Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Прості геометричні об'єкти






Лабораторна робота № 2

 

Тема: Використання простих геометричних об'єктів в пакеті POV-RAY.

Мета: Навчитись створювати сцену з простих геометричних об'єктів.

 

Теоретична частина:

Об'єкт: camera має багато параметрів, які необхідно настроювати:

location координата точки з якої ми дивимось

look_at координата точки на яку направлений погляд

sky: нахил плана

up та right: коефіцієнт стиснення зображення (типове значення складає 4/3)

direction ( напрям ): рідко використовується. Використовується, щоб вказати напрям кута який охоплює місце дії

Прості геометричні об'єкти

Об’єкт: plane { < напрям >, відстань [МОДИФІКАТОРИ_ОБ'ЄКТУ...] }

де:

• < напрям > вказуються координати вектора перпендикулярно якого розташовується план

• відстань - нульова мітка плану.

• МОДИФІКАТОРИ_ОБ'ЄКТУ такі ефекти як колір, текстура, прозорість, інші.

Об’єкт: sky_sphere { pigment {колір} } – дозволяє створити ефект неба.

 

Використаємо мову опису місця дії (scene description language - SDL) код, що використовується в.pov файлах. В цих файлах побудовані певні об'єкти без специфічних ефектів, освітлення.

Використовується як: #include “ name of file

Файл Origin.inc, дозволяє показати точку відліку та напрями координатних осей в сцені.

• розмістіть копію Origin.inc файлу у вашому поточному робочому каталозі

• пропишіть: #include “Origin.inc” у вашому.pov файлі

• для того щоб показати точку відліку та напрями координатних осей вам необхідно написати в.pov файлі команду ShowOrigin()

• як альтернатива, ви можете використати ShowOrigin_color(колір), для того щоб змінити колір осей з сірого на кольоровий.

 

Завдання на лабораторну роботу:

Створіть цікаву сцену:

· використовуючи файл Origin.inc. та змініть колір осей з сірого на кольоровий.

· з використанням всіх об’єктів та параметрів, що розглянуті в теоретичному матеріалі.


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.006 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал