Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Руақтар қозғалысының қысқаша шығу тарихы
Қ ырық кісі жә не одан да кө п кісі белгілі бір іске куә лік берсе, Алла тағ ала олардың куә ліктерін қ абыл алады. Пайғ амбарымыз Мұ хаммед (с.ғ.с.)
Ә руақ тар қ озғ алысының шығ у тарихына қ ысқ аша тоқ тала кететін болсақ, ол былай екен. Ә руақ тар ә уелі Алматы облысының Қ опа станциясында тұ ратын Зейнекамал Қ аржымбайқ ызын таң дап, оны ө здерінің алғ ашқ ы хабаршысы етіп алады. Ол ауылда туып-ө скен, қ арапайым адам ретінде бұ рын ешқ андай да ерекшеліктерімен кө зге тү спеген. Бір кү ндері оғ ан адамғ а кө рінбейтін жоғ ары ә лемдерден тү рлі қ ұ былыстар білініп, хабарлар келе бастағ ан. Сонан кейін ә руақ тар халық ү шін оғ ан ерекше міндет жү ктелетінін жеткізіп, 1995 жылы аян береді. Ә руақ тар Зейнекамалдың қ андай міндеті барын тү сіндіріп қ ана қ ойғ ан жоқ, сонымен бірге, ол міндетті орындайтын қ уат, ерекше қ асиет пен белгі де берген. Осылай ол халық арасында, киелі ата-бабалар ә руақ тарының ық палын ем жасау арқ ылы тарата бастағ ан. Зейнекамал Қ аржымбайқ ызы ө зіне ғ ана кө рінетін жолбарыстың қ ұ діретімен, ә руақ тарды «еститін» болып, олардың айтқ анын жү рек арқ ылы қ абылдап, пенделерге бұ лжытпастан хабарлап отырады. Киелі ата-бабалар ә руақ тары Зейнекамалды «Ақ ана» деп атағ ан. Олардың басын біріктіретін ұ йымды «Ақ жол» деп атады. Осы арада ө те маң ызды бір істің басын шешіп алу керек. Біз ә руақ тардың адам мен Алла тағ аланың арасындағ ы тек қ ана дә некер (медиум) екенін ұ мытпауымыз керек. Мұ ны ұ мытып, тек қ ана ә руақ тарғ а табынып кетуді Алла тағ ала ұ натпайды, кейде бұ л ү шін жазасын да береді. Есің ізде болсын! Алла тағ аланы ұ мытып, тек қ ана ә руақ тардың кө мегіне бой ұ рып кеткенде сынақ қ а тү сіп кетесіз, ө мірден сабақ аласыз. Сондық тан, ә руақ тар Алла тағ аланың ә мірінсіз ө з беттерімен ештең ені де жасамайтынын ү немі есте ұ стау керек. Тек қ ана ә руақ қ а табынып, негізгі мақ сатты – Алла тағ аланы ұ мыту ө те ү лкен қ ателік болып табылады.
ХIХ ғ асырда батыс елдеріндегі ә руақ тар қ озғ алысына болғ ан ә уелгі қ арсылық, қ азіргі кезде біздің елде де ө ріс алып отыр. Ә руақ тар Алла тағ аланы ұ мыттырады деп қ орқ атын кейбір діндарлар, сонымен бірге, ә руақ тың кім екенін білмей, тек қ ана жалаң саясат ық палымен жү рген кейбір оқ ығ ан азаматтар бұ л қ озғ алысқ а ү лкен қ арсылық кө рсетіп жү ргендері белгілі. Қ абірге (мазарларғ а) зиярат етің дер, олар ә лбетте сіздерге ақ ыретті естерің ізге салады. Пайғ амбарымыз Мұ хаммед (с.ғ.с.)
Бірақ қ азақ халқ ы тә ң іризмнен қ алғ ан ө зінің ғ асырлар бойы қ алыптасқ ан ә руақ тарды еске алу рә сімін ұ мыта алмайды ғ ой. Қ азақ халқ ында арғ ы ата-тегінен, ертеден келе жатқ ан ә руақ ты еске алу рә сімі бар. Адам марқ ұ м болғ ан соң оның ү ші, жетісі, қ ырқ ы жә не жылын беру деген рә сімдер бар. Бұ л кезде ә руақ қ а арналып дұ ғ а оқ ылып, Қ ұ ран бағ ышталып, бата жасалып, оның жақ сы істері, қ асиеттері еске алынып ә ң гіме болады. Осының барлығ ы ә руақ тардың разы болуы ү шін, олардың Алла тағ алағ а жолын жең ілдету ү шін жә не артында қ алғ ан туғ ан-туысқ андарымен байланысын ү збеу ү шін жасалады. Ө кінішке қ арай кө п жағ дайларда бұ л дә стү рдің маң ызы мен мағ ынасы халық қ а тү сіндірілмейді. Алла тағ ала мен ә руақ ты ұ мытпауды бір-бірімен ү йлестіріп, олардың байланысын халық қ а тү сіндіре білу керек. Бұ л мә селеде сың аржақ тық жараспайды. Шын мә нінде бұ лардың арасында ешқ андай да қ айшылық жоқ. Олар бірігіп, бірін бірі толық тыра отырып, адам ө мірін болмыс ө мірімен ү йлесімге келтіреді. Нострадамус болжамы бойынша Жоғ арғ ы нә зік ә лем тарапынан келетін ө кілдердің (визионеры) сә йкес белгілері: Адамды ниетіне қ арай тірілтеді. Пайғ амбарымыз Мұ хаммед (с.ғ.с.) Гаутама Будда ү йретті: Дхарма Дө ң гелегі (ақ иқ ат туралы ілім) ө зінің алғ ашқ ы қ арқ ынын ұ лы дө ң гелек сияқ ты, ә рбір 2500 жылда бір бә сең детеді. «Майтерия-дос» атты адамзаттың келесі ұ лы ұ стазы 2000 жылдары пайда болып, діннің ақ иқ атын іздеп жү ргендердің қ уатын қ алпына келтіріп, «дө ң гелекке» жаң а қ арқ ын береді. Нострадамус бұ ны ө зінің кө ріпкелдігінің 24-ші катранының 4-ші Центуринда дә йектейді.
Джон Хоуг ө зінің «Нострадамус. Новые откровения» атты кітабында адамзатқ а келіп: Алланы танытатын, бар екенін мойындататын ерекше қ асиетке ие адамдардың Нострадамус бойынша сегіз белгісі болуы керек. Кітап авторы Джон Хоуг осыны тө мендегі кестеде былай деп келтіреді:
Кімде кім адамдарды риза етемін деп Алла тағ аланың қ аһ ары келетін істі істесе, Алла тағ ала оны адамдарғ а тапсырады. Кімде кім Алла тағ аланы риза етемін деп адамдардың қ аһ ары келетін іс істесе, оғ ан адамдардан келетін зиян іске Алла тағ ала қ арсы тұ рады. Пайғ амбарымыз Мұ хаммед (с.ғ.с.)
|