Num Vop
| Vopros
| Otv 1
| Otv 2
| Otv 3
| Otv 4
| Otv 5
| Дұ рыс жауап
| Бө лім
|
| Дү ниетанымның алғ ашқ ы тұ рпайы типі
| мифология
| натурфилософия
| эстетика
| этика
| дін
|
|
|
| Дү ниетанымның мү лтіксіз сенуді талап ететін типі
| Дін
| мифология
| аксиология
| философия
| онтология
|
|
|
| Дү ниетанымның ғ ылыми-теориялық тү рі
| философия
| мифология
| риторика
| дін
| аксиология
|
|
|
| Философияның негізгі мә селесі
| Ойлаудың болмысқ а, руханилық тың материалдық қ а қ атынасы
| Болмыстың тепе-тең дігі мен айырмашылығ ы
| Субъектінің объектіге қ атынасы
| Объектінің алғ ашқ ы жә не екінші сапасының қ атынасы
| Қ оғ амдық заң дар жайлы
|
|
|
| Философияның негізгі функциялары
| Методологиялық, дү ниетанымдық, аксиологиялық, практикалық
| Коммуникативтік, реттеушілік, танымдық
| Бағ алау, ә леуметтендіру, трансляциялау
| Сыни, компенсаторлық, бейімдеу
| Информативтік, танымдық, сыни, коммуникативтік
|
|
|
| Дү ниенің негізінде алғ ашқ ы субстанция ретінде материя жатыр деп кө рсететін бағ ыт
| материализм
| агностицизм
| диалектика
| идеализм
| натурфилософия
|
|
|
| Дү ниенің негізінде субстанция ретінде рухани болмыс жатыр деп кө рсететін бағ ыт
| идеализм
| агностицизм
| диалектика
| рационализм
| материализм
|
|
|
| Объективті шындық тың болуын жоқ қ а шығ аратын философиялық бағ ытты атаң ыз
| Субъективті идеализм
| Диалектикалыќ материализм
| Метафизикалық материализм
| Тұ рпайы материализм
| Объективті материализм
|
|
|
| Дү ние субстанциясы екеу - материя жә не рухжә не олар бір-біріне тә уелсіз деген кө зқ арасты ұ станатын бағ ыт
| дуализм
| монизм
| рационализм
| материализм
| эмпиризм
|
|
|
| Бү кіл тіршіліктің космостық циклдарғ а тә уелділігін тұ жырымдайтын дү ниетаным:
| космоцентризм
| эмпиризм
| антропоцентризм
| теоцентризм
| материализм
|
|
|
| Бү кіл болмыс, тіршілік, тек ғ ана қ ұ дыреттің -Қ ұ дайдың ү стемдігімен тү сіндірілетін пікірге сү йенетін философиялық дү ниетаным тү рі
| теоцентризм
| антропоцентризм
| космоцентризм
| рационализм
| материализм
|
|
|
| Орталығ ында адам мә селесі тұ рғ ан философиялық дү ниетаным тү рі
| антропоцентризм
| этика
| эстетика
| теоцентризм
| космоцентризм
|
|
|
| Философиядағ ы табиғ ат философиясының бағ ыты:
| Натурфилософия
| Жаратылыстану.
| Зерде туралы ілім
| Табиғ ат туралы ілім
| диалектика
|
|
|
| Адам дү ниенің терең мә нін танып біле алмайды, ол мү мкін емес деген кө зқ арас
| агностицизм
| идеализм
| диалектика
| материализм
| натурфилософия
|
|
|
| Ә дістер жө ніндегі жалпы ілім
| методология
| рационализм
| диалектика
| агностицизм
| пантеизм
|
|
|
| Заттар мен қ ұ былыстардың ішкі қ айшылық тарын, байланыстарын қ арама-қ арсылық тардың бірлігі мен кү ресін ескере отырып қ арастыратын зерттеу ә дісі
| диалектика
| герменевтика
| метафизика
| догматизм
| эклектика
|
|
|
| Объектілердің дамуы, ө згерістері ескерілмейтін диалектикағ а қ арама-қ арсы ә діс
| метафизика
| аксиология
| догматизм
| эклектика
| гносеология
|
|
|
| Философияның қ ұ ндылық тарды зерттейтін саласы
| аксиология
| онтология
| гносеология
| антропология
| ә леуметтік философия
|
|
|
| Гилозоизм дегеніміз
| Ә лемнің жалпы жандылығ ы туралы ілім
| ө лі материя
| Адам ө мірі туралы ілім
| Жан туралы ілім
| Адамның пайда болуы туралы ілім
|
|
|
| Философияның адам мә селесін зерттейтін саласы
| антропология
| онтология
| гносеология
| аксиология
| ә леуметтік философия
|
|
|
| «Философ» деген сө зді алғ аш қ олданғ ан ойшыл
| Пифагор
| Платон
| Фалес
| Аристотель
| Гераклит
|
|
|
| Дү ние, болмыс туралы ілім
| онтология
| антропология
| диалектика
| гносеология
| аксиология
|
|
|
| Ежелгі Ү нді философиясының ведалық кезең і
| б.д.д. ХҮ -б.д.д. Ү І ғ ғ.
| б.д.д. ХІІ-б.д.д. Ү І ғ ғ.
| б.д.д. ХІІІ-б.д.д. Ү І ғ ғ.
| б.д.д. ХІ-б.д.д. Ү І ғ ғ.
| б.д.д. ХІҮ -б.д.д. Ү І ғ ғ.
|
|
|
| Ежелгі Ү нді философиясының онтологиясы космостық жү йе, цикл жә не......... заң дарына сү йенеді.
| Рита қ ұ дайының
| Шива қ ұ дайының
| Брахман
| Атман
| Манас
|
|
|
| Ежелгі Ү нді философиясындағ ы эпикалық кезең інің ә йгілі поэзиялық деректері
| «Махабхарата» жә не «Рамаяна»
| «Махабхарата» жә не «Сансара»
| «Рамаяна» жә не «араньяки»
| «упанишад» жә не «брахман»
| «самхита» жә не «араньяки»
|
|
|
| Ведалық дү ниетаным-
| ритуалдарғ а, ә дет-ғ ұ рыптарғ а негізделген кү рделі мифологиялық кө зқ арастар комплексі
| қ оғ амдық заң дылық тарғ а негізделген діни кө зқ арастар комплексі
| аң ыз-ертегілерге негізделген ұ лттық қ ө зқ арастар комплексі
| адамның дү ниеге ғ ылыми кө зқ арасы
| ата-баба дә стү ріне негізделген кө зқ арас
|
|
|
| Дене ө лген соң, рух басқ а денеге кө ше алады дейтін ілім
| Сансара
| ахимса
| мокша
| веда
| даршан
|
|
|
| Брахман мен атман идеясын философиялық тұ рғ ыда талдағ ан ведалық бө лім
| Упанишад
| Араньяктар
| Ригведа
| Самхиттер
| Самаведа
|
|
|
| Индуизмдегі Абсолютті шынайылық ты білдіретін ұ ғ ым
| Брахман
| Джина
| Атман
| Ахимса
| Мокша
|
|
|
| Мә ң гі бостандық ты, лә ззатты білдіретін ұ ғ ым
| Нирвана
| Сансара
| Мокша
| Карма
| Ахимса
|
|
|
| Жанның қ айта туылуын білдіретін ұ ғ ым
| Сансара
| Нирвана
| Мокша
| Карма
| Ахимса
|
|
|
| Бұ л дү ниедегі азаптан қ ұ тылып, дү ниежү зілік рухқ а қ осылуғ а мү мкіншілік алу
| Мокша
| Сансара
| Нирвана
| Карма
| Ахимса
|
|
|
| «Ө мір – ол қ асірет» деген ақ иқ атты ұ станатын Ү нді философиялық мектебі
| Буддизм
| Ньяя
| Йога
| Чарвака
| Жайнизм
|
|
|
| Чарвака мектебінің екінші аты
| Локаята
| Материализм
| Буддизм
| Жайнизм
| Вайшешика
|
|
|
| Будданың ө мірі мен ө сиеттері жиналғ ан кітап
| Типитака
| Ведалар
| Авеста
| Бхагават-Гита
| Махабхарата
|
|
|
| Ежелгі Ү нді философиясында «упанишада» сө зі қ андай мағ ына береді.
| «Ұ стаздың алдында отыру», «ұ стазды тың дап отыру»
| «кітап оқ у», «жазу»
| «ең бек ету»
| «би билеу»
| «ә н айту», «ө лең жазу»
|
|
|
| Жайнизм философиясындағ ы «ү ш маржан»:
| дұ рыс сенім, дұ рыс таным, дұ рыс мінез қ ұ лық
| дұ рыс оқ у, дұ рыс жазу, дұ рыс ең бек
| білім, ең бек, дін
| дұ рыс сенім, дұ рыс таным, дұ рыс білім
| сенім, сезім, мінез
|
|
|
| Буддизмнің ізгі ақ иқ аттарының бірі
| ө мір – бұ л қ айғ ы-қ асірет азап шегу
| ө мір –бұ л игілік
| ө мір –бұ л бақ ытқ а қ ол жеткізу
| ө мір –бұ л ө лімнің кері беті
| ө мір-бұ л ақ иқ атты тану
|
|
|
| Ежелгі Ү нді гносеологиясында сананы 3 тү рге жіктейді:
| паркрити, пуруша, майя;
| паркрити, пуруша, атман;
| паркрити, пуруша, сансара;
| паркрити, пуруша, карма;
| паркрити, пуруша, ахимса;
|
|
|
| Қ ытайғ а Ү ндіден буддизмнің ену кезең і
| б.д. ІІІ-ХІХ ғ асырлар
| б.д. ІІІ-ХІҮ ғ асырлар
| б.д. І-ХХ ғ асырлар
| б.д. ІІ-ХІ ғ асырлар
| б.д. ІІ-ХІІ ғ асырлар
|
|
|
| Қ ытай философиясындағ ы «Дао» ұ ғ ымы мынаны білдіреді
| Ұ лы жол
| Болмыс
| Кіші жол
| Заң
| Сана
|
|
|
| Қ ытай философиясындағ ы цзин, ци, шэнь ұ ғ ымдары....... болып табылады.
| тү рлі космостық энергия
| тү рлі мінез-қ ұ лық
| тү рлі заң дар
| тү рлі бояулар
| тү рлі адамдар
|
|
|
| Конфуций іліміндегі «алтын ереже» /жэнь/:
| «Ө зің е тілемейтінді басқ ағ а жасама»
| «Адам ү шін жер ү лгі»
| «Кемістік бү тіндікке ә келеді»
| «Жер ү шін Аспан ү лгі болады»
| «Жаң ылысу-ақ иқ атқ а ә келеді»
|
|
|
| Конфуций философиясында бала мен ә ке арасындағ ы қ ұ рметті, кішінің ү лкенге деген сыйын білдіретін
| Сяо
| Ритуал
| Инь
| Ли
| Жэнь
|
|
|
| Конфуций философиясында адамгершілікті білдіретін этикалық категория
| Жэнь
| Ритуал
| Инь
| Ли
| Сяо
|
|
|
| Цзюнь-цзы - ол
| Қ айырымды кү йеу
| Дана адам
| Жоғ арғ ы адам
| Жаратушы
| Патша
|
|
|
| Қ атаң заң ды ұ стануды ұ сынғ ан Қ ытай философиясындағ ы мектеп
| Легизм
| Моизм
| Конфуцийшылдық
| Атаулар мектебі
| Даосизм
|
|
|
| Лао-цзы негізін салғ ан мектеп
| Даосизм
| Моизм
| Легизм
| Конфуцийшылдық
| Атаулар мектебі
|
|
|
| Даосизмдегі «Дао» принципі
| Табиғ ат заң ына еру
| Қ ұ дайғ а қ ұ лшылық ету
| Билікке ұ мтылу
| Материалды қ ажеттіліктен бас тарту
| Табиғ атты басқ ару
|
|
|
| Конфуций ілімдерін жинақ тап, шә кірттері жазғ ан кітап
| «Лунь-юй»
| «Ө згерістер кітабі»
| «Ө лең дер кітабы»
| «Пікір жә не пайым»
| «Жыл мезгілдері кітабы»
|
|
|
| Моизм мектебінің орталық идеясы
| Жалпығ а бірдей махаббат
| Мемлекеттік қ ызмет
| Ритуал
| Ә рекетсіздік
| Қ ұ рметтеу
|
|
|
| Даолық «У-вэй» принципі
| Ә рекет жасамау
| Ү ндемеу
| Қ ұ рметтеу
| Ә рекет жасау
