Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
Жаңа дәуір философиясының өкілі?
1. Д.Бруно 2. П.Помпонации 3. А.Данте 4. Ф.Петрарка 5. +Ф.Бэкон 164. И.Канттың " Ә рқ ашан адамды жә не адамзатты мақ сат деп тұ татын қ адамдар жаса, адамды қ ұ рал ретінде пайдаланба" деген ипмперативі: 1. Қ ұ қ ық тық 2. +Категориялық 3. Саяси 4. Еркіндік 5. Экономикалық 165. А.Шопенгауэр бойынша адамның саналы ө ркениетінен тыс тұ рғ ан қ ара дү рсін кү ш, ә уестік, ү стемдікке ұ мтылыс дегеніміз: 1. Іс-ә рекет 2. +Ерік 3. Қ ұ штарлық 4. Билік 5. Ізгілік 166. Гуссерль-ө кілі: 1. персонализм 2. постмодернизм 3. структурализм 4. +Феноменология 5. экзистенциализм 167. В. Соловьевтың философиясындағ ы басты категория біртұ тастық: 1.+Білім 2. Табиғ и 3. Негативтi 4. Диалектикалық 5. Тарихи 168. 20 Ғ асырда философиялық бағ ыт дү ниені тану ү шін тілді тү сінуді зерттеу қ ажет деп санайды: 1. Экзистенционализм 2. Ғ ылым философиясы 3. +Герменевтика 4. Ө мiр философиясы 5. Неотмизм 169. " Категориялық императив " ұ ғ ымы қ ай философтың шығ армашылығ ында кездеседі: 1. Гегель 2. Шлегель 3. Шиллер 4. Фейербах 5. +Кант 170. Милет мектебі ө кілдерінің бү кіл дү ниенің субстанциясы деп " апейронды", яғ ни " анық сыз жә не шексіз нә рсені" табады: 1. Будда 2. +Анаксимандр 3. Будда 4. Фалес 5. Анаксимен 171. Ежелгі Ү нді философиясының ортодаксальды мектебі: 1. +Миманса 2. Легизм 3. Даосизм 4. Моизм 5. Джаинизм 172. Жалпы ұ ғ ымды мойындайтын кө зқ арас: 1. номинализм 2. реализм, номинализм 3. идеализм 4. +Реализм 5. материализм 173. Кордова халифті тұ сында Испанияда ө мір сү рген Ортағ асырлық Араб философы жә не ғ алымы: 1. Омар Хайям 2. Ибн Сина 3. Ә л -Фараби 4. Ә л Ғ азали 5.+Ибн Рушд 174. Қ айта ө рлеу дә уірі: 1.+Ренессанс 2. Прогресс 3. Регресс 4. Сенсуализм 5. Реализм 175. Ф. Бэконның " Жаң а Оргонон" ең бегінде қ андай 4 идол (елес) туралы айтылады: 1. Ү ң гiр, тұ қ ым, ғ ылым, ө нер 2. Философия, ө нер, музыка, табиғ ат 3. Театр, ғ ылым, ө нер, философия 4. +Тұ қ ым, ү ң гір, нарық, театр 5. Нарық, театр, табиғ ат, қ оғ ам 176. Ағ артушылық дә уірінің негізгі идеялары қ андай болып табылады: 1. тағ дырғ а сену мен маң дайғ а жазылуды мойындау 2. айқ ын жә не дара идеялар 3. қ ұ дай жә не мә ң гiлiк ө лмеу туралы идеялар 4. +Ғ ылымғ а табыну жә не адамзат прогресі туралы идея 5. қ андай да болсын идеялардың жоқ тығ ы 177. Ф.Шеллинг пен Гегель қ андай философиялық ағ ымның ө кілдері: 1. Субъективтi идеализм 2. Солипсизм Солипсизм 3. +Объективті идеализм 4. Дуализм 5. Антропологиялық материализм 178. К.Ясперстің пікірінше философияның басты міндеті қ ай нә рсенің мазмұ нын ашумен байланысты: 1. Тiлдiң қ ұ пиясын 2. Мә тiннiң қ ұ пиясын 3. Сананың қ ұ пиясын 4. +Болмыстың қ ұ пиясын 5. Дү ниетанымныµң қ ұ пиясын 179. " Фуко" кітабының авторы Француз философы, постмодернист: 1. Гельвеций 2. Вольтер 3. +Делез 4. Бэргсон 5. Гольбах 180. Дао мектебінің негізін қ алаушы: 1. Конфуций 2. Мэн Цзы 3. Будда 4. Сюн Цзы 5. +Лао Цзы 181. Тұ ң ғ ыш араб философы, перипатетизмнің бастаушысы: 1. Ә л Ғ азали 2. Ә л Бируни 3. Ә л Фараби 4. +Ә л Кинди 5. Ибн Сина 182. Герменевтикалық шең бердің авторы, герменевтика мә селесін дамытқ ан неміс философы: 1. Фейербах 2. +Шлейермахер 3. Ницше 4. Фихте 5. Гегель 183. Кө не Қ ытай мемлекеті: 1. +Шығ ыстық деспотияның ү лгісі 2. Федеративтiк ү лгiде қ ұ рылғ ан 3. Антикалық демократияның жалғ асы 4. Аристократияның жалғ асы 5. Монархиялық мемлекет 184. У.Оккам Орта ғ асыр философиясының қ ай бағ ытының ө кілі: 1. Реализм 2. Рационализм 3. Материализм 4. Номинализм 5. +Схоластика
|