Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






түсінуді






 

Ақ иқ аттың постмодернизмге тә н болатын кө рінісі қ алай артикуляцияланады: постмодернистік сезімталдық

 

Философиялық мә ніндегі «Мен» - бұ л: адамның рухани ә лемінің интегралдық негізі, оның реттеуші орталығ ы

 

ХІХ-ХХ ғ ғ. орыстың діни философиясының негізі болғ ан: идеализм

Қ андай да бір пікір білдіруден бас тартуды ұ сынғ ан эллинизм дә уірінің философиялық мектебі: киренаиктер

Инь жә не янь ілімі нені бейнелейді: заттардың екі жақ ты табиғ атының жалпы принцип болатынын

Теоцентризм – бұ л, не туралы ілім: қ ұ дай идеясының ғ аламның орталығ ы болатыны

Ш, Уә лихановтың шығ армасы: «Даладағ ы мұ сылмандық туралы»

«Субстанция ө зіне – ө зі себеп болады» деген пайымдаудың авторы: Б.Спиноза

Уақ ыттың ең маң ызды қ асиеттерінің бірі: қ айтымсыздығ ы

Фрейдтік философияда қ айталанылатын тү сінік: либидо, архетип

«Апория» тү сінігі нені білдіреді: қ иындық қ а кезігу, тығ ырық қ а тірелу

Қ ұ ндылық тар негізі адамның биопсихологиялық сұ раныстары, деп есептейтін қ ұ ндылық тың натуралистік психологизм концепциясының ө кілдері: А.Мейног, Дж.Дьюи

Ежелгі Грецияда қ алыптасқ ан философиямен айналысудың тү рі: мең зеу

Ақ иқ ат мә ні анық талмағ ан ғ ылыми жорамал немесе болжау: гипотеза

Ғ ылыми білім кө мегімен, универсум нысандарына ү стемдік орната алатын адамды субъект ретінде тү сіну, қ ай дә уірге жатады: Жаң а дә уірге

Философияның мақ сат, қ озғ аушы кү ш, тарихи ү дерістің барысы мен қ ұ лық тылық ты зерттейтін бө лігі: ә леуметтік философия мен тарих философиясы

 

«Бірінші философия туралы», «Пайда болу мен жойылудың алғ ашқ ы себептерінің тү сіндірмесі» атты шығ армалардың авторы: ә л – Кинди

Адамғ а «Ойлайтын қ ұ рақ» ретінде тү сіндірме беретін философ: Б.Паскаль

Ағ артушы, қ азақ тың жазба ә дебиетінің негізін қ алаушы: Абай Кунанбаев

Тә жірибенің алдын алатын, одан тә уелсіз болатын білім: априори, долбар

Ежелгі Қ ытай философиясындағ ы субстанциональдық бастау болатын: ағ аш, су, от, металл, жер

Стоиктер философиясындағ ы «енжарлық» нені білдіреді: ә діл жә не ө мірді ә ділетті қ абылдау

 

«Неге сенсем, соны тануғ а ұ мтыламын» деген ұ станым кімдікі: Фома Аквинскийдікі

«Терең ө зіннің иірімді ағ ысы жағ адан қ арағ анда, оның бет жағ ындағ ы су теріс ағ ып жатқ ан сияқ ты ә серді. кө ріністі береді жә не т.б.» деген пікірдегі қ ұ былыстар арасындағ ы байланыс қ андай категориялармен кө рсетіледі: мә н мен қ ұ былыс

«Ө мірдің мә ні жақ сылық ты табуда» деген тұ жырым авторы: Н.Федоров

Парменид пікірінше, болмысты тек немен тануғ а болады: парасатпен

Славянофильдіктің негізін қ алағ ан, алқ алы жиын ұ ғ ымын жете зерттеген орыс философы: А.С.Хомяков

Қ ұ ндылық тар табиғ аты, олардың ә леуметтік, мә дени факторлармен жә не тұ лғ алық қ ұ рылыммен ө зара байланысы туралы философиялық ұ ғ ым: аксиология

Ежелгі Ү ндінің ортодоксалдық ілімінің ө зіндік ерекшелігі қ андай: ведалық білім беделін мойындау

М.Лютер іліміндегі тә різді Ж.Кальвин ілімдерінде де айтарлық тай орынды алатын: тағ дырдың тек Қ ұ дай еркімен мә ң гі қ ұ тылу ретінде қ арастырылуы:

 

«Бұ рмалау принципін»: ұ сынғ ан философ-неопозитивист: К.Поппер

«Қ ұ дайсыз ө мір – бұ л кү нә» деген кім: А.Камю

Ө зінің «Сө з жә не заттар» кітабында: «Жақ ын арада адам жоғ алады» дегенді жариялағ ан философ: М.Фуко

М.Шелердің антропологиялық ілімдер типологиясында жоқ доктрина: араб-мұ сылмандық

Адам проблемасын зерттейтін философия саласы: антропология

Адам санасын «таза тақ тағ а» тең естірген Жаң а Дә уір философы: Локк

Алғ ашқ ы бастау болатын - адамның ерекше қ асиеті, ө зінен сұ рай білетін қ абілеті, деген философ: Хайдеггер

Қ оғ амдық болмыстың қ ұ ндылық тары, ең жалпы заң дары туралы ілім: ә леуметтік философия

Кез келген даму «Ү штік» (тезис-антитезис-синтез) желі бойынша жү зеге асады деген философ: Гегель

Конфуцишілдіктің басты принципі ә деп, адамды сү ю,...: міндет

Ортағ асыр философиясы осы бастаудың негізінде қ алыптасқ ан жоқ: милет философиясы

«Ашық қ оғ ам» концепциясының авторы: К.Поппер

Тарихи дамудың тү пкі мақ саты туралы ілім қ алай аталады: эсхатология

Аристотельдің ойынша: материя енжар, тү р - белсенді

Ибн-Сина білімді қ алай бө леді: теориялық жә не практикалық

Қ айта Жаң ғ ыру дә уірінде еркіндік принципін ө зінің философиясының негізіне қ ойғ ан оқ ымысты: Пико делла Мирандола

 

Заттың сапасы нені кө рсетеді: оның мә ндігін жә не анық тылығ ын

Субъект тек ө зінің тү йсігін таниды деген қ ай философиялық бағ ытқ а жатады: солипсизмге

Ө з мә ніндегі философиялық ойлау: заттардың мә нді қ асиеттері мен қ атынастарын адамның жалпылама, жанама жә не мақ сатты бейнелеуі:

 

Діни дү ниетанымдық кө зқ арастың ең дұ рыс анық тамасын ерекшелең із: дін тарихи дү ниетанымдық кө зқ арас тү рі

 

Кант философиясындағ ы ең бастысы - бұ л: таным теориясы

Ә лемнің ақ иқ ат танылуы мү мкіндігіне кү мә н келтіретін танымдық ілім: агностицизм

Сезімдік танымғ а тә н болатын ерекшелікті табың ыз: ө зіндік, табиғ илық

Эстетикалық қ а жататын категория: асқ ақ тық жә не опасыздық, ә семдік жә не кө ріксіздік

Адам ә рекетіндегі бейсаналық ты ашқ ан, жең сік қ ұ марлық тың – либидо басты болатынын ашқ ан: Фрейд

Демокриттің ойынша ө мірдің мақ саты болатын: табиғ ат даналығ ын игеру, қ атыстылық

Жайнизм ілімінің мақ саты не болады: сансарадан адам жанының босануы

Даосизмдегі ә рекет жасамау принципі нені білдіреді: заттардың жаратылыстық дамуына араласпау

Ф. Аквинский ілімі бойынша, философиялық парасаттан тысқ ары жатқ ан христиандық сенім саласы: қ ұ дайдың нұ ры

 

«Адам ө мірден барынша кө п лә ззат алу ү шін туылғ ан», деген ой кімдікі: Лоренцо Валла

Феноменологиялық редукция ә дісінің негізін қ алаушы: Гуссерль

Объектінің сандық жә не сапалық сипатының диалектикалық бірлігін кө рсететін категория: ө лшем

Гераклит назар аударғ ан болмыс қ айшылығ ының жағ ы: заттардың ө згергіштігі, мә ннің ағ ымдылығ ы

Антика философиясында, болмысты философияның басты проблемасы ретінде анық тағ ан философ: Парменид