| Жазалау
|
|
|
| «Ү ндемеу» принципін даналық тың бір белгісі ретінде ұ станатын мектеп
| Даосизм
| Моизм
| Легизм
| Конфуцийшылдық
| Атаулар мектебі
|
|
|
| Қ ытай философиясындағ ы адамның ә леуметтік қ асиеттерін қ арастыратын алғ ашқ ы философиялық мектеп-
| Конфуций ілімі
| Даосизм ілімі
| Легизм ілімі
| Моизм ілімі
| есімдер мектебі
|
|
|
| Антика философиясында қ алыптасқ ан кө зқ арас тү рі
| космоцентристік
| антропоцентристік
| ғ ылыми
| гуманистік
| теоцентристік
|
|
|
| Суды дү ниенің алғ ашқ ы бастамасы ретінде қ арастырғ ан философ
| Фалес
| Анаксимен
| Анаксимандр
| Гераклит
| Ксенафон
|
|
|
| Ауаны тіршіліктің алғ ашқ ы бастамасы ретінде қ арастырғ ан философ
| Анаксимен
| Фалес
| Анаксимандр
| Гераклит
| Ксенафон
|
|
|
| Философияғ а «болмыс» жә не «бейболмыс» ұ ғ ымдарын енгізген антика философы
| Парменид
| Демокрит
| Сократ
| Зенон
| Платон
|
|
|
| Протагор бойынша, адам -
| Барлық заттың ө лшемі
| Қ оғ амдық жануар
| Қ ұ дай
| Суретші, жаратушы
| Микрокосм
|
|
|
| Антика философиясында болмысқ а атомистік талдау берген философ
| Демокрит
| Платон
| Парменид
| Зенон
| Сократ
|
|
|
| Сократтың ақ иқ атты тану ә дісі
| Майевтика
| Софистика
| Диалектика
| Герменевтика
| Феноменология
|
|
|
| Антика философиясында бірінші болып адамғ а бетбұ рыс жасағ ан философ
| Сократ
| Платон
| Парменид
| Аристотель
| Демокрит
|
|
|
| Философиядағ ы идеалистік бағ ыттың негізін қ алағ ан кө рнекті ежелгі грек философы
| Платон
| Сократ
| Парменид
| Аристотель
| Демокрит
|
|
|
| Платон философиясының орталық проблемасы
| Идея
| сана
| материя
| табиғ ат
| ө мір мен ө лім
|
|
|
| Платон тү сінігіндегі интеллигибельді ә лем
| Ақ ыл-оймен жетуге болатын ә лем
| Бейсаналы кү й
| Танылмайтын ә лем
| Сезіммен жетуге болатын ә лем
| Қ ұ дай ә лемі
|
|
|
| Платон бойынша фә лсә фалау мынадан басталады
| Таң қ алудан
| Кү мә нданудан
| Ө мір сү руге ұ мтылудан
| Ойланудан
| Білімсіздіктен
|
|
|
| Ежелгі Грек философиясы ө з дамуында 4 негізгі кезең нен ө тті. Соның ішінде классикалық /Сократтық / кезең:
| Б.д.д. Ү -ІҮ ғ. соң ы
| Б.д.д. ІҮ -ІІІ ғ. соң ы
| Б.д.д. Ү І-ІҮ ғ ғ.
| Б.д.д. Ү ІІ-Ү ғ ғ.
| Б.д.д. ІҮ -І ғ ғ.
|
|
|
| «Жеті дана» деп аталғ ан ойшылдар қ ай мектептің негізгі ө кілдері болып табылады?
| Милет
| Пифагор
| Платон
| Аристотель
| Киниктер
|
|
|
| Аристотель бойынша болмыстың барлық кү йі
| форма
| материя
| идея
| сана
| атом
|
|
|
| Аристотель бойынша, адам -
| Қ оғ амдық жануар
| Қ ұ дай
| Суретші, жаратушы
| Барлық заттың ө лшемі
| Микрокосм
|
|
|
| Болмыс негізі атом деп қ арастырғ ан антика ойшылы
| Демокрит
| Зенон
| Парменид
| Сократ
| Гераклит
|
|
|
| Милет мектебінің негізін қ алаушы, жә не дү ниенің негізінде су /архэ/ жатыр деп есептеген алғ ашқ ы грек философы:
| Фалес
| Демокрит
| Левкипп
| Анаксимандр
| Анаксимен
|
|
|
| Дү ние тоқ таусыз қ озғ алыс пен ө згеріс ү стінде екенін алғ аш айтқ ан /Бір тү скен суғ а екінші тү су мү мкін емес/ дү ние негізі от деп сенген ежелгі грек материалисі-
| Гераклит
| Фалес
| Анаксимандр
| Анаксимен
| Левкипп
|
|
|
| Антика философиясында Логос – от туралы ілімнің авторы
| Гераклит
| Зенон
| Парменид
| Демокрит
| Сократ
|
|
|
| Антика философиясында бірінші болып ғ ылымдар классификациясын жасағ ан, пайымдауды жү йелендірген ойшыл
| Аристотель
| Платон
| Сократ
| Парменид
| Демокрит
|
|
|
| Теоцентристік кө зқ арас тә н философия кезең і
| Ортағ асыр
| Антика кезең і
| Қ айта ө рлеу дә уірі
| Жаң а заман
| Ағ артушылар кезең і
|
|
|
| Орталық араб философиясына алғ аш болып аристотелизмнің /шығ ыс перипатетизмінің / негізін қ алағ ан ойшыл:
| Ә л-Кинди
| Ә л-Фараби
| Ибн-Сина
| Ибн-Рушд
| О. Хайям
|
|
|
| Христиандық идеяларды кө пқ ұ дайлы діндерден қ орғ ағ ан «шіркеу ә келерінің» діни философиялық кө зқ арастары
| Патристика
| Схолостика
| Ф.Аквинский философиясы
| Ә улие Августин философиясы
| Реализм
|
|
|
| «Қ ұ дай қ аласы» жә не «Жер қ аласы» ең бектерінің авторы
| Августин
| Боэций
| Абеляр
| Оккам
| Аквинский
|
|
|
| «Теология жиынтығ ы» жә не «Философия жиынтығ ы» ең бектерінің авторы
| Аквинский
| Боэций
| Абеляр
| Оккам
| Августин
|
|
|
| Августиннің Қ ұ дайғ а сенуге қ атысты айтқ ан тұ жырымы
| «Білу ү шін сенемін»
| «Неге сенемін, соны танимын»
| «Кө ремін, сондық тан сенемін»
| «Білемін, сондық тан сенемін»
| «Оқ имын, сондық тан сенемін»
|
|
|
