Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
леуметтану пәні бойынша емтихан тест сұрақтарыСтр 1 из 7Следующая ⇒
< question> Ә леуметтану дегеніміз: < variant> Индивидтердің ә леуметтік ө мірі немесе ә леуметтік қ арым-қ атынас жү йесіндегі тұ лғ алар туралы ғ ылым < variant> Діни кө зқ арастар туралы < variant> Саяси жә не ә леуметтік ө мір туралы < variant> Этикалық қ ұ ндылық тар туралы < variant> Жеке адамның мінез-қ ұ лқ ы туралы
< question> Микроә леуметтануғ а жатады: < variant> символикалық интеракционизм < variant> структуралық функционализм < variant> эволюционизм < variant> позитивизм < variant> Марксизм
< question> Макроә леуметтануғ а тө мендегілердің қ айсысы жатады? < variant> конфликтология < variant> социометрия < variant> ә леуметтік жү йені талдау теориясы < variant> этнометодология < variant> шағ ын топтар ә леуметтануы
< question> Ә леуметтік институт дегеніміз: < variant> тарихи қ алыптасқ ан адамдардың біріккен іс-ә рекетінің тұ рақ ты тү рін ұ йымдастыру < variant> ә леуметтік қ атынас арқ ылы біріккен адамдар тобы < variant> белгілі бір ә леуметтік қ асиеттердің негізінде қ алыптасқ ан топтың, қ ауымның ү лкен жиынтығ ы < variant> жоғ арғ ы оқ у орны < variant> ө зінің тұ тастығ ымен, тарихи жә не ә леуметтік ә рекет, мінез-қ ұ лқ ымен ерекшеленетін субьект, эмпирикалық белгіленетін шын мә нінде бар адамдардың жиынтығ ы
< question> Социологияның негізін қ алаушылардың ойынша қ оғ амдағ ы ынтымақ тастық ты жә не келісімділікті дамытудың қ ай жолын кө рсетті: < variant> реформалық < variant> социалистік революция < variant> революция < variant> Бү лік < variant> ү гіт-насихат
< question> Ә леуметтік шындық тың негізгі кө рсеткіші: < variant> Қ оғ амдағ ы мә дениет < variant> Қ оғ амдағ ы саясат < variant> Ө зара пікір- талас < variant> Жеке адам < variant> Индивид
< question> Ә леуметтану ғ ылым бойынша иерархия термині қ андай мағ ына береді? < variant> Қ оғ амның ә леуметтік қ ұ рылымын анық тау ү шін қ олданылады < variant> Аз топ < variant> Алғ ашқ ы топ < variant> Екінші топ < variant> Ә леуметтік бақ ылау
< question> Антикалық дә уірдің алғ ашқ ы социологтары деген атқ а ие болғ ан ә леуметтік философтарды атаң ыз: < variant> Платон, Аристотель < variant> О.Конт < variant> Г.Спенсер < variant> Дж.Мид < variant> Т.Парсонс
< question> Ә леуметтанудың негізгі ұ ғ ымдарының бірін атаң ыз? < variant> Ә леуметтік жү йе < variant> Ә леуметтік философия < variant> Психология < variant> Саяси процесс < variant> Экономикалық факті
< question> «Социология» деген сө з алғ аш рет қ ашан қ олданылды? < variant> ХІХғ. 40 ж. < variant> 1750 ж. < variant> ХХғ. басында < variant> Б.з. 3 ғ. < variant> Х1Х ғ. соң ында
< question> Нормалық жү йенің негізгі элементтері: < variant> салт-дә стү рлі < variant> қ арапайым < variant> мақ сатты-рациональды < variant> Кү рделі < variant> аффективті
< question> Ә леуметтік жү йенің тиімді жағ дайы қ оғ амадағ ы тұ рақ тылық пен тең дікті сақ тау деп санағ ан кім? < variant> Т.Парсонс < variant> М.Вебер < variant> А.Тойнби < variant> Ч.Кули < variant> Дж.Мид
< question> Бюрократияны ә леуметтік ө мірді рационализациялауғ а ә келеді деп есептеген: < variant> М.Вебер < variant> О.Конт < variant> С.Липсет < variant> А.Тойнби < variant> Ф.Теннис
< question> Қ оғ ам дамуының қ озғ аушы кү ші таптар (класс) болып табылады деген пікірдің иесі: < variant> К.Маркс < variant> М.Вебер < variant> Г.Спенсер < variant> О.Конт < variant> Э.Дюркгейм
< question> Қ оғ амның ең бек бө лінісінің ә леуметтік мә нін тұ жырымдағ ан: < variant> Э.Дюркгейм < variant> Ф.Теннис < variant> В.Парето < variant> М.Вебер < variant> О.Конт
< question> Қ оғ амның маң ызды ә леуметтік институттарына отбасы, дін, саяси жә не экономикалық институттарды жатқ ызғ ан ғ алым: < variant> Г.Спенсер < variant> О.Конт < variant> П.Сорокин < variant> Э.Мэйо < variant> Р.Мертон
< question> Мә дениеттер қ ақ тығ ысындағ ы мә дениеттердің іріктелуін зерттеуші: < variant> М.Мид < variant> О.Конт < variant> Г.Спенсер < variant> П.Сорокин < variant> И.Кант
< question> Социализм капитализмді жең іп шығ ады деген пікірді айтқ ан: < variant> К.Маркс < variant> Г.Лебон < variant> Т.Парсонс < variant> Э.Дюркгейм < variant> О.Конт
< question> Ә леуметтік институттардың тү рін атаң ыз? < variant> Діни, білім беру, отбасы жә не неке < variant> Биресми ұ йымдардың институты < variant> Географиялық < variant> Миграциялық < variant> Мә ртебелік
< question> Мә дениет дегеніміз: < variant> Салт-дә стү рлердің, ә леуметтік норма, тә ртіптердің жиынтығ ы < variant> Мемлекеттің сыртқ ы саясаты < variant> Қ арым – қ атынас < variant> Ө зара ә ң гімелесу < variant> Ішкі саясат
< question> Элита дегеніміз: < variant> Қ оғ амдағ ы ең таң даулы, сұ рыпталғ ан адамдар < variant> Қ оғ амдағ ы ең тө менгі адамдар < variant> Орта тап ө кілдері < variant> Тө менгі- тө менгі тап < variant> Орта таптың тө менгі қ абаты
< question> Қ оғ ам дамуын ө ндіріске дейінгі, ө ндірістік жә не постө ндірістік деп бө лген ғ алым: < variant> Д.Белл < variant> О.Конт < variant> Г.Спенсер < variant> Р.Мертон < variant> Г.Тард
< question> О.Конттың пікірінше қ оғ амның негізгі бірлігі неде? < variant> Отбасы < variant> Жеке адам < variant> Ә леуметтік топ < variant> Қ арым –қ атынас < variant> Қ оғ ам
< question> К.Маркс қ оғ ам тү рлерін қ алайша анық тады? < variant> ө ндірістік тә сілмен < variant> ө ндірістік қ ұ ралдармен < variant> ө ндірістік қ ұ рал-саймандармен < variant> ең бек қ ұ рал-саймандармен < variant> ең бек қ ұ ралдарымен
< question> Номинальды қ ауымдастық дегеніміз: < variant> Белгілі бір мә селені зерттеу ү шін бө лінген қ ауымдастық < variant> Реальды топ < variant> Қ арым-қ атынас < variant> Жү йе < variant> Жеке тұ лғ а
< question> Алғ ашқ ы топ дегеніміз: < variant> Ұ зақ ә рі берік байланысатын жә не дә стү рлерді сақ тайтын аз топ < variant> Адамдардың жиынтығ ы < variant> Бір сә тке жиналғ ан адамдар < variant> Жеке адам < variant> Ер адам
< question> Символикалық интеракционизм нені оқ ытады? < variant> ө зара іс- ә рекет < variant> сенім < variant> таным < variant> ә леуметтік жү йелер < variant> стратификация (жіктелу)
< question> Этнометодология дамытқ ан идеяларды кө рсетің із: < variant> феноменологиялық ә леуметтану < variant> символикалық интеракционизм < variant> қ ұ рылымдық функционализм < variant> позитивизм < variant> Марксизм
< question> «Айнадағ ы мен» теориясын қ алыптастырушы: < variant> Ч.Кули < variant> Э.Дюркгейм < variant> Дж.Мид < variant> Г.Тард < variant> Г.Маркузе
< question> «Орташа дең гейлер» теориясы ұ ғ ымын енгізуші: < variant> Р.Мертон < variant> В.Парето < variant> О.Конт < variant> Э.Фромм < variant> Т.Парсонс
< question> Р.Мертон мына тү сініктерді талдай отырып функционализді толық тырды: < variant> дисфункция < variant> операция < variant> процедура < variant> қ ұ рылым < variant> интеракция
< question> Қ ауым мен қ оғ амды бө ліп кө рсеткен: < variant> Ф.Теннис < variant> А.Шюц < variant> Дж. Морене < variant> Э.Мэйо < variant> Дж.Мид
< question> «Адамшылдық қ арым –қ атынас» концепциясын (тұ жырымдамасын) енгізген кім? < variant> Э.Мэйо < variant> Дж.Мид < variant> П.Сорокин < variant> Л.Уорд < variant> Н.Смелзер
< question> «Тү сінетін ә леуметтануды» қ алыптастырушы: < variant> М.Вебер < variant> Г.Спенсер < variant> З.Фрейд < variant> Г.Тард < variant> Дж.Мид
< question> Позитивизмнің дамуына ү лес қ осқ ан ғ алым.: < variant> О.Конт < variant> А.Шюц < variant> Дж. Морене < variant> Э.Мэйо < variant> Дж.Мид
< question> Ә леуметтік ө зара іс-ә рекетті оқ ыту қ ай бағ ыттың пә ні болып табылады: < variant> микроә леуметтану < variant> макроә леуметтану < variant> орташа дең гейлер теориясы < variant> білім ә леуметтану < variant> психология
< question> Ә леуметтік жанжал теориясының ө кілі: < variant> Р.Дарендорф < variant> Э.Дюркгейм < variant> О.Конт < variant> Дж.Хоманс < variant> Дж.Мид
< question> Мына теоретиктердің ішінде эволюцияның мә ні дифференциалды жә не кү рделі қ ызмет процесінде деп санағ ан кім? < variant> Г.Спенсер < variant> О.Конт < variant> Э.Дюркгейм < variant> П.Сорокин < variant> Э.Гидденс
< question> «Ә леуметтікті ә леуметтік арқ ылы» оқ ыту ә дісі дегеніміз: < variant> социологизм < variant> Тү сіну < variant> диалектикалық логика < variant> сауал < variant> герменевтика
< question> Қ ұ рылымдық – функционалдық талдау мектебінің ө кілін кө рсетің із: < variant> Т.Парсонс < variant> Р.Мертон < variant> П.Сорокин < variant> Э.Мэйо < variant> Г.Зиммель
< question> У.Томас жә не Ф. Знанецкий ө кілдері: < variant> эмпирикалық ә леуметтанудың < variant> органикалық мектептің < variant> позитивизмнің < variant> ө ндірістік ә леуметтанудың < variant> ә леуметтік айырбас ә леуметтануының
< question> Обьективті мақ сат ү шін кү ресте индивидтердің, ә леуметтік топтардың сезімдері мен ұ мтылыстарын бейнелейтін ә леуметтік дау-жанжалды идеологиялық қ ұ былыс ретінде анық тағ ан кім? < variant> Л.Козер < variant> Т.Парсонс < variant> Дж.Хоманс < variant> М.Вебер < variant> О.Конт
< question> Ә леуметтік дау - жанжалды қ арастыратын бағ ытты кө рсетің із: < variant> конфликтология < variant> позитивизм < variant> постмодернизм < variant> айырбас ә леуметтануы < variant> эволюционизм
< question> Кү нделікті оқ ып – білу ә леуметанудың қ ай бө лімінің мә селесі: < variant> білім ә леуметтануы < variant> феноменологиялық ә леуметтану < variant> Марксизм < variant> позитивизм < variant> педагогика
< question> «Адамның интелектуалды дамуының ү ш сатысы» заң ын қ алыптастырушы: < variant> О.Конт < variant> Г.Спенсер < variant> А.Тойнби < variant> К.Маркс < variant> Р.Мертон
< question> «Ө рлеуші жә не бә сең деуші» мобильділік – тү рі: < variant> тік (вертикалды) мобилділік < variant> кө лденең (горизанталды) мобильділік < variant> конвергенция < variant> идентификация < variant> ә леуметтендіру
< question> Профессор атағ ы неге жатады: < variant> статус (мә ртебе) < variant> рө лді кү ту < variant> рө лді атқ ару < variant> Девиация < variant> рө лдік жанжал
< question> Белгілі-бір ә леуметтік қ ажеттілікті жә не қ ызығ ушылық тарды қ анағ аттандыруғ а бағ ытталғ ан нормалар жү йесі бұ л -- ә леуметтік: < variant> Институт < variant> Процесс < variant> Прогресс < variant> ә леуметтілік < variant> Тексеру
< question> Тең сіздік ә леуметтік дамудың басты негізі деп есептеген кім? < variant> Т.Парсонс < variant> М.Вебер < variant> О.Конт < variant> Г.Спенсер < variant> П.Сорокин
< question> Ә леуметтік мобильділіктің тік (вертикальді) жә не кө лденең (горизонтальді) тү рін кө рсеткен кім? < variant> П.Сорокин < variant> О.Конт < variant> Т.Парсонс < variant> Э.Дюркгейм < variant> К.Маркс
< question> П.Сорокин стратификацияның қ анша тү рін кө рсетті? < variant> 3 < variant> 2 < variant> 1 < variant> 5 < variant> 7
< question> Ә леуметтік статус дегеніміз: < variant> тұ лғ аның қ оғ амдағ ы орны < variant> топтан топқ а ауысу < variant> тұ лғ аның жеке мамандығ ы < variant> материалдық жә не рухани қ ұ ндылық тарды иемдену < variant> шығ у тегіне байланысты
< question> Стратификация термині ә леуметтану ғ ылымына қ ай ғ ылымнан енген? < variant> Геология < variant> Биология < variant> философия < variant> саясаттану < variant> Физика
< question> Стратификацияның қ анша ө лшемі(критериі) бар? < variant> 4 < variant> 5 < variant> 8 < variant> 10 < variant> 12
< question> Мобильділіктің қ андай тү рінде статус ө згереді? < variant> Тік < variant> Кө лденең < variant> ұ рпақ аралық < variant> ұ рпақ ішілік < variant> географиялық
< question> Қ азіргі батыс қ оғ амындағ ы орта таптың саны: < variant> 60% < variant> 10% < variant> 30% < variant> 15% < variant> 25%
< question> Адамдардың ә леуметтік жіктерге, қ абаттарғ а бө лінуін кө рсететін термин: < variant> Ә леуметтік стратификация < variant> Ә леуметтік мобильділік < variant> Ә леуметтік институттар < variant> Ә леуметтік топ < variant> Ә леуметтік шындық
< question> Ә леуметтік қ ұ рылымның элементтері: < variant> Кә сіптік топтар < variant> Саяси партия < variant> Діни ұ йым < variant> Жеке адам < variant> Мә ртебе
< question> Маркстік социологиялық теория бойынша ә леуметтік тең сіздіктің негізгі себебі неде? < variant> Меншіктік қ атынастар < variant> Саяси қ атынастар < variant> Жеке адамның мінез-қ ұ лық ы < variant> Элитағ а қ атысты < variant> Қ арым – қ атынас
< question> Престиж дегеніміз не? < variant> Қ ұ рметке жету < variant> Адамның қ оғ амдағ ы орны < variant> Рө л < variant> Қ арым-қ атынас < variant> Қ ұ ндылық
< question> «Ө рлеуші» мобильділік мобильділіктің қ ай тү ріне жатады? < variant> Тік < variant> Кө лденең < variant> Ұ рпақ аралық < variant> Ұ рпақ ішілік < variant> географиялық
< question> Жеке тұ лғ а қ оғ амдағ ы индивидтердің орындайтын рө лдері жиынтығ ының функциясы болып табылады – осы жағ дай: < variant> рө лдік теория < variant> айнадғ ы мен теориясы < variant> Марксизм < variant> айырбас теориясы < variant> дау – жанжал теориясы
< question> Тұ лғ аны мә дениет (қ оғ ам) арқ ылы анық тайды: < variant> Микроә леуметтану < variant> Макроә леуметтану < variant> Интернализация < variant> Интеракция < variant> Стратификация
< question> Ұ лт дегеніміз: < variant> туа біткен статус < variant> шартталғ ан статус < variant> қ олы жеткен статус < variant> Роль < variant> Таң дау
