Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Визначення творчого джерела до розробки нової моделі одягу
Джерело натхнення для дизайнера одягу сьогодні є першочергова відправна при будь-якій розробці. Саме джерело, творчий прообраз є основоположним і визначним аспектом у формуванні стильових, образно-емоційних і формоутворювальних характеристик в задуманому автором костюмі. Джерело натхнення — це явище природне або матеріально культурне. Творчим джерелом при створенні дизайнером колекції одягу може бути що завгодно: природа і природні явища. Всілякі елементи наочного середовища — інженерні споруди, деталі машин, всякі механізми, предмети побуту. Події і явища, які відбуваються в світі і в мистецтві. Це може бути архітектура, музика, живопис, література, балет, театр, цирк, кіно і інші видовищні заходи. Звернення до етнічних і історичних мотивів, предмети декоративно прикладного мистецтва, історичний, національний і класичний костюми. Всілякі фактури: ґрунти, морозні узори на шибці, зоряне небо. Це може бути і звернення до ретро — моди, прийом використання певного крою і декоративних елементів, прийом стилізації і багато іншого [6]. В даному курсовому проекті за творче джерело було обрано прикраси талановитого дизайнера Аніти Куанси. Аніта Куанса дуже відома в сфері текстильного дизайну. Вона вчилася в коледжі мистецтв і дизайну Челсі, Лондон (Chelsea College of Art and Design London) і закінчила його в якості дизайнера по текстилю. Вона брала участь у створенні вишивок для модних колекцій таких відомих будинків мод як DKNY, Christian Lacroix, Ischiko, Victoria Secret та багатьох інших.Аніта Куанса створює унікальні та стильні прикраси, які іноді замінюють собою частину одягу. Ще проходячи навчання в коледжі, Аніта звернула особливу увагу на застосування в дизайні прикрас перероблених матеріалів [7]. Кожна прикраса створена нею в єдиному екземплярі і являє собою приклад того, як перероблені матеріали (залишки текстилю, пряжі, пір'я, шпильки) можуть придбати вишуканий вигляд. Аніта починала проектування ювелірних прикрас, як зразок мистецтва, але вони швидко стали відомими і навіть культовими. Її творіння це не просто послання до людей, які цінують моду та мистецтво, але ще і символ її пристрасті до промислового виробництва. Творче джерело, представлено на рис.2.1.1.
Після визначення творчої ідеї було виконано замальовки творчого джерела у вигляді фор-ескізів, який представлено на рис.2.1.2.
|