позиційне позначення елемента
Component Value Номінал елемента
Custom Properties Властивості, задані користувачем
Package Name Ім’я елемента з бібліотеки Orcad Capture
Footprint Name Ім’я корпусу елемента з бібліотеки Orcad Layout

 

Text location відображає поточне розташування тексту.

Також доступні такі властивості тексту:

Line Width Товщина ліній, якими виконуються букви
Rotation Кут повороту тексту
Radius Радіус вигину тексту
Text Height Висота літер тексту
Char Rot Кут обертання окремих літер тексту
Char Aspect Співвідношення ширини і висоти літер у відсотках
Mirrored Віддзеркалення тексту
Layer Дозволяє обрати в якому шарі буде розташовано текст

 

Рис. 13.

 

Для подальшого створення складального креслення слід нанести текст типу Reference Designator у шарі ASYTOP або ASYBOT.

Після створення наступним кроком слід зберегти створений корпус елементу у бібліотеці, новій або вже існуючій.

 

Таким чином для створення нового зображення корпусу елемента слід виконати наступні кроки:

1. відкрити редактор бібліотек Library Manager;

2. Створити нове зображення корпусу елемента, скориставшись кнопкою Create New Footprint;

3. Розмістити контактні площадки корпусу елемента, відредагувавши іх розміри або обравши необхідний розмір з вже існуючих;

4. Визначити зону, яку буде займати елемент на друкованій платі (Place Outline), скориставшись інструментом Obstacle Tool

5. Нанести зображення елемента за допомогою інструмента Obstacle Tool у інших шарах, зокрема шарі складального креслення ASYTOP.

6. Нанести та відредагувати необхідні написи за допомогою інструмента Text Tool;

7. Зберегти отримане зображення корпусу елемента.

 

 


 

 



Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.009 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал