Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Визначення модних тенденцій до об`єкту проектування






Мода – це прояв постійної спрямованості людини до новизни у всіх областях життя.

Мода та одяг є невід’ємним один від одного, як предмет та його тінь. У вузькому колі мода – це зміна форм, покрою, пластики, кольору, силуету, довжини одягу, взуття, головних уборів, зачісок і навіть косметики на нові, які під впливом різноманітних факторів, в тому числі реклами, стають більш популярними.

Кожна епоха створювала свій естетичний ідеал, ідеал красоті людського тіла, ідеал жіночності, свій художній стиль в одязі.

Історичний розвиток костюма, його зміни завжди були обумовлені, з одного боку, модою, з іншого – стилем епохи. З появою кожної нової моди старий одяг губив свою естетичну цінність.

Після перевантаженості одягу й тканин декором, з'явилася необхідність в чистоті й суровості. Лінії й форми одягу лаконічні й точні, натхненні стилем «від кутюр» 60-х, 80-х і 90-х років.

Такими формами визначається нова елегантність. Ця елегантність втілюється в двох паралелях, модних напрямках, орієнтованих на розкіш, яка звільняється від вичурності й наближається до більш стриманої жіночності, й на чистоту мінімалізма, на природність, спрощення форм.

Сурові ліній та дизайн йдуть рука об руку з високою якістю матеріалів і декора. При скромності зовнішнього вигляду, тканини можуть приховувати великі внутрішні можливості. Зовнішня простота може сполучатися з великим змістом у технічному плані, який включає до себе, наприклад, обробку, яка захищає від дощу, антистатичні та антибактеріальні пропитки, які охороняють здоров’я, еластичні волокна, які надають комфорт та ін.

Рисунок 1.4.1 – Приклади традиційних тканин для вечірнього плаття

На першому плані якісні традиційні тканини (рис.1.4.1), які в ансамблі часто комбінуються з високотехнологічною синтетикою або з новими натуральними та штучними матеріалами, близькими екологічному мисленню. Актуальні змішані матеріали з новими властивостями за рахунок з'єднання в них різних волокон.

Як колись, матеріали розвиваються у двох напрямках. В першому представлені м’які текучі, які прекрасно драпіруються (типу: крепа, джерсі, віскози, необхідні для одягу м'яких пластичних форм в дусі 80-х років, у другому – пружні, сухі, ламкі, компактні, типу: тафти, піке, плащовок, які створюють модні жорсткі архітектурні форми. Лідери моди – гладко пофарбовані тканини (рис.1.4.2), виразність яких підвищується за рахунок обробок, які надають їм гладкість, металевий блиск або матовість, барховистість, тобто головна увага концентрується на нових поверхневих ефектах і внутрішніх властивостях матеріалів.

Рисунок 1.4.2 – Приклади гладко фарбованої тканини

Модний сезон весна-літо 2014 в більшості повторює тенденції попередніх сезонів. Переважає вільний силует, вертикальне і горизонтальне членування сукні, чітко підкреслює фігуру людини в області грудей.

Членування в області ліфа, а також відрізні кокетки підкреслюють красу верхнього поясу, тобто грудей.

Рисунок 1.4.3 – Плаття сезону весна-літо 2014
Інший ключовий момент – пряма лінія плечей, яка акцентується за допомогою плечових накладок або багатошаровості (наприклад, при використанні болеро, трикотажу, міні-курток із деніма або шкіри).

Обов’язково необхідно включити в асортимент «брюки-морквинки» – конічної форми, з об’ємом на бедрах, які завужуються донизу, зазвичай вкорочені. А також спідниці-тюльпани і спідниці – балони. Довжина одягу рекомендується вище коліна. Новий стиль приділяє особливу увагу моделювання форми рукавів та комірів (рис.1.4.3).

В очі кидаються безліч варіантів рукавів покрою реглан і суцільнокроєних. Вони часто-густо укорочені, щоб продемонструвати довгі рукавички. Коміри повинні гарно драпіруватися – коміри – труби.

Щодо колористичного оформлення, модними кольорами сезону весна-літо 2014: пастельні теплі світлі тони, вся колірна гама (рис.1.4.4).

Що стосується модних принтів, які будуть актуальні в майбутньому сезоні, то серед них лідирують: квіткові і геометричні. Як бачмо, колірна палітра для весна – літо 2014 досить всіляка і є цікаві відтінки[5].

Проаналізувавши модні тенденції сьогодення, була створена таблиця (1.4) елементів, які відповідають напрямку моди.

Рисунок 1.4 - Модні кольори сезону весна-літо 2013

 

Таблиця 1.4 – Варіанти композиційного, конструктивного і декоративного рішення моделей суконь жіночих за модними тенденціями.

