Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Які міжнародні архітектурні конкурси відбулися у 70-80 рр. ХХ ст.?
Саме в цей період на конкурсах найбільш чітко знайшли відображення ідеї як сучасного, так і контр сучасного руху в архітектурі, модернізму і постмодернізму. Переможці міжнародних конкурсів продемонстрували найкращі взірці і чистоту таких стилів як експресіонізм, хай-тек, неораціоналізм, деконструктивізм і містобудуванні, і архітектурі. У містову.проектах генплану Бразилії (Л.Коста 56-57) і громадського парку Ля Віл лет у Парижі (рис1)(Б.Чумі 76-82) найбільш яскраво проявилися риси конструктивізму і деконструктивізму, раціоналізму і хай-теку. Елемент популістської і одночасно футурологічної архітектури виявилися в проекті Центру розваг у Монте-Каоло, де переможцями стали архітектори груки «Архігрем» (69-70) найбільш чітко основні засади хай-теку знайшли відображення у Центрі ім. Ж.Помпіду в Парижі (Р.Піано, Р.Роджерс 70-71) і будівлі Гонконгсько-Шанхайського банку у Гонконгу, який запроектував Н.Фостер (79). Значний внесок у розвиток неораціоналізму і теоретичних положень, що сформульовані групою «Тенденца», пов'язаний х перемогою А.Россі у міжнародному конкурсі кладовища у Модені (71-74)(рис2). Перший внесок у постмодерністську арх. Парижа зробив К.Отт, який переміг у міжнародному конкурсі будівлі опери Бастилія у Парижі (рис3). . У 70-80р. на конкурсах найбільш чітко знайшли відображення ідеї як сучасного, так і контр сучасного руху в арх., модернізму і постмодернізму. Переможці міжнародних конкурсів продемонстрували найкращі взірці і чистоту таких стилів як експресіонізм, хай-тек, неораціоналізм, деконструктивізм і містобудування, і архітектурі. У містобудівних проектах генплану Бразилії (Л.Коста, 1956-57)і громадського парку Ля Віллет у Парижі (Б.Чумі, 1976-82)найбільш яскраво проявилися риси конструктивізму, раціоналізму і хай-теку. Елемент популістської і одночасно футурологічної архітектури виявилися в проекті Центру розваг у Монте-Карло, де переможцями стали архітектори групи «Архігрем» (1969-1970). Найбільш чітко основні засади хай-теку знайшли відображення в Центрі ім. Ж.Помпіду в Парижі (Р.Піано, Р.Роджерс, 1970-71р) і в будівлі Гонконгсько-Шанхайського банку у Гонконгу, який запроектував Н.Фостер (1979). Значний внесок у розвиток неораціоналізму і теоретичних положень, що сформульовані групою «Тенденца», пов'язаний з перемогою А.Россі у міжн. конкурсі кладовищу у Модені (1971-74). Перший внесок у постмодерністську арх. Парижа зробив К.Отт, який переміг у міжн. конкурсі будівлі опери Бастилія у Парижі (1982-83).
|