Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
V клас ІІ семестр
1. Ритмічний акомпанемент із використанням ритмічних груп: , ,. . …………………………………………………………………………... 2. Обернення головних тризвуків ладу з розв’язанням. Послідовності акордів. …………………………………………………………………………… 3. Тритони в натуральному мажорі та гармонічному мінорі (повторення). Синкопа у розмірах. 24 , 34. …………………………………………………………………………… 4. Хроматичні допоміжні звуки. Септими, їх виразність, тонова величина, м.7 на Vступені із розв’язанням. …………………………………………………………………………… 5. Інтервально-акордові послідовності з тритонами та септимами, наприклад: Т 53 –D 6 –зм.5(VII)–в.3(І); Т 53 –Т 64 –в.6(V)–м.7(V)–в.3(І). …………………………………………………………………………… 6. Розмір 68 (ритмічні групи без шістнадцятих), Синкопа у розмірі 68. …………………………………………………………………………… 7. Зменшений тризвук у натуральному мажорі та гармонічному мінорі: інтервальний склад та розв’язання. …………………………………………………………………………… 8. Буквене позначення звуків і тональностей. …………………………………………………………………………… 9. Послідовності акордів із використанням зм.VII 53, наприклад: T 53 –D 6 –зм.VII 53 –T 53 (н). ………………………………………………………………………….... 10. Контрольний урок. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 11. Музичні форми: проста двочастинна (контрастна) та проста тричастинна форми. …………………………………………………………………………… 12. Хроматичні прохідні звуки. * У явлення про гармонічне з’єднання акордів. * …………………………………………………………………………… 13. Домінантовий септакорд (D 7)із розв’язанням у натуральному мажорі. …………………………………………………………………………… 14. Розмір 68 із використанням шістнадцятих тривалостей (без пунктирного ритму). Групування тривалостей у розмірі 68. …………………………………………………………………………… 15. Домінантовий септакорд (D 7)із розв’язанням у гармонічному мінорі. …………………………………………………………………………… 16. Послідовності акордів із включенням зм.VII 53 та D 7 (3-4 акорди). Інтервально-акордові послідовності у натуральному мажорі та гармонічному мінорі (3-4 співзвуччя). …………………………………………………………………………… 17. Виявлення взаємозв’язку тактового розміру та жанру у творах в розмірах. 34 та 68. …………………………………………………………………………… 18. Підсумковий урок. …………………………………………………………………………… 19. Закріплення вивченого матеріалу. ……………………………………………………………
|