Главная страница Случайная страница КАТЕГОРИИ: АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника |
XXXIV. Верующие не должны жить по-язычески
У Иеремии: сия глаголет Господь: по путем языков не учитеся (10, 2). О том же, что каждый должен удаляться от язычников, чтобы не сделаться сообщником их вины и участником в их наказании, говорится в Апокалипсисе: и слышах глас ин с небесе, глаголющ: изыдите из нея, людие Мои, да не причаститеся грехом ея и от язв ея да не вредитеся; яко взыдоша греси ея даже до небесе, и помяне Бог неправды ея. Воздадите ей... и усугубите ей сугубо;... чашею, еюже черпа вам, черплите ей сугубо. Елико прославися и насладися, толико дадите ей мук и рыданий, яко в сердце своем глаголет: сежу царицею, и вдова несмь, и рыдания не имам видети. Сего ради во един день приидут язвы ей, смерть и плачь и глад, и огнем сожжена будет, яко крепок Господь Бог, судяй ей. И возрыдают и восплачутся ея цари земстии, любы деявшии с нею и насладившиися (18, 4–9). Также у Исаии: изыдите от среды его, отлучитеся носящии сосуды Господни (52, 11). XXXV. Бог долготерпит для того, чтобы мы покаялись в нашем грехе и исправились В книге Премудрости сына Сирахова: не рцы: согреших и что ми бысть (злаго)? Господь бо есть долготерпелив воздаятель (5, 4). Также в Послании Павла к Римлянам: или о богатстве благости Его и кротости и долготерпении нерадиши, не ведый, яко благость Божия на покаяние тя ведет? По жестокости же твоей и непокаянному сердцу, собирати себе гнев в день гнева и откровения праведнаго суда Божия, иже воздаст коемуждо по делом его (2, 4–6). XXXVI. Жена не должна украшаться по-мирскому В Апокалипсисе: и прииде един от седми Ангел, имущих седмь фиал, и глагола со мною, глаголя ми: прииди, да покажу ти суд любодейцы великия, седящия на водах многих, с неюже любодеяша цари земстии... И видех жену седящу на звери... И жена бе облечена в порфиру и червленицу, и позлащена златом и камением драгим и бисером, имущи чашу злату в руце своей полну мерзости и скверн любодеяния ея (17, 1–4). Также в Первом послании к Тимофею: и жены... со стыдением и целомудрием да украшают себе не в плетениих (влас), ни златом, или бисерами, или ризами многоценными, но, еже подобает женам обещавающимся благочестию, делы благими (2, 9). О том же и в Первом послании Петровом к Понтийцам: женам да будет не внешняя плетения влас и обложения злата или одеяния риз лепота, но потаеный сердца человек (3, 3–4). То же в книге Бытия: Фамарь облечеся в ризу летнюю и украсися... И видев ю Иуда, возмне ю блудницу быти (38, 14, 15). XXXVII. Верующий если должен претерпеть казнь, то — не за какие-либо преступления, а только за одно имя В Первом послании Петровом к Понтийцам: да не кто убо от вас постраждет яко убийца, или яко тать, или яко злодей, или яко чуждопосетитель; аще ли же яко христианин, да не стыдится (4, 15–16).
|