Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Варіанти індивідуальних завдань ⇐ ПредыдущаяСтр 5 из 5
КЛАСИ ЯК ОСНОВА ООП. ОБ'ЄКТИ Мета Ø Порівняти об'єктно-орієнтований та функціональний підхід у програмуванні. Ø Ознайомитись на практиці з класами, об'єктами та головними елементами об'єктного підходу. Ø Навчитись створювати і використовувати об’єкти типу клас. Ø Навчитись на практиці застосовувати успадкування класів, створювати ієрархію класів.
Теми для попереднього вивчення 1. Структури і масиви структур. 2. Методи сортування і пошуку. 3. Розробка функцій користувача. 4. Створення багатофайлових програм. 5. Поняття класів, елементів класів (поля і методи класів). 6. Конструктори і деструктори класів. 7. Успадкування класів. Просте і множинне успадкування. 8. Дружні класи і дружні функції. Завдання для виконання 1. Створити клас для обробки записів бази даних у відповідності з наданим варіантом. Розмістити інтерфейс класу у заголовочному файлі, а визначення функцій та головну функцію програми - у двох окремих файлах. Передбачити можливість роботи з довільним числом записів, а також реалізувати окремими функціями класу: - конструктори без параметрів та з параметрами; - додавання об’єктів; - знищення об’єктів; - виведення інформації на екран; - пошук потрібної інформації за конкретною ознакою; - редагування записів; - сортування за різними полями. При розробці програми слід здійснити захищення даних (опис з модифікатором private)для ізоляції елементів-даних класу від підпрограм, в яких цей клас використовується. Програма повинна містити меню для перевірки всіх методів класу. При розробці програми використати знання, отримані під час виконання лабораторних робіт: №7 (розробка меню), №9 (багатофайлові програми), №10 (сортування і пошук). Варіанти індивідуальних завдань
2. Утворити похідний клас, залучивши до нього як мінімум два додаткових поля таким чином, щоб клас набув більшої спеціалізованості. Для другого класу використати конструктор, аби він містив усі аргументи, необхідні для ініціалізації об'єкту похідного класу. Створити додаткові необхідні функції, що дозволяють перевірити роботу похідних класів.
Підготувати звіт з лабораторної роботи, у якому представити такі матеріали: 1. Лістинг програми. 2. Результати виконання – вигляд екрану при виконанні програми. 3. Схему ієрархії класів програмного засобу.
|