| Ф. Аквинскийдің Қ ұ дайғ а сенуге қ атысты тұ жырымы
| «Неге сенемін, соны танимын»»
| «Білу ү шін сенемін»
| «Кө ремін, сондық тан сенемін
| «Білемін, сондық тан сенемін»
| «Оқ имын, сондық тан сенемін»
|
|
|
| «Қ ұ дай барлығ ын жоқ тан жаратты» деген мағ ынаны білдіретін ұ ғ ым
| креационизм
| теоцентризм
| пантеизм
| провиденциализм
| реализм
|
|
|
| Інжілді /Библияны/ қ атаң нормативтік мә тін /текст/, абсолютті ақ иқ ат ретінде қ арастыратын мектеп:
| схоластика
| номинализм
| реализм
| патристика
| апологетика
|
|
|
| Аристотель философиясын жү йелеуші, араб мә дени ойына бейімдеуші-
| Ә л-Фараби
| Ахмет Йасауи
| Ибн-Сина
| Ибн-Рушд
| О. Хайям
|
|
|
| «Шынайы тек жеке заттар ғ ана ө мір сү реді, ал жалпы ұ ғ ымдар олардың аттары» деген тұ жырымды қ олдайтын ортағ асыр ілімі
| номинализм
| пантеизм
| суфизм
| перепатетизм
| Реализм
|
|
|
| «Жалпы ұ ғ ымдар – универсалийлер ғ ана шынайы ө мір сү реді жә не барлығ ының бастамасы» деген пікір тә н ортағ асыр ілімі
| реализм
| пантеизм
| суфизм
| перепатетизм
| номинализм
|
|
|
| Ортағ асырлық философияның кө рнекті теологы,, схоластиканы жү йелеуші жә не томизмнің авторы
| Фома Аквинский
| Ә улие Августин
| Боэций
| Ориген
| Тертуллиан
|
|
|
| Бағ дат халифатында Х ғ асырдың екінші жартысында Басра қ аласында қ алыптасқ ан діни-философиялық бірлестік
| «Таза ағ айындар»
| «Калам»
| «Суфизм»
| «Шығ ыс перипатетизмі»
| «Мутазилиттер»
|
|
|
| Христиандық тағ ы католицизм бағ ытының негізін қ алағ ан христиандық теолог, епископы-
| Аврелий Августин
| Фома Аквинский
| Ориген
| Боэций
| Тертуллиан
|
|
|
| Араб-мұ сылман философиясында рационализмге сү йенетін бағ ыт
| Шығ ыс перипатетизмі
| Батыс перепатетизмі
| Суфизм
| Патристика
| Схоластика
|
|
|
| Ислам догматтарын рационалды талқ ылауды алғ а қ ойғ ан бағ ыт
| Қ алам
| Шығ ыс перепатетизмі
| Батыс перепатетизмі
| Суфизм
| Таза бауырластар
|
|
|
| Қ ұ дайғ а мистикалық жолмен жетуді ұ сынғ ан бағ ыт
| Суфизм
| Шығ ыс перепатетизмі
| Қ алам
| Батыс перепатетизмі
| Таза бауырластар
|
|
|
| Суфизм философиясындағ ы адамның ө зін-ө зі дамытудағ ы ө негелік-психологиялық жол
| тариқ ат
| шариғ ат
| аят
| қ алам
| хақ иқ ат
|
|
|
| Суфийдің Қ ұ дайғ а жетудегі соң ғ ы жолы
| хақ иқ ат
| шариғ ат
| аят
| қ алам
| тариқ ат
|
|
|
| Исламның діни догмаларын негіздеушілер жә не радикалды исламды жақ таушылар
| мутакаллимдер
| мутазилиттер
| суфистер
| «таза ағ айындар»
| калам
|
|
|
| Ә лем философиясындағ ы екінші ұ стаз
| Ә л-Фараби
| Ә л-Кинди
| Аристотель
| Абай
| Шоқ ан
|
|
|
| Ә л-Фараби философиясы бойынша қ оғ амдық қ ұ рылымның идеалы
| Қ айырымды қ ала
| Утопия
| Кү н қ аласы
| Қ ажетті қ ала
| Бостандық қ аласы
|
|
|
| «Қ ос ақ иқ ат» ілімінің авторы
| Ибн Рушд
| Ә л-Фараби
| Ә л-Кинди
| Ибн Сина
| Ә л-Газали
|
|
|
| «Медицина канондары» ең бегінің авторы
| Ибн Сина
| Ибн Рушд
| Ә л-Газали
| Ә л-Фараби
| Ә л-Кинди
|
|
|
| Қ айта ө рлеу дә уіріне тә н дү ниетаным
| антропоцентристік
| космоцентристік
| теоцентристік
| ғ ылыми
| ағ артушылық
|
|
|
| Қ ұ дай мен табиғ аттың тепе-тең дігін кө рсететін ілім
| пантеизм
| атеизм
| панлогизм
| теология
| позитивизм
|
|
|
| Қ айта ө рлеу дә уіріндегі адам
| Жаратушы, суретші
| Саяси жан
| Микрокосм
| Қ оғ амдық жануар
| Барлық заттың ө лшемі
|
|
|
| Бірнеше ғ асырды қ амтығ ан антишіркеулік, антисхоластикалық бағ ыттағ ы философиялық бағ ыттар кезең інің атауы
| Қ айта Ө рлеу
| Ортағ асырлық
| Жаң а заман
| Антик
| ХХ ғ асыр
|
|
|
| Қ айта Ө рлеу дә уірінің философы Джованни Пико делла Мирандоланың эклектикалық шығ армасы:
| «900 тезис»
| «Адам денесінің қ ұ рылысы туралы»
| «Утопия»
| «Комедия»
| «Ашық қ оғ ам жә не оның жаулары»
|
|
|
| Николай Коперник пен Джордано Бруно ойларының дұ рыстығ ын іс жү зінде дә лелдеген, телескоп жасағ ан, ғ ылыми зерттеу ә дісін тұ жырымдағ ан ғ алым:
| Галилео Галилей
| Андреас Везалий
| Леонардо да Винчи
| М.Лютер
| Цвингли
|
|
|
| Н.Кузанский бойынша танымның пә ні
| Табиғ аттың сезіммен қ абылданатын ә лемімен бірліктегі пантеистік қ ұ дай
| Адам санасында Қ ұ дай игілігі негізінде қ алыптасқ ан идея
| Адамды қ оршағ ан ә лем
| Идеалды қ оғ ам
| Сезіммен қ абылданатын ә лем
|
|
|
| Саяси кө зқ араста утопиялық социализм ілімін қ олдағ ан ойшыл
| Т. Мор
| Т. Кампонелла
| Н.Макиавелли
| Л.Валла
| М. Лютер
|
|
|
| Томаззо Кампанелла идеалдық қ оғ амның ү лгісін қ ай ең бекте жасады?