< question> Аномия дегеніміз: < variant> ортақ мә ндегі тә ртіптің болмауы < variant> қ оғ амның ынтымақ тасуы < variant> ә леуметтік адаптация (бейімделу) < variant> Жанжал < variant> ө зара ә рекет
< question> Ә леуметтік норманы бұ зу: < variant> Ауытқ ушылық < variant> Қ алыпты жағ дай < variant> Мінез-қ ұ лық < variant> Тә ртіп < variant> Жү йе
< question> «Идеалды тү р» тү сінігінің авторы болып табылады: < variant> М.Вебер < variant> Ф.Теннис < variant> Г.Зиммель < variant> О.Конт < variant> Э.Дюркгейм
< question> Адамдардың психоэмоцианальдық ә рекеттеріне негізделген ә леумететтік ә рекет дегеніміз: < variant> аффективті < variant> дә стү рлі < variant> қ ұ ндылық ты < variant> рациоанльды < variant> қ арапайым
< question> Дж.Мид – негізін салушы: < variant> символикалық интеракционизмнің < variant> этнометодологияның < variant> қ ұ рылымдық функционализмнің < variant> социометрияның < variant> айырбас ә леуметтануының
< question> Жанжалдың басты себебі біреулердің ө згелерге ө кілетті болу фактісінен деген пікірді қ алыптастырғ ан: < variant> Р.Дарендорф < variant> К.Маркс < variant> Р.Мертон < variant> Э.Дюркгейм < variant> Г.Спенсер
< question> Адамның ұ мтылысына, ө з еркіне, таң дауына байланысты берілетін статус: < variant> қ олы жеткен < variant> интегральды < variant> Аралас < variant> Басты < variant> туа біткен
< question> Ә леуметтену (социализация) процесіне кө мек беруші адамдар мен мекемелер: < variant> Агенттер < variant> Бағ ыт < variant> Позиция < variant> обьектілер < variant> субьектілер
< question> «Статустар жиынтығ ын» терминін енгізген кім: < variant> Р.Мертон < variant> О.Конт < variant> Г.Спенсер < variant> Т.Парсонс < variant> Э.Мэйо
< question> «Ә леуметтік айырбас» концепциясының авторы: < variant> Дж. Хоманс < variant> Дж. Мид < variant> О.Конт < variant> Г.Спенсер < variant> Т.Парсонс
< question> Тұ лғ аралық, топішілік жә не адамдардың кү нделікті ө зара іс-ә рекетін зерттейтін: < variant> Микроә леуметтану < variant> Макроә леуметтану < variant> Ә леуметтік жү йе < variant> Ә леуметтік қ ұ рылым < variant> Дә стү рлі іс-ә рекет
< question> Ресоциализация дегеніміз: < variant> Ө мірдің ә рбір кезең інде жаң а рө лдерді, қ ұ ндылық тарды, білімдерді мең геру процесі: < variant> Ө мірді теріс тү сіну < variant> Кү нделікті іс-ә рекет < variant> Ә ң гімелесу < variant> Қ арапайым іс-ә рекет
< question> Маркстік социологиялық теория бойынша ә леуметтік тең сіздіктің негізгі себебі неде? < variant> Меншіктік қ атынастар < variant> Саяси қ атынастар < variant> Жеке адамның мінез-қ ұ лық ы < variant> Элитағ а қ атысты < variant> Қ арым – қ атынас
< question> К.Маркс қ оғ ам тү рлерін қ алайша анық тады? < variant> ө ндірістік тә сілмен < variant> ө ндірістік қ ұ ралдармен < variant> ө ндірістік қ ұ рал-саймандармен < variant> ең бек қ ұ рал-саймандармен < variant> ең бек қ ұ ралдарымен
< question> Бюрократияны ә леуметтік ө мірді рационализациялауғ а ә келеді деп есептеген: < variant> М.Вебер < variant> О.Конт < variant> С.Липсет < variant> А.Тойнби < variant> Ф.Теннис
< question> Қ оғ ам дамуының қ озғ аушы кү ші таптар (класс) болып табылады деген пікірдің иесі: < variant> К.Маркс < variant> М.Вебер < variant> Г.Спенсер < variant> О.Конт < variant> Э.Дюркгейм
< question> Қ оғ амның ең бек бө лінісінің ә леуметтік мә нін тұ жырымдағ ан: < variant> Э.Дюркгейм < variant> Ф.Теннис < variant> В.Парето < variant> М.Вебер < variant> О.Конт
< question> Капиталистық қ оғ амғ а қ ай жү йе тә н? < variant> Таптық < variant> Жабық < variant> Сословиялық < variant> Этакратиялық < variant> Касталық
< question> Ә леуметтік мү мкіншілігіне қ арай бө лінетін топ, ол? < variant> тап < variant> Ұ йым < variant> Шағ ын топ < variant> Қ ауым < variant> Страта
< question> Кіріс, білім, билік, престиж – қ андай жү йенің компоненттері: < variant> Таптық < variant> Сословиялық < variant> физико-генетикалық < variant> Қ ұ лдық < variant> Касталық
< question> Социологияның бірінші ғ ылыми бағ ыты, ол: < variant> позитивизм < variant> Феноменология < variant> ең бек социологиясы < variant> эмпирикалық социология < variant> жаң амарксизм
< question> Статус жө нің дегі адамдардың тұ рақ ты байланысы дегеніміз не? < variant> ә леуметтік қ атынас < variant> Ә рекет < variant> ө зара ә рекет < variant> Ең бек < variant> Жү йе
< question> " Ә леуметтану" терминінің пайда болуын қ ай ең бекпен сә йкестендіреді? < variant> Позитивті философия курсы < variant> Қ ауым жыне қ оғ ам < variant> Ақ ша философиясы < variant> Социология < variant> Макросоциология жә не микросоциология
< question> «Айнадағ ы мен» теориясы қ андай процесті тү сіндіреді? < variant> ә леуметтендіру процесі < variant> Девиацияны < variant> Аномияны < variant> Эволюцияны < variant> Циклді
< question> Адам психикасының қ ұ рылымы туралы теорияның негізін салушы - ол? < variant> З. Фрейд < variant> Дж. Хоманс < variant> А. Шюц < variant> Ч. Кули < variant> Э. Мейо
< question> Қ оғ амда бейімделушілік қ ызметін атқ аратың қ андай жү йе? < variant> Ә леуметтік < variant> Саяси < variant> Мә дени < variant> Қ ұ қ ық тық < variant> Ғ ылыми
< question> Қ оғ амның мақ сатқ а жетушілік қ ызметін атқ аратын жү йе? < variant> Саяси < variant> Мә дени < variant> Қ ұ қ ық тық < variant> Ғ ылыми < variant> Экономикалық
< question> «Ә леуметтік қ ызмет жә не ә леуметтік қ ұ рылым» ең бегінің авторы? < variant> Р. Мертон < variant> Г. Спенсер < variant> Т. Парсонс < variant> П. Сорокин < variant> О. Конт
< question> Қ оғ амғ а, адамғ а арналғ ан маң ызды мақ сат – ол? < variant> Қ ұ ндылық < variant> Норма < variant> Талап < variant> Қ ажеттілік < variant> Ә рекет
< question> О. Конт қ оғ ам дамуын қ андай кезең дерге бө лді? < variant> теологиялық, метафизикалық, позитивтік < variant> метафизикалық, дә стү рлі < variant> классикалық, модерн < variant> теологиялық, модерн, казіргі < variant> модерн, метафизикалық
< question> Қ оғ ам дамуын цикл ретінде қ арастырғ ан: < variant> П.Сорокин < variant> О.Конт < variant> М. Вебер < variant> Г.Спенсер < variant> Э. Дюркгейм
< question> Адамның қ ұ қ ық тық жағ дайы қ андай стратификацияның ө лшемі? < variant> Сословиялық < variant> Касталық < variant> Этакратиялық < variant> Қ ұ лдық < variant> Таптық
< question> Қ оғ амның ережелерін орындайды, бірақ мақ саттарын қ абылдамайды: < variant> ритуалист < variant> эскейпист < variant> жаң ашыл < variant> Бү лікші < variant> Конформист
< question> Ә леуметтанудың мақ саты- индивидтердің ә леуметтік ә рекеттерін зерттеу деген кім? < variant> Вебер < variant> Мид < variant> Дюркгейм < variant> Парсонс < variant> Конт
< question> Ә леуметтанудың классиалық кезең інің ө кілдері: < variant> О.Конт, Г.Спенсер < variant> М.Вебер, Э.Дюркгейм < variant> Р.Мертон, Т.Парсонс < variant> Д.Мид, Ч.Кули < variant> У.Томас, Ф.Знанецкий
< question> М.Вебердің пікірінше, қ андай қ оғ амда индивидтердің іс-ә рекетті рационалды принципке негізделеді: < variant> Дә стү рлі < variant> Аграрлы < variant> Ө ндірістік < variant> Модернистік < variant> Қ азіргі
< question> Ә леуметтік шындық тың негізгі кө рсеткіші: < variant> Қ оғ амдағ ы мә дениет < variant> Қ оғ амдағ ы саясат < variant> Ө зара пікір- талас < variant> Жеке адам < variant> Индивид
< question> Нормалық жү йенің негізгі элементтері: < variant> салт-дә стү рлі < variant> қ арапайым < variant> мақ сатты-рациональды < variant> Кү рделі < variant> аффективті
< question> Бюрократияны ә леуметтік ө мірді рационализациялауғ а ә келеді деп есептеген: < variant> М.Вебер < variant> О.Конт < variant> С.Липсет < variant> А.Тойнби < variant> Ф.Теннис
< question> Қ оғ амның ең бек бө лінісінің ә леуметтік мә нін тұ жырымдағ ан: < variant> Э.Дюркгейм < variant> Ф.Теннис < variant> В.Парето < variant> М.Вебер < variant> О.Конт
< question> Ә леуметтік институттардың тү рін атаң ыз? < variant> Діни, білім беру, отбасы жә не неке < variant> Биресми ұ йымдардың институты < variant> Географиялық < variant> Миграциялық < variant> Мә ртебелік
< question> Білім институтының қ оғ амдық нормалар мен қ ұ қ ық тарын тү сінуге ү йрету функциясын қ алай атаймыз? < variant> тә рбиелеу < variant> ә леуметтік бақ ылау < variant> білімін жоғ арылату < variant> мамандар дайындау < variant> кадрларды жетілдіру
< question> Мә дениеттер қ ақ тығ ысындағ ы мә дениеттердің іріктелуін зерттеуші: < variant> М.Мид < variant> О.Конт < variant> Г.Спенсер < variant> П.Сорокин < variant> И.Кант
< question> Аз топтардағ ы тұ лғ а аралық қ атынастар қ ұ рылымын зерттейді: < variant> социометрия < variant> Экономикалық ә леуметтану < variant> Ә леуметтік психология < variant> Ә леуметтік шындық < variant> Макроә леуметтану
< question> Мә дениет дегеніміз: < variant> Салт-дә стү рлердің, ә леуметтік норма, тә ртіптердің жиынтығ ы < variant> Мемлекеттің сыртқ ы саясаты < variant> Қ арым – қ атынас < variant> Ө зара ә ң гімелесу < variant> Ішкі саясат