 

Қ ұ ндылық идеясына ә леуметтік мә нді сипат тә н болатын, ә леуметтік байланыс қ ұ ралдарын жә не ә леуметтік ө мір институттарын анық тайтын социологизмнің аксиологиялық концепциясының ө кілдері: М.Вебер, Т.Парсонс

 

Даолық тар айтады: «Адам ү шін ү лгі - Жер. Жер ү шін ү лгі - Аспан. Аспан ү шін ү лгі - Жол. Жол ү шін ү лгі -...»: жетілген данышпан адам

Ортағ асырлық араб тілдес философия негізінде жатқ ан: деизм

Дж.Локк пайымдауында кө рініс тапқ ан танымдық ұ станым: «Бұ рын тү йсікте ештең е болмаса, ақ ылда да ештең е болмас еді»: сенсуализм

Витгенштейн ө зінің басты ең бегі «Философиялық зерттеулерінде» философияны қ алай пайымдайды: тілде айтылғ анды анық тауғ а бағ ытталғ ан белсенділік

 

Пә лсапаның бастауында тұ рғ ан, «арабтардың философы» атанғ ан: ә л -Кинди

Дү ниетанымның тарихи тү рлері: аң ыз, дін, философия

«Білім - кү ш» деген Жаң а Дә уір философы: Ф.Бэкон

Ресейдегі қ оғ амдық ө мірді жетілдіру жә не адамның тұ лғ алық қ а қ ол жеткізуі ү шін славыянофильдер ұ сынғ ан идея - бұ л: орыс православ шіркеуі бастау болатын қ ауымдастық идеясы:

 

Салыстыру - бұ л: заттардың айырмашылығ ы мен ұ қ састығ ын анық тау

Фрейдтің ілімі бойынша адамның психологиялық дең гейлері: бейсаналық, санадан бұ рынғ ы. саналылық

Гераклит іліміне жататын диалектиканың тү рі: стихиялық диалектика

Қ айта Жаң ғ ырудағ ы ә леуметтік утопия авторлары: Мор, Кампанелла

Схоластика, бұ л: ортағ асырлық дерексіз философиялық ілім:

Қ айта Жаң ғ ыру дә уірінің ойшылы, «Тақ сыр» кітабының авторы: Никколо Макиавелли

Материалдық жү йелердің созылың қ ылығ ын, қ ұ рылымдылығ ын сипаттайтын материя атрибуты: кең істік

«Бұ рмалау» (фальсификация) негіз болатын проблема, ә дістемелік концепция болатын автор: Поппер

Экзистенциализмнің басты проблемасы: адам болмысының мә ні

«Болмыс жә не уақ ыт» трактатын жазғ ан: Хайдеггер

Паданы ұ лы қ ұ ндылық, қ ұ лық тылық негізі деп есептейтін: утилитаризм

Сократ диалектикасын қ ұ растыратын элементтерді кө рсетің із: жоқ қ а шығ ару жә не майевтика

Ибн Сина ә лемді... шығ армашылығ ы ретінде тү сінді: қ ұ дайлық парасаттың

Детерминация тү рін мойындағ ан XVIII ғ. француз материалистері: географиялық детерминизм

Адамды символдық жануар ретінде анық тағ ан кім: Э.Кассирер

Антика дә уірінде ә леуметтік пен парасат адамды ерекшелейтін негізгі белгілер деген: Аристотель

Ө зінің «адам адамғ а Қ ұ дай» деген ұ ранымен танымал болғ ан неміс классикалық ө кілі: Фейербах

Философиялық білім дегеніміз: «адам-ә лем» қ атынасын ашатын дү ниетанымдық кө зқ арас

Ш Уалихановтың ілімі бойынша қ оғ амның дамуының негізі болатын: географиялық орта

Хайдеггер экзистенциализмінің негізі болатын: осы-болмыс

Талдау - бұ л: заттың оны қ ұ растыратын бө ліктеріне немесе жақ тарына ойша бө лінуі:

«Ұ жымдық бейсаналық» тү сінігін қ олданысқ а енгізген: К.Юнг

Ежелгі Қ ытайдағ ы «Бекзат адам» концепциясын философияғ а енгізуші: Конфуций

Орта ғ асыр философиясының хронологиялық бө лінісі: 6-14 ғ ғ..

Ойды дұ рыс жалғ астырың ыз: Упанишадтарғ а сә йкес, Брахма мен Атманның тең дігін ой елегінен ө ткізіп, тү сінген: ө мірге шексіз қ айта оралу тізбегінен, қ асірет, ө мір мен ө лімнен қ ұ тылады

 

Конфуций ө зінің дара адамгершілік жә не қ оғ амдық қ ұ рылым туралы ілімін қ алай атады: аспандық

 

Осы ә діснамалық бағ ыттың пайда болуы К. Поппердің «Логика жә не ғ ылыми жаң алық» кітабының жарық қ а шығ уымен байланысты болды: постпозитивизм

Маркстік философиядағ ы ә лемнің бірлігінің тү сіндірмесі: ә лемнің бірлігі оның материалдығ ында

«Асқ ан ә семдік – бұ л ө мір» деп есептеген батысшылдар ө кілі:: Чернышевский Н.

«Бос кең істік – бұ л бейболмыс», сондық тан оны тану мү мкін емес деп есептеген антика философы: Парменид

 

«Парадигма», «ғ ылыми қ ауымдастық», «қ алыпты ғ ылым»ұ ғ ымдарын енгізген философ: Т.Кун

Трагедия жә не катарсис (рухани тазару) теориясын жете зерттеген «Поэтика» авторы: Аристотель

 

Бір, жеке бастаудың бар екенін мойындайтын философиялық ілім: монизм

Терістеуді терістеу заң ының мә ні: дамудағ ы сабақ тастық

«Априори», «апостериори», «антиномия»... негізінен И. Кант философиясына жататын терминдар: аналитика

Таным табиғ аты жә не оның мү мкіндік проблемалары, шынайылық қ а білімнің қ атынасы, танымның жалпығ а ортақ алғ ы шарттары, оның дұ рыстығ ы жә не ақ иқ аттығ ы зерттелетін философия тарауы: таным теориясы

Осы философиялық ағ ымның негізгі белгілері тұ тас нә рсенің жекелеген қ ұ рамдас жақ тарын бө ліп кө рсету, белгісіздік, дискреттік, шашырату жә не т.б.: постмодернизм

Мемлекеттің жә не қ ұ қ ық тың пайда болуы себебін «бә рінің бә ріне қ арсы соғ ысына» алып келетін адам эгоизмін ауыздық таудан кө реміз деп есептеген: Гоббс

Философияның ө зіндік ерекшелігі: ә лемнің жалпығ а ортақ тығ ын жә не бү тіндігін тұ тас тануғ а ұ мтылуы

 

Араб философиясы сү йенетін бастау: Аристотель философиясы

Эмпиризмнің негізін қ алаушы (16-17 ғ ғ.): Фр.Бэкон

 

Ғ ылыми – философиялық мә нінде абсолюттік ақ иқ ат – бұ л: ө мірде ә рқ ашан дә лелін табатын толық, нақ ты, терістелмейтін білім:

 

Материалистік таным теориясы тұ рғ ысынан бейнелеу - бұ л: материяның бө лінбес бө лігі, қ асиеті

Екі бастауды мойындауғ а негізделген философиялық ілім: дуализм

Кез келген қ озғ алыс қ айшылық ты, демек, ақ иқ ат емес деген: Зенон

«Жеке білімсіздігім жә не басқ алардың білімсіздігі» деген пікірталастық трактатында Франческо Петрарка: схоластикалық айтыстарды «ессіз аристотелшілдердің» ойдан шығ арғ анын кү лкі қ ылады

Неміс философиясындағ ы ағ артушылық бастауы кімнің атымен байланысты: Вольфтің

Эмпириокритицизм қ андай философиялық дә стү рді жалғ астырмайды: материализмді

Сапа – бұ л: қ асиеттер жиынтығ ы

Географиялық детерминизм теориясының қ азіргі заманғ ы тү рі кө рсетілген ілім: Л.Н.Гумилевтің этногенезі

 

«Вишеша» (вайшешика) сө зі санскриттен аударғ анда нені білдіреді: жалғ асу, қ атысу, ойлау, толғ ану, пайымдау