| «Кү н қ аласы»
| «Утопия»
| «Комедия»
| «900 тезис»
| «Ә ндер туралы»
|
|
|
| Андреас Везалийдің атақ ты кітабы
| «Адам денесінің қ ұ рылысы туралы»
| «Утопия»
| «Комедия»
| «900 тезис»
| «Ә ндер туралы»
|
|
|
| Т. Кампонелланың ең бегінің аты
| «Кү н қ аласы»
| «Патша»
| «Утопия»
| «Ақ ымақ сө зін мадақ тау»
| «Қ ұ діреттілік комедиясы»
|
|
|
| «900 тезис» деп аталатын эклектикалық шығ арма жазғ ан Қ айта Ө рлеу дә уірі ойшылы:
| Джованни Пико делла
| Николай Кузанский
| Данте Алигьери
| Франческо Петрарка
| Мирандола Лоренцо Валла
|
|
|
| «Ренессанс» ұ ғ ымын бірінші болып қ олданғ ан ойшыл
| Джордано Вазари
| Дж. Бруно
| Франческо Петрарка
| Н.Кузанский
| Данте Алигьери
|
|
|
| Европада ХІҮ -ХҮ ғ асырларда кең тарағ ан, ә деби жанрмен астасқ ан философиялық бағ ыт
| Гуманизм
| Реформация
| неоплатондық
| схоластика
| натурфилософиялық
|
|
|
| Табиғ аттың шексіздігі мен ә лемнің кө птү рлілігі туралы концепцияны ұ сынғ ан ойшыл
| Дж. Бруно
| Н. Коперник
| Г.Галилей
| Джордано Вазари
| Н.Кузанский
|
|
|
| Қ айта ө рлеу қ ай елде басталды?
| Италияда
| Қ ытайда
| Ү ндіде
| Иранда
| Жапонияда
|
|
|
| Платон ілімін жү йелеп, оның ішкі қ айшылық тарын жойып, ары қ арай дамытуды кө здеген философиядағ ы идеалистік бағ ыт
| неоплатонизм
| натурфилософиялық
| гуманизм
| реформациялық
| Утопиялық -социалистік
|
|
|
| Болмыс пен танымның негізі ақ ыл-ой деп сенетін философиялық бағ ыт-
| Рационализм
| Гуманизм
| Реформация
| схоластика
| эмпиризм
|
|
|
| Таным негізінде тек сезім мен тә жірибе жатыр деген пікірді жақ тайтын философиялық бағ ыт-
| эмпиризм
| Гуманизм
| рационализм
| схоластика
| Реформация
|
|
|
| Рационализмнің негізін қ алаушы, «Мен ойлаймын, демек мен тіршілік етемін» афоризмінің авторы-
| Рене Декарт
| Фрэнсис Бэкон
| Томас Гоббс
| Джон Локк
| Дж. Дьюи
|
|
|
| Жаң а дә уірде Ф.Бэкон негізін қ алағ ан бағ ыт
| эмпиризм
| рационализм
| скептицизм
| Субъективті идеализм
| агностицизм
|
|
|
| Рационализм бағ ытының негізін қ алаушы
| Р. Декарт
| Б. Спиноза
| Ф. Бэкон
| Дж. Локк
| В. Лейбниц
|
|
|
| Адам санасын «таза тақ тағ а» тең естірген жаң а заман философы
| Дж. Локк
| Б. Спиноза
| Р. Декарт
| Ф. Бэкон
| В. Лейбниц
|
|
|
| «Адам – адамғ а қ асқ ыр» тезисінің авторы
| Т.Гоббс
| Дж. Беркли
| Д. Юм
| Р.Декарт
| Б.Спиноза
|
|
|
| Ф.Бэкон философиясындағ ы бө тен пікірлерге негізделген адасушылық, фанатизм
| «Театр идолы»
| «Тек идолы»
| «Ү ң гір идолы»
| «Алаң идолы»
| «Базар идолы»
|
|
|
| В.Лейбниц философиясының орталық идеясы
| Монада
| Таным
| Сезім
| Мемлекет
| Адам
|
|
|
| Рене Декарттың «филоcофияның негізгі сұ рағ ының» шешімі
| дуалистік
| материалистік
| идеалистік
| Діни
| рационалистік
|
|
|
| Спинозаның ө мірлік девизі:
| «кү лмеу, жыламау, қ арғ амау-тү сіну»
| «ойнамау, уайымдамау, ұ рыспау»
| «кү лмеу, жыламау, терістемеу»
| «кү лмеу, жыламау, ойламау»
| «кү лмеу, жыламау, кінә ламау»
|
|
|
| Философиядағ ы эмпиристік бағ ыттың негізін қ алаушы
| Фр.Бэкон
| Рене Декарт
| Томас Гоббс
| Джон Локк
| Дж. Дьюи
|
|
|
