Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Семінарське заняттяСтр 1 из 14Следующая ⇒
ПСИХОЛОГІЯ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ До іспиту: реферат (5 сторінок рукописних), виступ на семінарі (1, 5-2 сторінки), виконані 24 завдання (роздрукувати та заповнити 6-10 сторінку), контрольна робота (тестові завдання: 1а, 2в, 3а…; 1 теоретичне та й практичне завдання) Семінарське заняття 1. «Функціональне призначення творчості». Творчість як діяльність. Творчість як процес. Творчість як продукт. Питання для обговорення: Яка найвища потреба людини? Що необхідно для її задоволення? У чому полягає багатофункціональність творчості? З якими образами, символами, поняттями асоціюється поняття творчості? 2. « Підходи до вивчення та дослідження творчості та креативності». Психологічні теорії творчості та креативності. Соціальні теорії творчості.Діагностика креативності, творчого мислення, творчого потенціалу, творчих здібностей. 3. « Мова самовираження засобами художньої творчості». 1. Мова ліній, форм, кольору, композиції. Психологія кольору. 2. Психологія звуку. 3. Психологія запахів. 4. « Стимуляція творчого самовираження організованим сприйманням»: 1. “Позитивні” і “негативні” ефекти різних видів творчої діяльності на емоційний стан і працездатність людини. 2. “Фізіологічний”, “емоційний”, “символічний” рівень аудіального та візуального сприйняття витворів мистецтва. 3. Місце різних видів художньої творчості в структурі дозвіллєвих інтересів населення та у системі розвитку творчого потенціалу особистості. 4. “Фізіологічний”, «сюжетний”, “символічний” (“художній”) рівень сприйняття творів художньої діяльності. 5. Прояви синестезії в творчості. 5. «Колір (або форма, Запах, Звук, Ритм, Тіло тощо) як символ в образі світу». 1. Образ як “перцептивне висловлення” про світ. 2. Інтерпретації кольору в мистецтві. 3. Спектр реакцій на колір (або звук, запах тощо): фізіологічних, емоційних, поведінкових, інтелектуальних і т. і. 4. Психологічна (семантична) структура колірного образа. 5. Семантичні проекції кольору (форми, запаху) в різних категоріальних контекстах: 1) в імпресивному аспекті: зв'язок кольору (звуку, запаху) з різними перцептивними модальностями: смаком, кольором, тактильними відчуттями, сприйняттям простору і руху; індукція кольором характерного психологічного стану; вплив психологічного (емоційного) стану на характерну зміну колориту сприйманого образа; зв'язок сприймання кольору зі стійкими особливостями особистості; 2) в експресивному аспекті – використання кольорів як засобів вираження ставлень і самоставлення, тобто як відображення, “візуалізації”, емоцій у свідомості; 3) закономірності переваги кольорів у залежності від психологічного стану, як одного з кардинальних феноменів взаємодії людини з Кольором. 3.« Поняття краси в мистецтві та оточуючому світі». 1. Підходи до визначення поняття «краса». 2. Розбіжність та подібність поняття краси в мистецтві та побуті. 3. Власне поняття прекрасного та досконалого. 4. Краса – «страшна сила». Тематика рефератів: · Психологічні особливості впливу кольору на людину. · Психологічні особливості впливу музики на людину. · Символічність в образотворчому мистецтві. · Символічність танцю. · Психологічні особливості портрету в різних історичних епохах. · Поняття краси у мистецтві. · Роль сенсорно-перцептивних процесів у мистецтві. · Психологічна характеристика видатних витворів мистецтва. · Роль світогляду митця у його творчості. · Засоби розвитку художньої творчості. · Перцептивні основи світогляду митця та споживача художньої творчості. · Можливості розвитку художньої творчості засобами мистецтва. · Психологічний портрет митця. · Особливості впливу художньої творчості на … (реалізацію творчого потенціалу особистості, або на життєдіяльність людини тощо) · Натхненність і харизма. · Співвідношення творчості і професіоналізму. · Психологічні особливості спільної творчої діяльності. · Теорії та концепції психології художньої творчості.
|