 

Л. Гумилевтің «пассионарлық» концепциясының мә ні: этноста ерекше ғ арыштық қ уаттың болуы

«Бар болу немесе табылу» кітабының авторы: Э.Фромм

«Қ ауіп-қ атер дабылы», «қ араусыз қ алғ андық», «ү мітсіздік» - терминдері: экзистенциализмдікі

Экзистенциализмнің ө зіндік белгісі: еркіндік пен жауапкершілік проблемалары

Теория мен сынды тә жірибе тұ рғ ысынан тү сіну: эмпириокритицизм

Қ оғ амның рухани ө мірі нені бейнелейді: табиғ и жә не ә леуметтік болмысты

Адамның ә лемге қ атынасы арқ ылы жү зеге асатын философия функциясы: гуманистік

«Рух Феноменологиясы» деген философиялық ең бек авторы: Гегель

Қ айта Жаң ғ ыру дә уірінің гуманизмі туралы ілім: адамның ө зіндік қ ұ ндылығ ы

Августин Блаженныйдің таным теориясының бастауы болатын ілім: нұ рғ а бө лену туралы ілім

Философ-ағ артушы - «Табиғ ат жү йесі» деген шығ арманың авторы: Гольбах

Білімнің ақ иқ аттығ ына кү мә н келтіретін философия: скептицизм

Л.Н. Гумилевтің этногенез теориясының басты термині: пассионарность

Аристотель адам бақ ытын қ алай тү сінеді: ө здігінен жетілу

«Аристотель кітабының саны жә не философияны игеру ү шін ненің қ ажеттігі туралы» трактаттың авторы: ә л-Кинди

Экспериментальдық немесе теориялық тексеру нә тижесінде теорияның жалғ андығ ын анық тайтын ғ ылыми ә рекет: бұ рмалау

Ежелгі Қ ытай мә дениетінде болмағ ан физикалық элемент: ауа

«Диуани хикмет» атты философиялық -теологиялық поэма авторы: Ахмед Яссауи

«Бұ қ аралық сана» жә не «бұ қ ара кө терілісі» терминдерінің авторы: X.Ортега-и-Гассет

З. Фрейдтің «Бейсаналық» туралы басты категориясы: «Оно» (Id)

«Мен жә не менің тү йсігім ө мір сү реді» деген тү сінік тиесілі болатын философиялық бағ ыт: субъективтік идеализм

 

Орта ғ асыр философиясының онтологиялық принципі болатын: креационизм

«Барлық ө мір сү ретіндер – билікке ерік жә не қ ұ діреттілік болады» - дегенді айтқ ан: Ницше

«Бә рінің қ ұ тқ арылуы» идеясы жү йелік негіз болатын, «Ортақ іс философиясы» деген ең бектің авторы: Федоров Н.

«... бұ л, ө мір ү шін сол немесе басқ а қ ұ былыстың мә нділігін кө рсетеді, адам мен қ оғ ам ү шін қ асиетті» деген пікірде мазмұ ны ашылатын ұ ғ ым: қ ұ ндылық

Адамның табиғ и жә не психикалық мә нінде (жадында, темпераменті, мінезінде) ө зін кө рсететіні: даралығ ы (индивидуальность)

 

Пракрити жә не пуруша туралы сұ рақ негізгі проблема болатын Ү ндінің философиялық жү йесі: санкхья

«Ө зара келісім, тү сіністік жә не тү сінбеу... тілдік қ ұ былыстың мә ні» деген пікір сипаттайды: герменевтиканы

Ғ ылым жолында кездескеннің бә рін азғ ындатады, ө йткені ғ ылымның перманенттік (ү здіксіз) мақ саты – табиғ атты бағ ындыру дегенді қ олдайтын философ: М.Хайдеггер

Буддизмнің бірінші уағ ызы нені білдіреді: ө мірдің азап шегу болатынын

Ибн-Рушд ойынша «екіжақ ты ақ иқ ат» теориясының мә ні болатын: сенім ақ иқ атының жә не философиялық ой қ орытудың дербестігінің мойындалуы

 