| Б.Спинозаның философиялық жү йесінің негізінде жатқ ан мә селе
| Бір тұ тас субстанция
| Қ ұ дай
| Затар ә лемі
| Таным
| Сезімдік қ абылдаулар
|
|
|
| Ф.Бэкон бойынша ақ иқ ат болып есептелетін таным жолы
| «Ара жолы»
| «Ақ ыл – ой жолы»
| «Ө рмекші жолы»
| «Қ ұ мырсқ а жолы»
| «Қ ұ дай жолы»
|
|
|
| Ф.Бэконның эмпирикалық зерттеу ә дісі
| Индукция
| Дедукция
| Софистика
| Диалектика
| Майевтика
|
|
|
| Декарттың рационалды зерттеу ә дісі
| Дедукция
| Индукция
| Софистика
| Диалектика
| Майевтика
|
|
|
| Жаң а заман философиясындағ ы субъективті идеализм ө кілі
| Дж. Беркли
| Д. Юм
| Б.Спиноза
| Р.Декарт
| Т.Гоббс
|
|
|
| Мемлекет мә селесін зерттеп, «қ оғ амдық келісім» теориясын ұ сынғ ан Жаң а заманғ ы ағ ылшын философы:
| Томас Гоббс
| Рене Декарт
| Фр.Бэкон
| Джон Локк
| Дж. Дьюи
|
|
|
| Жаң а заман философиялық дә стү рін аяқ таушы философ Лейбництің ұ станғ ан теориясы
| монадалар туралы
| елестер туралы
| мемлекет туралы
| ақ ыл-ой туралы
| білім туралы
|
|
|
| Жаң а заманғ ы ағ ылшын философы Т.Гоббстың ұ сынғ ан теориясы
| «қ оғ амдық келісім»
| «қ оғ амдық сауда»
| «қ оғ амдық сана
| «қ оғ амдық пікір
| «қ оғ амдық заң
|
|
|
| Фр.Бэконның кө рсеткен таным ә рекеті іске асатын нақ ты жолдары
| «ө рмекші жолы», «қ ұ мырсқ а жолы», «ара жолы»
| «ө рмекші жолы», «қ ұ мырсқ а жолы», «шыбын жолы»
| «ө рмекші жолы», «қ ұ мырсқ а жолы», «қ ұ с жолы»
| «ө рмекші жолы», «қ ұ мырсқ а жолы», «қ ұ рт жолы»
| «ө рмекші жолы», «қ ұ мырсқ а жолы», «шаян жолы»
|
|
|
| Фр.Бэкон пікірінше тілдегі, ұ ғ ымдық ақ параттағ ы сө здерді, анық тамаларды дұ рыс қ олданбаудан туатын адасушылық
| Базар елестері
| Ү ң гір елестері
| Театр елестері
| Тектік елестер
| Барлық елестер
|
|
|
| «Білім - кү ш» қ ағ идасының авторы:
| Бэкон
| Платон
| Галилей
| Аристотель
| Кант
|
|
|
| Философиядағ ы дінді жоқ қ а шығ аратын ілім
| атеизм
| идеализм
| суфизм
| агностицизм
| дуализм
|
|
|
| «Қ оғ амдық келісім туралы немесе саяси қ ұ қ ық принциптері» ең бегінің авторы
| Ж.Ж.Руссо
| Ш.Монтескье
| М.А. Вольтер
| Д.Дидро
| П.Гольбах
|
|
|
| Ж.Ж.Руссо бойынша мә дениеттің қ ұ лдырау шағ ы
| Ө ркениет
| Мораль
| Саясат
| Қ ұ қ ық
| Дін
|
|
|
| Қ ұ дайды Жаратушы деп танығ анмен, Оның табиғ ат процестері мен адамдар істеріне араласу мү мкіндігін терістейтін ілім
| деизм
| идеализм
| атеизм
| агностицизм
| суфизм
|
|
|
| ХҮ ІІІ ғ асырдағ ы Француз философтарының ұ станғ ан ә дісі
| Ағ артушылық
| Схоластикалық
| Диалектикалық
| Софистикалық
| Патристикалық
|
|
|
| Соғ ыс жү ргізуге қ ұ қ ық тық тиым салуғ а негізделген болашақ тың «мә ң гі бейбітшілік» идеясын ұ сынғ ан неміс философы:
| Иммануил Кант
| Георг Гегель
| Иоганн Фихте
| Фридрих Шеллинг
| Людвиг Фейербах
|
|
|
| Г.Гегельдің философиядағ ы ү лесі
| диалектиканы- дамуды, оның заң дары мен қ ағ идалары туралы ілімді негіздеуі
| субъективті идеализм концепциясын негіздеуі
| идеализмді сынғ а алды, жә не дү ниенің тұ тас материалистік картинасын жасады
| философияның назарын адам мә нін зерттеуге қ арай бұ рды.
| «мә ң гі бейбітшілік» идеясын ұ сынды.
|
|
|
| И.Канттың сыни кезең ге дейінгі шығ армашылығ ында талданғ ан мә селелер
| Табиғ ат философиясы
| Антропологиялық
| Этикалық
| Ә леуметтік
| Метафизикалық
|
|
|
| И.Кант бойынша априорлы форма
| Тә жірибеге дейінгі білім
| Силлогизм
| Ақ ыл – ой жемісі
| Идеялардың тууы
| Сезімдік қ абылдаулар
|
|
|
| И.Кант философиясындағ ы моральдық заң дарды кө рсететін
| Категориялық императив
| «Ө зіндік зат»
| Антиномиялар
| Трансценденталды сана
| Себеп –салдарлы байланыс
|
|
|
| Г.Гегельдің философиялық ә дісі
| Диалектикалық
| Метафизикалық
| Догматикалық
| Скептикалық
| Феноменологиялық
|
|
|
| Неміс классикалық философиясында объективті идеализмнің ө кілі
| В.Г.Гегель
| И.Кант
| И.Г.Фихте
| Л.Фейербах
| Ф.Шеллинг
|
|
|
| В.Г.Гегель философиясын сипаттайтын ұ ғ ым
| Абсолютті рух
| Диалектика
| «Ө зіндік зат»
| Монада
| Табиғ ат философиясы
|
|
|
| Л.Фейербах материализміне тә н сипат
| Антропологиялық
| Феноменологиялық
| Табиғ ат ә лемі
| Диалектикалық
| Скептикалық
|
|
|
| «Христиандық тың мә ні» ең бегінің авторы
| Л.Фейербах
| В.Г.Гегель
| И.Г.Фихте
| Ф.Шеллинг
| И.Кант
|
|
|
| И.Г.Фихте философиясының ерекшелігі
| Субъективті идеализм
| Антропологиялық материализм
| Объективті идеализм
| Агностицизм
| Табиғ ат философиясы
|
|
|
| Неміс классикалық философтарының ішінде натурфилософиялық мә селелерді қ арастырғ ан
| Ф.Шеллинг
| И.Кант
| И.Г.Фихте
| В.Г.Гегель
| Л.Фейербах
|
|
|
| «Адам жә не адамгершілік қ ұ рал емес мақ сат болу ү шін ә рекет ет» деген
| И.Кант
| Ф.Шеллинг
| И.Г.Фихте
| В.Г.Гегель
| Л.Фейербах
|
|
|
| «Табиғ ат диалектикасы» ең бегінің авторы
| Ф.Энгельс
| В.И.Ленин
| Л.Фейербах
| К.Маркс
| Е.Дюринг
|
|
|
| Кант антиномиялары деп аталғ ан қ айшылық тар саны
|
|
|
|
|
|
|
|
| «Мен-концепциясын» тұ жырымдағ ан неміс ойшылы
| Фихте
| Гегель
| Кант
| Шеллинг
| Фейербах
|
|
|
| Саяси – экономикалық заң дылық тарды кө рсететін К.Маркстің ең бегі
| «Капитал»
| «Экономикалық – философиялық қ олжазба»
| «Табиғ ат диалектикасы»
| «Христиандық тың мә ні»
| «Рух феноменологиясы»
|
|
|
| «Мен не біле аламын?» деген сұ рақ тан басталатын И. Канттың ең бегі
| «Таза ақ ыл-ойды сынау»
| «Практикалық ақ ыл-ойды сынау»
| «Пайымдау қ абілетін сынау»
| «Логика»
| «Аспан теориясы мен жалпы жаратылыстану тарихы»
|
|
|
| «Мен не істеуім керек?» деген сұ рақ қ а жауап беретін И. Канттың кітабы
| «Практикалық ақ ыл-ойды сынау»
| «Таза ақ ыл-ойды сынау»
| «Пайымдау қ абілетін сынау»
| «Логика»
| «Антропология»
|
|
|
| «Мен неге ү міттене аламын?» деген сұ рақ қ а жауап беретін И. Канттың ең бегі
| «Пайымдау қ абілетін сынау»
| «Практикалық ақ ыл-ойды сынау»
| «Таза ақ ыл-ойды сынау»
| «Логика»
| «Антропология»
|
|
|
| «Билікке деген ерік» проблемасын кө терген ойшыл
| Ф. Ницше А.
| Шопенгауэр
| С. Кьеркегор
| М. Хайдеггер
| А. Камю
|
|
|
| «Ө мірге деген ерік» проблемасын кө терген ойшыл
| А. Шопенгауэр
| Ф. Ницше
| С. Кьеркегор
| М. Хайдеггер
| А. Камю
|
|
|
| «Егер ол ол кү л емес адам болса билікке деген еркін ө мірге енгізеді, сол ү шін кү реседі»-деген ойшыл
| Ф. Ницше
| М. Хайдеггер
| А. Камю
| С. Кьеркегор
| А. Шопенгауэр
|
|
|
| А. Шопенгуаэр бойынша уайым мен ауруды ә келетін ерік тү рі
| Ә лемдік ерік
| Ө лімге деген ерік
| Билікке деген ерік
| Ө мірге деген ерік
| Индивидуалды ерік
|
|
|
| Ф. Ницшенің қ ұ дай туралы пікірі
| «Қ ұ дай ө лді»
| «Қ ұ дай мә ң гі»
| «Қ ұ дай жалғ ыз»
| «Қ ұ дай шексіз»
| «Қ ұ дай шекті»
|
|
|
| Ф. Ницшенің мә дениетте кө рсеткен екі бастамасы
| Дионистік жә не аполлондық
| Материалды жә не рухани
| Готикалық жә не риторикалық
| Мә дениет жә не ө ркениет
| Қ алалық жә не ауылдық
|
|
|
| Славянофилдер мен батыстанушылар арасындағ ы пікірталастың мә ні
| «Ресей мен орыс халқ ының ә лемдегі тарихи тағ дыры»
| «Қ оғ амдық болмыс пен қ оғ амдық сана арақ атнасы»
| «Ұ лттық жә не ұ лтаралық қ атынас»
| «Дін мен саясат мә селесі»
| «Ә лемді тану туралы»
|
|
|
| В.С. Соловьев философиясының негізгі мә селесі
| Жалпы бірлік идеясы
| Жеке тұ лғ а
| Космизм
| Мә дениет пен ө ркениет
| Адам мен Қ ұ дай қ атнасы
|
|
|
| Ұ лттық мә селені басты ете отырып «орыстық жан» идеясын қ арастырғ ан
| Н.А. Бердяев
| П.А. Флоренский
| В.С. Соловьев
| С.Н. Булгаков
| Л.И. Шестов
|
|
|
| Батысшылдар ағ ымының негізін қ алағ ан орыс ойшылы
| П.Я.Чаадаев
| П.А. Флоренский
| В.С. Соловьев
| Н.А. Бердяев
| Л.И. Шестов
|
|
|
| Орыс космизмінің негізін салғ ан
| К.Э. Циолковский
| Л.Н.Гумилев
| В.С. Соловьев
| Н.Г.Чернышевский
| Н.Я.Данилевский
|
|
|
| «Жерұ йық ты» іздеген, қ азақ жерінен шық қ ан алғ ашқ ы утопист
| Асан қ айғ ы
| Бұ хар жырау
| Шалкиіз
| Доспамбет
| Шал ақ ын
|
|
|
| «Қ ұ тты білік» шығ армасының авторы
| Ж.Баласағ ұ н
| М.Қ ашқ ари
| А.Иугнеки
| А.Яссауи
| Ибн-Рушд
|
|
|
| Қ азақ ағ артушылығ ының негізін қ алағ ан
| Шоқ ан
| Шә кә рім
| Абай
| Ыбырай
| А.Байтұ рсынов
|
|
|
| Шә кә рімнің «Ү ш ақ иқ ат» ең бегінің ең басты проблемасы
| Ар-ұ ждан
| Махаббат
| Табиғ ат
| Категориялар
| Қ ұ дай
|
|
|
| «Ар-ұ ят жоқ адамда сенім де жоқ» деген қ азақ ойшылы
| Абай
| Шә кә рім
| Ыбырай
| Шоқ ан
| ә л-Фараби
|
|
|
| Адам мен табиғ ат арасындағ ы қ ұ пияны талдағ ан Шоқ анның ең бегі
| «Қ ырғ ыздардағ ы шамандық тың қ алдық тары»
| «Қ ырғ ыздар туралы очерк»
| «Сот реформасы туралы хаттар»
| «Қ азақ халқ ының ақ ындық ө нері туралы»
| «Философиялық шығ армалар»
|
|
|
| «Ғ ылымғ а ешқ андай философияның қ ажеті жоқ» деген лозунгты ұ станғ ан ХХ ғ асырдағ ы философия бағ ыты
| Позитивизм
| Структурализм
| Феноменология
| Герменевтика
| Психоанализ
|
|
|
| Позитивизм бағ ытының негізін қ алаушы
| О. Конт
| Г. Спенсер
| Э. Мах
| З. Фрейд
| Л. Витгенштейн
|
|
|
| «Ойлауды ү немдеу» идеясының авторы
| Э. Мах
| О. Конт
| Г. Спенсер
| З. Фрейд
| Л. Витгенштейн
|
|
|
| Прагматизм бағ ытының негізін қ алаушы
| Ч. Пирс
| М. Хайдеггер
| Х. Гадамер
| Л. Витгенштейн
| К. Поппер
|
|
|
| Ғ ылымның рө лін абсолюттендіретін философиялық -дү ниетанымдық бағ ыт
| сциентизм
| сенсуализм
| технократизм
| фатализм
| реализм
|
|
|
| Философияда инструментализм ә дісін қ олданғ ан прагматизм ө кілі
| Д. Дьюи
| К. Поппер
| Э. Мах
| Г. Спенсер
| Ч. Пирс
|
|
|
| Адам психикасының ү ш дең гейін бө ліп қ арастырғ ан ХХ ғ. Философиясының ө кілі
| З. Фрейд
| К.Г. Юнг
| Э. Фромм
| М. Хайдеггер
| Ж.П. Сартр
|
|
|
| Фрейд философиясында қ арастырылатын бейсаналылық тү рі
| индивидуалды
| ұ жымдық
| ә леуметтік
| топтық
| діни
|
|
|
| К.Г. Юнг философиясында қ арастырылатын бейсаналылық тү рі
| ұ жымдық
| индивидуалды
| ә леуметтік
| топтық
| діни
|
|
|
| Э. Фромм философиясында қ арастырылатын бейсаналылық тү рі
| ә леуметтік
| индивидуалды
| ұ жымдық
| топтық
| діни
|
|
|
| З. Фрейд бойынша бейсаналылық тың бірінші себебі болып есептелетін сексуалды қ ұ марлық
| либидо
| ерік
| инстинкт
| интуиция
| махаббат
|
|
|
| Тіршілік ету, ө мір сү ру мағ ынасын білдіретін философия бағ ыты
| экзистенциализм
| иррационализм
| эмпиризм
| структурализм
| позитивизм
|
|
|
| Экзистенциализм – ол гуманизм деп санағ ан ойшыл
| Ж. Сартр М.
| Хайдеггер
| А. Камю
| К. Ясперс
| А. Шопенгауэр
|
|
|
| Философиялық герменевтиканың негізін қ алаушы
| Х. Гадамер
| Ж.. Сартр
| М. Хайдеггер
| Шлейермахер
| А. Шопенгауэр
|
|
|
| С. Кьеркегор бойынша барлық адамды жануардан ажырататын қ асиет
| ө кініш
| интуиция
| ерік
| ақ ыл-ой
| сезім
|
|
|
| А. Камю бойынша, адамды абсурдтық жағ дайдан шығ аратын жол
| бү лік
| діни кө теріліс
| таза ақ ыл
| сенім
| ө зін-ө зі ө лтіру
|
|
|
| Структурализм бағ ытының негізін салғ ан ойшылдар:
| Пропп, Леви-Стросс
| Кассирер, Бахтин
| Гердер, Поппер
| Злобин, Белл
| Кант, Гегель
|
|
|
| Экзистенциализмнің ө зектілігі мен кө ркеюіне себепші болғ ан алғ ышарттар:
| соғ ыстар кезіндегі адамгершіліктік, экономикалық, саяси дағ дарыстар
| техника жетістіктерінің адамғ а қ арсы бағ ытталуы
| адамзаттың жойылу қ аупі
| қ атігездіктің, бейадамшылық тың кү шеюі
| осы себептердің барлығ ы
|
|
|
| «Болмыс пен уақ ыт» ең бегінің авторы
| М. Хайдеггер
| Ж.. Сартр
| Х. Гадамер
| Ф.Шлейермахер
| А. Шопенгауэр
|
|
|
| Э. Гуссерль негізін қ алағ ан ХХ ғ. философиялық бағ ыт
| феноменология
| позитивизм
| герменевтика
| структурализм
| психоанализ
|
|
|
| Болмыс туралы ілім
| онтология
| диалектика
| гносеология
| аксиология
| этика
|
|
|
| Қ оғ ам жә не қ оғ амдағ ы адам болмысын қ арастыратын болмыс формасы
| ә леуметтік
| идеалды
| феноменалды
| материалды
| адам
|
|
|
| Барлық заттарды қ амтитын философиялық категория
| болмыс
| материя
| кең істік
| уақ ыт
| бейболмыс
|
|
|
| Материяғ а тә н анық тама
| Материя-санағ а тә уелсіз ө мір сү ретін объективті шынайылық
| Материя-барлық нә рсе қ ұ ралатын зат
| Материя-біздің сезім мү шелерімізге ә сер ететін зат
| Материя-алғ ашқ ы негіз, субстанция
| Материя-сезімдер жиынтығ ы
|
|
|
| Материяның ө мір сү ру ә дісі
| Қ озғ алыс, уақ ыт, кең істік
| Ө зара шарттылық
| Себептілік
| Ө зара ұ йымдастыру
| Ө зара келісім
|
|
|
| Қ озғ алыстың негізгі формаларының классификациясын
Данная страница нарушает авторские права?
|