Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Лабораторна робота № 1. Тема: Створення першого місця дії (сцени) в пакеті POV-RAY.
Тема: Створення першого місця дії (сцени) в пакеті POV-RAY. Мета: Навчитись створювати просте місце дії.
Теоретична частина:
Об’єкт: sphere { < центр>, радіус [МОДИФІКАТОРИ_ОБ'ЄКТУ...] } де • < центр> в 3D координатах • Радіус - значення • МОДИФІКАТОРИ_ОБ'ЄКТУ такі ефекти як колір, текстура, прозорість, інші. Модифікатори: • pigment { }: встановлює властивий колір об'єкту (колір, який залежить від освітленості, позиції інших об'єктів, і т.д.). • finish { }: встановлює зовнішні ефекти як наприклад відображення, високе освітлення, і т.д. Властивість finish має чисельні параметри. Найзагальніший це: • ambient (розсіяння) < величина> де < величина > змінюється на проміжку від 0 до 1. Вказує наскільки розсіяне світло сприяє освітленню об'єкта • diffuse (розпливчастість)< величина> де < величина > змінюється на проміжку від 0 до 1. Вказує наскільки light відбивається від поверхні • phong та phong_size: одна частина основного освітлення (яскраві плями) • reflection (відображення) < величина>: задається дзеркальність поверхні.
ВPOV-RAY використовуєтьсякоординатна система, напрями осей якої зображені на рисунку 1. Рис. 1. Напрями осей координатної системи.
Приклад: Зображення шара.
Завдання на лабораторну роботу: Створіть сцену з використання, що найменше 10 об’єктів sphere (шар), покажіть світло, тінь та затінення.
|