Студопедия

Главная страница Случайная страница

КАТЕГОРИИ:

АвтомобилиАстрономияБиологияГеографияДом и садДругие языкиДругоеИнформатикаИсторияКультураЛитератураЛогикаМатематикаМедицинаМеталлургияМеханикаОбразованиеОхрана трудаПедагогикаПолитикаПравоПсихологияРелигияРиторикаСоциологияСпортСтроительствоТехнологияТуризмФизикаФилософияФинансыХимияЧерчениеЭкологияЭкономикаЭлектроника






Порядок виконання роботи. 1. Створіть папку проекта и запустить програму C++Builder.






 

1. Створіть папку проекта и запустить програму C++Builder.

2. Зберіжить проект в створеній папці.

3. У вікні Form1 размістіть такі компоненти: дві кнопки Button, два компоненти Edit та три компоненти Label.

Інтерфейс програми може мати такий вигляд.

 

 

4. В Object Inspector у вкладці властивостей Properties змініть властивості Caption компонентів Form1, Button та Label, та властивість Text компонентів Edit так, щоб інтерфейс програми мав приблизно такий вигляд, який зображен нижче.

 

5. Створіть вікно Form2 (File-> New-> Form). У вікні Form2 размістіть кнопку Button. Запрограмуйте її на віхід з програми.

 

{

Form1-> Close(); // Закриває вікно Form1

Close();

}

Перейдіть на Form1 (Перехід між формами здійснюється за допомогою кнопок Shift+F12).

 

6. Запрограмуйте кнопку “ОК”:

 

void __fastcall TForm1:: Button1Click(TObject *Sender)

 

{

AnsiString str1 = " Login";

AnsiString str2 = " Password";

if(Edit1-> Text == str1)

if(Edit2-> Text == str2)

{

Form2-> Show();

}

Label3-> Visible=True;

Edit2-> Clear();

}

 

7. Запрограмуйте кнопку “Вихiд” на формі Form1:

{

Close();

}

8. Запустіть і перевірте створену програму.

9. Зберіжить проект в створеній папці.


Поделиться с друзьями:

mylektsii.su - Мои Лекции - 2015-2024 год. (0.005 сек.)Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав Пожаловаться на материал