Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
ІV клас ІІ семестр
1. Ритмічні варіювання мелодії з використанням ритмічних груп: , , . …………………………………………………………………………... 2. Тональність Es-dur (ступені, інтервали, тризвуки головних ступенів). …………………………………………………………………………… 3. Ритмічна група. у розмірі 34 (на прикладі мазурки). …………………………………………………………………………… 4. Тональність с-moll (3 види мінору, інтервали, ступені, тризвуки головних ступенів). …………………………………………………………………………… 5. Обернення тризвуків (загальне поняття). Обернення тонічного тризвуку у вивчених мажорних та мінорних тональностях (без визначення тонової величини інтервалів). …………………………………………………………………………… 6. Обернення тонічного тризвуку: секстакорд (Т 6), квартсекстакорд (Т 64). Структура обернень тризвуку (без визначення тонової величини інтервалів). …………………………………………………………………………… 7. Розміщення основного тону в оберненнях Т 53. Модуляція (загальні відомості). Модуляція в паралельну тональність у мелодичних поспівках. …………………………………………………………………………… 8. Інтервали м.6 та в.6 як крайні звуки тонічних секстакорду та квартсекстакорду). …………………………………………………………………………… 9. Закріплення теми «Модуляція». ………………………………………………………………………….... 10. Контрольний урок. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11. Розмір. Ритмічні особливості мелодії. …………………………………………………………………………… 12. Однойменні тональності: С-dur – с-moll, А-dur – а-moll. Співставлення інтонацій м.6 та в.6 на прикладі однойменних тональностей. …………………………………………………………………………… 13. Уявлення про послідовність інтервалів. Послідовності із використанням обернень вивчених інтервалів, наприклад: в.3(І) – м.6(ІІІ) – в.3(IV) – ч.1(V). …………………………………………………………………………… 14. Ритмічна група у розмірі 44 (на прикладі маршу). …………………………………………………………………………… 15. Послідовності інтервалів у двоголосному виконанні, наприклад: ч.5(І) – в.3(І) – м.6(ІІІ). …………………………………………………………………………… 16. Поняття про гармонічне з’єднання акордів. Послідовності з 3-4 акордів, наприклад: Т 53 -Т 6 -S 53 -T 53; T 64 -D 53 -T 64. …………………………………………………………………………… 17. Інтервально – акордові послідовності. …………………………………………………………………………… 18. Підсумковий урок. …………………………………………………………………………… 19. Закріплення вивченого матеріалу. ……………………………………………………………
|