< question> Элита дегеніміз: < variant> Қ оғ амдағ ы ең таң даулы, сұ рыпталғ ан адамдар < variant> Қ оғ амдағ ы ең тө менгі адамдар < variant> Орта тап ө кілдері < variant> Тө менгі- тө менгі тап < variant> Орта таптың тө менгі қ абаты
< question> Кү нделікті оқ ып – білу ә леуметанудың қ ай бө лімінің мә селесі: < variant> білім ә леуметтануы < variant> феноменологиялық ә леуметтану < variant> Марксизм < variant> позитивизм < variant> педагогика
< question> Тұ лғ аны мә дениет (қ оғ ам) арқ ылы анық тайды: < variant> Микроә леуметтану < variant> Макроә леуметтану < variant> Интернализация < variant> Интеракция < variant> Стратификация
< question> Полигамия ә леуметтанудың қ ай саласының тү сінігі: < variant> отбасы ә леуметтануы < variant> ең бек ә леуметтануы < variant> білім беру ә леуметтануы < variant> қ ұ қ ық ә леуметтануы < variant> этноә леуметтануы
< question> О.Конттың пікірінше қ оғ амның негізгі бірлігі неде? < variant> Отбасы < variant> Жеке адам < variant> Ә леуметтік топ < variant> Қ арым –қ атынас < variant> Қ оғ ам
< question> Отбасы тө менде кө рсетілген топтардың қ айсысына жатады: < variant> алғ ашқ ы топтың < variant> екінші топтың < variant> ауттоптар < variant> квазитоптар < variant> қ арапайым топтың
< question> Белгілі-бір топтың ішіндегі некелік қ атынастың шектелуін қ адағ алайтын отбасының қ андай тү ріне жатады: < variant> экзогамия < variant> полиандрия < variant> моногамия < variant> полигамия < variant> эндогамия
< question> Отбасын промискуитет, қ андас-туыстық, пуналуальды, синдиасмикалық, моногамды деген тү рлерге бө лген: < variant> Л.Морган < variant> Э.Дюркгейм < variant> Т.Парсонс < variant> П.Сорокин < variant> Г.Лебон
< question> Ә йелінің кү йеуіне, балаларының ата-анасына тә уелділігін кө рсететін отбасы < variant> Патриархальды < variant> Матриархальды < variant> Патрилокальды < variant> Матрилокальды < variant> Промискуйтет
< question> Бір ер адам мен бір ә йелдің некелесуі қ алай аталады? < variant> Моногамия < variant> Полигамия < variant> Полиандрия < variant> Полигиния < variant> Эндогамия
< question> Жұ байлардың ә леуметтік жағ дайларының критерийлері бойынша анық талатын отбасы тү рі: < variant> Гомогенді, гетерогенді < variant> Патрилокальды < variant> Матрилокальды < variant> Патриархальды < variant> Матриархальды
< question> Жұ байлардың ә р-тү рлі ә леуметтік топтардан шығ уын кө рсететін отбасы тү рі: < variant> Гетерогенді < variant> Гомогенді < variant> Патрилокальды < variant> Матрилокальды < variant> моногамия
< question> Экономикалық ә леуметану нені оқ ытады? < variant> Экономикалық іс-ә рекетті ә леуметтік іс-ә рекет тү рі ретінде < variant> Философиялық танымды < variant> Психологияны < variant> Жалпы ә леуметтануды < variant> болмыс туралы
< question> Кә сіпкерлік ә леуметтану ғ ылымының қ ай саласына жатады? < variant> Экономикалық ә леуметтану < variant> Отбасы ә леуметтану < variant> Дін ә леуметтануы < variant> Қ оғ амдық пікір ә леуметтануы < variant> Саясат ә леумметтануы
< question> Менеджмент ұ ғ ымы қ андай ғ ылымғ а жатады? < variant> Экономика < variant> Саясаттану < variant> Ә леуметтану < variant> Дінтану < variant> Психология
< question> Экономикалық іс-ә рекетті ә леуметтік іс-ә рекет тү рі ретінде оқ ытады: < variant> Экономикалық ә леуметтану < variant> Дін ә леуметтануы < variant> Саяси ә леуметтану < variant> Экономика < variant> Психология
< question> Маркстік социологиялық теория бойынша ә леуметтік тең сіздіктің негізгі себебі неде? < variant> Меншіктік қ атынастар < variant> Саяси қ атынастар < variant> Жеке адамның мінез-қ ұ лқ ы < variant> Элитағ а қ атысты < variant> Қ арым – қ атынас
< question> К.Маркс қ оғ ам тү рлерін қ алайша анық тады? < variant> ө ндірістік тә сілмен < variant> ө ндірістік қ ұ ралдармен < variant> ө ндірістік қ ұ рал-саймандармен < variant> ең бек қ ұ рал-саймандармен < variant> ең бек қ ұ ралдарымен
< question> Бюрократияны ә леуметтік ө мірді рационализациялауғ а ә келеді деп есептеген: < variant> М.Вебер < variant> О.Конт < variant> С.Липсет < variant> А.Тойнби < variant> Ф.Теннис
< question> Қ оғ ам дамуының қ озғ аушы кү ші таптар (класс) болып табылады деген пікірдің иесі: < variant> К.Маркс < variant> М.Вебер < variant> Г.Спенсер < variant> О.Конт < variant> Э.Дюркгейм
< question> Ә леуметтік болжау қ ашан пайда болды? < variant> 1920-1930 жж. < variant> 1910-1920 жж. < variant> 1900-1901 жж. < variant> 1800-1820 жж. < variant> 1200-1220 жж.
< question> Қ айтара зерттеудің ерекшелігі неде? < variant> Зерттелінетін обьектіні динамикалық, ө згеріс жә не даму ү стінде қ арай алады < variant> Ешқ андай артық шылығ ы жоқ < variant> Мә ліметтерді дұ рыс бермейді < variant> Жалғ ан ақ параттар кө п < variant> Мә ліметтер ө ң делмейді
< question> Қ айтара зерттеу қ андай бө лімдерден тұ рады? < variant> Трендті, панельді, логитюдті < variant> Бірінші жә не екінші < variant> Алғ ашқ ы жә не соң ғ ы < variant> Барлаушы жә не сипаттаушы < variant> Талдаушы жә не алғ ашқ ы
< question> Сұ рақ -жауап (интервью) ә леуметтік зерттеу ә дістерінің қ айсысына жатады? < variant> сауалнама < variant> қ ұ жаттарды талдау < variant> бақ ылау < variant> социометрия < variant> тестілік
< question> Алғ ашқ ы социологиялық ақ паратты жинау ү шін тексеру қ ұ ралы болып табылатын барлаушы зерттеу зерттеудің қ андай тү ріне жатады: < variant> пилотаждық < variant> Панельдік < variant> аналитикалық < variant> сипаттамалық < variant> Таң балы
< question> Аз топтардағ ы тұ лғ аралық қ арым-қ атынастарды зерттеуге қ андай тә сіл бағ ытталғ ан: < variant> социометрия < variant> Тестілік < variant> қ ұ жаттарды талдау < variant> бақ ылау < variant> тә жірибе (эксперимент)
< question> Анкетаның ә леуметтік жә не демографиялық сипаттамалар, респондент туралы мә ліметтер қ ай орында болады.: < variant> паспортичка < variant> инструкция < variant> негізгі бө лім < variant> кіріспе бө лім < variant> титул беті
< question> Зерттеу бағ дарламасының процедуралық бө ліміне мыналар жатады: < variant> мә ліметтерді талдау жә не ө ң деу, жинау ә дістерін суреттеу < variant> сұ рыптаудың жоспары < variant> тү сініктердің операциялануы < variant> тақ ырыптарды анық тау < variant> гипотез қ ұ растыру
< question> Ә леуметтік зерттеудің тү рлері: < variant> барлаушы, сипаттаушы, талдаушы < variant> теориялық, эмпирикалық < variant> лонгитюдтік, гендерлік < variant> фундаментальдық, қ олданбалы < variant> бақ ылау, қ ұ жаттарды талдау, сұ рақ -сауал
< question> Анкета жә не интервью зерттеу ә дісінің қ ай тү ріне жатқ ызамыз. < variant> сұ рақ – сауал < variant> ө мірбаяндық < variant> эксперимент < variant> Бақ ылау < variant> Сұ бхат
< question> Бір ә йелдің бірнеше кү йеуінің болуы некенің қ андай тү ріне жатады? < variant> полиандрия < variant> полигиния < variant> моногамия < variant> полигамия < variant> эндогамия
< question> Кіріс табу максатында таурларды сату немесе қ ызмет кө рсетуді жү зеге асыратын іс-ә рекет, ол? < variant> кә сіпкерлік < variant> экономикалық ұ йым < variant> Жү йелену < variant> Стратификация < variant> Акция
< question> Рухани мен материалдық игілікті қ алыптастыру процесі, ол не? < variant> ең бек < variant> ең бек нарығ ы < variant> Даулет < variant> Жекеменшік < variant> Отбасы
< question> Ең бек процесіне ә сер ететін ішкі фактор ретінде не есептеледі? < variant> ең бектің мазмұ ны < variant> Стратификация < variant> диплом < variant> ең бекшінің жасы < variant> ең бектенудің шарттары
< question> Индивидтің нарық тағ ы позиясы? < variant> статус < variant> престиж < variant> рө л < variant> Тап < variant> Басқ ару
< question> “Кә сіпкерлік ө ндірістің жаң а жолдарын ашады, ”- деп кім айтқ ан? < variant> Й. Шумпетер < variant> М. Вебер < variant> Г. Зиммель < variant> В. Зомбарт < variant> О. Конт
< question> Жалпы ортақ мақ сатқ а жету ү шін ұ мтылғ ан ірі топ, ол не? < variant> Экономикалық ұ йым < variant> страта < variant> тең сіздік < variant> отбасы < variant> Институт
< question> Ең бек бө лінісі қ арапайым тү рде жә не туыстық немесе жерлестік байланыстар арқ ылы қ алаптысатын қ андай ұ йым? < variant> қ ауымдастық < variant> корпорация < variant> Одақ тастық < variant> Фирма < variant> ассоциация
< question> Формалды мақ сат, кә сіби байланыстар – қ андай ұ йымның белгісі? < variant> корпорацияның < variant> одақ тын < variant> қ ауымдастық тың < variant> ассоциацияның < variant> алғ ашкы топтын
< question> Жеке қ атынастар, басшысы ә ке ретінде – қ андай басқ арудын тү ріне сә йкес? < variant> патернализмге < variant> фратернализмге < variant> бюрократизмге < variant> Корпорацияғ а < variant> партнерлық
< question> Қ андай басқ аруда бастық – координатор ретінде? < variant> Партнерлық та < variant> Бюрократизмде < variant> Сектада < variant> Патернализмде < variant> Фратернализмде
< question> Басшының абыройы жоғ ары жә не шешім ортақ келісім арқ ылы қ абылданады: < variant> фратернализм < variant> Партнерлық < variant> Бюрократизм < variant> Корпорация < variant> патернализм
< question> Бизнес-элита, ірі корпорацияның басшылары – қ андай таптын ө кілдері? < variant> Жоғ ары < variant> ортаншы < variant> тө менгі < variant> Кө п < variant> Сыртқ ы