«Бекзат адам моралі жел; тө менгі адам моралі шө п тә різді. Жел қ ай жақ қ а соқ са, шө п солай қ арай қ исаяды» деген нақ ыл сө з кімдікі: конфуциліктердікі

Эпикуршілдердің негізгі этикалық принципі болатын: айызы қ анушылық

«Симулякрлер жә не сылтаурату» деген шығ арма авторы, философ-постмодернистист: Делез Ж

Ф. Аквинский «философия» неге қ ызмет етуі керек деп есептейді: сенімге

Дә стү рлі қ азақ мә дениетіндегі уақ ыт: кезең дік ө згерістер

«Ли» ұ ғ ымы нені білдіреді: рә сімдерді ұ стануды

«Ақ ыл туралы» ең бектің авторы, ағ артушы философ: Гельвеций

Постиндустриальдық қ оғ ам теориясының негізін қ алаушылардың бірі, Америка ә леуметтанушысы: Д.Белл

Аристотельдің негіздік категория деп есептегені: мә н

«Кейін табиғ атқ а» деген ұ ранның авторы: Руссо

Танымның ә мбебап ә дістерінде кө рінісін табатын философия функциясы: ә дістемелік

Жарық, таудың, жыраның, ө зеннің жарық тү сетін жағ ын білдіретін ежелгі қ ытайдың философиялық ұ ғ ымы: ян

 

Ортағ асыр фиолософиясында адам қ алай қ арастырылды: Қ ұ дайғ а ұ қ састық жә не бейне

 

«Таза парасат сыны» кітабының авторы: Кант

 

Абайдың пайымдауынша адам ө зінде нені қ алыптастыруы, тә рбиелеуі керек: адамгершілікті

Материя қ озғ алысының негізгі тү рлері топтамасын жасағ ан автор: Энгельс

Культурогенездің символикалық концепциясын жасағ ан: Э.Кассирер

ә л-Газалидің танымдағ ы дұ рыс, қ олдауғ а болады деп есептегені: Қ ұ даймен жә не ашылу идеясымен мистикалық қ осылу

Сана ө зіндік сана ретінде қ ай философияда пайда болды: христиандық философияда

Легизмнің негізгі ұ ғ ымы болатын: фа (заң)

 

Дә стү рлі қ азақ философиясының басты ерекшелігі: ғ арышорталық (космоцентризм) кө зқ араста

 

Аскеттік кө зқ арас бойынша ө мір мә нінің концепциясы: ө мір - бұ дү ниеден безушілік, кү нә дан қ ұ тылу ү шін тә нді жансыздандыру, ө лтіру.

 

Ә л-Фарабидің ә лемнің қ ұ рылымы картинасын берудегі ұ станымы: эманация идеялары

«Егер Қ ұ дай идеясы болмаса, онда оны ойлап табуғ а болатын еді» деген француз ағ артушысы: Вольтер

 

Аналитикалық философияның алдауғ а салғ аны: тіл

Рационалдық танымның негізгі формасы болатындар: ұ ғ ым, пікір, ой қ орытуы

Ортағ асырларда философия кө зге тү седі: «Дін ілімінің қ ызметшісі» ретінде

Шортанбай, Дулат, Мұ рат ақ ындар қ азақ тың дә стү рлі мә дениетінің тоқ ырауын қ алай атады: зар заман

А.Бергсона ілімі жататын философиялық бағ ыт: интуитивизм

Орыс философтары Н.Ф. Федоров, К.Э. Циолковский, В.И. Вернадский, А.Л. Чижевский қ андай философиялық бағ ыт ө кілдері болды: космистік

Бү тіндей байланыс ретіндегі Ғ алам туралы ілім: космология

Қ азақ стандағ ы сопылық философиясының ө кілі: Қ ожа Ахмет Яссауи

Мә дениеттегі ойын концепциясының авторы: Й. Хейзинг

Н.Кузанский философиясы кө терген орталық проблема: ғ ылыми білімсіздік

«Шекаралық жағ дай» туралы ілім неге жатады: экзистенциализмге

«Шынайы ө мір сү ретіндер парасатқ а сә йкес келеді, парасатқ а сә йкес келетіндер ғ ана шынайы ө мір сү руі керек», деген Гегель принципі: парасат пен парасаттылық қ а басымдық беру

 

