![]() Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Ботічеллі. Народження Венери. Фрагмент⇐ ПредыдущаяСтр 21 из 21
Ботічеллі. Весна. Фрагмент
б) стереоскопічність зображення і лінійна перспектива;
Мазаччо. Трійця. Б. 1420. Фреска. Церква Санта Марія Новела. Флоренція.
в) світлотіньове моделювання і повітряна перспектива; Перуджино. Передача ключів Святому Петру. Фреска. 1481-1482. Сікстинська Капелла, Ватикан.
г) колірне моделювання і розвинений колорит (перехід від локальних кольорів до змішування фарб і півтонів). Леонардо да Вінчі. Джоконда. Початок ХУІ ст. Лувр, Париж. Тиціан. Павло ІІІ 1543. Музей Каподімонте, Неаполь.
2. «Тектонічність» композиції: а) симетрія в розташуванні елементів на площині;
Рафаель Санті. Сікстинська мадонна. ХУІ ст. Дрезденська галерея, Німеччина.
б) «багатошаровість» мальовничого простору – композиція з декількох рівнозначних шарів, кожний з який має самостійний сюжет;
|