< question> Капиталистық қ оғ амғ а қ ай жү йе тә н? < variant> Таптық < variant> Жабық < variant> Сословиялық < variant> Этакратиялық < variant> Касталық
< question> Ә леуметтік мү мкіншілігіне қ арай бө лінетін топ, ол? < variant> тап < variant> Ұ йым < variant> Шағ ын топ < variant> Қ ауым < variant> Страта
< question> Кіріс, білім, билік, престиж – қ андай жү йенің компоненттері: < variant> Таптық < variant> Сословиялық < variant> физико-генетикалық < variant> Қ ұ лдық < variant> Касталық
< question> Ең бек нарығ ының екінші сегменттінде қ андай жұ мысшылар ең бектенеді? < variant> Уақ ытша алынатын < variant> білім сапасы жоғ ары дең гейде < variant> кә сіби дә режесі жоғ ары < variant> Дипломы бар < variant> ең бек мерзімі кө п
< question> Экономикалық социологияның пә ні? < variant> экономикалық ә рекет < variant> экономика < variant> ө ндіріс < variant> экономика дамуы < variant> Нарық
< question> Екі ұ рпақ тан қ алыптасқ ан жанұ я: < variant> нуклеарлы < variant> тумалы < variant> дә стү рлі < variant> патриархалдық < variant> жаң а дә стү рлі
< question> Қ оғ амда бейімделушілік қ ызметін атқ аратың қ андай жү йе? < variant> Ә леуметтік < variant> Саяси < variant> Мә дени < variant> Қ ұ қ ық тық < variant> Ғ ылыми
< question> Қ оғ амның мақ сатқ а жетушілік қ ызметін атқ аратын жү йе? < variant> Саяси < variant> Мә дени < variant> Қ ұ қ ық тық < variant> Ғ ылыми < variant> Экономикалық
< question> Қ оғ амғ а, адамғ а арналғ ан маң ызды мақ сат – ол? < variant> Қ ұ ндылық < variant> Норма < variant> Талап < variant> Қ ажеттілік < variant> Ә рекет
< question> Қ оғ ам дамуын цикл ретінде қ арастырғ ан: < variant> П. Сорокин < variant> О. Конт < variant> М. Вебер < variant> Г. Спенсер < variant> Э. Дюркгейм
< question> Қ оғ амның ережелерін орындайды, бірақ мақ саттарын қ абылдамайды: < variant> ритуалист < variant> эскейпист < variant> жаң ашыл < variant> Бү лікші < variant> Конформист
< question> Жұ байлардын арасында тең дік болуы – қ андай отбасының сипаты? < variant> Эгалитарлық < variant> дә стү рлі < variant> Тумалы < variant> Патриалхалдық < variant> дә стү рлі емес
< question> Жаң а сапалық сипаттағ ы кө пшілікке арналғ ан пікірлердің жиынтығ ы? < variant> Қ оғ амдық пікір < variant> Мә дениет < variant> БАҚ < variant> Жазушы < variant> Тарих
< question> Тұ лғ аның қ оғ амдық ө мірге белсенді араласуын насихаттайтын доктрина? < variant> Динамикалық < variant> Информациялық < variant> Демогогиялық < variant > Догматикалық < variant> Саяси
< question> Маклуэн бойынша, рационализм жә не индивидуализм қ ай кезең ге тә н: < variant> «типографиялық жә не ө ндірістік адамның заманың да» < variant> «тайпалық адамның заманың да» < variant> «жаң а тайпалық адамның заманың да» < variant> «Дә стү рлі адамның заманың да» < variant> Ақ паратты қ оғ амда
< question> Кімнің тұ жырымы бойынаша, қ оғ амдық пікірдің қ алыптасуы еліктеу механизміне байланысты: < variant> Г. Тард < variant> А. Лоуэлл < variant> А. Моль < variant> У. Липман < variant> Маклуэн
< question> Ә леуметтанудың мақ саты- индивидтердің ә леуметтік ә рекеттерін зерттеу деген кім? < variant> Вебер < variant> Мид < variant> Дюркгейм < variant> Парсонс < variant> Конт
< question> Г. Тардтың кө зқ арасы бойынша, қ оғ амдық пікірді қ алыптастырушылар: < variant> Кө рермендер < variant> Тобыр < variant> Халық < variant> Индивид < variant> Тұ лғ а
< question> Мемлекеттік ә рекеттің бақ ылануын бейнелейтін қ оғ амдық пікірдің қ ызметі: < variant> экспрессивті < variant> директивті < variant> консультативті < variant> Негативті < variant> коммуникативті
< question> БАҚ тә н емес қ ызметі анық таң ыз: < variant> директивті < variant> насихаттаушы < variant> Тұ лғ аны дамытушы < variant> Саяси ағ артушылық < variant> Таратушы
< question> Ақ партты жинаудың, таратудың, сақ таудың обьективті формасы: < variant> Тіл < variant> Тә жірибе < variant> Таным < variant> Ойлау < variant> Почта
< question> Бұ қ аралық мә дениетті таратушы: < variant> БАҚ < variant> Элита < variant> Діни ұ йымдар < variant> Ғ ылым < variant> Дін
< question> М.Вебердің пікірінше, қ андай қ оғ амда индивидтердің іс-ә рекетті рационалды принціипке негізделеді: < variant> Дә стү рлі < variant> Аграрлы < variant> Ө ндірістік < variant> Модернистік < variant> Қ азіргі
< question> Ә леуметтік ә рекеттің айырбас процесі ретінде қ арастырылуы: < variant> Д.Мид < variant> О.Конт < variant> Д.Хоманс < variant> Э.Дюркгейм < variant> Ф.Теннис
< question> Қ андай тап ә леуметтік тұ рақ тылық тың кө рсеткіші < variant> Орта < variant> Элита < variant> Жұ мысшылар < variant> Тө менгі < variant> андеркласс
< question> Тұ тынушылық қ ұ ндылық тарды насихаттайтын доктрина: < variant> демагогикалық < variant> ақ параттық <
|