Шифр ознаки Назва ознаки Варіанти ознаки
     
  Асортимент блузки, сукні, жакети, жилети, спідниці
  Призначення Святкове
  Тип споживача Жінки молодшої вікової групи
  Ознаки основного матеріалу

Продовження таблиці 1.4

     
1.1 Вид Костюмно-платтяні бавовняні, лляні, шовкові, синтетичні, з домішками; атлас, шифон, тафта
1.2 Колір Пастельні теплі світлі тони, вся колірна гама
1.4 Фактура Гладка, блискуча, прозора, «жатка», квіткові, геометричні принти
  Ознаки форми
2.1 Стильове рішення Романтичний, авангард, етно, фольк
2.2 Об’ємність форми Мала, середня, велика
2.3 Силует прямий, трапеція, перевернута трапеція, пів прилеглий, коло, овал

 

Продовження таблиці 1.4

     
2.4 Довжина до/нижче лінії колін  
  Ознаки конструкції
3.1 Вид покрою рукава Вшивний, реглан, суцільно кроєний
3.2 Лінії членування Горизонтальні, вертикальні, діагональні, плавні
3.3 Формоутворюючі елементи Виточки, рельєфи, склади, зборки

 

Продовження таблиці 1.4

     
3.4 Оформлення горловини Овальна, квадратна, V-подібна, «лодочка», комір
3.5 Довжина, форма, оформлення низу рукава Довгі розширені з манжетами, кулісами, короткі, без рукава
  Конструктивно-декоративні елементи

 

Продовження таблиці 1.4

     
4.1 4.1.1 Застібка Місце розташування Однобортна Центральна, зміщена
4.1.2 Вид Планка, потайна
4.1.3 Тип Ґудзики
     
4.1.4 Функціональні елементи Пояси
  Оздоблення

 

Продовження таблиці 1.4

     
5.1 Зборки, мереживо, канти, шнури, вишивка, геометричні, квіткові принти, броші-ківти
  Аксесуари

 

 

Продовження таблиці 1.4

     
6.1 Коралі, браслети, сережки, клатчі

До сих пір не існує єдиного еталону, за яким би диктувалась мода. Кожен з нас власноруч створює свій стиль. Стильні люди одягаються таким чином, аби підкреслити свої переваги, до того ж будь-які – від почуття гумору до пунктуальності та досконалих форм ніг, грудей, стегон. Вірність собі, своєму стилю створює неповторний, незабутній, виразний образ.

Творча колекція суконь створюється для публічної особи, яка приймає участь у культурних заходах, відвідує виставки, покази, а також авангардні, інколи навіть дивні вечірки і не боїться експериментувати зі своїм образом.

В курсовому проекті було надано перевагу роботам таким світовим дизайнерам як Balmain та Givenchy Haute. В своїх колекціях він використовує незвичайні форми, матеріали, аксесуари та взуття. Найголовніше саме те, що в їхніх роботах можна чітко розпізнати творче джерело, яке вони втілюють в приголомшливі образи. Моделі дизайнера Balmain представлені на рис.1.4.1. та рис.1.4.2., а дизайнера Givenchy Haute на рис.1.4.3. – 1.4.8.


Рисунок 1.4.2 – Моделі розроблені дизайнером Balmain
Рисунок 1.4.1 – Моделі розроблені дизайнером Balmain

 


 

Рисунок 1.4.6 – Моделі розроблені дизайнером Givenchy Haute
Рисунок 1.4.5 – Моделі розроблені дизайнером Givenchy Haute  


Рисунок 1.4.8 – Моделі розроблені дизайнером Givenchy Haute
Рисунок 1.4.7 – Моделі розроблені дизайнером Givenchy Haute  

Рисунок 1.4.4 – Моделі розроблені дизайнером Givenchy Haute
Рисунок 1.4.3 – Моделі розроблені дизайнером Givenchy Haute  

 


Висновки

У даному підрозділі курсового проекту було проведено аналіз методу проектування

Наступним етапом стало визначення вимог до асортиментного виду одягу, що проектується, тобто сукні жіночої.

Для цього було сформовано характеристику типу споживача (габітус) в якій зазначається статева група, вікова група, тип фігури (типова, нетипова); зазначається базовий розміро-зріст, повнотна група, рекомендований діапазон розмірів та зростів та інші необхідні відомості, які були отримані при вивченні дисципліни “Основи прикладної антропології та біомеханіки”.

Було проведено аналіз модних тенденцій до об`єкту проектування і визначення споживчих вимог. Розглянуто умови використання сукні жіночої, а саме: її призначення та цільове спрямування, сезон, кліматична зона, умови експлуатації. Проаналізовано тенденції розвитку моди та надані стислі відомості про актуальні силуетні форми сучасного одягу, характерні членування, особливості оформлення конструктивно-декоративними елементами та іншим оздобленням; кольорову гаму, рисунок та фактуру сучасних тканин для виготовлення сукні жіночої.

Сформувавши вихідні дані до проектування суконь жіночих, групу споживачів, а також, проаналізувавши вимоги до проектування суконь, напрямок моди і матеріали, можна розпочинати розробку базової моделі.



Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.013 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал