Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Мотивація
Проходячи навчання у вищому учбовому закладі на спеціальності «Хореографія», ми вивчаємо такий предмет, як «Мистецтво балетмейстера», саме тому головною мотивацією є постановка хореографічного номеру. За допомогою цього ми можемо якомога краще на практиці проявити свої здібності як хореографа-постановника, вигадника, репетитора і надбати та засвоїти певні вміння та навички з цього предмета. Для своєї роботи ми обрали саме танець «Рок н Ролл», тому що вважаємо цей танець дуже цікавим для створення, як постановнику, так і виконання для танцівників. Характерна лексика надає широти та створює неймовірний танцювальний вихор на сцені. Тож це буде цікаве дослідження, та пошук нових рішень для створення цього танцю на сцені. Радянські стиляги були складовою загальносвітового молодіжного руху, який постав на базі вуличної субкультури в повоєнні роки. Серед факторів, які сприяли появі цього яскравого для радянського суспільства явища, були, з одного боку, розширення міжнародних контактів СРСР у роки Другої світової та після неї, наплив трофейних речей побуту й одягу із зайнятих радянськими військами країн Центральної та Східної Європи. А з другого психологічний дискомфорт молодого покоління повоєнних років, яке відчувало різкий дисонанс між убогим та одноманітним життям у Країні Рад і «розкішним» – на Заході Молода людина в умовах комуністичного виховання мала надзвичайно вузький простір для вияву власної неповторності й оригінального життєвого стилю. Від перших років юного життя її невідступно опікували партія та пов’язані з нею структури, зокрема комсомол, за допомогою якого влада диктувала юним офіційно визначений стиль поведінки, моральні та естетичні цінності «радянської людини», в яких не було місця для індивідуального самоствердження. [18, с.22]. Незважаючи на холодну війну та ідеологічне протистояння із Заходом, радянська молодь в умовах хрущовської відлиги дедалі більше потрапляла під вплив нових віянь із буржуазного світу, чому не могла вже завадити «залізна завіса» між двома ворожими таборами. Культурні контакти, які розширились у другій половині 1950-х, принесли в Країну не тільки нові ідеї та враження, а й товари із західних ринків, насамперед предмети одягу. Світові тенденції в моді проникали до СРСР під впливом стрімкого технологічного прогресу в країнах Заходу, однак це відбувалося з великим запізненням і під суворим партійним контролем. Зокрема, показ мод у клубах і будинках культури, який увійшов у повсякденне життя радянського соціуму тільки в другій половині 1950-х, обмежувався переважно спеціальними сільськими й робітничими колекціями: приміром, одягу для доярок, колгоспниць, птахівниць, трактористів, штукатурів тощо. У суспільній свідомості повсюдно культивували образ жінки-трудівниці, якій чужі «ганчір’яні» інтереси буржуазних нероб. [18, с.23]. Певні зміни сталися 1957-го, коли в Москві відбувся фестиваль молоді та студентів, який мав безпосередній вплив на проникнення в СРСР нових елементів модерної культури, зокрема трендів у сфері моди. Того самого року було скасовано офіційну заборону на джаз. У 2008році вийшов фільм під назвою «Стілягі» під руководством сучасного режисера Валерий Тодоровского який, мабудь най яскравішє, зміг передати засобоми кіномотографії всю манеру того часу Саме після перегляду цїго фільму та біль детального вивчення історії того часу мене зацікавила та надихнула ідея для створення свого композиційного твору.
|