Шә кә рім Кұ дайбердиевтің білім беру жү йесіне енгізілуі керек деп ұ сынғ ан ғ ылымы: ар, ождан туралы ғ ылым

 

Адам жанын оттан тұ рады деп есептеген антика философы: Гераклит

 

Кант антиномиясы – бұ л: шешілмейтін қ айшылық тар

 

Ф. Бэкон ойынша «театр ү ң гірі» немен байланысты болатын адасулардан туындайды: ө згелердің пікірлерін ой елегінен, сыни кө зқ арастан ө ткізбей қ абылдаудан

 

«Тарихтың соң ы» концепциясының авторы: Ф. Фукуяма

 

«Белдеулік уақ ыт»: теориясының авторы неміс философы: К. Ясперс

 

Бар дү ниенің негізін ауа деп есептеген Милет мектебінің ө кілі: Анаксимен

Даосизм нені мойындамайды: абсолюттік бастаудың, мә ннің ө мір сү ретінін

 

Э. Гуссерлдің феноменологиясының негізгі терминдерінің бірі: интенциональдық

 

Гераклит пікірінше «Логос» – бұ л: жалпығ а, бә ріне ортақ заң

 

Буддизмнің басқ а ә лемдік діндерден ерекшелігі, айырмашылығ ы, бұ л: буддизмде жаратушы қ ұ дай жә не жанның мә ң гі ө лмейтіні туралы идея жоқ

 

«Философия» ұ ғ ымы грек тілінен аударғ анда нені білдіреді: даналық ты сү ю

 

Гегель философиясының негізгі тү сінігі болатын идея: абсолюттік

 

Куннің пікірінше, ғ ылыми қ ауымдастық тар қ абылдағ ан жә не ғ ылыми дә стү рлерді қ амтамасыз ететін қ ұ ндылық тар, сенімдер, техникалық қ ұ ралдар жиынтығ ы болатын: парадигма ( сө здердің тү рлену ү лгісін кө рсететін жү йе )

 

 

Абай Қ ұ нанбаев философиясында жарияланғ ан принцип: «Адам бол!»

Қ азіргі заманғ ы ғ ылымда адам табиғ аты туралы қ алыптасқ ан пікір: биоә леуметтік жан иесі

 

«Ө зіндік зат» терминін ғ ылыми айналымғ а енгізген: Кант

 

Конфуций ілімі бойынша, Чжень (адамгершілік, ізгілік) кісіге кө мектеседі: эгоистік пиғ ылдардан қ ұ тылуғ а

 

«Сену ү шін тү сінемін,!» - деген танымал тезис: Оккамдікі

Сыртқ ы ә лем ө мір сү ре ме, деген сұ рақ қ а «білмеймін» деп жауап берген Жаң а дә уір философы: Дж. Беркли

Диалектикалық логиканың принциптері мен заң дарын, категорияларын бірінші негіздеген философ: Гегель

Материалдық жү йелердің қ ұ рылымдылығ ын, ұ зындығ ын сипаттайтын материя атрибуты болатын: кең істік

Заттың, қ ұ былыстың ық тималды жә не маң ызды ө мір сү руі келесі жұ п категорияда кө рсетіледі: мү мкіндік пен шындық

 

Ежелгі ү ндінің ортодоксалдық ілімінің ө зіндік белгісі болатын: ведалық білімнің беделін мойындау

 

Материя бә ріне себеп болады жә не ө зінен - ө зі ө мір сү реді, деген француз материалисі: Гольбах

 

Милет мектебінің негізгі проблемасы болатын ізденіс: алғ ашқ ы бастау

 

Қ оғ амдық дамудың ө ркениеттік концепциясын ұ станатын философ: Тойнби

Ноосфераның жоғ арғ ы ұ йымдастырушы элементі: адам парасаты мен қ оғ ам

 

«Қ ұ дай қ аласы туралы» тарихи-философиялық шығ арма авторы: Аврелий Августин

Достары «философтар королі», ал жаулары – «жаң а философтар сә уегейі, бақ сысы» деп атағ ан ағ артушылық философияның ө кілі, еуропа философы: Ф. Вольтер

 

Жайнизмнің негізін қ алаушы: Джина Махавира


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.048 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал